Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Absolvent VŠ versus služební poměr

Zdravím, chtěla jsem se Vás zeptat, jak se stavíte k tomu, že lidé, kteří mají vystudovanou vysokou školu právního či jiného směru a chtějí u Policie dělat to, co vystudovali, musí projít psychotesty, fyzickými testy, zdravotní prohlídkou (tohle by ještě šlo pochopit), ale pak být rok na základní odborné přípravě a poté být někde na základním útvaru - bůh ví, jak na dlouho...Prostě dokud nebude pro ně místo. Koukala jsem na nabídky vypsaných volných míst. Takový klasický právník, ne na kriminálce, je zařazen do služebního poměru (tzn., že musí splnit podmínky výše uvedené), překladatel to samé, specialista elektro a IT technologií taky... Kdyby šlo o pracovní poměr, nikoli služební, nevztahovalo by se to na ně. Copak je rozumné, že když člověk vyjde ze školy, tak aby se k tomu, co skutečně vystudoval, dostal až za dva tři roky? Dík za odpovědi.
VERONIKA8 :: Datum založení: 07. 08. 2014 :: celkem 41 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu APEP 14:03:12 08. 08. 2014
default.png
GHOST-COP [2014-08-08 13:53:34]: V pohodě :-) nějaké vyjímky ZS i GIBS tam mají. Třeba, že nemusíš na SM ve vyšší třídě splňovat stupeň vzdělání pokud to ředitel povolí. A tuším, že ještě něco dalšího mají trochu jinak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 13:53:34 08. 08. 2014
default.png
APEP [2014-08-08 13:39:49]: Máš pravdu. tady jsem dost seknul :-D Hodně dlouho jsem na tuhle oblast nekoukal a spletl jsem si to nějakými výjimkami při obsazování služebních míst.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAJJ 13:49:17 08. 08. 2014
Dajj.jpg
POLDICEK [2014-08-08 13:25:14]: Psala jsem, že je to jen můj názor, že v reálu to může fungovat jinak ;) Mně to příjde celkem logické, když se jedná o služební poměr.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 13:39:49 08. 08. 2014
default.png
GHOST-COP [2014-08-08 12:46:10]: A to že u zpravodajských služeb nemusí dělat specialista fyzické, psychotesty a zdravotní jsi našel prosím tě kde?
Já si spíš myslím, že nároky na fyzické budou mít třeba daleko nižší (řekl bych že až triviální).
Jednou je příslušník a nějakou základní vycvičenost by měl mít každý, to že sbory pak šetří ve služební přípravě je na jinou diskuzi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 13:25:14 08. 08. 2014
default.png
DAJJ [2014-08-08 13:07:55]:

A to ze ma nekdo ZOP ho nauci pouzivat sluzebni zbran?:o)
Kdyz dneska neni povinnej ani zbrojak a pri vystrilenejch (max.) 50 naboju mesicne, 8-10x za rok to opravdu nikoho nenauci. Stejne jako nikoho nenauci se na ZOP prat :o) Kdo chce maka na sobe sam.

Jinak ten pravnik muze mit treba i mirnej zdravotni handikap, to znamena, ze by ZOP neprosel (nemusel by projit ani zdr. testy) a proto se zbavime takoveho cloveka? Ale notak:o)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAJJ 13:07:55 08. 08. 2014
Dajj.jpg
CHOPER [2014-08-08 12:46:52]: To je sice pravda, že jeho pozice nebude mít s policejní prací nic společného, ale jednou bude ve služebním poměru a bude mít služební zbraň, tak se přece musí naučit, jak ji používat atd ;) Ale to je jen můj názor. V reálu to může fungovat úplně jinak...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHOPER 12:46:52 08. 08. 2014
choper.jpg
DAJJ [2014-08-08 12:18:43]: presně tak, pokud se jedná o služební poměr, tak v prvé řadě je ten člověk policista... nadruhou stranu s policejni prací jeho pozice nemusí mít nic společnýho, takže...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 12:46:10 08. 08. 2014
default.png
Tak za mě:
- Každý by měl projít ZOP (byť zkrácenou.
- U PČR se prostě na taková místa čeká déle.
- Dělat policejní "šlapku" tě neskutečně naučí (obecně).
- Ano, nemusíš se k vystudovanému oboru dostat hned. Nejsi jaderný fyzik ani elektro-konstruktér.
- Na místa specialistů např. IT se lze i bez psychotestů, zdravotních a fyzických (nebo je tedy alespoň nemusí splnit jako jiní) dostat právě ke zpravodajským službám. To lze najít v zákonech.

Jinak jestli do toho jdeš, tak držim palce. Buď vydrž nebo rychle zmiz :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAJJ 12:18:43 08. 08. 2014
Dajj.jpg
Já si myslím, že každý nově přijatý do služebního poměru, ať už na pozici právník atd., by měl projít ZOP.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RIEGORN 11:20:06 08. 08. 2014
default.png
Sám jsem si výběrovým řízeném neprošel, ale na mnoho těchto míst jako je např. ten právník se dá dostat z civilu. Samozřejmě pokud se přihlásí někdo kdo už u policie je, má podobné vzdělání atd. tak mu bude dána přednost. Pokud máš zájem o nějakou nabízenou pozici tak pošli životopis, motivační dopis a cokoliv tam mohou ještě chtít a oni se ti ozvou. Adresa atd. je vše u té nabídky volného místa.
Určitě budeš muset splnit psycho, fyzické a zdravotní testy. Jak je to se ZOP přesně nevím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio