Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

To je fajn, že nám banda trotlů z GIBS dělá fajn reklamu, že?

http://www.novinky.cz/krimi/263902-policiste-pri-honicce-v-praze-zasahli-kulkami-nahodne-i-dve-auta.html?ref=ostatni-clanky - když jsem to četl, myslel jsem, že se vzteknu. Řadový polda už by snad byl ve vazbě, jsem zvědavý, jestli odstíhaj i ty blby z GIBS. A že je všude napsáno, policie stíhala, tak o tom ani nemluvím. Super reklama.
DANIK :: Datum založení: 04. 04. 2012 :: celkem 66 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 15:37:07 19. 09. 2014
default.png
DANIK [2014-09-19 11:01:40]: To jsem ještě nezapomněl, ale mě by dostali, já to vezl majiteli nebo si pro to majitel došel, ale vždy bez papírů. Napsal jsem, že jsem to našel před dveřma služebny, protože se jednou stalo, že majitel nálezce napadnul, že mu něco šlohnul... Od té doby jsem to dělal furt "nález před dveřma". To bych šel...

Ale ani tak: kdyby to šlohlo devět z deseti policajtů, nemůže tato společnost říct ani Qvééé. Teď v céčku vidím, jak se krade, kolikrát mi to i auto převracelo na jednu stranu, když si kolega vozil ze staveb šutry, cement, lepidlo, kachličky, nářadí... Než se vyložilo a auto pak zametl, stál jsem i pět minut a psal stavební deník na druhý den!!! Nebavím se o ostatních firmách, tam se něco doveze a to je jak mravenečci, v noci jsou pozohýbané ploty jak zase lezou jako švábi domorodci... Když ti v pátém patře lešení něco upadne dolů, na zem to už nespadne, po cestě to někdo stačí šlohnout. Dole působí četa OTO, která vytrvale číhá na jakékoliv odhozené kovové věci - kalfas na maltu co sjede vrátkem dolů naplnit, žabka ze starého trubkového lešení s poničeným závitem šroubu, staré kovové futra, armatura z rozbitého betonu, starý kotel vážící pět metráků ve třech dokáží bez růdlu dostat ze sklepa o dvaceti schodešch atd atd... Četnictvo, to je hotový klášter!!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DANIK 11:01:40 19. 09. 2014
Danik.jpg
Nezapomeň, že tak půlka z těch co to měli šlohnout to ani nešlohli, nýbrž se jim jen nechtělo papírovat a hodlali to vyřídit mimo systém. Já podobné nálezy už ani neberu - nový občan. zák. to nařizuje odevzdat na město. A když sem něco přebral, tak šup ETŘ, telefon a za hodinu si pro to byl majitel - bez jediného papíru. Následně jsem měl pocit dobře vykonané práce.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:13:11 19. 09. 2014
default.png
Idnes zveřejnila zprávu, že každý desátý policajt "skočil na špek" nastražené odevzdané peněžence. Nebudu se zabývat tím, že to je beztak tři roky stará zpráva, protože někdo z novinářů honem nesehnal nějakou zprávu, ale pokud je to pravda, může si tento národ gratulovat k čestnosti své policie: za podmínek, v kterých se slouží je to naprostý zázrak. Ideál odpovídající stavu společnosti by byl: jeden z deseti ji nešlohnul.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 19:39:16 23. 04. 2012
Karel.150.jpg
BADBOY [2012-04-23 19:08:01]: Rychlost nasazení vrtulníku? Pokud nemá akci, tak jej seženeš skutečně velmi rychle. U nás na oddělení se dvakrát rozjíždělo pátrání s vyžádáním vrtulníku, a od vznesení požadavku do příletu rozhodně uteklo méně než 30 minut. Měl jsem tu možnost jako osoba s místní znalostí se i prolétnout..;-) Tito piloti májí zřejmě nepřetržitou pohotovost, protože jednou převáželi i tělo zraněného při pracovním úraze, takže jsou skutečně velmi rychlí, pohotoví a schopní.

Co si a jak pracovníci z GIPSu prověřili to nevím. Jo a samozřejmě věřím, že máte realizace daleko častěji a máte proto také lepší zkušenosti.
Proč si pracovníci z GIPSu a bývalé IMV neuvědomují, že jsme také jen lidé? Proč si to neuvědomují politici, vrcholní představitelé Policie, Armády, vysoký management velkých firem? Tak na to bych nechal odpovědět profesora Koukolíka s přednáškou "VZPOURA DEPRIVANTŮ", ke stažení na netu. Má to co do činění i s tím o čem píše hammer jako o MY a ONI, tedy s vedením a jejich mocí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BADBOY 19:08:01 23. 04. 2012
default.png
KAREL-150 [2012-04-23 11:31:06]:
Sice to byla rychlá akce, ale 1 ) technika, kterou může využívat GIPS a jeho rychlost nasazení je skvělá.... viz. vrtulník
Další důležitá věc, že si pořádně neprověřili základní informace a když slyšeli policista, tak hurá na něho.
Pokud to tak nebylo a bylo na vše dost času, tak tím hůře.
Každopádně dobrý operativec musí být připraven na vše a jak jsem psal, tak by to chtělo více praxe při realizacích...
Také přiznávám, že nás při realizaci něco překvapilo, ale nikdo to nebyla takto fatální věc.... a věř mi, že to dle mého názoru bylo mnohem složitější sebrání osoby :).
O možných postupech se zde z jasných důvodů nechci vyjadřovat.
Ale všichni jsme jen lidé, ale právě GIPS a bývalá IMV si toto nikdy neuvědomuje a v tom já vidím problém.
Tak krásný zbytek dne

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:19:41 23. 04. 2012
default.png
BADBOY [2012-04-22 22:04:35]: Ty, mě ještě napadla taková věc, která se stane, když se zkušeným psům z obvodu nebo operativy serou do práce různí ředitelé, GIBS a podobně.

To máš tak: rozhodovat by měl ten, co to umí, ale to je člověk, který v době projednávání zákroku nebo samotného provedení i dobře naplánované věci nemá nejvyšší šarži!!! Nejvyšší šarže začne sice, jak to manageři umí bezvadně, do věci žvanit, ale nic nechce rozhodnout. Ty nevíš jestli to, co ťápe, je rozkaz nebo jeho blbé žvásty a nemáš se jak zeptat, aniž by jsi z něho přede všema udělal hňupa.

Po deseti minutách jednání o ničem tak jeden čeká na druhého, protože manager je v koncích s rozumy a okrskář nebo operativec se subordinací.

Věřím i docela tomu, že se nikomu z SKPV nechtělo se před lidma z GIBSu pouštět do plánování akce, kde hrozí, že tě GIBS začne napadat že svým nápadem porušuješ zákon, že neznáš svoji práci a upozorní tvého vedoucího.... Přesně jako sitauce kterou zná každý polda dnes a denně: s nadřízenýma se zásadně o ničem nediskutuje a pokud možno se jim všemožně vyhýbá. MY a ONI.

Že vzduchem svištěly desítky nebezpečných střel nevím, pokud použili hoši vhodné střelivo, tak to tak hrozné asi nebylo, ale i tak... Jednoznačně honění bycha po cizí chybě. Všecko do autu, protože trest za střelbu by přinesl otázky proč k ní vlastně došlo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 11:31:06 23. 04. 2012
Karel.150.jpg
BADBOY [2012-04-22 22:04:35]: Ahoj, beru tvé připomínky v potaz. Nejsem plně obeznámen z celou přípravou a průběhem akce do doby nasednutí podezřelého do vozidla. Možná jsi jen lépe obeznámen s celou akcí a její přípravou. A tak třeba víš, že podezřelý byl ztotožněn dopředu, důkazy proti němu již byly dostatečné a nebylo potřeba nechat jej zda bude konat dle skutkové podstaty nějakého trestného činu (to by ovšem nebyla potřeba této akce vůbec). Jestliže bylo ovšem potřeba podezřelého přistihnout při jednání, které naplňuje skutkovou podstatu trestného činu pak byla akce potřeba. Zda si místo určila volavka nebo podezřelý si také lze tipnout a zda byl či nebyl přitom poblíž svého auta je také na zvážení. Tomuto všemu se dle mého názoru musela operativa pouze přizpůsobit. Další otázkou je kolik bylo času na přípravu akce, tedy jestli to bylo po zavolání jen pár hodin nebo ani to ne nebo celé dny. Myslím, že tohle všechno může práci operativce jako nedokonalé bytosti člověka dost ovlivnit. Ale tohle vše já nevím jestli tak bylo, jen říkám, že každý chybujeme.
Ta střelba a honička byla sice zakončením pokaženého začátku, ale honička byla v její příčinné souvislosti kdežto střelba nikoli. Jak se zde vyjádřilo spousty lidí, střelba v daných lokalitách nebyla vůbec na místě a bylo obrovské štěstí, že si tu střelbu odneslo tuším jen jedno zranění a jinak hmotné škody.
Nepopírám tedy, že operativa odvedla nekvalitní práci, ale jako nejvíce nešťastné vnímám, že lidem kolem hlav lítaly dle mého odhadu přinejmenším desítky smrtících kulek.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BADBOY 22:04:35 22. 04. 2012
default.png
KAREL-150 [2012-04-22 11:06:26]:
Ahoj, dovolím si nesouhlasit. Mluvím ze své zkušenosti operativce. Dle mého názoru to byla chyba operativce, který to celé p....l. První co musí každého napadnout jako první, že při sebrání pachatele ho přeci nesmím nechat nasednout do auta. Ta střelba a honička byla jen zakončením pokaženého začátku. Proto souhlasím s hammerem.
Někoho nasednout do auta či zvolit jeho sebrání v autě je nejhorší varianta, kterou jde zvolit...
Toto udělat já při naší realizaci, tak dostanu za uši...
Kolegům z GIPS bych doporučil se pravidelně účastnit realizací obvodních SKPV. Pomohlo by jim to :)
Dobrou noc.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 11:06:26 22. 04. 2012
Karel.150.jpg
HAMMER [2012-04-21 21:03:45]: Já myslím, že jim taky křivdíš s těma sto táci měsíčně, to by bylo v dobách škrtů už asi do očí bijící. Také se domnívám, že odměny berou pravidelně, ale ty odměny si myslím za tu jejich super lidu službu odhaduji jen pouze někde kolem padesáti tisíců korun měsíčně, no samosebou že pravidelně, protože jsou pravidelně velmi dobrými policisty sloužícími lidu. Jsou to kápové, prostě jsou boží a je bezva, že jsou mezi námi tací, kterým je plat málo a vykonávají pravidelně tolik práce a tak kvalitně, že prostě jsou odměňováni měsíc od měsíce. Je smutné, že máme ve vedení všech institucí takové duševní mrzáky, kteří tuto korupci schvalují. Na druhou stranu je bezva, že matky samoživitelky a lidé vytvářející hmatatelné hodnoty si musí díky takovým přitáhnout opasek. No nic, jak jsem se vyjádřil dříve, byť neprokazatelně, tak pravidelné vysoké odměňování vnímám jako korupci ve státní správě, protože jinak jsou na pozici pravidelně odměňovaného vypsané nízké pracovní nároky (v tom případě nezaslouží vysoký plat bez odměn) a on je hravě každý měsíc předčí.

Jinak nikdy nic nelze naplánovat na 100%, to snad nelze přisoudit ani Bohu. Chyby se stávají. A dle jejich závažnosti by za ně měla být nesena odpovědnost. Střelba v tom provozu byla největší chybou. Chyby jsou tak závažné jak závažné jsou jejich následky. Jenže následkem toho, že někdo zprasil zadržení a pachatel ujel nebylo to, že musela být použita střelba. Nejzávažnější chybou byla tedy střelba samotná, tedy odpovědnost si nese ten, kdo o střelbě rozhodl. Jestliže tohle vyšumí, tak každému poradím, ať své případné chyby nechá prošetřovat těmi, kdo prošetřují tuto událost s odkazem na výsledky šetření této události.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:03:45 21. 04. 2012
default.png
To jsi ale už dost daleko s otázkama co se týče časového sledu celé akce. Já bych začal systémem poněkud více od podlahy:

1: co za vola to celé vymyslelo :D :D Polda začínající od píky, boční vstup, tlačenka s bočním vstupem....
2: má ten vůl :D :D s něčím podobným předchozí zkušenosti a pakliže ne, kdo s patřičnými zkušenostmi jeho plán procházel a kontroloval?
3: věděl o plánu toho vola předem URN všechno?
4: když ano, proč stříleli, když se dalo počkat až se drban unaví a buď se vymele sám nebo vyjede někam, kde ho budou moci bez nebepečí pro ostatní řidiče rozstřílet jak řešeto?

No ale to jsou jen naše debaty o ničem, manageři si za to ututlání rozdají svých deset táců měsíčně (sem se přeřek - sto táců měsíčně) a v klidu počkají až se novináři přestanou ptát.

Samozřejmě že to vyšumí, protože tohle je mafie se vším všudy. Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio