Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Gambling, legalizovaný špinavý kšeft (REDAKCE)

Gambling, legalizovaný špinavý kšeft
ilustrační
Foto: internet

Oligarchové českého hazardu a někteří státní úředníci s bohorovným výrazem ve tváři ujišťují veřejnost o neškodnosti hazardu, kdykoliv jim k tomu média dají příležitost. To samozřejmě dělat mohou, zvláště když neexistují žádná oficiální data, která by hodnotila, jakou škodu závislost na hazardu způsobuje ve společnosti. A jak se zdá, absence takových dat vyhovuje právě těm, kteří na hazardu vydělávají nebo z něj jinak profitují.

Autor: LH+MS
Publikováno: 28. 01. 2013
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 18:27:25 10. 02. 2013
default.png
CATANI [2013-02-10 16:20:16]: No Německo na Hitlerovi nakonec brutálně vydělalo. Hitler zemi převzal ve stavu, kdy díky válečným reperacím a velké hospodářské krizi byla v docela zdevastovaném stavu. Již v roce 1934 stanovil rozpočet své říše jako tajný - aby Němci neviděli jak to ten debil řídí. Zemi obrovsky zadlužil až na samý bankrot, ale postavil dálnice a další věci...
Pak anektoval Rakousko, to bylo ale slabé sousto, před sebou měl jediného protivníka schopného ho zastavit: vojensky i hospodářsky poměrně silné Československo. Neměl na to ekonomiku vést s ním válku, tak blufoval a to mocně a ublufoval. S našimi zbrojovkami, veškerou skvělou výzbrojí a ekonomikou za zády obsadil západní Evropu, tu taky ždímal co to šlo no a obrátil se na východ. Tam zmastil co mohl a dostal na prdel... Američani s Brity Německo poničili co to šlo ze vzduchu, Rusové ze země, na konci války by na Německo nevsadil nikdo ani zlámanou grešli.

USA si uvědomilyi, že tato válka vzešla z versaillského míru, což byla obyčejná nekončící potupa poraženého národa, který takto povstal na svoji obranu. (Totéž se ale odehrávalo v Pacifiku, Japonci nenapadli USA pro nic za nic, tam se zase Janci chovali jako dobytek) no a okupační správy obou zemí už věděly co mají dělat. Marschallův plán znamenal pro Německo do deseti let po válce vystavěné všecko znovu (v DDR jen obvodové čelní zdi nově natřené :D) no a Japonsko to vyloženě jelo jako utržené z řetězu. Němci měli už dálnice, měli další věci, z nichž mohli už jen těžit. Stálo je to asi deset milion mrtvých, asi třikrát tolik mrzáků, ale zase se Rusové postarali o populační explozi, protože kam přišli, všechno tak nějak plánovitě oplodnili.

Jak jsme dopadli my? Nechtěli jsme bojovat, vyžral nás napřed Němec potom Rus, všecko se tu rozkradlo a nebylo ničí, teď se to rozkrádá znovu a co? Díváme se na Německo a můžeme jenom závidět. A pěkně všecko.

Tady se nepoučil nikdo, lidi chtějí zpátky bolševika a nechápou, že on nikdy neodešel, že tu je a že i kdyby KSČM volby vyhrála a měla moc, nic se nezmění.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 16:20:16 10. 02. 2013
default.png
HAMMER [2013-02-09 14:51:01]: No ale, právě v Německu se ta většina z chyb poučila a proto, že nesla za svou hloupost odpovědnost, ač zcela devastováni a poraženi, během několika desítek let předběhli vítěze a o jejich demokracii se nám dnes jenom sní a o morální úrovni společnosti v porovnání s naší fo je už scifi..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 14:51:01 09. 02. 2013
default.png
Píšeš polovina národa: no v Německu byl celý národ kdysi kompletně přesvědčen, že Dolfa je to pravé ořechové. "Hlas lidu = hlas dobytka" - to je nové německé přísloví, které vzniklo po II.WW

Píšeš "přesvědčena": tu línou sběř nemusí nikdo přesvědčovat, těm stačí slíbit že něco dostanou a s nataženýma rukama slintají u voleb podvedení pořád stejně a pořád dokola.
Tady jedné naměstnané nabízejí práci u PC, ale ona ne, ona je blbá, ona na PC neumí. Ani na minutu jí nenapdne odchytit si honem synovce, syna, neteř atd a naučit se to. Tak zkap hlady, když nechceš dělat ani v teple za desítku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 20:29:45 08. 02. 2013
dax.jpg
HAMMER [2013-02-08 18:50:24]:
Myslím,že nemá cenu se tady přesvědčovat o tom co bylo a nebylo lepší, každý se na to dívá stejně úhlem svých zkušeností a svým rozumem a už tak jsme dlouho of topic. Možná ,že to, že víc než polovina národa, dle průzkumů je přesvědčena, že před 89 bylo lépe než dnes asi taky o něčem vypovídá.

Hammere to co píšeš že chtěli komunisti:
"rozšířit socialistickou revoluci do celého světa, aneb ovládnout celý svět. Samozřejmě ne ty dělníci a rolníci, ale pár vyvolených, co s nima jako s debilama manipulovali, protože pořád ještě bylo komu co brát, pořád byl někdo, kdo měl něco, co mu oni ještě nemohli sebrat".

Nezdá se ti, že to je přesný popis dnešního kapitalistického systému u nás i ve světě. Všechny ty rádoby osvobozenecké války, arabská jara a pod. v kterých jde především o zdroje ropy,nerostů,strategické polohy a pod. tak jaký je v tom prosím tě rozdíl.To není snaha o ovládnutí světa? Rudá se vyměnila za modrou a kosák a kladivo za bílou hvězdu s pruhy. A masám se předkládají báchorky o svobodě a humanitě. Prostě nic nového pod sluncem.

Jinak o Baťovi a Zlínu bych ti mohl taky povykládat. Otec se u něj vyučil a dostal se tak daleko, že nebýt Adolfa Hitlerovic, tak měl převzít Baťovu filiálku v Itálii. Dolfi mu to svoji II.světovou překazil.

Hele ,asi bychom to tady neměli zas..at a vrátit to k tématu vlákna.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:50:24 08. 02. 2013
default.png
Komunisti se pro lidi skutečně něco dělat nesnažili. Bylo to přesně jako dneska: na šéfovských místech sedí pořád ty samí lidi co před čtyřiceti lety, případně jejich rodinka.

A vykřikují: "Dáváme vám práci!"

Jo, před patnácti lety bral za nás 150 na hodinu, dneska bere 300 na hodinu klasika, pětibábu za hromosvody a náš plat je pořád stejný, ani o korunu víc, ani dorovnání inflace, ne ještě přidání.

Přesně tohle pro lidi dělali, nikdo hlady nechcípal, ale nikdo si nemohl jinak ani uprdnout. A hospodářsky pořád ke dnu. Komunismus neměl v programu nikoho spokojeného, jeho program byl od samého začátku jediný: rozšířit socialistickou revoluci do celého světa, aneb ovládnout celý svět. Samozřejmě ne ty dělníci a rolníci, ale pár vyvolených, co s nima jako s debilama manipulovali, protože pořád ještě bylo komu co brát, pořád byl někdo, kdo měl něco, co mu oni ještě nemohli sebrat.

Kdyby tě zajímalo, kde bylo něco, čemu se jejich jakože chápání sociální spravedlnosti nemohlo reálně ani blížit, tak ve Zlíně a asi dalších stopadesáti filiálkách a desítkách fabrik po celém světě. Na 1. máje se všude běsnilo s dělnickými nepokoji, u Bati ve Zlíně se slavilo a radovalo a mělo se proč slavit a radovat, kolegové ze Zlína a okolí ti poví, jaké to bylo být ve firmě Baťa třeba posledním dělníčkem. Baťa dělal něco pro svoje a nejen pro svoje lidi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 21:17:48 07. 02. 2013
dax.jpg
HAMMER [2013-02-07 18:16:37]:
No myslím,že to je jenom v pohledu jak se na to kdo dívá a litera to i potvrzuje. Obrazně řečeno to vidím tak ,že pokud budu přísahat Joudovi, který je pod pantoflem své ženy, která ho dusí, že s ním budu chodit na pivo, tak prostě přísahám Joudovi a né jeho ženě.
Možná že se komunisti schovávali za lidi jak píšeš, ale snažili se pro lidi něco dělat, dnešní vládní gauneři na lidi totálně se..u , rozkardli a vykšeftovali co mohli a půjde to tak dál ,až do té pověstné jiskry, která to spustí a řachne to jako velký průser.. jenom doufám,že se toho průseru nedožiju.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:16:37 07. 02. 2013
default.png
DAX [2013-02-07 00:15:26]: Tak já nevím, jaký vidíš rozdíl mezi přísahou KSČ a pracujcímu lidu vedenému KSČ? Já teda žádný ani prakticky ani literou. KSČ se jen schovávala za lidi, naprosto stejně jako to slyšíme od dnešních politiků.

Když jsem to začal číst, dopředu jsem ci říkal co přijde dál, prostě ještě si to trochu pamatuju. Taky to do nás mydlili horem dolem. No a potom Směr Praha! Tu písničku jsem měl před vojnou rád, na vojně mi zhořkla jako svině.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 00:15:26 07. 02. 2013
dax.jpg
HAMMER [2013-02-06 21:40:48]:
Hammere přesně tak jak píšeš, bylo to samozřejmé a většina z nás myslím taky s nikým nekolaborovala ale dělala pouze svoji práci. A i když v tom textu těch přísah byly zmínky o komunistech, tak jsme přísahali né jim , ale lidem a této zemi. Pro osvěžení paměti přikládám i vojenské přísahy od roku 1951, a zarputilým komunistobijcům doporučuji si podrobně pročíst zejména přísahu z krutých 50tých let v které světe div se, není o komunistech ani zmínka. Ta se do přísahy dostala až po roce 1961 ale né s tím,že by se přísahalo komunistům, ale pracujícímu lidu.

Vojenská přísaha vojáků čs. armády od roku 1951do roku 1961

"Já, občan lidově demokratické republiky Československé, slavnostně přísahám, že budu čestným, statečným, ukázněným a bdělým vojákem, že budu přísně zachovávat vojenské a státní tajemství a bez odmluv plnit všechny vojenské řády a rozkazy velitelů a představených. Přísahám, že se budu svědomitě učit vojenskému umění, všemožně chránit majetek armády a lidu a že budu do posledního dechu oddán svému lidu, své lidově demokratické vlasti, presidentu a vládě Československé republiky. Jsem připraven na rozkaz presidenta a vlády republiky Československé kdykoli bránit svou vlast - lidově demokratickou Československou republiku, a jako voják přísahám, že ji budu bránit mužně a udatně, důstojně a čestně a že nebudu váhat nasadit i svůj život k dosažení úplného vítězství nad nepřítelem. A poruším-li tuto slavnostní přísahu, nechť mne stihne přísný trest lidově demokratického zákona, obecná nenávist a opovržení pracujícího lidu. Tak přísahám!"

Od roku 1961
Já, občan Československé socialistické republiky, vědom si své čestné vlastenecké povinnosti, přísahám před bojovou zástavou věrnost pracujícímu lidu vedenému Komunistickou stranou Československa.
Slibuji, že budu vojákem statečným a ukázněným, že budu důsledně a iniciativně plnit ustanovení vojenských řádů, rozkazy velitelů a zachovávat vojenské tajemství.
Svědomitě se budu učit ovládat vojenskou techniku a zbraně, svěřené mi pracujícím lidem a připravovat se na boj, abych mohl na rozkaz prezidenta a vlády Československé socialistické republiky co nejlépe bránit svou vlast a její socialistický řád proti každému nepříteli.
Pro obranu socialismu jsem vždy připraven stát pevně v řadách ozbrojených sil Československé socialistické republiky po boku Sovětské armády i armád ostatních socialistických zemí v boji proti jeho nepřátelům a nasadit i svůj život k dosažení vítězství.
Tak přísahám!

Tak ,že tě brachu zase musím trochu opravit, žádnou věrnost KSČ jsme ani jako vojáci nepřísahali. Pouze pracujícímu lidu a této zemi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:40:48 06. 02. 2013
default.png
DAX [2013-02-04 16:47:28]: Daxi, ještě jsi zapomněl na slova přísahy vojenské. Tam jsme taky přísahali věrnost KSČ. Ne že by se mi to líbilo, ale bylo to prostě samozřejmé. Nic jinšího jsme neznali. Mluvím za sebe teda.

Proč třída doprdele? Co šlo to se ojebalo, že režim korumpoval všechny bez rozdílu nebo se o to snažil je ti jasné. Aktivně jsem s bolševikem nekolaboroval, dělal jsem si svoji práci - teda chtěl jsem, a on nebyl s těma čárkama žádný rozdíl před ani po roce 1989.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 16:47:28 04. 02. 2013
dax.jpg
HAMMER [2013-02-04 06:22:24]:
Hammere tebe je fakt škoda, tvrdím to už dlouho,ty jsi opravdu třída...
Hele v podstatě to je jedno, ale jenom k tomu nezapletení se ,ti připomínám to co píšeš ,že si už zapoměl a co si podepsal:
Přísaha příslušníka SNB

JÁ, PŘÍSLUŠNÍK SBORU NÁRODNÍ BEZPEČNOSTI, slavnostně přísahám věrnost své socialistické vlasti - Československé socialistické republice, dělnické třídě a všemu pracujícímu lidu vedenému Komunistickou stranou Československa.

Slibuji, že budu čestným, statečným a ukázněným příslušníkem Sboru národní bezpečnosti, že budu neochvějně bránit socialistické společenské a státní zřízení, zákonná práva občanů a veřejný pořádek.

Budu zdokonalovat svou politickou připravenost na základě marxismu-leninismu, úroveň svého všeobecného i odborného vzdělání a dbát o svou bezúhonnost. Přísně budu střežit státní a služební tajemství.

Budu vždy rozhodně bojovat proti nepřátelům své socialistické vlasti, nepřátelům Svazu sovětských socialistických republik a ostatních spojeneckých socialistických zemí. Budu střežit přátelství a upevňovat spolupráci s lidem Svazu sovětských socialistických republik a ostatních spojeneckých zemí a bojový svazek s jejich ozbrojenými bezpečnostními sbory.

Vynaložím všechny své síly a schopnosti a jsem připraven nasadit i život v boji za zájmy Československé socialistické republiky a při plnění jejích imternacionálních závazků, v boji za vítězství míru a komunismu.

TAK PŘÍSAHÁM

Chlape divím se ,že tě otec nezabil jak píšeš, asi si nepřečetl zvláště tu poslední větu přísahy.
Hele neber to nijak ve zlém, jenom tě chytám za slova a jak se k tomu stavíš dnes je čistě tvoje věc.
Přísahu jsme podepsali všichni ,kteří jsme v té době sloužili a někdo je na tu službu hrdý a někdo holt ne. A znovu řikám,i přes politiku před 89 se dalo sloužit lidem této země, čestně a s čistým štítem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio