Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Děkujeme, odcházíme!

Podle MfDnes z dnešního rána nějaké policejní odbory údajně zkouší vyhlásit stejnou aktivitu jako doktoři: děkujeme odcházíme! Já bych k tomu chtěl podotknout, že bych rozhodně nikomu neděkoval. Dále nechce se mi věřit, že ustrašení policisté (jeden z druhého, nadřízených atd.) budou postupovat stejně jednotně jako doktoři a někam se to dotáhne. I kdyby to mělo nakonec přes moji skepsi dopadnout dobře, nikdo neudělá tu jedinou nutnou věc: vyházení přebytečných velitelů. Bez toho by se současný problém s penězi zase posunul, třeba už na další rok. Dále připomínám, ře Langer v roce 2007 doslova od policie vyhnal přes dvanáct tisíc zkušených četníků a nikdo v národě ani nehlesl. Jaký na tuto akci a její životaschopnost máte názor, dámy a pánové? Já ale každopádně přeju Vám všem, co děláte mezi lidma a všem z vedení, kteří chtějí standardní policii místo soukromé trafiky na odměny za čárky, aby se to povedlo!
HAMMER :: Datum založení: 14. 02. 2011 :: celkem 31 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 19:43:39 30. 07. 2011
default.png
Akorát slyším z TV, jak inspekce vylila nějaké řadové kluky, co si mimo službu jako policajti pro nějaké filmaře nebo koho přivydělávali. Nikoho netankuje, proč tomu tak je, policajti prostě dělali něco nezákonného a sbohem. Nárůdek si řekne, že šak mají peněz dost, ještě mají hlad, kua co by chtěli...
Kluci nebojte se, vám to myslí, vy se céčka bát nemusíte.
Jinak proč by to nedělali, nějaké renty po patnácti letech služby s kurevským platem jako základem, to ať si strčí páni doprdele. Urvat co se dá co nejdřív a vypadnout.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MESTAK 16:07:23 30. 07. 2011
default.png
Zlata mestska.Po snizeni platu cca 19cisteho jako radovy pochuzkar

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUTOFORDER 16:57:02 26. 02. 2011
default.png
FAMILIE [2011-02-14 15:15:59]: Jsem zvědavý, zda John vyvodí nějaké personální změny. Vyžírkové typu Skříčila nebo Tuhého se mi příčí! Proslýchá se, že náměstek Hrinko před dvěma léty dostal odměnu 500.000,- Kč. Bylo to ke konci roku a začátkem příšího roku se o 1000 snižovaly rizikáče! Předtím si pan velkokrajský ředitel dovolil svolat aktiv, kde nám to vysvětlil! Důsledným auditem bylo zjištěno, že v rámci Ms kraje má cca 97 procent policistů směnnost! A proč tomu tak bylo? Na co potřebovali krajští ředitelé, náměstci, vedoucí územních odborů, koordinátoři, vedoucí a zástupci OOP směnnost?! Stejně ve směnném provozu nebyli. Bouchli si jednu odpolední, aby udělali zákonu za dobře a bylo deset procent navíc! Po tom se nemůžeme divit, že nejsou prachy na řadové četníky! Nemyslíte si, že by to mohlo hraničit s přečinem (či zločinem jelikož je zde dost vysoká škoda) porušení povinnosti při správě cizího majetku? A to se nebudu zmiňovat o různých výběrových řízeních, ať na obsazování služ. míst či tzv. veřejné zakázky! Můžem tady psát dalekosáhlé statě, poemy a eposy na toto téma... Chce se mi blít!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:10:40 26. 02. 2011
default.png
Zdar Rongare! Kolik roků máš praxi v elektro? Pokud více jak šest, doporučujujako já šrotit na zkoušky na revizáka. Zatím se ale v oboru elektro zkus přes revizáky mrknout na nějaké výpomoci, oni totiž dělají často nějaké svoje zakázky jako rodinné domky a podobně a potřebují maníky, co to odmakají. Jinak na montážích jsou volná místa pořád, od pondělí do čtvrtka, s dietama půjdeš ze začátku na takových devatenáct čistá ruka, později ti plat zvednou. Rozhoď taky sítě po údržbách, kde půjdou chlapi do důchodu.
Dej si do stavebnin inzerátky, že provádíš elektro instalace, melouchy jsou čistý peníz a značně vyšší než máš teď. Elektro firmy dělají práci kolem 250 až 350 ká na hodinu, my jdeme jen na 150,-Kč.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RONGAR 16:50:03 25. 02. 2011
default.png
Nazdar kamarádi. Když to tak níže vidím, tak už musím reagovat. Jsem jeden z těch, kdo ke dni 31.12.2010 po dvaceti letech odešel od policie a jak se říká, neštěkl po mne ani pes. Co je na tom, že jsi dvacet let poctivě sloužil, teď ti zebereme peníze a táhny. S tímto jsem se už ták něják smířil. Shodou okolností jsem elektromechanik a samozřejmě hledám práci i v tomto oboru, ale zatím marně. Co jsem zatím poznal, že jsem pracoval vlednu u bezp. agentury Aves Plus a ti mě za 177 hodin zaplatili 7.000,- Kč, což je cca 42,- Kč na hodinu. Takjsem v současné době nastoupil do fabriky, kde makám jak šroub za 70,- Kč na hoďku a zbytek nějaké odměny, abych měl aspoň 13.000,- Kč. Z toho množtví co v mém okolí odešli máme práci zatím dva. Je tedy fakt, že mám o mnoho více klidu na duši a rozhodně ta svoboda možnost hledat něco jiného, neboť renta mi zatím vyplácena není. S pozdravem pro všechny, ať žije KSČ.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ARNIK78 20:38:02 18. 02. 2011
default.png
Zdraví, jsem momentálně v pozici, že vyjadnávám s novým zaměstnavatelem podmínky smlouvy. Sloužím 11 let a od mého nástupu k PČR zaznamenávám pouze negativní vývoj tohoto sboru,zejména od roku 2005 a korunu všemu dal nový zák. o služ. poměru, který vyústil akcí uvolnění generačního šputnu. Unavuje mě, pouze sledovat sestupnou tendenci svého příjmu zdůvodňovanou lživými údaji o snižovaní nápadu tč. A kdyby i nápad tč měl setupnou tendenci svědčí to o dobré práci policie, za kterou je "odměněna" snížením příjmu. Tedy pro policistu je teoreticky ekonomicky "výhodnější" trestnou činnost zpracovat, ale již pro něj není výhodné ji objasňovat. Blbost, to je, ale podle modelu, který vymyslali funkcionáři PČR.
Dále mě již unavuje, šetřit PHM, prosit o nový toner a opracu PC, aby občan nemusel čekat cca 30min, než se mi podaří nastartovat ETŘ. Před párlety znal ředitel téměř poloviny svých podřízených jménem a chodil min. 1x mesíčně "mezi lidi" toho současného jsem 2roky neviděl... a co se týče ředistelství kraje, tak ty pány jsem viděl pouze, když nám zdůvodňovali, snížení rizikového příplatku a odebrání směnosti. Všichni měli na hrudi tolik metálů jako by prošli se Svobodou z Buzuluku do Prahy. Policie je mnohdy řízena pseudoodborníky, kteří ulici ani neviděli a kdybych jim dal do ruky spis, tak se mě nejspíš zeptají kam chci autogram. A nový kolegové? No co by jsme chtěli za 14tis. čistého, že? Nevím, kam policie směřuje a čeho chce docílit. Ovšem důležité je mít vizi...
Co čekám od civilu? Nic, jen možnost jít svou cestou. Je mi jasné, že nikde není na růžích ustláno, ale nevím jak bych dál s policií žil. Mám hypotéku, malé dítě a od PČR každý rok nižší plat. Někdo namítne, že jistý. Ale v čem je jistý? Zítra řekne John, že nám třeba vrátí peníze, ale bude muset propustit xx policistů. Nebo příští rok Mirek Kalousků zjistí, že se opět sekl a že rozpočet je zase nějak vysoký. Klučík, který v roce 2008 tvrdil, že se nás krize nedotkne, protože naše ekonomika je postavená jinak a vyrukoval s 15% daní, v roce 2009 pak předložil rozpočet -250mld. Takže, kde je jistota?

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:47:31 18. 02. 2011
default.png
PIM-BURGER [2011-02-17 17:03:58]: Nesouhlasím kolego. Elektrikář, jak ho uvádíš, je práce, kde musíš mít speciální vzdělání a zkoušky. Jsou ale práce, kde nic takového do začátku mít nemusíš a jsou práce, kde nic takového nemusíš mít vůbec. Počínaje izolatéry, sádrokartonáře, podlaháře, maníky instalující různé sítě atd atd. Pak můžeš nastoupit jako výpomoc někam ke kvalifikovanému zaměstnání a dodělat si výučák sice rychlokvašným způsobem, ale legálním, rychlým a jsi za vodou. Nikdo nikomu nebrání dělat si školu, rekvalifikaci.
Můžeš nastoupit někde na bránu za pár šlupek přes noční a jít dělat melouchy... Všecko jsou to příklady kolem mě, jak to lidi dělají a považují to za přirozené, protože dělat chtějí.
Vím, že kluci mají mnohdy vzdělání, kdy nejsou ničím, ale obchodní zástupce, řidič atd atd tam všude je vemou. Nikdo ti nikde nezaručí snadné začátky, to pořád nečekej. Stejně tak se mi zdá, že pořád naříkáš a čekáš, co ti přilítne do otevřené pusy.
Parta bývalých kolegů, kteří nemají žádné vyučení jen gympl, jede v sádrokartonech. Naučili se to přes jednoho jejich kámoše a nemají jediný problém. Nehledali jak to nejde a že je tady tradičně největší nezaměstnanost v republice a jedou. Další kolegové bez elektro vzdělání dělají již v céčku i v činné službě pod elektrikářem, co elektro vzdělání má za 150 až 200 na hodinu na rodinných domcích. O takovém platu se poldům dneska ani nezdá. Práce mají na půlrok dopředu. Tak o čem mě chceš pořád přesvědčovat. V této zemi jen necelá polovina lidí tvoří nějaké hodnoty, ten zbytek ve většině jen svou prací otravuje celý zbytek národa. S takovou matematikou je jasné, že nezaměstnanost je statistika typu co si sami nalžeme, tomu taky věříme.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 17:03:58 17. 02. 2011
Pim Burger.jpg
HAMMER [2011-02-17 15:53:24]: Milý Hammere, já nejsem u policie, pouze vím, jak to vypadá v Děčíně a v ostatních městech tady na severu (a samozřejmě věřím, že nejsme jediní v republice). Možná máš pravdu v tom, že řemeslníků je nedostatek - alespoň se to tvrdí v televizi - já se přiznám, že jsem do řemeslnických profesí nikdy nedělal a co kdy bylo, vyřešilo přes příbuzné, ale aniž bych chtěl hanit tvou teorii, tak za 1. každý není v pozici, kdy si může dovolit opustit relativně dobře placenou práci a jít do C v doufání, že se uplatní jako elektrikář a za 2. né každý u policie se vyučil řemeslu - řekl bych, že čím mladší, tím spíše se jedná o středoškoláky s nějakým pseudoekonomickým vzděláním.

No a jít s tímto alespoň u nás dobrovolně od policie - lidi nejsou blbé, jak se říká. Jistě máš pravdu, že každý je dospělý a měl by najít odvahu se prát, jak jen to jde, ale ono tý odvahy dost ubude, když máš hypotéku či manželku na mateřský či něco obdobného, a proto považuji některé tvé názory sice za hezké, ale to je asi tak všechno, protože s realitou to nemá nic moc společného. Ony jsou to totiž rady typu vystuduj, staň se politikem, vyšplhej post na post ministra vnitra a nejenže budeš moci všechno změnit, ale i si vyděláš...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 15:53:24 17. 02. 2011
default.png
PIM-BURGER [2011-02-16 20:19:51]: Ale ale ale... Já nevím všecko nejlíp, protože kdybych to věděl, neztratil bych dvacet let u policie.
U nás je nezaměstnanost nejvyšší v republice ale u všech řemesel tady chybí lidi, tak co mi chceš ještě vykládat. Dělám v tom já nebo ty? Na topenáře se čeká tři měsíce až půl roku, na elektrikáře totéž, zedník namlich to samé, tož o čem je ta nezaměstnanost?
Já ti řeknu co není jednoduché: přestat čekat kdo ti co dá a začít si o svém počínání rozhodovat sám, převzít zodpovědnost za svůj život.
Zvedni si trubku a zkus si zavolat tam u vás nějakého řemeslníka na melouch, kdy ti přijede. A potom mluv. A pak se ho zeptej, kolik bere na hodinu. O tom se tobě u policie už ani nezdá.
Rok předtím než jsem odešel jsem se začal učit, domluvil si místo, začal něco dělat abych se procvičil. Musíš jen chtít a netlápat hubou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DYRUP 22:13:39 16. 02. 2011
default.png
Vše není tak jednoduché jako Hammer píše, ale na druhou stranu s ním souhasím. Hodně záleží kolik má člověk roků, jak dlouho pracuje u PČR zda má střední policejní školu nebo jinou.

Jo nezaměstnanost je všude vysoká kromě Prahy a okolí. Ono záleží jakou práci chce člověk dělat.
Většina kamarádů co znám pracují rukama, berou stejně a někteří dokonce víc.
Taky mají spoustu problémů v práci, ale když jim popisuji situaci jaká je u PČR tak se nenašel nikdo kdo by si to chtěl vyměmit za tak "pohodovou" praci jaké je u PČR.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio