Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Marihuana a nástup k PČR

Čtenářka webu si několik týdnů před vstupní zdravotní prohlídkou zkusila marihuanu. Projde lékařskými testy?
:: Datum založení: 13. 10. 2008 :: celkem 185 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DREXA 18:06:07 16. 10. 2008
Drexa.jpg
Já prostě nedokážu pochopit, jak tě to napadlo v tuhle dobu... Ale teď už to nezměníš... Tak snad to bude jen poučení do budoucna. Jinak k problematice drog doporučuju studovat. Alkohol není více nebezpečný. Stačí si přečíst nějaké studie. Ale to už je mimo téma. Dál už tady řešit nebudu. Přeji úspěšné dny bez závislosti ;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NIKINA10 17:53:47 16. 10. 2008
default.png
to Kamila: díky za odpověď

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NIKINA10 17:52:47 16. 10. 2008
default.png
to Kamila: prosím tě, můžeš mi ještě napsat, jestli víš jakou metodou se provádí ty laboratorní testy na zjištění THC v moči a jestli se tato metoda používá ve všech nemocnicích u nás v republice?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 17:25:17 16. 10. 2008
honzad..jpg
ja chapu ze nikdo (ty) neobhajujes pozivani alkoholu (byt ho asi vetsina z nas pije)... ale je otazka kdy pochopis, ze ani ja neobhajuju pozivani konopi (byt ho obcas nekdo kouri) .. pokud jde o tvuj vylet do minulosti: co bys rekl tomu, ze bych to zkratil: stare struktury(a jejich generacni nastupci) se rozhodly krast za pomoci kretur tipu havla a jinych v OF novou metodou? A ze se jim to povedlo! :-( Pokud jde o vazeni si policie. Lide si policie (VB a StB) nevazili ani pred rokem 1990. Jen se jich proste podstatne vic bali!! A mezi tim vazit si a bat se je podstatny rozdil!! Jinak, ze problem drog rozhodne je zasadni, o tom vy sve kazdy kdo se nejak pohybuje v terenu (a nemusi to byt nutne v uniforme). Ale tim spis je hrichem generalizovat a hazet vsechny drogy do jednoho pytle: Jsou ruzne drogy podle ruznych kriterii a stavet treba konopi na uroven heroinu (jak tady nedke zaznelo) je vecna chyba.. ale v tom asi mezi nami nebude rozpor. To nema byt obhajoba konopi, jen proste vnimani rozdilu. Asi jako mezi malorazkou a HK MP5 Pekny podvecer!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 17:14:46 16. 10. 2008
default.png
Honzade, nedá mi to nereagovat. Opět nám zde dokazuješ svůj široký intelektuální záběr, a tlačíš to zase někam jinam – opět k alkoholu. Policajtovi nemusíš vysvětlovat problematiku alkoholu. S lidským neštěstím díky alkoholu, se setkává dnes a denně. Nehledě nato, že tady nikdo „požívání alkoholu“ neobhajuje. V rovině právní to už vůbec nechci komentovat, natož porovnávat. To jestli si lidé policie neváží není o nějaké demagogii . V novodobé polistopadové historii policie by jsme se mimo jiné museli dopracovat až k r.1990, kdy začala „zlodějna století“ – privatizace (nešlo a nejde o nic menšího než peníze), a proto dobré důvody některých politiků a rádoby podnikatelů (za vydatné podpory servilních médií) útočit na policii. To že toto vlákno( asi trochu nešťastně založené) již přežívá několik dnů jen dokazuje, že drogy nejsou žádný okrajový problém, většině ..cajtů lhostejný!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NIKINA10 16:27:02 16. 10. 2008
default.png
to Drexa: I když jsem udělala takovou hloupou chybu a ještě v tak nevhodné době, i přes tuto skutečnost jsem vcelku zásadová!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 15:27:47 16. 10. 2008
honzad..jpg
Pokud jde o drogy, policista by mel byt dvojnasob opatrny, spravne. Nejnebepzecnejsi droga, ktera v CR pacha nejvetsi primarni i sekunradni skody je alkohol. Najvic je prokazatelne prave alkoholo zakladni startovaci drogou. Takze: Pokud tady nekdo chce kamenovat nikinu, tak by tak mel cinit z pozic zasadoveho dopurce drog, mezi kterealkohol bezepsoru patri a v CR dokonce na prvnim miste! A jeho zasadopvy odpor proti drogam by mel byt vyjadren take cinem, tedy abstinenci! Kazdy, kdo si dal jednoho panaka (nedej buh jako policista) a odvazuje se tady nad nikinou lamat hul je bud zoufaly pokrytec (problematika drog vcetne alkoholu je mu jasna, ale sam nedba a kritizuje jine) a nebo povazlive neinformovany v drogove problematice, zejmena v problematice ucinku a skodlivosti alkoholu na zdravi i socialni vztahy. A to je zejmena u policisty na povazenou!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 15:20:09 16. 10. 2008
honzad..jpg
Formalne mas pravdu. Policista, nebo ten kdo jim chce byt, by mel byt zasadovy. Ale to taky neznamena, ze ten kdo udela takovouhle blbost by nemohl v budoucnu byt dobry policista(tka). Ostatne kolik znas svych kolegu, kteri se nekdy opili jak zakon kaze? Kde je jejich zasadovost? Je snad clovek pod vlivem alkoholu lepsi nez clovek pod vlivem tri sluku marjanky? To, ze mladsi mohou souhlasit se starsimi neni nic spatneho,pokud se jedna o smysluplnou argumentaci... ale, pokud se tady jedna o moralizovani a pokrytecke tlachy na ucet jedne mlade holky, co si dala tri prasky a ted toho lituje, tak me to pripada smutne...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DREXA 15:08:04 16. 10. 2008
Drexa.jpg
Zde je část tebou napsaného příspěvku (cituji): mno, jak se zda, tak inkvizitori mazi policisty (zejmena starsi generaci) by meli zacit premyslet (konec citace). Jen jsem poukázal na to, že názory zde neprezentují ti, co jsou tebou oznacováni jako "starší generace" a že i mladší mohou se staršími souhlasit. A potom... Tobě příjde normální zkusit trávu během přijímacího řízení k PČR? Kdyby to zkusila před dvěma lety, pak se dala dohromady, litovala toho a už to nezkusila. Ale nikina je krůček od přijetí. To mi nepříjde úplně normální... Nejedná se zde o žádnou selektivní slepotu, ale o jasný názor na danou věc. Policista nebo ten, kdo o tomto povolání uvažuje by měl být zásadový. V problematice drog dvojnásob.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 15:00:17 16. 10. 2008
honzad..jpg
.. nebot jste se odkazovala, resp. se ztotoznovala s prispevkem Vlasty a ten je mozne timto zpusobem chapat. Pokud jsem vas spatne pochopil, samozrejme se omlouvam a preji pekne odpoledne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio