Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Papír s ACAB

Dobrý den. Chtěl bych se Vás zeptat, zda může být nějak potrestán člověk, který mě na auto, na zadní okno za stěrač, umístil papír a na něm bylo napsaný ACAB. Dělá to pravidelně, když to sundám, hnedka další den to tam mám znovu. Nic ale nanelepil, že by to byl výlep plakátů, jen to tam umístil.
KRISTIAN :: Datum založení: 26. 02. 2014 :: celkem 20 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JOHN158 10:18:20 19. 03. 2014
john158.jpg
návrh je možné podat, nicméně v poučení bude mít každý SO toto : Beru na vědomí skutečnost, která vyplývá z ustanovení § 79 odst. 1 zák. č. 200/1990 Sb. o přestupcích, že v případě zastavení řízení z důvodů stanovených v § 76 odst. 1 písm. a), b), c), j) zák. č. 200/1990 Sb., tj. že
- skutek se nestal nebo není přestupkem,
- skutek nespáchal obviněný z přestupku,
- spáchání skutku nebylo obviněnému z přestupku prokázáno,
- jako navrhovatel bych vzala svůj návrh na zahájení řízení zpět nebo
- ač řádně a včas předvolána, bych se nedostavila k ústnímu jednání,
bude mi uložena jako navrhovateli povinnost uhradit náklady spojené s projednáváním tohoto přestupku, které jsou stanoveny vyhl. MV č. 231/1996 Sb. paušální částkou 1.000,- Kč.
Takže kdo asi bude tahat za kratší konec ??

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 15:51:02 17. 03. 2014
Chip.jpg
Myslim si ze ne. Protoze v tomto pripade se spatne bude hledat poskozeny. Jedine snad policie jako slozka statu. V tom prvnim pripade je poskozenym majitel vozidla a snad by se dal prokazat umysl urazit ho. Ale jak je to s prokazovanim umyslu vime asi vsichni. Proto mi jako jednodussi prijde to znecistovani... Osobne bych ale nic neresil, papirky vyhazoval a doufal, ze to toho debila prejde...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LAWOR 15:38:21 17. 03. 2014
default.png
STENLI [2014-03-17 15:19:36]:

Nou, ten přestupek je tzv. absolutní návrhový...tudíž osoba cítíce se poškozeně by musela mazat na SO podat návrh.

Btw. all cops are beautiful...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STENLI 15:19:36 17. 03. 2014
default.png
takže se zeptám , jen tak obecně ... když uvidím někoho s nápisem ACAB na oblečení, může být i zde podezření z přestupku podle 49/1 a ?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158 14:34:58 17. 03. 2014
john158.jpg
Na urážku se to nedostane, a pokud jo, tak se to důkazně neustojí.. zkrátka zkratka je prostě něco ne ouplně postižitelného i v rámci SO. To že SO někomu vypálí příkaz je jedna část mince, ta druhá je bezvadnost doručení a pak je zde možnost podání odporu a prekluzivní lhůty v délce 12 metrů..jak veřejný pořádek - znečištění bych to bral..
dokazování zkratky holý nesmysl uplně není, v rámci správního řízení se dokazuje leccos i to že slunce svítí..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 13:54:03 17. 03. 2014
default.png
GHOST-COP [2014-03-16 18:31:44]: A.C.A.B. je celosvětově známá značka vyjadřující jeden význam, pouze jeden jediný. Stejně jako zdvižená pravice v určitém úhlu je hajlování a slovo pí*a vulgární označení dámského přirození a celorepublikově uznáváno jako urážka. Jsou prostě věci jejichž význam se nedokazuje protože by to bylo celé absurdní. S faktem že dotyčný je policista je to jasné jako facka. Tam kde jsi to konzultoval bych se šel tedy zeptat zda i u obecně známých urážek je třeba tedy dokazovat že tím myslel onu urážku a ne nějakou podobnou zkratku toho co jsem psal níž. Pokud se týče SO tak jsem si jist že u nás by to rozhodně žádný problém nebyl a ještě by se to řešilo v příkazním řízením, pokud by byl spolehlivě zjištěn pachatel a vysvětlení k tomu přiložená dostačující. Nějaké dokazování přesného významu zkratky je podle mě prostě holý nesmysl. Je to stejně známá zkratka jako symbol hákového kříže, taky nebudeš dokazovat že tím myslel nacistický symbol a ne jen svastiku kdy si chudák spletl pouze směr symbolu. P.s.: To s tím dokazováním u soudu byl pouze jako příklad.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EVIL 09:45:42 17. 03. 2014
Evil.jpg
CHIP [2014-03-17 09:19:08]: Ne to raději ne:-) já jen, že nám tohle často říkali na hodinách tr. práva:-) Tak si myslím, že když to půjde, stejně to napasují na přestupek. To nemělo vyznít nějak špatně:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 09:19:08 17. 03. 2014
Chip.jpg
EVIL [2014-03-16 18:25:26]: A ted jeste muzes pohovorit o fragmentalnim charakteru trestniho prava a moznosti cele rady odklonů od trestniho stihani, presne v duchu ucebnic trestniho prava od Jelinka i Novotneho. Budu myslet na to, ze v dubnovem kurzu bude vzdelanec a latinik.. :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EVIL 18:39:13 16. 03. 2014
Evil.jpg
GHOST-COP [2014-03-16 18:31:44]: Já jen konstatovala skutečnost týkající se TČ.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 18:31:44 16. 03. 2014
default.png
EVIL [2014-03-16 18:25:26]: Tohle slovní spojení znám taky a s jeho významem souhlasím. A hlavně přece zmiňuju hmotu u přestupků a TČ, nikoliv jen TČ. Jenom prostě podle mě nastíněný případ těžko právně řešitelný. A i horší skutky jsou těžko právně řešitelné, ale o tom tady nic psát nebudu, protože sem zcela jistě nenakoukává jenom řídný civil, ale i neřádný civil.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio