Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

OHS a PMJ

Zdravím, rád bych se něco dozvěděl o OHS a PMJ,jaký je mezi nimi rozdíl a náplň práce,a kde sídlí. Studuji (střední) obor se zaměřením k policii a rád bych se uplatil u PMJ,koukal jsem co je jejich náplní, i na různá videa a podobně, našel jsem, že když se zavolá na 158 a je nějaký problém tak PMJ ihned vyráží, a jsou na místě první, zajímalo by mě ve kterých městech tato jednotka je,a jaký je rozdíl mezi touto jednotkou a hlídkovou službou, často když koukám z okna(večer), vidím policejní auto, jak jede pomalu a koukají zda se něco neděje, je to hlídková? nebo jak poznám o jakou jednotku se jedná? často u nás bývají i nepokoje co se týče rušení nočního klidu, vyřvávání na ulicích,rvačky a podobně, pokud zavolám na 158, a řeknu jim že je tu rvačka nebo tu někdo vyřvává, jaká jednotka přijede? často se tu sejdou i 3 OA policie,ale nevím,co to je za útvar.. rád bych se dostal k PMJ,jejich práce je velmi zajímavá a mám rád adrenalin a aktivní práci než papírování,jak se dá k této jednotce dostat? doufam že mi nějak odpovíte na otázky, díky :)
MARTIN123 :: Datum založení: 03. 11. 2014 :: celkem 64 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ZELENA-SVESTKA 21:31:48 10. 11. 2014
Zelená švestka :-).jpg
Je třeba se podívat na rozdělení pořádkové služby PČR jako celku. Vše co jsi psal patří do této služby. Tato se stará o hlídkovou službu (3-4PT), službu územního dohledu (4.PT), zpracovatelů TČ (5.PT) a dokumentaristů TČ (6.PT), a jiných specifických činností

PMJ - Pohotovostní motorizované jednotka - působí, kde mého vědomí, jen u KŘ P Pha, jinde není taková jednotka.
OHS - oddělení hlídkové služby - suplují PMJ se stejnou náplní (např.Brno, Ostrava,...). V Praze OHS chodí pěšky, tedy alespoň tak bylo.
LTV 158 - zde jezdí povětšinou vozidla předurčené k plnění povinností PCO (pultu centralizované ochrany) a taky jezdí 158.
Ve větších městech se staví např. hlídka PCO/158 z hlídkové služby a další hlídka OO PČR z územního dohledu.
Jinak dle mého, by měl mít každý ÚO svou OHS, kde tato by jezdila primárně na LTV158 a nápad by po zajištění místa předávala oddělením. Nebyla by usměrňována dozorčími k nízké činnosti, tak jak se nyní děje.
Snad se nepletu a pokud ano tak snad kolegové odpustí a místo "rejpání" mě raději doplní.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KATTYNA 20:58:59 10. 11. 2014
default.png
JIM-DAVIS [2014-11-10 11:39:08]:
Neni pravda, ze kdyz jsi na OHSce nemohl by jsi se dostat na kriminalku...zezacatku moc na vyber clovek nema, proste te nekam zaradi a pak se budes teprve starat..
A nekdo.chce treba vic nez jen pracovat v miste bydliste a chodit do prace pesky...nic ve zlem:-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JIM-DAVIS 11:39:08 10. 11. 2014
default.png
kdo chce budovat kariéru u kriminálky, tak ať vůbec nechodí na OHS a podobný. Kdo se chce dostat někam jinam, tak základ je nemít problémy se šéfem, dostat dobrý hodnocení a bejt ve správný tabulce.

Já beru za úspěch pracovat v místě bydlistě a chodit do služby pěšky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KATTYNA 19:55:05 09. 11. 2014
default.png
MARTIN123 [2014-11-09 13:42:17]:
Jj urcite zacnes na ulicin ale nikde neni napsano ze na ni musis zustat...jen to treba nebude hned,ale casem se ti otevre cesta ke kriminalce nebo ZJ...to uz bude pak na tobe...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN123 13:42:17 09. 11. 2014
default.png
Zájem furt mám, je mi jasný že začnu na ulici třeba u OHSka, nemám s tím problém, každý četník takhle začíná..jak píšeš, nikoho nevemou hned ke kriminálce..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 08:56:43 09. 11. 2014
default.png
JIM-DAVIS [2014-11-09 00:43:31]: Přitom být na místě jako první je mnohdy děsně netaktická věc, být na místě jako první vyžaduje vzít na sebe všechny chyby prvotní orientace na místě, v osobách atd, takže zhusta to celé doprasit. To vyžaduje roky zkušeností aby jsi mohl na místě odvést četnickou práci a ne to celé domrdat.

Když čtu jak se tam hrnou děcka s mlíkem na bradě, dělá se mi z toho nevolno a doufám, že tihle dobrodruzi nemají přednost přes zkušenějšími četníky z praxe kua! :D Takový mlíčňák dokáže svou nezkušeností a ještě s vyvalenýma očima jak vůl před kopcem s jakýmkoliv falem na místě neuvěřitelné divy. Vykropit slzákem svědky i s poškozenýma, zatímco pašík mu z místa tak nějak samovolně nepovšimnut odejde a podobně. :D

Při prvotním přibytí na místo totiž vůbec netušíš kdo je kdo, co se stalo, kolikrát máš zcela zkreslené oznámení na co jedeš a věc se má naprosto jinak atd atd.

Toho ocasa, který tady píše, jak by ho bavilo být na místě jako první bych se rád zeptal, jestli by se mu taky líbilo stát před soudcem za zprasené poskytnutí první pomoci když je tam třeba více zraněných, nebo když někomu zlomí nalomenou páteř atd. Jestli je tak kovaný, když už jsme u tohohle jediného tématu, v první pomoci.

To se nebavím o tom, že na místě musíš zajistit jak totožnost osob tak stopy a to případ od případu je jinak.

Toto je věc, kde se potvrzuje pravidlo, že služba u policie není třepání hrušek. Jak je možné, že policie už celá desetiletí náboruje takové blbce myslící si, že budou hnedka dělat ty nejsložitější věci? Proč už dávno není všude na stránkách PČR řečeno, že toto není práce pro dobrodruhy, že z civilu se nenastupuje ke kriminálce ale na chodník a že až si pět let prošlápne desatery botky na chodníku a nabude zkušeností, pak teprve, když bude lepší než stávající, může někam jinam dělat náročnější práci. Pak tam vlezou tyhle děcka a během roku jdou do prdele, protože vidí realitu. Ať si teda jdou kam chtějí, ale co mezitím policii stojí. Ten debil méněžer co má tohle na starosti to kurva evidentně nemusím platit ze svého, žebrák jeden.

To se nalepí plakáty kde je prázdné místo na drahé motorce (povídali že mu hráli) a blbci hlaste se, však uvidíte realitu. K čemu tohle je? Prostě situace je na pendrek, plat kurevský, začíná se těžce a dlouho od píky a dostat se někam nahoru vyžaduje spoustu učení se. Ještě máš zájem? Dobrá, jsi náš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JIM-DAVIS 00:43:31 09. 11. 2014
default.png
že vás baví pořád diskutovat o píčovinách když zakládající nemá ani tucha, co je ohs nebo pmj :( připomíná mi to 90% temam na internetu žáku 9. třidy jak se dostat do Urn. Jen bych podotkl, že spj je plná a mají stovky žádostí :( u pmj volno je, dá se dostat rovnou z civilu, ohs je volno snad všude ( ohs jsou i pěší hlídky).

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN123 22:11:19 08. 11. 2014
default.png
a u jaký jednotky vůbec děláš? popř. jak si se tam dostal,kde si začínal a tak :) zajímají mě takové ty začátečnické věci..pro ty co se chtějí z civilu po škole dostat k policii.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN123 22:09:54 08. 11. 2014
default.png
SORRY [2014-11-08 22:04:01]: Takže pokud bych měl v papírech napsáno - pořádková jednotka - tak mě přidělí třeba na OOP nebo OHS?
s tou speciální jsem to teď četl v jiném tématu, že tam psal někdo až po třech letech..
s tím jak si psal že to bude platově zajímavější, myslíš tím že když budu zároveň u té pořádkové(alias u těch, co jezdí na ty zápasy atd..) + u OHS nebo OOP?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SORRY 22:04:01 08. 11. 2014
default.png
Myslím službu pořádkové policie, jako takovou, v podstatě jsou to všichni uniformovaní policisté vyjma dopravní policie. Pod pořádkovou spadá i SPJ( speciální pořádková jednotka v Praze a jak píšeš jsou i jednotky složené z kolegů sloužících na oop,ohs... Platově to bude o něco zajímavější ale k spj se můžeš dostat až po odslouzeni myslím 3 let

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio