Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Silniční kontroly Městské Policie

Dobrý den, měl bych dotaz k Policii ČR. Protože mám určitou averzi vůči městským lopaťákům,zajímalo by mě,jak by se to řešilo. Např.zastavení a kontrola vozidla městapem. Odmítnutí kontroly jak dokladů,tak vozidla s tím, že s nimi nehodlám nic řešit a pokud něco mají, jsem ochotný počkat an příjezd Policie ČR. Protože se setkávám v mediálních prostředcích, s čím dál více jejich neprofesionálním jednáním.Nevytvořím jim půdu proto, aby si na mě nějaký měšťák,léčil ego. Zkrátka je neuznávám. Když mě zastaví dopravka, je znát jejich jak znalost věcí v dopravě,tak asertivní jednání.Jako bývalý řidič s povolání, jsem se vždy s dopravní policií domluvil,byť i s pokutou. Ruku na srdce, kdo z vás se nepřipoutal? Byly to blbé dvě stovky, jenže podané s takovou noblesou,že mi to bylo jedno.Připoutal se aj jel dál. Díky za případné názory.
KARL :: Datum založení: 27. 10. 2012 :: celkem 19 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SKALY 08:18:15 15. 04. 2013
default.png
To bude možná tím,že většina MP jsou bývalí Pčr!?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X 18:01:01 13. 04. 2013
default.png
Karle, to že ti měšťáci svolí čekat na příjezd pčr při řešení přestupku je jejich ústupek. Radši než by se s tebou tahali, volí cestu menšího odporu a čekají na pčr. Měli tě předvést za použití DP na MO PČR. Co s tvrdohlavým pitomcem jako jsi ty. Milý Karle, na brzkou shledanou při silniční kontrole :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PITTRS 17:22:56 13. 04. 2013
pittrs.jpg
DAX [2013-04-12 22:27:41]: ono je to s tím výběrem do pokladny jak kde. U nás např. pokuty skoro vůbec nefrčí, ale je tu jiný nešvar...Pco..v těch se točí taky dost peněz. A nemusím dodávat, že i zde je problém. Znalosti a výcvik v této oblasti veškerý žádný. Vím o čem mluvím, jezdil jsem ho u Pčr skoro deset let. A teď jsem za akčního debila, když si na objekt obléknu neprůstřelku. Jenže problém s profesionalitou je tu celkově. Ale pozor, páni kolegové z Pčr, není nic neobvyklého, když mě u přechodu míjí kolega ze státní s rukama vraženýma skoro až v řiti..Nerad, ale musím připustit, že velice často je městská policie takovým krysoholubem a její zaměstnanci taktéž.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PITTRS 17:14:12 13. 04. 2013
pittrs.jpg
P-POLDA [2013-04-12 16:04:03]: tady bych si dovolil menší doplnění, strážník je oprávněn při takovém zastavení též vyzvat osobu k prokázání totožnosti

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 22:27:41 12. 04. 2013
dax.jpg
HAMMER [2013-04-12 19:38:10]:
Ano souhlas, je to bohužel tak. Je to systém děs-běs. Já to ale vidím spíš jako problém sekundární. Výcvik a taktika je veden zcela jistě, ale je zaměřen hlavně na výběr pokut. Není dávno doba kdy tito borci měli oprávnění měřit rychlost samostatně bez asistence PČR než se jim to zatrhlo, a nebyla vyjimka,že ti klidně dali flastr za naměřených 51 km v obci či těsně za značkou začátek obce, což byla jejich oblíbená disciplína na výběr pokut. To je to hlavní o co u MP jde výběr pokud do městských truhlic a léčení ega a zviditelnění a důležitost radních a starostů. Možnosti pochybných kšeftů radních s nákupy výstroje a techniky taky nejsou k zahození. (Hammery, Vznášedla), kšefty s různými firmami,odtahovkou a tak dále a tak dále a to co se provalí je jenom pověstný vrcholek ledovce... Ti ubozí chlapci v terénu jsou jenom vykonavatelé hlavního záměru a zadání, a proč by to ostatně nedělali za mnohdy lepších podmínek a zajištění než mají kluci od PČR že...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 19:38:10 12. 04. 2013
default.png
DAX [2013-04-12 17:18:10]: Tak u městské je ještě více křiklavější problém (až asi na pár velkých měst) s nějakým výcvikem personálu vůbec k čemukoliv. Netroufám si vůbec odhadovat procento strážníků, kteří neumějí ani základy taktiky. Neříkám že vlastní vinou, takový systém co tady panuje, není ani kočko ani pes.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 17:18:10 12. 04. 2013
dax.jpg
Městská policie je paskvil už od dob jejího zřízení, novodobí vládci měst a obcí se zřejmě vzhlédi v US systému šerifů a místních policií a s vidinou plnění městských pokladen z pokut, tento systém i politicky prosadili. V podstatě MP vznikly z tehdejšího "šedého moru" ti kdo pamatují..MP na české poměry je nesmysl. Práci MP by mohl mimo a nebo i v rámci normální služby, klidně zajistit nějaký útvar státní policie se zaměřením na městský a obecní pořádek, ale s policisty PČR ve služebním poměru. Pokud by se tak stalo tak ze současného prsonálu MP by přijímačkama k PČR prošla tak stěží jedna čtvrtina a možná ani to ne.. A to už ty přijímačky k PČR dnes klesly hodně hluboko. Jenomže to by si páni radní a starostové nemohli hrát na veliké šerify a městské pokladny by přišli o dost korunek... hlavním cílem a smyslem MP tedy v podstatě není bezpečnost občanů, ale plnění pokladen měst a obcí, to je podstata celého problému MP.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:49:59 12. 04. 2013
default.png
Tak přeju, aby ti ta averze vydržela, protože MP to jsou z drtivé většiny lepší hlífdači bez potřebného výcviku i znalostí. Co společnost chce, to přesně má.
Ruku na srdce: kolikrát jsi problíkával protijedoucí piráty, když jsi viděl kde stát policajty u silnice? Kdyby jsi chtěl vědět proč piráty, tak proto, že slušný člověk se poldů bát nemusí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu P-POLDA 16:04:03 12. 04. 2013
default.png
Městská policie sama (bez přítomnosti PČR) může stavět vozidla v případě důvodného podezření ze spáchání přestupku nebo trestného činu. Žádat může o předložení řidičáku a malýho techničáku - víc nic.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio