Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Gambling, legalizovaný špinavý kšeft (REDAKCE)

Gambling, legalizovaný špinavý kšeft
ilustrační
Foto: internet

Oligarchové českého hazardu a někteří státní úředníci s bohorovným výrazem ve tváři ujišťují veřejnost o neškodnosti hazardu, kdykoliv jim k tomu média dají příležitost. To samozřejmě dělat mohou, zvláště když neexistují žádná oficiální data, která by hodnotila, jakou škodu závislost na hazardu způsobuje ve společnosti. A jak se zdá, absence takových dat vyhovuje právě těm, kteří na hazardu vydělávají nebo z něj jinak profitují.

Autor: LH+MS
Publikováno: 28. 01. 2013
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 06:22:24 04. 02. 2013
default.png
PAVELNO [2013-02-03 22:32:37]: No já si nepamatuju ani to, co jsem sliboval v jiskřičkách, ani v pionýru, ani v SSM a už vůbec ne v KSČ. Já se s bolševikem ani na minutu za svůj život nezapletl. Otec by mě byl asi zabil. Členství v KSČ nebylo u SNB ani jiných sborů v roce 1987 povinné. To nebyly padesáté roky. Už se tady slušně opakuju, ale v posudcích jsem měl napsáno, že pocházím ze slušné dělnické rodiny a to stačilo. Tak to bylo.

Druhá věc ale je, že jsem těm kydům dost věřil a třetí věc byla, že jsem taky bolševikovi přísahal, jednou na vojně, podruhé u sboru.

Jako co, že BMW vlastní Goebelsovi dědicové? Děti nemohou za činy svých otců, a pokud vím, děti skončily takovým křupnutím něčeho mezi zuby ve spánku, což jim podali rodičové v bunkru u strýčka Dolfy.

Kdo dědil jinak netuším a ani mě to nezajímá. Vlastnit majetek totiž nacisté až tak moc nezakazovali vyjma Židů a pak těch, kdo se proti Říši podle Němců provinili. Dokonce ani Baťovi fabriku Hitler nesebral, až bolševik.

Ale nacisté byli zcela vyřazeni z veřejných funkcí a z veřejného života a to s pravou německou důkladností. Což se o nás jakožto žvanilech, kritizantech a moralistech ani náhodou říct nedá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVELNO PRYČ :: 22:32:37 03. 02. 2013
default.png
HAMMER [2013-02-02 07:54:07]:

Ach jo Hammere, ty jsi taky zajímavej kořen. Propo jestli pak si pamatuješ co si podepisoval při vstupu do strany KSČ?

Jinak podívej se kdo vlastní BMW... http://zpravy.idnes.cz/goebbels-dedicove-bmw-0ti-/zahranicni.aspx?c=A130131_162428_zahrani...


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:54:07 02. 02. 2013
default.png
DAX [2013-02-02 01:21:07]: Jo a ještě k těm "poctivým" komunistům, fašistům atd. Správně bychom to měli nazvat: slepí, hluší a zbabělí uznat, že se nechali napálit. Tím svoji slušnost ztrácejí. Mrkni na Konec třetí říše a zpověď té holčiny, co dělala Dolfovi sekretářku.

Já jsem si taky myslel až do revoluce, že socialismus je cesta správná, dyk to do mě hustili od mala. No a co? Skutečnost byla jiná, byl jsem vůl. Kruci, ale jsem jenom člověk, chybující, ale hlavně snžící se poznat pravdu, schopný uznat chybu, omluvit se...zaplatit svoje kraviny viz spálený jistič posledně... :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:50:00 02. 02. 2013
default.png
DAX [2013-02-02 01:21:07]:

No poznal jsem ironii, já to nepíšu taky nijak jinak než ironicky.

Nerozdělujme lidi do škatulek podle toho, co vyznávají navenek, ale podle toho, co jsou uvnitř. Prospěcháři!!!! Ať fašoun, bolševik, modrý pták, socan - všecko jsou to neschopní amatéři v odborné práci, ale všehoschopní jinak. Kolik odborníků skutečně něco řídí, když to můžeme jen ze svých omezených pohledů zhodnotit? Já znám takových ve svém nejbližším okolí tak na prsty dvou rukou, ale ten zbytek to je jako Číňani.

Němci se v Německu po II. světové válce poděli do všech funkcí, které jim nový stát nezakázal a věru že jim toho zakázal moc a důsledně to kontroloval, což se nedá s poměry tady srovnávat. Jenže Němci tím nestačili načuchnout po celé generace, nikdo tam nepobral všem soukromé majetky (jen někomu) a ta morální devastace prostě nebyla za těch pár let třetí říše tak brutální jako tady za padesát rok nesvobody. A to nechci ještě hodnotit posledních dvacet čtyři let, protože my si tu nesvobodu vlečeme na hrbě furt s sebou.

Teď odbočím: to Američani se svým byznysem, to bylo jinší kafé. Stáhli si německé zločince - vědce a další lumpy, předtím v době války naopak šikanovali politicky a ekonomicky podnikatele z okupovaných zemí, kteří jim svojí šikovností ohrožovali jejich podnikatele - konkrétně Baťu. Bezdůvodně, po válce FBI uvedla, že nenašla ale lautr vůbec nic proti němu, ale po celou dobu války byl na černé listině.

Proč začali Japonci válku? Protože jim Janci, ty svině zákeřné, naprosto drtivě nefér bránili v hospodářském rozvoji země. Napadení Pearlu nebylo ani věrolomné (Japonci měli jen binec v dekódování a nestačili včas vyhlásit válku) ani bezdůvodné, samozřejmě. Soráč za off topic.

Jinak k té dani za svobodu: kudla, my neumíme udělat nic rozumě, my jen ode zdi ke zdi. Svoboda mimo jiné končí každému tam, kde začínají svobody jiných. Ale tohle ady neexistuje. Tady jsou svobodní zloději ve velkém

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 01:21:07 02. 02. 2013
dax.jpg
HAMMER [2013-02-01 21:38:12]:
Hammere rozumím ti, máš pravdu, ale divím se ti ,že zrovna ty jsi v tom nepoznal ironii. Jinak když už si nakousnul Německo, tak kam se podle tebe ti fašouni asi poděli? A že jich tam za Dolfiho bylo, vždyť i ten dnešní papagáj se s nima zapletl a je to dnes hlava pomazaná a vzor a hlava všech flandáků. Ono to mnohdy není tak jednoduchý jak se zdá. Ono jde spíš o to kdo je lidsky slušnej a poctivej člověk a na rovinu ti řeknu,že mi je milejší slušný a poctivý komunista (a znal jsem takových plno),než nějaký vyčůraný rádoby demokratický hajzl ( a těch znám dnes taky plno).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:38:12 01. 02. 2013
default.png
DAX [2013-01-30 15:41:28]: Oni nám nevládnou komunisti? Hurá! A odkdy prosím tě? Něco jsem asi zachrápal!!!!

Jinak maličkou připomínku: můj šéf v práci je komunista, vedlejší firma taky tak, další to samé, další to samé... Platí tak svinsky, že už to zavání Marxovou poučkou, že dělníci budou makat i když nedostanou plat!!!!
Zeman vylitý komunista, Klaus bolševická honorace co mohla jezdit ven, polovina ODS, ČSSD a dalších "demokratických" stran komunisté... Představte si toto v Německu v roce 1967, kdy by všude ve státní správě, na hradě atd atd byli fašouni. Přitom fašismus byl proti bolševismu slabší odvárek. Tak jaká svoboda, kudla? Jaká daň za svobodu? To není daň za svobodu, ale trest za blbost jménem Sametová revoluce!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 12:58:06 01. 02. 2013
honzad..jpg
Ano, pokud tvuj komentar k tak zasadnimu socialnimu i bezpecnostnimu problemu jakou je problem hazardu v CR ses schopen zlehcovat a napsat takovy (byt mozna ironicky) blabol, jako ze to je "dan za svobodu" ... tak chapu, ze debata s tebou (nejen o tomhle) je ztrata casu

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 00:43:44 01. 02. 2013
dax.jpg
HONZAD [2013-01-31 01:00:58]:
Honzo D z toho dedukuju pouze to,že debata s tebou je ztráta času.
Čest

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 01:00:58 31. 01. 2013
honzad..jpg
No, a protoze to rekl Ruml tak z toho jako dedukujes co? Ze je to mensi blbost? (No, navic on to asi nerekl v suvsilosti s bednama) Ale koukam, ze ten bordel ti skoro dela dobre, uz aspon proto, ho muzes potesene komentovat, co?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 00:25:41 31. 01. 2013
dax.jpg
HONZAD [2013-01-30 21:06:13]:
Milý Honzo D jseš vedle jak ta jedle. Tento výrok bohužel není můj, je třeba, milý nervozní příteli číst trochu mezi řádky, ale když použiju tvoje vyjadřovací schopnosti tak tento výrok vypadl z huby mnohému sametovému převratovému disidentovi a budovateli dnešních skvělých časů v čele s úžasným odborníkem na bezpečnostní problematiku státu panem rádoby ministrem Rumlem, který tento výrok používal skoro při každé příležitosti, když někdo poukazoval na cokoliv negativního-tedy bordel ,který k nám přicházel když se otevřely hranice a zaváděl kapitalistycký systém. Tak ,že milý chlapče si k těm tvým jmenovaným velikánům připiš i naše skvělé obroditele v čele s pánem Rumlem. Čest tvé práci

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/za-komunismu-bylo-lepe-mysli-si-vice-nez-polov...

CATANI [2013-01-30 17:35:25]:
Catani - Naprostý souhlas, přesně tak to je a myslím, že to celé může dojít do pěknýho průseru až se lidi skutečně nas..ou. A jak to tak vypadá tak už to asi dlouho trvat nebude.A potom se všichni ti rádoby demokrati, kteří nesnesou jiný názor než tu svoji jedinou svatou pravdu budou moc divit až komunisti dostanou ve volbách 40% jako v šestačtyřicátým.
Měj se fajn a klidnou službu


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio