Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Není Humanita jako humanita (REDAKCE)

Není humanita jako humanita
Novinář, Kritik
Foto: internet

Humanita je definována jako lidství, tedy to, co dělá člověka člověkem a odlišuje jej od ostatních tvorů ve vesmíru. Někteří, mnohdy i významní lidé tento pojem znehodnotili natolik, že se z něj stalo téměř sprosté slovo.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 06. 10. 2014
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 08:09:48 19. 10. 2014
default.png
VETERAN2 [2014-10-17 23:32:18]: K dcerce: ale kudla, jde o to, že si zvykla na prachy a ví, že si je musí vydělat a bere cokoliv. Už se o ni starat nemusím, aby se neflákala. Jsem tím pádem značně "nafouklý" tatík. Hrdostí.

Ke konkurenci: jak píšeš, přestalo se naprosto tady v těch oborech kde se maká rukama i hlavou rozlišovat, kdo má kolik roků. Mladí prostě nejsou. Čím to jde dál a dál, tím víc odpadá takových těch šolíchalů, pokud bude zdraví sloužit, to pětadevadesáti se v tom asi budu hrabat... :D

No a ten konec: asi dvacetkrát jsem psal přesně to samé, co píšeš ty. Já jsem byl v tom systému škodná, prostě je to tak.

Jinak o hospodáš píšeš o něčem, co jsi nikdy nemohl dělat, protože by jsi otočil s názorem úplně jinak. To jsou jen tvoje teorie kámo. To fungovalo naprosto jinak. Chce to poslat KB a DBA doprdele (si důvod vymysli jako četník, ne?)
a loupnout hospody: kdo, kde, obsluha, důvěrníci, drbanům sdělit, že dneska neé.. a uvidíš, co jsi dosud neviděl.

Ukazovat ti to zcela určitě už s kolegou nebudeme, nezbývá než to sám zkusit. Nočních do měsíce jsme mívali jak píšeš od osmi do jedenácti.

Právě že jsme měli rádi klid, ne jet ráno v šest na tři vloupačky a psát to do tří do odpoledne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 23:32:18 17. 10. 2014
default.png
HAMMER [2014-10-17 06:12:53]: Co by si hledala, když už jednu nějakou dobu má. To jako myslíš, že jestli se vrátí domů, bude si muset do měsíce najít ještě jednu? Rád věřím, že tvoje děti už pracují. Dělají si zásoby na horší časy, které je ve tvém domě dozajista neminou. Abys nedostal z lakoty oubytě.
Teď chvíli vážně. Pravda je, že bez tlačenky nebo původu můžou na lepší místo zapomenout a tím, že někomu pošteluješ zadarmo kotel, ho asi neobměkčíš. Taky dobře píšeš, že konkurence ubývá a to je dobře třeba pro generace, které jdou do let a ještě něco umějí. Když jsem začínal pracovat já, byl padesátiletý člověk skoro bez šance něco sehnat, pokud přišel o místo. Dnes je to lepší. Je menší nezaměstnanost. Mladí už toho teď, snad vyjma vyučených CNC obráběčů, programátorů a jiných podobných profesí, moc neumějí a to ještě není nic proti tomu, co čeká ve školách.
A teď do tebe zase trochu porýpu. Tvoji kolegové měli pravdu a protože jim to politicky myslelo, přežili a slouží do teď. Kriminalitu si hýčkali, aby jim nevzali aspoň to rizikové. Stát má takovou policii, jakou si zaslouží a když si neuvědomuje její význam, musí mu ho připomenout. Prostě drží kriminalitu v rozumných mezích, aby zdůvodnili svojí důležitost. A ty jsi jim to kazil.
Když jsi jim hlásil, že nebudeš na bodě, nebouřil se proti tomu nikdo? U nás, když jsi nebyl chovný, by kontrola hospod nebyla důvod, abys někde nebyl. Možná jedno varování a pak by to někdo řešil. Navíc se pořád nemůžu ubránit dojmu, že vaši pašíci byli idioti. U nás stačilo, aby ses objevil na jednom místě v hospodě a když tam seděl ten správný člověk, za chvíli věděli na druhém konci revíru, že je tam čistý vzduch, protože si hlídka honí triko o 20 km jinde a je jen jedna. Kolik jste mívali nočních do měsíce? Při 10 byl každý rád že měl klid a že ráno dokázal dojet na základnu a nikde to neopřít.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:15:17 17. 10. 2014
default.png
SANTIAGO-SAN [2014-10-15 20:04:24]: Za nás se za to jako netrestalo nebo co? :D Trestalo, nahlásili jsme, že kontrolujeme hospody a na DBA nebo KB nebudeme.
Kolegům se stalo, že vytuhli na benzínce u hlavní silnice, ještě kolenem drbli do páčky maskovače, takže jak je hledali vysílačkou vůbec neslyšeli - no a pak je tam kontrolní chroust ještě našel.... :D :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:12:53 17. 10. 2014
default.png
POLDICEK [2014-10-14 22:19:08]: Takže: pod pojmem parazit jsem jaksi v žádném případě nemyslel ani náhodou na to, že někdo jde studovat, co ho baví. Ať si studuje co chce, ale měsíc po skončení školy jde do práce. Parazity válející se doma a žijící z peněz rodičů prostě nevychovávám. Takhle to je.

A případné kecy, kde má tu práci sehnat: napsal jsem jasně, že už ji tři roky má.

Všechny tyhle zajímavé vědy aneb teplá místečka, kde se nikde ještě nenadřel, jsou dávno obsazeny vším možným, než vystudovanými odborníky. Tam bez tlačenky nemáš šanci se dostat.




Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 20:04:24 15. 10. 2014
default.png
HAMMER [2014-10-14 06:17:43]: No..dneska by jsi za tu nepřítomnost na KB, DBA případně jízdě v jiných místech než je psáno v instruktáži byl řádně popotahován a dostával spoření...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 22:19:08 14. 10. 2014
default.png
HAMMER [2014-10-14 06:17:43]:

Trosku off topic.
No ono je to na jednu stranu smutny. Clovek by rad delal co ho bavi, ale jelikoz za to nejsou poradny love, je tlakem okoli nucen delat neco co ho nebavi a neuspokojuje ho to. Spousta holek by rada ucila v matersky skole ale radsi jsou studovat marketing a cestovni ruch. Sociologie, historie, archivnictvi. Zajimavy vedy ale je skoda, ze lidi pak nenajdou praci a vlastni dceri reknes ze je parazit, kdyz by studovala neco co by ji bavilo :)


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:17:43 14. 10. 2014
default.png
Včera jsem byl pracovně u bývalého kolegy, který jediný se mnou dělal na prevenci. On to byl spíše takový menší ale bezuzdný teror místních drbanů. A dělal se mnou aktivně a rád. On to je, kdo nazývá mladé "úslužnýma blbečkama"

Pořád nemůže pochopit, jak že to nebo ono nejde, když je o práci zájem. Přece je jasné, že když vlezu do té hospody, napřed nahlas všecky pozdravím, popřeju dobré chuti, pak opíšu všecky drbany a řeknu jim z deseti centimetrů do očí, že dneska pšenka nepokvete, aby šel domů, že mama vaří rukavici a on dostane palec.... No jasné to asi není.

Musel jsem mu připomenout, kolik lidí na oddělení, kde jsme sloužili, mělo zájem o něco jiného než fajront, oběd a vyřízení si soukromých záležitostí a s kolika jinýma ještě ve svých dalších působištích něco byť jen podobného dělal.

Já zažil už jen jediného kolegu jinde, který aspoň na té "silnici" makal jako barevný.

Zbytek oddělení :
- za noční vůbec někteří nevylezli z auta a to vůbec nikdy
- napsali si do deseti hodin svoje "průjezdy" KO a zatnuli to.
Výhodu to mělo tu, že jsem ráno šel z práce do růžova a nikdo mi nic nevytýkal, nebuzeroval mě, protože kdo nic nedělá, nic nepokazí a nešlápne nikomu známému nebo vlivnému na kuří oko.

Kolega vzpomněl, jak jsme za našich noční neměli jediný "nápad" a to jenom tím, jakým způsobem jsme zbuzerovali drbany po hospodách. Nikde nic rozbitého, vytrhaného, ukradeného... Žádné vloupačky a podobně. Ono taky jsme nebyli nikdy na žádném KB a DBA, co nám napsal vedoucí...

Pak jsem se zasmál, když prohlásil, že tam kde je teď mu chybí pomačkat drbana na Musadu, přidat trošku plynu... (přišlapával drbanovi vypáčené rameno a ten řval, jako když tůruješ motorku).

A jak některým vadilo, že se nám snižuje nápad a že dojdeme o prachy na rizikovém... K čemu je daňovému šiditeli taková policie fakt netuším. :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:44:37 12. 10. 2014
default.png
Každý svého štěstí strůjcem: a to je právě obrovská výhoda pro mladé, kteří se od školy snaží. Synátor chodí s holkou, oba už při střední škole makají kde se dá, přes víkendy, aby si něco vydělali, trvalé brigády, jednorázovky. Umí chodit ve spoustě věcí, umí makat, všude kde byl v rámci odborné praxe si ho chválí pro pracovitost, všude dostal nabídky že k nim má po škole nastoupit. Proč? No protože kolem něj je ještě jeden z jejich třídy, co maká taky a zbytek za přihlížení svých rodičů po osmnáctém roku věku do školy ani nechodí atd atd.
Dcera to samé. Vybrala si obor na Masaryčce v Brně, no nic moc pro uplatnění, tak jsem jí připomněl, že žádné parazity doma neživím a do měsíce po skončení školy nastupuje kamkoliv do práce, jinak domov opouští. Od prvního semestru na výšce maká a je samostatná ve výdělečné činnosti. Maká rukama za nějakých 85 na hodinu, ale zvykla si na příjem a furt se šplhá výš.
Obě děcka uspívají jen proto, že chtějí dělat a dělají ze začátku cokoliv. Nemusí v podstatě nic umět, aby se měl líp než jeho vrstevníci. Za nás byla konkurence jako prase.
Když to převedu na sebe, za osm let praxe v elektrice jsem povýšil na další obor, mám o desítku měsíčně víc, přitom kolem mě je spousta elektrikářů daleko lepších, ale nechce se jim, nerozhazují sítě, neptají se, nezajímají se...
Je nás v oboru málo, nikdo to nechce dělat. Musí se totiž hodně učit!!! Neumím zatím nic, dělám jen naprosté základy té práce a představ si, že mám měsíčně pět až deset táců všimného od spokojených zákazníků. Jen s těmi bídnými základy. Mezi slepýma je dneska jednooký a v mém případě ještě se zeleným zákalem na to jedno oko jasným králem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 20:40:58 10. 10. 2014
default.png
HAMMER [2014-10-09 06:26:46]: Samozřejmě netvrdím že na tvém výroku není nějaká pravda ale je třeba se na to koukat i z dalších stran. Nehledě na to, že každý svého štěstí strůjcem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KENT 21:40:54 09. 10. 2014 blokovaný
default.png
POLDICEK [2014-10-09 16:20:18]: Špatná jablíčka půjdou jednou pryč z kočíčku,vše je v běhu ty můj "drahý" poldíčku.Jenže každý máme jinou představu o špatném jablíčku......

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio