Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Marihuana a nástup k PČR

Čtenářka webu si několik týdnů před vstupní zdravotní prohlídkou zkusila marihuanu. Projde lékařskými testy?
:: Datum založení: 13. 10. 2008 :: celkem 185 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu VLASTA 11:48:36 16. 10. 2008
default.png
jak tady tak čtu přispěvatelku nikinu a její příznivce, je mi z toho zle a smutno zároveň. Jen chci věřit tomu, že se v budoucnu nedostanu do situace, kdy budu potřebovat od policie pomoc či ochranu a na místo se dostaví (poté co si právě "zakouřil") některý z "mých bývalých klientů", kterého jsem "dělala" pro trestnou činnost pod vlivem drog.... Do té doby než k tomu dojde doufám, že zvítězí rozum a k policii se opět začne vybírat, nikoliv sbírat... Jak si může slušný občan, po přečtení těchto příspěvků, vážit "svojí" policie? nemůže.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NIKINA10 09:45:14 16. 10. 2008
default.png
to Drexa: někteří uchazeči o práci u policie jsou fakt drsní, ale ne všichni jsou takový, sice náborujou kde kdo koho, ale ten kdo bere drogy, toho jistě pošlou do háje, ono je spíš horší to, že v řadách policie je hodně lidí, kteří požívají marihuanu úplně běžně a nejen ji...nejde až tak o to, co bylo před nástupem, ale spíš to, jak se dotyčný chová, když už má odznak...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DREXA 09:38:48 16. 10. 2008
Drexa.jpg
A ty úryvky, co vložila dole nikina10, to snad ani nemůže být pravda. Mám chuť s tím tady praštit a odejít.. Policie bude sběr feťáků. Tak to je konečná...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DREXA 09:33:25 16. 10. 2008
Drexa.jpg
Ve svém příspěvku v souvislosti s marihuanou píšeš o inkvizitorech staší generace... Tak já ti hned jednoho inkvizitora předvedu. Je mi 28 let, sloužím cca 3,5 roku, takže starý, ať věkově, tak služebně rozhodně nejsem (tedy věkově jak na co :-)). Ale pokud ty tvrdíš, že někdo se dřív ožral a bylo to normální, dnes si někdo zahulí, je to normální a co řekneš za deset let? Někdo si píchnul herák, no a co, dnes je to normální?! Tady souhlasím s názorem, že ten, kdo hulí během náboru (nebo sběru?) k policii, tam nemá co dělat. Klidně bych dělal šťáry a průběžné nebo namátkové testy na přítomnost drog v těle. Protože, jak může policista, který si jeden den zahulí trávu, druhý den sloužit a něco řešit??? Já, když jsem nastupoval a dělali mi testy, tak jsem měl den před tím střevní potíže. Vzal jsem si endiaron. Pak jsem ho hezky poctivě hlásil, protože jsem měl obavy. A někdo si dá trávu. Tak to je rachot... Zítra si šlehne uchazeč dávku perníku a půjde to zkusit. Třeba to projde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NIKINA10 09:25:18 16. 10. 2008
default.png
to Kamila: musím uznat, že si měla s tim thc v moči pravdu, drží se v ní déle. Kontaktovala jsem protidrogové centrum a tam mi bylo řečeno, že pokud jsem zkoušela konopí jen jednou a ještě ne celého jointa(jen čtvrtku), zmizelo to z těla po 10-14dnech a z krve ještě dřívě, řekli mi také, že pokud jsem si dělala ten test na lakmusový papírek, můžu mu věřit, ale že pro klid si to mám ještě zopakovat, prý se nestává, že by papírek ukázal výsledek NEGATIVNÍ člověku, který ve skutečnosti je pozitivní na THC, prý naopak, že ukazuje výsledek pozitivní někomu, kdo konopí vůbec nezkoušel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAMILA 08:54:11 16. 10. 2008
default.png
Nebudu tě nějak soudit nebo říkat, jestli jsi ta pravá pro policii nebo ne. Ale radím ti, že 30 dní na odbourání THC z těla je většinou opravdu málo. Ty dveře k policii si tím zavřeš hned a nikdo se tě na nic ptát nebude, jestli jsi to jen zkoušela nebo hulíš pravidelně atd. Být tebou, ještě minimálně měsíc (lépe dva) s těma testama počkám. Tím, že počkáš a dáš tělu čas, nic nezkazíš. Tím, že budeš spěchat, půjdeš tam už teď a tvé tělo si z THC zatím ještě neporadilo a látka v tobě ještě zůstala, se může zkazit vše a můžeš hledat jinou práci. Zbytečně neriskuj, měsíc dva tě už nevytrhne. Nebo si zajdi k lékaři nebo do protidrogového centra a nech si udělat rozbor moči. Pak uvidíš. Ale opravdu laboratorní rozbor, ne jen lakmus!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 00:06:36 16. 10. 2008
Andras.jpg
Já nevim, ale pokud vyzkoušela tu "travku" a věděla že jde na testy, tak to podle mě o něčem svědčí. Možná že jsem puritán, ale jak říkal pan plk. Komorous, v tomhle ohledu bych drogy na měkké a tvrdé nedělil. Zvlášť pokud jde o ozbrojenou bezpečnostní složku. Tráva není alkohol. Zajímavý článek o marihuaně a jointech napsal MUDr. Nešpor, vřele doporučuji zastáncům "hulení" přečíst.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 22:56:16 15. 10. 2008
honzad..jpg
tys to zse pekne prekroutil: "ale ne tolik,aby v bezp.sborech sloužili feťáci s pistolí na řiti" ... tak tenhle blabol, tady nadhazujes jenom ty... nikdo jiny.. Koukam, spunte, ze jak vidis nekde nick: honzad, tak ztracis soudnost a nesoustredis pozornost :-)))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 22:42:49 15. 10. 2008
default.png
Co tady zese motáš starší generaci ty patlale. Jestli jsi četl předchozí reakce, tak převážně měli výhrady mladší policajti (pokud udali zde, příp.na jiném vlákně jak dlouho slouží). Čas možná trhnul oponou, ale ne tolik,aby v bezp.sborech sloužili feťáci s pistolí na řiti (tím nemíním Niki..).Tak už se prosímtě vys..na ty fylosofické bláboly.Až bude alkohol brán stejně jako drogy, tak se to bude řešit! Jinak v armádě je již zcela běžné, že vojenský policajti kontrolují ubytovací prostory s čoklama vycvičenýma na drogy. Tak co pořád obhajovat!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 20:56:34 15. 10. 2008
honzad..jpg
inkvizitori mazi policisty (zejmena starsi generaci) by meli zacit premyslet o tom, ze cas trhnul oponou a veci a okolnosti se zmenili. Byt mate v hlavach natlucene, ze co jeden sluk konopi, to fetak a asocial, tak relita je jina. Je to fenomen, ktery velka cast lidi vyzkousi a nic se nedeje.. ostatne stejne jako vy jste se v 17 letech na zabave ozrali.. a nikdo to neresil. Podstatne je v tom nepokracovat. Akeje mi jsne, ze mentalni vzorce a stsky po "staremn dobrem poradku, kde my jsem vzdy na te spravne strane a budeme soudit ty okolo" budou mit jeste dlouho setrvacnost.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio