Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

AKCE UPÍR (REDAKCE)

Akce Upír
ilustrační
Foto: internet

Předsednictvo Unie bezpečnostních složek MV (UBS-MV) nedávno na svých stránkách zveřejnila výzvu, aby se všichni policisté, hasiči, příslušníci vězeňské, celní a justiční služby připojili k velice neobvyklé formě protestu.

Autor: redakce
Publikováno: 03. 07. 2012
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SEPULCHER 22:44:17 07. 07. 2012
default.png
Andrasi taky mi to nedá a musím reagovat na to co jsi napsal. Zaprvé jsi psal, že by nás mohli zastoupit policisté z SPJ - vždyt většina z nich má problém i s těmi nejjednoduššími písemnými úkony... a kolegové ze ZJ jsou sice výborní v tom, co dělají, ale jak často se asi dostanou třeba ke zpracování OMČ?
Myslím si, že hlavní myšlenkou této akce a jejího načasování je přimět politiky k rozumným ústupkům pro policii s hrozbou nikoli toho, že "zkolabuje systém", ale s vidinou toho, že by policejní velitelé museli povolat armádu a následně by to mohlo být do světa prezentováno: "Podívejte se, jak na demokratické volby dohlíží armáda."
Podle mého názoru by tato kace mohla být opravdu užitečná, pokud by nás dokázala sjednotit. Je ale třeba začít přemýšlet nad tím jak to udělat a ne proč by to udělat nešlo. Je potřeba se ozvat opravdu hlasitě, protože už teď přece nemůžeme pro lidi dělat to, co bychom chtěli, protože na to nejsou lidi, ani prostředky. Je potřeba být jednotní a kolegiální alespoň tolik, jako doktoři, protože jedině tak můžeme dosáhnout nějakých výsledků.

Jinak co se týká Tvého návrhu řešit přestupky pouze domluvou, myslím si, že by se to nesetkalo s žádným ohlasem. Stačí jen, když se podíváš jaký je za poslední rok pokles u zjištěných přestupků - viz. poslední porada PP. Již toto je dosti značné číslo, kterým se ale někdo zabývá až nyní s více jak ročním zpožděním. Nám, kteří v tom pracujeme je to jasné, že když ubude lidí na ulici, ubude taky zjištěných přestupků, ale PP si bude dělat analýzu a pak vydají nějaký poky, naby se víc flastrovalo. Podobně jako při medializaci nehodovosti pod vlivem alkoholu zavedli povinnost hlídek DI provádět dechovou zkoušku u každého řidiče, kterého zastaví.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 21:48:57 07. 07. 2012
Andras.jpg
DYINGCZ [2012-07-07 19:47:09]:
Vyjadřovat k politice se samozřejmě můžeš, ale veřejně je to naprosto nevhodné. Policista by neměl dávat najevo sympatie k tu kterému politikovi či tu které politické straně. To jsou policejní zásady apolitičnosti odjakživa, potažmo profesionality četnictva. Jenže co čekat od policistů, když samotní členové vlády vedou s policií válku, tímto a mnoha jinými věcmi hrajeme ve světe prim a jsme unikátní.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 21:42:44 07. 07. 2012
Andras.jpg
DYINGCZ [2012-07-07 19:47:09]:
Potom nechápu smysl té akce. Pokud je účel ten, aby se špatně poskládaly hlídky na hlídání volebních prostor, které vesměs nahradí SPJ, KPJ, policisté na ZOP či kurzech, MP a podobně, nevidím v akci sebemenší smysl. Pár lidí, co rádo dává krev bude akorát dál brečet nad rozlitým mlékem. Jak zde psali jiní, tato akce na 99% nedopadne dobře, či se vůbec neuskuteční.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DYINGCZ 19:47:09 07. 07. 2012
DyingCZ.jpg
To Andras: Tak jsem si to znovu pročet a další s čím s tebou nesouhlasim je to, že bych jako policista neměl, či dokonce nesměl komentovat politiku, dle mého povědomí jsme i my policisté občany této republiky a tedy i my máme právo se k politice minimálně vyjadřovat, jediné, na co právo nemáme, je být členy pol. stran.
A to, že by občané měli v den protestu zhoršené podmínky k podání nějakého oznámení, tak v tom také nevidím až takový problém (tím nemyslím i důležitá oznámení, kde jde skutečně o život, zdraví, či velkou škodu na majetku), neboť sami občané mají většinou na své oznámení času dost, když např. vloupání oznámí až s odstupem času (po zjištění) a pak si řeknou policije konej. A na ta důležitá oznámení přeci jen nějací policisté ve slubě budou, tady jde spíš o to, že by se z těch počtů, co nastoupí, špatně skládaly hlídky k hlídání volebních prostor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 17:25:47 07. 07. 2012
Andras.jpg
DYINGCZ [2012-07-07 16:52:15]:
Přečti si to co jsem psal ještě jednou a pořádně. A konec s politikou.
"a ten zbytek holt bude muset počkat."
tak s takovýmto sobeckým a sebestředným přístupem doopravdy doufej, že něco změníš, a že tě někdo podpoří.....


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DYINGCZ 16:52:15 07. 07. 2012
DyingCZ.jpg
Tak právě asi o to jde, aby všichni viděli, jak a k čemu jsou tu obyčejní policisté dobří. Životy a zdraví armáda alespoň přes protestní akci chránit snad dokáže a ten zbytek holt bude muset počkat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 14:28:11 07. 07. 2012
Chip.jpg
Armádu povolat můžou, zrovna tak i celníky, vězeňskou a justiční službu atd. ale upřímně řečeno, nedokážu si představit, jak kluci ušatí vojenský budou třeba zpracovávat nehody :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DYINGCZ 12:30:58 07. 07. 2012
DyingCZ.jpg
To Andras:
Však můžou povolat armádu, aby nebyli v nebezpečí občané.
Jo podle tebe je současné skupení vlády v pořádku, že vzešlo legitimníím způsobem, nejsi blázen, nebo nesleduješ politické dění? Pro upřesnění se vládnní koalice v současné době skládá z ODS, TOP09 a nějakýho paskvilu pí. Peake. Dle mého názoru se nejedná o většinou zvolené politiky. A za další i kdyby zvoleni byli, tak když je vidět, že to nefunguje a oni budou přesto dál tupě pokračovat ve svém devastujícím programu, tak je změna potřeba!! Třeba to co nedávno řekl Kalous, že odbory maj politické požadavky (přitom původně říkal ať mu navrhnou řešení a nyníjsou to pro něj již pol. požadavky), dále řekl, že byl se svým programem zvolen a tedy ho nemůže změnit (já se ptám proč ho nemůže změnit, když poklesl příjem z daní o 3% po jejich zvýšení a další fakta, která mluví proti jejich krokům).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DANIK 12:18:04 07. 07. 2012
Danik.jpg
Jsem téhož názoru - někde je chyba. Buřič mi připadá jako inteligentní člověk, ale mám pocit, že tentokrát to nevychytal. Rozkaz bude znít jasně a nepůjdu o motocyklistu. A já budu plnit rozkaz, čili akce vyzní do ztracena. (pominu-li, že odběr transfůzní je jedinej lékařskej zákrok, ze kterého mám hrůzu) A za porušování služebního zákona, nejsou nikde stanoveny žádné sankce, takže i kdyby bylo nepustit nás na odběry protizákoné, tak to skončí tím, že se bude konstatovat, že se jednalo protizákoně. A to bude všechno.

Takže musím přizna, že v tuto akci nevěřím. Ale budu to sledovat a pak uvidím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KRT-K 23:13:03 06. 07. 2012
default.png
Já vám nevím...s akcí "Upír" souhlasím, nicméně mi vedoucím bylo vysvětleno, že i když na dárcovství mám ze zákona právo, můžou mi říct, kdy tam půjdu a že si nikdo nevezme na triko, aby neměli lidi na šichtu...a že ani jemu vedení nepovolilo doktora kvůli akci..někde je chyba...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio