Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

SYSTEMIZACE služebních míst od 1.1.2009

Vážení kolegové a kolegyně. V rozkaze policejního prezidenta č.124/2008 ze dne 29.července 2008 je stanovena vzorová systemizace služebních a pracovních míst Policie České republiky správy kraje a Policie České republiky městského ředitelství, kde policejní prezident ukládá ředitelům PČR správ krajů a řediteli PČR správy hl. m. Prahy do 31.12.2008 uvést skutečný stav do souladu se vzorovou systemizací služebních a pracovních míst a přizpůsobit tak tarifní a platové třídy tarifním platovým třídám stanoveným v této systemizaci. Doporučuji všem si prostudovat tento rozkaz na služebním intranetu, kde se můžete informovat a přesvědčit, do jaké tarifní třídy budete od 1.1.2009 zařazeni. V příloze tohoto rozkazu, v tabulce vytvořené ve formátu .xls (Excel) naleznete každý své místo, podle toho, kde jste v současné době zařazeni a zjistíte, do jaké TT budete nově zařazeni. Krátce se dá říct, že se potvrdila "šuškanda", že řadoví policisté půjdou, s novou systemizací, se zařazením do jednotlivých tarifních tříd směrem DOLů. Nikde však není psáno, že tento "pád" dolů bude nějakým způsobem finančně kompenzován aby nešel žádný policista s platem dolů. Z toho vyplývá jediné, že řadoví policisté, tzv.dělníci ulice, dostanou další ránu pod pás a budou na tom finančně ještě hůře, než doposud bez slíbeného procentuálního navýšení. Byl bych rád, kdybych se v tomto mýlil. Jsem přesvědčen, že tato systemizace služebních míst NEBYLA projednávána se zástupci odborových organizací a byla narychlo "upečena" v horních patrech PP v největší tichosti a odsouhlasena bez vyjádření zástupců odborů. Možná by zde bylo vhodné vyjádření zástupců odborových organizací k tomuto tématu. Kolegové a kolegyně, je myslím nezbytné se semknout a důrazně a jednotně projevit ve velkém počtu nespokojenost v plánovaném protestu příslušníku bezpečnostních složek na přelomu září a října 2008. Pokud společně neukážeme svojí sílu, už nikdy ničeho nedosáhneme! Autor: NePo Publikováno: 14.08.2008
NEPO :: Datum založení: 14. 08. 2008 :: celkem 58 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SUTYN 18:15:39 28. 08. 2008
default.png
Tak 2000, není zcela pravda, protože z té tarifní částky se poté vypočítává i hotovost. Takže propad budy větší. Nehledě k tomu, že kdo má již něco odslouženo, tak tomu se tím automaticky i změnší výsluhové nároky a každopádně i odchodné. Takže nevidím důvod, proč by tam ti co zvažovali a nebyli ještě zcela zlomeni dále zůstávali?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 17:27:08 28. 08. 2008
default.png
ale vždyť proplácení toho dřepění na ubytovně jim zůstane i tak, jediné na čem budou biti je ta třída. to dělá tak 2000hrubého..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SUTYN 16:19:10 28. 08. 2008
default.png
Můj názor na převedení SPJ do 3PT bude mít za následek rozpad jednotkya to z důvodu, že zde bude značný finanční propad, protože finance zde jsou vlastně vykoupeny hodinami strávenými jak ve výkonu, tak v záloze na ubytovně.Propadem financí se přiblíží zpět k platu na obvodních oddělení a to bych chtěl vidět někoho, kdo by jim to zde, za tu hromadu hodin dělal. Protože na místní odělení Praha již nikoho nepustí, bude to mít za následek hromadné odchody do civilu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUREZ 12:04:37 28. 08. 2008
default.png
Náš pan ministr, se zřejmně snaží zničit celou PČR a už se mu to celkem i podařil. Už snad ani neexistuje policista který by byl spokojený. A tohle?? Tohle bude vlastně bezdůvodná degradace většiny policistů.... Vážně jsem zvědavej jak to bude vypadat cca za rok. Myslim že budeme bez policie....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu S-LV 04:31:59 28. 08. 2008
default.png
Nedá mi to,abych nereagoval...Sloužím u SPJ a přišel jsem na útvar po poměrně dlouhém působení na MOP Vršovice, kdo ví o čem mluvím, tak ví, jak vytížené oddělení to svého času bylo a nejspíš stále je...Zmiňuješ tady OMČ,tehdy tam byl takový nápad, že jsem jich za šichtu kompletně udělal nepočítaně, jako všechno je OMČ svým způsobem rutina a někdy to bohužel podle toho vypadá:-( Rozdíl mezi TČ a PŘ...Kdo ho nepozná ať raději na ulici nenosí zbraň ... Myslíš, že je to měřítko kvality poldy? Říká se jednou polda, vždycky polda a hranice mezi TČ a PŘ by měla být v každém z nás bez ohledu na útvar!!!Zažil jsem ZOP na 18 měs. a orientaci v zákonech a jejich znalost do nás "rvali" pod tlakem,rovněž tak kriminalistiku atd... nedávno byla tuším i zde na stránkách stať o tom jak se mění pojetí současné ZOP směrem ke konkrétním podmínkám, jinými slovy:proč by hlídkař měl umět např. sejmout otisky? Hlavní důraz je kladen na taktiku zákroku, použití zbraně a DP, ale polda přece není jen chodící věšák na zbraň, obušek a špekbrašnu. Budiž... Minulý týden jsem sloužil s čerstvým absoluventem ZOP,který neslouží u SPJ, nýbrž na jednom z "lepších" útvarů, podíval se mi na výložky(jsme prap.) a zeptal se mne co že to vlastně mám za hodnost, odpověděl jsem mu a on opáčil:"a to se píše ppor.?" Nesuď lidi podle toho u jakého jsou útvaru a nezáviď jim jejich fin. ohodnocení. V životě je totiž vždy něco za něco ... Díky tomu jakou náplň práce SPJ má, jsem potkal v Praze již mnoho kolegů snad ze všech útvarů, které pod SPHLM a nejen pod ní jsou a tak si roufám říct, že příslušníci SPJ jsou kompetentnější k posuzování stavu u SPHLM a to že je někdo "hlídkař" není patent na rozum. To jak to prezentuješ se mi příčí!!! Podle Tebe by např. pilot vrtulníku měl být v 3 PT max. ve 4, protože nedělá OMČ a nepozná rozdíl mezi PŘ a TČ? Vzal by jsi na sebe neprůstřelku a vyrazil "ven" jako jezdí urňáci? Kdy oni naposledy dělali OMČ? Že bychom je taky přeřadili do 3PT? Nepodléhej prvnímu dojmu při utváření názorů(mohlo by Tě to ovlivnit i při OMČ)a než něco zkritizuješ, zjisti si co daná práce obnáší...Vím odkud pramení zášť vůči SPJ, ale jak říkám, přijď si to vyzkoušet a pak suď, a nevykřikuj z koutku, že nad vás není. Vedení bohužel opět dosáhlo svého...Jak bylo níže napsáno....závidíme si pár stovek a hádáme se mezi sebou, ale měli bychom tvořit "Brotherhoods´of Cops´", protože nám je společná ulice, nikoliv managerská kancelář a táhnout za jeden provaz!!! P.S. omlouvám se, že jsem se tolik rozepsal ....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAJRAS 10:34:44 27. 08. 2008
Bajras.jpg
a proč by nerozeznal v praxi rozdíly? Proč by nemohl napsat OMČ se zprávou? Není na tom nic světoborného, jen vy žijete v představě, že to umíte jen vy. Každý z nás začínal na obvodě a někteří dokonce na nejvytíženějších odděleních v Praze (Krakovská apod.), tak ze sebe nedělejte pořád hlupáky, že jen vy umíte napsat ohledačku...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BICAK 21:23:21 26. 08. 2008
default.png
Když jsi tak universální, dokážeš v praxi rozpoznat trestný čin od přestupku nebo co ti říká pojem ohledání místa činu? A o tom je právě práce v 5. a 6. PT...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XEONID 00:14:59 26. 08. 2008
default.png
Po svém vloženém příspěvku jsem si pročetl většinu ostatních. A musím říct, že mi to vyvolalo úsměv na tváři. Zvláště příspěvěk Martina 1. Zjevně je ten člověk u policie velice krátce a velice ukřivděný. Jinak si jeho reakce na SPJ nedovedu vysvětlit. Snad když si vzpomenu na svoje začátky u policie, kdy mi bylo proti mysli, že starší policisté mají za stejnou práci vyšší plat. Dnes to již chápu. Mimochodem jsem také policista z SPJ. Většina kolegů má dojem, že jsme nemyslící "stroje" na mlácení lidí. Ale o naší náplni práce má málokterý z nich pouze vzdálené představy. Osobně tomu říkám, že jsme "universální policajti". A pokud má být někdo universální, tak musí mít zřejmě jistou kvalifikaci. A ne malou. Nepopírám, že administrativy máme minimálně, ale je to vyváženo nutnou psychickou odolností a fyzickou připraveností. Rozsah naší práce - od hlídkové služby po práci zásahových jednotek. A teď nás suď M.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XEONID 23:41:38 25. 08. 2008
default.png
Pánové a dámy u policie ČR. U policie jsem zažil již spoustu věcí. Hezkých v rámci kolektivu, méně hezkých od nadřízených až po ty vysloveně nehezké. Jeden náš bývalý kolega říkal : "Pokud docházejí dobré zprávy, je třeba těm špatným dávat úsměvná hesla". Bohužel mne již žádná úsměvná hesla nenapadají. Vždy jsem byl hrdý na práci, kterou dělám. Prošel jsem několika různými složkami a všude jsou lidé dobří a méně dobří. Jak pracovně, tak lidsky. Je mi líto, ale i mě došla trpělivost a hrdost. To je jedna z věcí, přes kterou nejsem schopen se přenést. Takže všem, kteří ještě věří v lepší budoucnost u policie, držím palce a nám ostatním, kteří se rozhodli, nebo rozhodují odejít, přeji hodně štěstí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SONG 15:09:53 25. 08. 2008
default.png
myslíte si někdo, že by SPJ fungovalo, kdyby jeho lidi dali do 3.PT?? já myslím, že nee. už ted si lidí chodí pro žádosti do civilu. a kdo oponuje nad prací spj, at si to klidně vyzkouší....né jen běhání se želvou na těle, ale i taky být 4 dny v areálu zavřený. at si každý radši zamete před svým prahem

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio