Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

video a audio záznam

může někdo poradit, jestli se na mě jako na policistu vztahuje ochrana osobnosti, aby si mě každý nemohl točit při práci, ukónu, či zákroku? děkuji
PADOUCH :: Datum založení: 16. 05. 2012 :: celkem 69 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 08:58:20 01. 04. 2013
default.png
CEMAN [2013-03-19 09:43:05]: Takovýto důkaz ti totiž soudy, když se budeš dostatečně slušně hájit, smetou nakonec ze stolu.

Někdo z MV, kdo vydal ten blábol o tom, že polda tohle musí snést, je prostá veš v kožichu. Úmyslný podraz. Jinak o tom, jak MV "umí a zná" je Lessy s jeho sporem s Vaňkem. Tam MV taky Lessymu připravilo "právní rozbor" toho, že co Lessy dělá je v óklendu a bylo to kde? :D :D

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CEMAN 09:43:05 19. 03. 2013
default.png
§ 12 občanského zákona
(1) Písemnosti osobní povahy, podobizny, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy týkající se fyzické osoby nebo jejích projevů osobní povahy smějí být pořízeny nebo použity jen s jejím svolením.

(2) Svolení není třeba, použijí-li se písemnosti osobní povahy, podobizny, obrazové snímky nebo obrazové a zvukové záznamy k účelům úředním na základě zákona.

(3) Podobizny, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy se mohou bez svolení fyzické osoby pořídit nebo použít přiměřeným způsobem též pro vědecké a umělecké účely a pro tiskové, filmové, rozhlasové a televizní zpravodajství. Ani takové použití však nesmí být v rozporu s oprávněnými zájmy fyzické osoby.
--------------
Výjimku zde tvoří úřední účely na základě zákona v odst. 2 a profesní licence, která jsou vyjmenovány v odst. 3. Mimo citované licence a úřední účely nemůže nikdo bez svolení dotčené fyzické osoby o ní takové materiály pořizovat. Úředními účely se rozumí pořizování takových materiálů osobami(např. policisty), které k tomu mají zákonné zmocnění podle jiného zákona. Z toho vyplývá, že občan, který není držitelem příslušné licence nebo zákonného zmocnění k pořizování materiálů podle § 12 odst. 2 a 3 o fyzických osobách, takové materiály pořizovat nesmí. Ani za předpokladu, že by dokumentoval protiprávní jednání těchto osob. Takový důkaz je totiž pořízen v rozporu se zákonem a možnost jeho využití před soudem nebo jiným orgánem může být problematická.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:36:24 06. 02. 2013
default.png
RO [2013-02-06 08:09:29]: Nerozumím. Neuznávám neustále se měnící právní kydy pocházející z MV, směrodatné je vždy jen rozhodnutí soudů, nejlépe nejvyšších soudů.

Vzhledem k tomu, že jsem si těch kydů od pytlíků z MV, krajů atd za dvacet let užil až až a že tam nikdo erudovanější nepřišel, bude to pořád to samé. Promiň, ale s tím se zdržovat znamená následující problém: za chvíli si sice budeš pamatovat všechna možná stanoviska, ale nebudeš už vědět, které platí. Bacha na to. Vůbec se tím nezabývej, my jsme měli ke konci kariéry už problémy s tím jak se která banalita dělá jen proto, že jsme všecko studovali.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RO 08:14:55 06. 02. 2013
default.png
Taky by bylo možná lepší si to stanovisko nejdříve dohledat, projít a až potom začít říkat, že je nesmyslné... ;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RO 08:09:29 06. 02. 2013
default.png
HAMMER [2013-02-05 22:46:55]: Nevím, co myslíš učením se, pokud neuznáváš stanoviska ústředního správního orgánu, který je k tomu zmocněn. Rozhodně víc věřím stanovisku OBP než radám na netu. Navíc skrz to stanovisko nemůže člověk udělat nic špatně. Pokud se ve službě chová jak má, tak mu žádné natáčení nemůže uškodit...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu HAMMER 22:46:55 05. 02. 2013
default.png
LADA20068 [2013-02-05 11:53:42]: A po jednadvaceti letech služby jsi se podíval do zákona! Podle toho ty příspěvky vypadají. Co mám jako psát o ýkvé, když tohle napíšeš. Podle čeho tu práci děláš celých těch jednadvacet let?
Buďto si tě někdo natáčí nebo ne. Buďto ho vyzveš nebo ne. Ale ne že nevíš. Když nevím, do ničeho se nehrnu. To je základní pravidlo každého poldy. Nevím, nejsem si jistý = nezvládám svoji práci, stane se. Ale abych ještě v takové situaci dělal machra a zasahoval, to už je síla.

Jinak slušný člověk si tě nefilmuje, filmovat někoho, kdo to neví, není totiž slušnost.

Já pravdu nemám, ten paragraf je tam hodně let a stačí si ho jen přečíst. Tohle je diskuse opravdu na profi úrovni a jestli si ji louská civilista, mimo to že jsem hovado si pomyslí, že to hovado aspoň něco zná, ale ti ostatní neumějí ani najít podle čeho svoji práci dělají.

To RO: jak dlouho sloužíš? Kdyby jsi sloužil dél, už by jsi věděl, jak tyhle stanoviska těchhle výdrholů končívají. Nečteš IAŘe a podobné sračky, kde jsou další stanoviska dalších vidamtorů co se pětkrát změní aniž se změní slovo na samotném právním aktu? Kolikrát se stanovisko změní než je někdo pojebe a je to tak, jak říká zákon?

Řada mých nadřízených za mou kariéru, všichni chytří jak prdele, skončila ze dne na den na samých banalitách. Jeden se mě snažil přesvědčit, že jeho kamarádka, co jsem s ní dělal pořádky ve vlaku, kde se chovala jako dobytek, se cítila pohoršena mým poučením o možnostech mého postupu a jejího postihu za protiprávní jednání. Odmítal jsem uznat, že jsem postupoval protiprávně a předkládal jsem znění zákona, mých oprávnění a povinností, on že se tak s lidma jednat nemůže... prej na psychotesty! Za týden na to ho vyhodili skrz chlast, protože ležel na schodech Olomouckého nádraží i v mundůru s pistolí v ruce nažraný jak Komsomolec.
Dva týdny na to psycholožka neshledal na mé osobnosti nic co by mělo vadit, zato mi řekla, že ten strýc tohle měl ve zvyku často, když mu podřízení oponovali a on nevěděl jak na ně.

Managerům a jejich pohunkům od MV nevěřte ani slovo. Nezapomínejte jací jsou to odborníci, viz naposledy Lessy a na co se nechal utahat na vařené nudli. Naučte se číst, hledat, nebojte se učit. Nikdo nemáme patent na rozum, každý se mýlíme, ale ti nahoře neudělali už drahnou dobu nic správně. Mimo pro sebe.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RO 19:10:14 05. 02. 2013
default.png
CHIP [2013-02-05 18:59:12]: Přišlo mi to rychlejší, než to tu vypisovat. Jestli mu to nestačí, tak si může přečíst třeba Gerlocha... :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 18:59:12 05. 02. 2013
Chip.jpg
RO [2013-02-05 15:21:00]: Nic ve zlém, ale Wikipedie není zrovná závazným pramenem práva :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RO 15:21:00 05. 02. 2013
default.png
HRUZIC [2013-02-05 14:03:00]: Nevykládá zdaleka jen soud: http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDklad_%28pr%C3%A1vo%29

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HRUZIC 14:03:00 05. 02. 2013
default.png
RO [2013-02-05 11:01:47]: Prosím Tě, jen potřebuju vysvětlit jednu věc. Jakou právní váhu má stanovisko Odboru bezpečnostní politiky? Já měl nějak za to, že zákon vykládá zásadně soud.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio