Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

K policii

Ahoj mám takový dotaz jak zažádat o práci k policii? Musím se dostavit osobně nebo zprvu stačí jen poslat mail? když jsem totiž dal hledani na : http://aplikace.mvcr.cz/sluzebni-mista/SearchResult_PublicAndMembers.aspx tak to ukázalo že místě bydliště mají volno (i když by mi nevadila ani ta Praha), mám tam napsat vlastní životopis nebo již jsou nějaké strukturované na stáhnutí? děikuji nechci dělat před náborovým blbce tak ho radši udělám tady :-)
FUNKY :: Datum založení: 30. 08. 2012 :: celkem 78 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DANIK 09:36:45 22. 09. 2012
Danik.jpg
HAMMER [2012-09-22 06:08:54]:
No, mocný Guru. Přiznejme si, že tvůj pohled je globální a do jisté míry správný, nicméně né všude to takhle funguje(teda krom té části s chytáním a soudním pouštěním - ta je stoprocentní a to mě nejvíc deprimuje). My hu nás na obvodu pokuty nedáváme - na to máme vyčleněného vlastního cvoka. Já osobně nedal pokutu v dopravě tak půl roku. Statistikama manipulujeme umírněně a né moc často. Jen u neznámých věcí, nějak tam nevidím žádnej prospěch pro pachatele. Neznámý odložený TČ je jako neznámý odložený PŘ. A nadruhou stranu u známých věcí to umíme i obráceně. Doba to vyžaduje a když systém je hrozně na hovno, tak holt musíš podvádět také a musím přiznat, že nějaká blbá statistika mé svědomí nijak netíží. Se svým nadřízeným jsem zcela spokojen - velitel šel od obvodu přes kriminálku rovnou k nám. Navíc z našeho obvodu a naší kriminálky z detašáku u nás na štubě. Zástupce náš vlastní zpracovatel - taktéž si nestěžuji. V našem městě na nás nikdo nekřičí a nekope do nás. A my téměř také tak, jen občas někoho zdenverujem:) Celkem máme respekt a místní znalost nás také vesměs chrání před podobnými projevy.

Jinak má ten náš Hammer celkem pravdu. Plat na hovno, práva na hovno (dokonce pro nás neplatí listina základních práv a svobod). Soudy to je děsivá kapitola sama pro sebe. Chtěl jsem jen poukázat, že né úplně všude je to na tak moc na hovno.

Nejlepší nakonec, došla k nám zvěst, že po volbě prezidenta bude amnestie. Nejsem příznivec JPP, ale tomuhle věřím. A to bude konec, na který se Hammer těší. Založí cirkev a já se přihlásím v první skupině.

A Pasty jako policajt změn systém - sice my policisté máme pravidlo, že co nejde silou, tak jde větší silou. Ale je fakt lepší si vzít na další útok na onu zeď bagr. Jinak budeš sloužit tak půl roku (bez školy).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:10:55 22. 09. 2012
default.png
HAMMER [2012-09-22 06:08:54]: Jsem zvědavý co budeš tak dělat až tě vedoucí po vyčerpávající noční pošle za trest, že nemáš dost pokut udělat deset flastříků a doporučí ti bez mrknutí oka, že nejlíp to jde na důchodcích za volantem a lékárničku. Až ti dojde, že jsi loupežník. Že jsi chtěl drbany jít stíhat a místo toho ti velí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:08:54 22. 09. 2012
default.png
PASTY [2012-09-22 00:06:06]: Já na to mám jinší názor: společnost o službu policie vyloženě nemá zájem. Nikdo to dělat nemusí. Ať se to v tomto zlodějstánu klidně podělá. Protože pořád to vypadá že to šlape, nadřízení nalhávají médiím na co se jakože policie zaměřuje, co policie dělá... a ona dělá jen čárky pro ně samotné. Na druhé straně se pořád může do policie kopat, dehonestovat ji, ničit, brát peníze a pořád se najde naivní pitomá škodná, která tenhle stav bude podporovat.
Nevím Santi, co tě láká na službě, kde musíš udělat určitý počet čárek bez ohledu jestli to jde nebo ne, kde nemůžeš říct ani návrh jak by se to dalo dělat líp bez toho, aby ti ihned řekli, že jinde jsou volná místa, s právy občana třetí kategorie a platem zednického podavače. S nulovou podporou lidí, pro které jsi vyžírka podle jejich názoru a škodná ve skutečnosti. Co tě láká na tom, že chytneš darebáka a jediný výsledek co z tvé činnosti nastane, bude to, že akorát bude celé řízení proti němu státo další desetitisíce víc a drbanovi se stejně nic nestane. Co tě může bavit na tom drbana vidět posedmé za sebou na svobodě poté, co jste ho chytli někde na lupu na signálu v hospodě atd. Jak bude vykládat mladým, že se mu nemůže nic stát, protože už ho desetkrát chytli a tamten strejda posedmé a nikdo ho nezavře.... Až půjdeš se svým klukem po ulici a řekneš mu: "vidíš Kubíku, toho jsem včera chytil a předtím ještě šestkrát" a Kubík se tě zeptá, jakto že teda není ve vězení.
A takovým tvrdohlavým tahounům se dává veškerá doprasená práce jejich kolegů a ještě se na ně řve, že z doprasené ohledačky nebyli schopni po týdnu najít nějaké stopy. Takoví blbci, jsou pro gaunery, co tomu šéfujou, potřeba jako soli. Lidem nijak nepomůžeš, to tě zase nenechají, zato pro desetitisícové odměny svým nadřízeným budeš skákat jako ocas. A přesně tímto názvem si budeš do pár měsíců od nástupu říkat.

Za školy přijdeš absolutně mimo realitu, v terénu tě nemá kdo zacvičit co a jak, klidně tě dají se stejným bažantem jako jsi sám na noční..

Kdejaký smrad si na tebe bude pokřikovat ty nejsprostší urážky, kdekdo si tě bude natáčet jako opici a ty nesmíš hnout brvou.

Skutečně cheš jít dělat onuci? Protože v okamžiku, jak se šprajcneš, končíš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 01:00:22 22. 09. 2012
default.png
2 pasty a hammer : Jsem hodně tvrdohlavej...jsem ten typ člověka co zkusí klidně hlavou prorazit zeď a když zjistí že to bolí a nejde tak se nasere, řekne si tak ti nepudeš jo? a rozeběhne se znovu... :) Navíc nějak sem si zvykl radši věci zkusit než si pak celý život někde za stolem nebo ve firmě říkat že když sem byl mladej měl jsem to zkusit :) radši si budu nadávat než si říkat co jsem prosral...a díky :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PASTY 00:06:06 22. 09. 2012
default.png
HAMMER [2012-09-21 21:44:57]: Sakra, někdo to dělat musí ať už je situace jaká je a co si budeme nalhávat, buďme rádi za takovýho člověka - ať už jsi civil, nebo četník, musíme teď ocenit minimálně tohle myšlení a elán.. Vždyť všichni víme, co se k téhle firmě hrne za individua..
Rozhodně tenhle kluk bude oproti BĚŽNÉMU přínos.. btw. to slovo jsem zdůraznil úmyslně - bohužel.. :)
santiago: fandim Ti a na rovinu doufám, že Ti to dlouho vydrží..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:44:57 21. 09. 2012
default.png
SANTIAGO-SAN [2012-09-21 11:57:29]: Ó bóže, ó bóže!!! Fandil bych ti hochu kamkoliv jinam, je mi tě líto. My jsme si taky dvacet roků mysleli, že se to musí jednou otočit... Nedáš si říct... moudrý člověk se poučí z chyb druhých, hlupák z vlastních. Až tam vlezeš tak zjistíš, že jsi tam tuze špatně a že to srdce tě táhlo poněkud někam jinam.

Říkám ti dneska a pamatuj si to: šlapeš do strašného hovna! Zabité roky, budeš toho hluboce litovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 11:57:29 21. 09. 2012
default.png
hammer: s tím počtem, to měl být jen vtip :) Jinak na co se chystám to vím moc dobře. Mám za sebou štřední školu ochrany osob a majetku polovina učitelů jsou starý policajti. Vyšetřovatelé, zásahovka, vychovatelé... Prostě od všeho trochu vím velmi dobře do čeho se hrnu ale já nikdy neměl rád jednoduché práce a nehledě na to že tohle chci dělat už od mala. O tom že policajt je spíš nesvéprávnej úředník než muž zákona vím a o těch nějakých nešvarech taky. Jak tu ale bylo řečeno tahle práce se nedá dělat pro peníze a to ani nechci. Ač sice absolovent ale dal sem výpověd v práci kde jsem měl co se týče peněz víc než budu u policie pár let mít ale srdci a blbé hlavě neporučíš. Stejně věřím že jednou za pár let se to u policie obrátí a bude líp. Navíc si myslím že jediný kdo Policii jako takovou může změnit musí být sami policisté a ne čekat že to udělá někdo za ně. Že se i policisté v dnešní době sami k sobě chovají jako totální hovada, že tak vystupují atd... Donášejí na sebe to je jen smutnej obrázek společnosti, věřím ale že taky narazím na kolegu kterej tu práci bude dělat proto že ji chce dělat dobře a chce ji dělat pořádně a pak mi bude čest se od takového něco naučit. Taky je možné že na nikoho takového nenarazím pak holt budu muset být první takový a to že budu šlapat dvanácky...to jsem šlapal i teď jenže 5 krat v tejdnu ať byl mráz nebo vedro pořád v čerňákách... Takže myslím že u Policie mi zrovna tohle moc vadit nebude :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:36:30 20. 09. 2012
default.png
SANTIAGO-SAN [2012-09-19 22:18:36]: Počkej, to nemělo být nějaké jedno trapné jebnutí, to jsi nějak nepochopil. To měla být taková mlata, že by jsi se zachcal, teda myslím obecně každého, kdo chce dneska k té firmě v tomto jejím stavu vlézt. A aby jsi tomu rozumněl ale naprosto plně, tak ta mlata by byla pro tvoje dobro, nijaký jiný smysl by to nemělo.

Ty, ty tvoje údaje z kolika lidí prošlo čím kolik jsou tak nějak o ničem. Aby jsi se dostal malinko do obrazu, my jsme se koncem devadesátých let ptali na ŠuPu v Brně (za nás jsme jezdili každý rok jednou na čtrnáct dní na takové zčásti školení, zčásti pohotovostní jednotka atd) psycholožek, jak je možné, že k polici nastupují naprostá hovada jako chováním tak inteligencí. Paní psycholožka rozezlená stejně jako my nám řekla, že ona není až tak pánem svého jednání, aneb věc se má takto: od nadřízených má za úkol přijmout někdy jednoho z deseti, někdy pět z deseti... Bez ohledu na to, jestli těch pět z deseti jsou samí géniové, takže by mohla vzít všechny nebo že jsou to chovanci z místní cvokárny, takže by neměla vzít nikoho. Realita doby, pravila, je ovšem taková, že k policii se hlásí kdejaké individuum a ona by pustila z toho materiálu, co má pod rukama, tak každého padesátého. Kdysi, říkala, když se opravdu vybíralo jak mělo a nebyly tyhle pokyny, prošly psychotesty maníci v poměru menším než 1:12 a to už museli splňovat řadu kritérií předtím - myslím jako že byli příslušnými územáři proklepnutí opravdu jak měli být a na slova územářů se bral 100% ohled. Když územář napsal "ne", přijímací řízení skončilo. Já napsal po roce 2000 jakožto územář "ne" snad dvacetkrát a k policii se dostalo dvacet floutků s kámoši z řad KZO, ožralů, zlodějů, výtržníků atd.

Raději bych být tebou vlezl do armády. Tahle firma je v naprosté prdeli a to mluvím ještě slušně. Nevím jaké máš představy o tom co budeš dělat, ale rozhodně nepočítej s tím, že budeš dělat práci policajta jak ji vidíš v televizi.
Začneš jako naprosto nezkušený a prakticky na smrt do terénu vyslaný hlídkař, kterýmu budou předepisovat za dvanáctihodinovou směnu dvě půlhodinové přestávky a deset míst, kde v tu a tu dobu půl hodiny musíš být. Bez ohledu na počasí. Do týdne si budeš připadat jak naprostý nesvéprávný idiot s nudlí u prochlazeného frňáku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 22:18:36 19. 09. 2012
default.png
Hammer: jebni mě tou tonfou prosím ale fest! Taky se hlásím k Policii, 1. října bych měl podepsat a jet si do výstrojáku. Přes psychotesty z 12-ti sme prošli 4 po fyz.2... Po přečtění tohoto topiku jsem konečně pochopil čísla. Prvních 8 mělo všech 5 pohromadě aby odešli, ti druzí dva zřejmě dost sil aby utekli dost daleko jen já blbej běhal na oválu kolem dokola... Těší mě jen že jeden blbec běhal za mnou... :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOLDA45 20:12:36 13. 09. 2012
default.png
nám půjde dolů a papalášům nahoru, ale mě jde nahoru tlak a to sakra rychle

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio