Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Diplomat Ultralight Combat (REDAKCE)

Diplomat Ultralight Combat
Vesta Diplomat Ultralight Combat
Foto: archiv autora

V policejním světě, který se prolíná s světem bezpečnostních služeb lze dohledat různé špičkové technologie. Asi největší rozmach lze vidět na vývoji balistického materiálu. Firma Shield Tech přišla na trh s novinkou, která stojí za zaznamenání. Jedná se o neprůstřelnou vestu označenou jako Diplomat Ultralight Combat.

Autor: John Hawk
Publikováno: 10. 03. 2014
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PAVDOUB 13:21:15 20. 03. 2014
default.png
Musím smeknout, to jste mu to pane Pilař napsal opravdu krásně, takovou vestu za 4000,-Kč bych taky rád viděl, je zcela evidentní, že ten Patres2 Patrik Pikola neví vůbec co srovnává, to je tak když se vyučený pingl chce motat do věcí, které jsou nad jeho rozlišovací schopnosti. Koho chce poučovat v odborných věcech někdo, kdo neumí napsat souvislou větu, aniž by tam nebyla chyba. Věřím, že kolegové umějí oddělit zrno od plev...
Držím palce, děláte to dobře a kvalitně, určitě doporučuji více praktických testů a akcí, kde budete ukazovat a předvádět to co Vás skutečně odlišuje od těch překupníků, kteří se snaží nám nacpat ty jejich šunty z Asie, viz. kalhoty, boty, ponožky a v neposlední řadě ochranné balistické vesty.Já bych si na sebe pod čerňáky vestu za 4000,-Kč opravdu nedal. . .

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VIKTOR-P 10:43:09 20. 03. 2014
default.png
PATRES2 [2014-03-12 00:45:34]: Dobrý den, tady Viktor Pilař ze společnosti Shield Tech (Shark). Říkáte "boule", no asi se díváme na odlišná fota. Nicméně máte pravdu v tom, že je třeba, aby si materiál "sednul". Přece jenom to není bavlněné tričko :-) Dále: Vzhledem k tomu, že se tady vyjadřujete jako znalec, tak věřím, že i Vy si dokážete vše spočítat, a tím pádem se vyjadřovat objektivně. Materiál, o kterém asi mluvíte, se jmenuje Outlast a v této době ho naše společnost testuje. Materiálů, které se dají v případě vesty pro skryté nošení použít, je celá řada. My neustále hledáme ty materiály, které jsou kvalitní, odolné, lehké, pohodlné na nošení a v neposlední řadě cenově dostupné pro naše zákazníky. Ano neprodáváme vesty za nákupní ceny materiálů a práce, ale přihazujeme si malé procento zisku, abychom mohli abychom jako společnost dále mohli fungovat. Ale to je snad logické, protože nejsme NASA, která je financována vládou USA :-) Chtěl bych vidět, a určitě nejsem jediný, vestu, která má vše to, co má naše vesta Shark Diplomat Ultralight Combat a v nákladech nepřesáhne cenu 4000? Vlastně bychom rádi tedy od Vás objednali 100 kusů :-) Očekáváme, že bude mít stejné vlastnosti, žádné "boule", adekvání počet vašeho speciálního materiálu proti útoku nožem, certifikaci na všchny materiály a také 10 let záruku. Kontakt na mě najdete na našich web stránkách. Předem děkuji a těšíme se na možnou spolupráci. Viktor Pilař


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MISKYN 21:28:33 14. 03. 2014
default.png
SKCOP [2014-03-11 20:45:31]: Zdravím, balistickou vestu jsem nosil pracovně přes 10 let a to každý den, na akci ve Vinařicích jsem se přesvědčil o opravdových kvalitách vest od Shield Techu, několik vest od nich osobně mám a co se týká užitných vlastností a komfortu, tak jsem zatím na lepší nenarazil, navíc přístup té společnosti je na nejvyšší možné úrovni - vyjdou vstříc každému a téměř se vším. Pokud bys chtěl nějakou vestu od nich tak ti jí vřele doporučuji, klidně dej na sebe kontakt a můžem se sejít, vše uvidíš a vyzkoušíš na sobě, jinak na té akci bylo cca 60osob, všechno zástupci bezpečnostních sborů ČR včetně zásahové jednotky a všichni odcházeli s nadšením, že zatím nic lepšího neviděli a, že konečně je tady firma, která vše vyvíjí,vyrábí a testuje, nejedná se o žádné překupníky a proto já věřím jedině vestám od nich a navíc nabízí záruku, kterou ti nikdo jiný nenabídne. Navíc jsem schopen ti domluvit jako jejich klient slušnou cenu. Kontakt na mne pro případ, že by si chtěl vědět něco bližšího. michal.krejcik@email.cz

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVDOUB 12:22:39 14. 03. 2014
default.png
SKCOP [2014-03-11 20:45:31]:
Tomu agentovi Garedu nevěř, jestli jsi z Prahy zajdi si do Armedu a tam ti kluci ti svoje řeknou, jsou to bývalý členové SOG a nemají důvod někomu lhát, byli osobně u testů bodání a tou vestou to opravdu neprošlo, je potřeba se na to dívat objektivně a hned nevěřit pomluvám nějakého konkurenčního pomlouvače,kolegové už vesty koupily a jsou perfektní...je potřeba se přesvědčit osobně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVDOUB 12:17:44 14. 03. 2014
default.png
Tento příspěvek mě opravdu pobavil, ten patres2 evidentně agent Garedu kecá nesmysl. Vesty od firmy Shield Tech jsem osobně viděl a vyzkoušel na jejich mega předváděcí akci v listopadu ve Vinařicích, pokud vím ceny jsou solidní a policisté mají jinou cenu než která je uvedena na webu. Nebyl jsem tam jen já ale další kolegové, kteří to osobně stříleli. z tebe ty magore tady mluví jen závist z úspěchu který ta firma má. Mají certifikace nejen ze zkušebny v ČR ale i z USA z laboratoře NIJ, certifikáty jsou k vidění v ARMEDu v Praze. Další testy dělali proti bodnutí a tam byli i policisté ze Slovenska byli na to opravdu připravení, to jsou prokazatelná fakta, že kvalita je špičková. Kluci tomu agentovi Garedu nevěřte běžte se přesvědčit jako já na prodejny a uvidíte sami. . .

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PATRES2 00:45:34 12. 03. 2014
default.png
Obyčejná vesta.

Latka nesedi na 100 procent nikde. děla boule, někde ji je víc nekdě mín. dle foto z recenze.

vesta je předražená dle mého nazoru. stači napsat vyrobci materialu které jsou udané a zjistit si nakupní ceny. vyrobni cena vesty pod skryte nošení nepřesáhne 4 tisice ks. ta to už hrotim. a započital sem vnitřní materiál (v zimě hřeje a v leté chladí patent USA A NASA) a povlakem.

3d material na foto se nepouživá pres 3 roky u konkurence v EU a US. 4mm je moc .
ted jsou kolem 1mm . ktere jsou patentovane v USA a použivá i nasa.

každy balistický material sám o sobe udrží nůž (dle typu a síly) na kuš a podobné zbraně se přidáva 1 vrstva specialniho materialu nic vic. cena cca 200-300kc 1 vrstva.

jen muj nazor. nic vic. pro kolego SKCOP

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu SKCOP 20:45:31 11. 03. 2014
default.png
Práve riešim, akú vestu si zaobstarám do roboty. Aj Shield tech mám v hľadáčiku. Ale takáto forma reklamy vo mne vyvoláva pochybnosti.

"byla otestována na odolnost proti rážím 7,62x25mm Tokarev a 9x18mm MSC Makarov, kdy při testu vesta dosahovala výborných výsledků."
čo reálne znamená reklamný slogan "výborný výsledok"?

"Vesta dále zajišťuje spolehlivou ochranu proti bodno-řezným nástrojům do síly 32Joulů, kdy vesta byla otestována tak, aby splňovala minimálně parametry odolnosti TON 2

Jedná se o laboratorní podmínky kdy je do vesty bodnuto speciálním přístrojem, který dokáže vyvinout sílu větší než by byl schopný vyvinout dobře rostlý pachatel."

Špeciálny nástroj s tupým hrotom (šroubovák), ktorý sa na ulici prakticky nevyskytuje. Nôž je to, čo ma zaujíma. Aké je poškodenie pri seku nožnom? Prejde špicatý nôž pri bodnutí ako maslom?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio