Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Uctění obětí útoků 11. září 2001

Dovolte mi zde projevit úctu obětem teroristických útoků ze dne 11. září 2001 a rovněž tak projevit upřímnou soustrast všem, které tato událost zasáhla, zejména pak blízkým lidem obětí. Vzhledem k tomu, že v úvodním článku (tedy zde) nelze text formátovat ani do odstavců, celé své vyjádření umístím do 1. příspěvku v této diskusi a moc bych si přál, aby každý kdo bude chtít do této diskuse přispět, za což budu nelhostejným policistům a lidem vděčný, aby si přečetl 1. příspěvek v této diskusi a tímto obětem útoků 11. září 2001 vzdal po deseti letech od události svou úctu. Děkuji.
KAREL-150 :: Datum založení: 09. 09. 2011 :: celkem 120 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 10:09:58 10. 09. 2011
default.png
TREK [2011-09-10 09:57:17]: to je tak... poblouzněnému blud nevymluvíš.... ba naopak, ještě ho utvrdíš v jeho bludech... kdokoliv má jiný názor je hlupák.... a pak probíhá jen negace negace a obrácená negace....

je to taková dětská hra, kdy dítě po tobě opakuje přesně to co jsi řekl v obráceném gardu... a pak druhá hra, kdy děti pokaždé tvrdí já ne to ty... ne ne to ty, já ne, to ty... .-))) taková ta TOTY hra .-))))


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TREK 09:57:17 10. 09. 2011
default.png
Karle tady ti to všechno vysvětlí

http://technet.idnes.cz/proc-pred-10-lety-spadlo-wtc-konspiracni-bomby-zatim-neobstaly-puh...

Po přečtení tohoto článku se ti bude zase dobře spát ;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 08:35:39 10. 09. 2011
Karel.150.jpg
POLDICEK [2011-09-10 07:40:42]: Jestli armádu nepotřebujem? Já tedy rozhodně ne. Armády existují jen a díky tomu, že se lidstvo dá stále snadno klamat. Logicky by se uvědomnělá společnost obešla bez jakékoli armády. Jenže pokud se dá společnost snadno klamat, pak se dají i snadno konstruovat konflikty a minulost ukazuje jak snadno lze armády stavět proti lidstvu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 07:40:42 10. 09. 2011
default.png
ANDRAS [2011-09-10 02:01:29]:

Podivej se, ja rikam, ze nejdriv by si clovek mel udelat poradek doma a pak jet pomahat jinam. To co se ted deje napriklad deje na Sluknovskem vybezku je IMHO pro armadu. Ja nejsem priznivcem AČR podle me jsou k prdu, a mají o dost víc nez ja jako radovej polda, a to ja sem ve valce kazdej den. V armade par kamosu mam tak vim co tam delaji. DVD, televize, spanek, trhani travy apod. Sorry, ale my armadu opravdu nepotrebujem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 07:40:37 10. 09. 2011
default.png
ANDRAS [2011-09-10 02:01:29]:

Podivej se, ja rikam, ze nejdriv by si clovek mel udelat poradek doma a pak jet pomahat jinam. To co se ted deje napriklad deje na Sluknovskem vybezku je IMHO pro armadu. Ja nejsem priznivcem AČR podle me jsou k prdu, a mají o dost víc nez ja jako radovej polda, a to ja sem ve valce kazdej den. V armade par kamosu mam tak vim co tam delaji. DVD, televize, spanek, trhani travy apod. Sorry, ale my armadu opravdu nepotrebujem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 02:01:29 10. 09. 2011
Andras.jpg
POLDICEK [2011-09-09 22:08:56]:

Pokud se na to díváš tímto pohledem, jsou dle tvého názoru žoldnéři vlastně i policisté?

Pojem žoldnéř je obsažen v 1. protokolu ženevské konvence. A věz, že vojáci národních armád euroatlantického typu, či typu východního, žoldnéři nejsou ani omylem. Víš, oni ti vojáci přísahají stejně jako my, policisté. Většinou službu vykonávají ze zákonné povinnosti. Žoldnéř jen a pouze pro osobní finanční obohacení, a je mu jedno koho bude zabíjet, a kde bude zabíjet.

Tvým úhlem pohledu se dá defacto o všech příslušnících ozbrojených sborů tvrdit, že jsou to žoldnéři. Pro mě je to třeba urážka, pokud by jsi mě tak nazval, a kdyby byla možnost, vyzval bych tě na souboj na poli cti:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 00:46:41 10. 09. 2011
Karel.150.jpg
CARL-PHILIP-2 [2011-09-09 22:23:31]: Jistě, mám pro tvoji ztrátu také pochopení. Přeji ti, aby jsi si na něj vzpomněl vždy v dobrém a dokázal jsi se s ním hezky rozloučit.

ANDRAS [2011-09-09 21:19:43]: Přeji příjemnou zábavu s word of warcraftem, a přeji ti ať se nestane tvou závislostí..;-) Jinak já jen předložil teorie a jednoduchou fyziku a matematiku pro zhodnocení toho, že ty tři věže nemohly spadnout kolmo do svého půdorysu danou rychlostí. Jde o shodnocení věci selským rozumem. Kdyby jsi neviděl jen těch tisíc a jeden problém v ČR, ale hledal by jsi jejich skutečné příčiny, tak by jsi se asi divil když by jsi zjistil, že jsou ty problémy záměrně konstruovány, stejně jako pád tří mrakodrapů WTC.

POLDICEK [2011-09-09 22:08:51]: Proč jsi mi dal nálepku amerikanisty?:-) Možná se mi budeš divit, ale já s naprostou většinou toho co jsi napsal ve svém příspěvku souhlasím. Víš není mi ani lhostejné co provádí MMF v zemích třetího světa, řízený hladomor, není mi lhostejné co se děje v Libyi, a není mi lhostejné ani to kolik dětí zemřelo v Afganistánu. Úctu jim prokazuji všem, proto se pídím po příčinách, kdo za tím vším je. Je zde totiž společný jmenovatel. A jestli si myslíte, že ČR je ze světových událostí vyjmuta, tak se zamyslete třeba jen nad naší vládou, nad jejími reformami, nad jejími škrtami, nad její arogancí k lidem, nad tím proč má ČR stejně jako každý stát nesplatitelný dluh. Kdo půjčí na chod státu příští rok Řecku, Itálii, Portugalsku a Španělsku? A jak skutečně proběhne krach? Dotkne se nás to? Já vím, že vypadám jako fantasta, když spojuji zdánlivě neslučitelné, proto bych si přál, aby na příkladu podvodu s útoky 9/11 lidé sami chtěli pátrat a poznat pravdu, aby se také jednou dokázali zamyslet nad tím o co stojí a co je pro ně nejlepší, jedině pak poznáme demokracii.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CARL-PHILIP-2 22:23:31 09. 09. 2011
Carl-Philip-2.jpg
KAREL-150 [2011-09-09 19:34:08]: Ještě bych měl takovou technickou Karle. Až budeš odepisovat tedy jestli budeš odepisovat tak prosím stručně a jasně. Přeci jenom v jednoduchosti je síla. Není za potřebí tu rozepisovat odpovědi do několika odstavců.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 22:08:56 09. 09. 2011
default.png
KAREL-150 [2011-09-09 19:34:08]:

A kdy uctis zabite afghancke a iracke deti?? Asi az budou rikat ve zpravach, ze je vyroci vid, ty amerikanisto a nejvip informovanej Karle.

Nehlede nato, videl jsem, myslim, ze to bylo na BBC ale presne si nevzpominam, takovy dokument, ve kterym mluvil nejaky architekt a rikal, ze ve dvojcatech byly takove nosniky, ze by vydrzely naraz 7 boeingu zaroven. A navic tam mluvila nejaka zena, ktera to prezila a tvrdila, ze jeste pred narazem 1. boeingu slysela nejakou ranu. Spekulovalo se o nejake bombe, ktera explodovala tesne pred narazem prvniho boeingu. Pote pak neprimo rekli, ze americani vedeli o utoku jeste drive nez probehl. Pry to byla prace CIA. Je to proste cely divny. Mozna jen americani potrebovali zaminku v vyvolani afghanske valky. To uz se dneska asi tezko dozvime. Kazdopadne u nas se deje kazdy den tolik tragedii, ze pad dvojcat je pro me az x-tem miste. Chapu, ze tam zemrelo 3000 lidi, ale proc nereknou kolik oni za tech 10 let zabili afghancu. Ale kdyz tam zemre 1 americky vojak, co se de vych**t kam nema a slapne na minu, toho sou hned plny noviny. Promin ale ja ty zoldaky nelituju, a to ani cesky. Ve Sluknove by byli zapotrebi vic.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 22:08:51 09. 09. 2011
default.png
KAREL-150 [2011-09-09 19:34:08]:

A kdy uctis zabite afghancke a iracke deti?? Asi az budou rikat ve zpravach, ze je vyroci vid, ty amerikanisto a nejvip informovanej Karle.

Nehlede nato, videl jsem, myslim, ze to bylo na BBC ale presne si nevzpominam, takovy dokument, ve kterym mluvil nejaky architekt a rikal, ze ve dvojcatech byly takove nosniky, ze by vydrzely naraz 7 boeingu zaroven. A navic tam mluvila nejaka zena, ktera to prezila a tvrdila, ze jeste pred narazem 1. boeingu slysela nejakou ranu. Spekulovalo se o nejake bombe, ktera explodovala tesne pred narazem prvniho boeingu. Pote pak neprimo rekli, ze americani vedeli o utoku jeste drive nez probehl. Pry to byla prace CIA. Je to proste cely divny. Mozna jen americani potrebovali zaminku v vyvolani afghanske valky. To uz se dneska asi tezko dozvime. Kazdopadne u nas se deje kazdy den tolik tragedii, ze pad dvojcat je pro me az x-tem miste. Chapu, ze tam zemrelo 3000 lidi, ale proc nereknou kolik oni za tech 10 let zabili afghancu. Ale kdyz tam zemre 1 americky vojak, co se de vych**t kam nema a slapne na minu, toho sou hned plny noviny. Promin ale ja ty zoldaky nelituju, a to ani cesky. Ve Sluknove by byli zapotrebi vic.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio