Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Ještě horší, než všichni čekali

http://www.novinky.cz/domaci/261804-vnitro-by-mohlo-prijit-az-o-1-7-miliardy-kalousek-je-chce-zmrazit.html?ref=boxE
TEDDY :: Datum založení: 14. 03. 2012 :: celkem 47 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JOE 15:12:00 17. 02. 2022
Joe.jpg
HAFHAF [2022-02-17 14:46:24]:
Pokud vím, tak zdanit výsluhy již nelze. Pokud tedy zůstanou v té kategorii, kde jsou.
Já jsem nepsal o podpoře teď, ale v blízké budoucnosti.
A samozřejmě, že když ta podpora nebude, tak se to promítne negativně na stavu vnitřní bezpečnosti a personální situaci a odpovědný bude ten kdo to dopustí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TRNKALINKA 15:04:55 17. 02. 2022
default.png
Veteráne2, "Někde jsem zachytil optimistikou variantu, že by se zákon mohl měnit i tak, že podle jakého zákona člověk nastoupil, taky odejde. "

Jak málo by stačilo, aby byla případná změna spravedlivá, že? Už od starého Říma platí, že dohody se mají dodržovat. A co stojí svět světem, nějak se to nedaří...

Ale jak píšeš, je to tak strašně rozumné, že to nemá šanci projít.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAFHAF 14:46:24 17. 02. 2022
default.png
JOE [2022-02-17 07:45:43]: Jaká podpora? Policie je současné vládě úplně u …. Viz směšných 700 hrubého, jako zasloužené přidání za covid, nebo program vlády … tam je o policii jen to, že dostaneme kamery, pro naší bezpečnost :-D A k tomu šetření na “provozu”??? Co to jako znamená? Vypnou elektřinu nebo topení? Nebo si budeme nosit benzin z domova? Jak se říká, dobře už bylo.

Pokud jde o výsluhy, tak ty mohou jakkoliv zdanit, to není proti ničemu a nikdo s tím nic neudělá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 14:33:20 17. 02. 2022
Joe.jpg
ANBERLIN [2022-02-17 13:34:21]:

Odpovím Ti otázkou. Takže k PČR se celá léta hlásí jen neschopní (nebo tzv. "srdcaři"), kteří by se jinde neuživili (nebo, v případě srdcařů, nic jiného dělat nechtějí) a kterým nevadí nízké platy?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANBERLIN 13:34:21 17. 02. 2022
default.png
JOE [2022-02-17 07:45:43]:
Takže předpokládáš, že když tady na Policii ČR 33 let každý jen dlabal, najednou se něco změní a karta se otočí? Kéž by to tak bylo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 07:45:43 17. 02. 2022
Joe.jpg
VETERAN2 [2022-02-15 13:43:04]:
Ty seš lepší než Sibyla. :-)
Pokud se nějakým způsobem bude zasahovat do zákona 361/2003, tak tam bude stanoveno přechodné období, jako to bylo u předchozí změny, když končil zákon 186/1992. Každý bude mít čas rozmyslet se a spočítat si co je a co není výhodné.
Vzhledem k situaci v jaké se nachází lidská společnost a vzhledem k tomu co se dá předpokládat v blízké budoucnosti, budou bezpečnostní sbory potřeba spíš více. Od toho se taky bude odvíjet jejich podpora včetně finančních náležitostí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 13:43:04 15. 02. 2022
default.png
ZRALOK [2022-02-14 08:45:11]: Výsluha v plné výši. Předpoklad je, že stát nebude mít peníze a z nějakého důvodu vláda uzná za vhodné ušetřit na téhle položce. Nabízí se změna zákona, jenže pokud bude změna výrazná, odejdou ti, co mají na něco nárok včas a stát spíš prodělá nebo ušetří pár drobných. Lze tedy předpokládat snahu zasahovat do výsluh už vyplácených. Třeba výšších než nějaká částka, nebo za posledních 5 let, nebo kdo je mladší než, nebo co já vím. Zákonodárci v tomhle umí být kreativní. V podstatě je to všechno protiprávní, protože zákon platí do nějaké data v podobě, jak je. Předpoklad je, že se svého člověk zase bude muset domáhat u soudu. Policie má dokonalé odbory, které, aspoň co já vím, třeba v případě daní ani nebyly schopné žalovat vrácení peněz. Solárníci se svého domohli velmi rychle. Ale to je i o soudech.
Někde jsem zachytil optimistikou variantu, že by se zákon mohl měnit i tak, že podle jakého zákona člověk nastoupil, taky odejde. To mi přijde tak inteligentní, že se mi ani nezdá možné, že by se k tomu u nás někdo uchýlil. Žádný úprk, žádná panika, Babiš by ztrácel voliče. Můj názor je, že slušné zacházení potrvá do doby, než se podaří Babiše zavřít. Pak se rozpadne vláda a začnou se dít věci.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LAFREE 21:30:32 14. 02. 2022
default.png
GHOST-COP [2022-02-09 10:06:49]: Na Slovensku dali po 25 letech 37 %, takže míň než je teď u nás (45 %)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRALOK 08:45:11 14. 02. 2022
default.png
VETERAN2 [2022-02-06 21:45:18]: O co se bude muset člověk soudit, co mu podle tebe patří?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 10:06:49 09. 02. 2022
default.png
Pokud by to bylo 25/53, tak věřím, že do sborů půjdou jenom ti, co to myslí opravdu vážně. Pak je otázka, kolik jich ale projde sítem mladých a tabulkově smýšlejících psycholožek.

25/53 je opravdu na pováženou s tou zdravotní způsobilostí. Je to kus od kusu a taky o tom, jakými službami kdo prošel a jak se o sebe stará.

Pokud by to dopadlo 25/53, tak by ta výsluha ale měla být hodně slušná. Lepší, než je po 25 letech teď - aby to byla "odměna" za ta dlouhá léta služby a odříkání. On si civil, který si to tu bude číst, těžko uvědomí, co jak na nás negativně působí, co nás jak "deformuje" apod. Ale ono když pak vidíte ty lidi, co mají 30 let odslouženo, je jim 55 let třeba a vypadají na 70..... Já si pamatuju, je to už teda dlouhá řada let, že jsem někde dokonce četl, že průměrný věk života dlouholetých příslušníků VS je 55 let. Tak i kdyby to bylo před 40 lety, tak je to dost otřesné.

Za další na jednu stranu si i umím představit, že by se diskutovalo o zrušení výsluh. Říkám si, opravdu máme mít tuto výhodu jenom "my"? Byly doby, kdy mívali výsluhy i učitelé. Proč je nemají? Vždyť dělat s dnešními dětmi může být snad i horší, než dělat bachaře :-D A co takoví zdravotničtí záchranáři? Samozřejmě stále počítám s tím, že na rentu budu mít nárok a beru ji jako příjemný benefit a případné "poděkování" za léta služby.

V případě úspor na zrušených tabulkových místech, efektivizaci užívání prostor (vlastní objekty, nájmy, počet lidí v kancelářích, úspornější spotřebiče atd....), úpravě výsluhových příspěvků a dalšího, si pak umím představit, že by mohly být i větší platy a nákup lepšího vybavení v tom smyslu, že z toho, co se ušetří, by šla třeba jedna třetina zpátky do lidí a vybavení. Aby ti, co by nedosáhli na případných 25/53 nebo podobnou šílenost, si mohli dávat stranou peníze nebo stihnout zajistit lepší život. Chtělo by to taky ale více digitalizovat, dopropojit státní správu, zjednodušit trestní řízení a odstranit duplicity v administrativě. A dalších milion věcí............

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio