Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Masakr v Uherském Brodě a 5 policejních drbanů před dvěřmi posraní strachy !!!

Naco tam těch 5 drbanů stálo? Posraní strachy. Kdyby tam vletěli, mohlo být a několik mrtvých méně. Kurva že pomáhat a chránit. To jste policajti vy hnusné kreatury ?? Máte odvahu akorát tak tahat s auta starou babu, nebo honit kluka, který to napálí do zátarasu, uměle vytvořenou drbanama od Policie nebo buzerovat za prošlou lékárničku. To jste se teda ukázali vy hrdinové posraní !!!!! Takové drbany platíme s daní po celé ČR !!!
KARL :: Datum založení: 26. 02. 2015 :: celkem 77 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 08:25:01 04. 03. 2015
default.png
Joe a Dyrup: Tak ještě jednou a konkrétněji, protože se mě to začíná jevit, jakobyste ten zákon neznali a jakobyste, jako spousta za mě sloužících kolegů, jen hledali výmluvy proč to či ono nejde. Soráč, možná že si jen nerozumíme, ale jak ten váš "vychytrylý" přestupce jako shodí toto?

zákon 361/2000 Sb. § 17

Předjíždění
(1) Předjíždí se vlevo. Vpravo se předjíždí vozidlo, které mění směr jízdy vlevo a není-li již pochybnosti o dalším směru jeho jízdy. Při jízdě v připojovacím nebo odbočovacím pruhu se smí vpravo předjíždět též vozidlo jedoucí v průběžném pruhu. Odbočovací pruh je přídatný jízdní pruh určený pro odbočování (vyřazování) vozidel z průběžného jízdního pruhu.
(2) Řidič, který při předjíždění vybočuje ze směru své jízdy, musí dávat znamení o změně směru jízdy a nesmí ohrozit ani omezit řidiče jedoucí za ním. Řidič musí dát znamení o změně směru jízdy při předjíždění cyklisty.
(3) Řidič, který se po předjetí zařazuje před vozidlo, které předjel, musí dávat znamení o změně směru jízdy a nesmí ohrozit ani omezit řidiče vozidla, které předjel.
(4) Řidič předjížděného vozidla nesmí zvyšovat rychlost jízdy ani jinak bránit předjíždění.
(5) Řidič nesmí předjíždět
a) nemá-li před sebe rozhled na takovou vzdálenost, která je nutná k bezpečnému předjetí,
b) jestliže by se nemohl bezpečně zařadit před vozidlo nebo vozidla, která hodlá předjet,

§ 125c
Přestupky
1) Fyzická osoba se dopustí přestupku tím, že v provozu na pozemních komunikacích

f) při řízení vozidla

bod 7. předjíždí vozidlo v případech, kdy je to obecnou, místní nebo přechodnou úpravou provozu na pozemních komunikacích zakázáno

§125c (4) Za přestupek se uloží pokuta

d) od 5 000 Kč do 10 000 Kč, jde-li o přestupek podle odstavce 1 písm. a), e) bodů 2 až 4, písm. f) bodů 2, 7, 10 a 11, písm. j) a podle odstavce 2,

§125c (5) Za přestupek podle odstavce 1 písm. c), d), e) bodů 1 a 5, a písm. h) se uloží zákaz činnosti od jednoho roku do dvou let. Za přestupek podle odstavce 1 písm. a), písm. b), písm. e) bodů 2 až 4, písm. f) bodů 2, 7 a 10 a podle odstavce 3 se uloží zákaz činnosti od šesti měsíců do jednoho roku. Tomu, kdo spáchal přestupek podle odstavce 1 písm. f) bodů 3, 5, 6, 8 a 9, písm. g) a i) v období dvanácti po sobě jdoucích kalendářních měsíců dvakrát a vícekrát, se uloží zákaz činnosti od jednoho měsíce do šesti měsíců.

Čili pět až deset táců lata a na půl roku až rok papíry čistírna. Teď mě vysvětlete, jak z tohoto řidič vycouvá, když to skrytá hlídka na Gessig zdokumentuje a další hlídka ho zastaví a ztotožní? Kdyby to byli jen dva piráti denně u jedné hlídky DI, dělalo se to na nepřehledných a nebezpečných úsecích, kdyby se tento styl prodával cestou velení otevřeně veřejnosti, bylo by to o 100% účinnější než dosavadní styl.

Abysme nezůstávali u Gessigu, foťáky co máte dávno nasafované umí video velmi solidně taky, každý obvod ho má nejméně od roku 2006.

Když si přečtete ty bláboly na tom odkazu a tady tvrdíte, že všechno to nejsou právem nepolíbení lidé, je vidět, jaký výcvik a znalosti práva máte. Jediný důvod proč to může někomu vyjít je chyba policie při zpracování věci a další chyba úředníka. Pokud nelezeš do ničeho, co nemůžeš dotáhnout do konce, nemůže drban vyhrávat. Pokud lezeš do přestupků a věcí, které mají už ze zákona mezery, ničemu tě u policie nenaučili.

Samozřejmě tohle celé je jen teorie, výmluvy proč nic nedělat. Nikdo, kór "pracant" s takovýma řečma jaké tady máte náznaky vy dva, (a neříkám že to tak děláte, jen tyhle řeči velice dobře znám z praxe) reálně nebude psát ne že vachrlaté věci, on nebude psát nic. Když i kolikrát dost "ostří" kolegové měli přestupek poslat na správní, protože neuměli řidiče na místě strouhnout - nevyužili ani oprávnění které policie měla - raději mávli rukou a řidiče propustili bez trestu. A to nebyli případy ani ojedinělé, to bylo pravidlo. A toto, tyto sránky, jsou následkem takovéto práce "policistů". Skutečně se směješ dobře, takové policie se rozhodně piráti bát nebudou.

Dělali jsme dost dlouho "stopky" na skutečně nebezpečných místech, kde docházelo k nehodám přednost v jízdě. U jednoho "mého" maníka, který to dotáhnul až k nejvyššímu soudu, tento soud vynesl verdikt, že lidské oko není schopno rozeznat, zda se kola auta skutečně zastaví nebo ne (v oznámení přitom stálo, že řidič značku Stop plynule projel - takže visdíš jak to čtou tihle páni) a tak věc shodil ze stolu. Naše reakce byla, že jsme už žádnou stopku nedělali - nemůžu to vyhrát proti těm nejdrzešjím, nebudu na tom strouhat ani pitomce. Do doby, než jsme dostali ty foťáky s obrovskou hloubkou optiky a videem.

To, že to těmhle chytrolínům funguje, jsem měl možnost se přesvědčit v reálu. Všude vykládal, jak s náma vyjebal, ale měl na dva roky sebrané papíry. Když jsem v hospodě při kontrole utrousil, že nevím o tom, že mezi slzama, které u nás prolil když prosil co a jak byl nějaký výmrd a že je na dva roky bez papírů, byl od chvástala klid. Tohle snad musíte znát sami. S tímto se musíte ve službě mezi lidma potkávat den co den.
Necháš jet chudinku a naprostého blba s domluvou když zavřeš obě oči a říkáš si jako naprostý ocas a naivka, žer jsi udělal dobře.

A hned ten večer dodává ten blb v hospodě k pobavení celého osazenstva, jak že se tebou vyjebal. Jak ani nevidíš, jak má sjeté gumy a co ti všecko řekla jak tě poslal do hajzlu.

Tak se právě ta práce dělat nesmí. Posměch idiotů je špatně, idioti musejí skřípat zubama a musí znít pláč jejich žen. Pak ti udělají tu správnou reklamu.
Jenže těmhle lidem na netu to nemá kdo takhle osobně dodat. Na netu jsou to svalovci, chytráci - a zhusta bez papírů.

Pro řadu "policistů" jsou tyto kecy blbů alibi, aby nemuseli nic dělat, prý je to stejně k ničemu. Ano, mají recht: jsou k ničemu. Policista má maturitu a měl by být právně a takticky nad drbanem bez ohledu na to jaké chyby dělají správní, jak je systém špatně atd. Je to hra, ne vždy vyhrajete, ne vždy se všecko podaří, ale vaše neúspěchy mají mít jediný následek a to že se příště poučíte a vyhrajete vy. Ne že se budete vymlouvat, což doufám, že jste nechtěli ani jeden takto naznačit.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 07:04:44 04. 03. 2015
Joe.jpg
DYRUP [2015-03-04 00:05:33]:

Souhlas, evidentně jim to funguje. Určitě nemají 100% úspěšnost, protože každý případ je jiný a aktéři jsou také jiní a taky s tím má každý, kdo se vyhne blokovému řízení, víc práce a času. Ale zdá se, že někteří jsou hodně motivovaní.
Rovněž nesouhlasím s tím, že jsou na tom fóru právem nepolíbení. Rozhodně ne všichni.
Naučili se prostě s tím systémem bojovat. Do značné míry jsou úspěšní i díky tomu, že někteří správňáci dělají svoji práci nekvalitně, resp. nejsou připravení na to, že někdo bude v maximální míře využívat svoje práva.
Svým způsobem je to dobře, protože je aspoň naučí kvalitně dělat a postupně budou ti "odporovači" mít menší a menší úspěšnost.
Policii by to ve většině případů mělo být jedno, jestli blokově nebo na oznámení. Jenže to by někteří vedoucí nesměli šlapat po podřízených, že oznámení neberou jako vyřízení přestupku (chtějí pokuty). Slyšel jsem, že to tak někde je. Pokud je to pravda, tak je to vrchol idiocie, protože způsob vyřízení přestupku policajt u takové poučené sorty řidičů, nemá šanci ovlivnit. A je možné, že takových řidičů bude přibývat...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DYRUP 00:05:33 04. 03. 2015
default.png
HAMMER [2015-03-03 22:15:32]: Jaký strach? Z čeho? Z PČR? Ha to určitě. Aby někdo dodržoval zákony tak musí mít strach hlavně z postihu. Tvoje filozofie nějak pokulhává, když ti řidič odmítne přestupek řešit v blokovém řízení. Jenže těm nepolíbeným dacanům to u toho správního vychází a vyjebou se vším.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 22:15:32 03. 03. 2015
default.png
DYRUP [2015-03-03 21:19:23]: Tak odkaz je na stránky, kde jde o to, jak se vším, vyjebat, jak se čemu vyhnout v dopravě. To jsem si jaksi všimnul. Když si to začneš číst, budeš valit oči jako vůl před kopcem: hrozné ptákoviny. Zbytečné se o diskusi právně naprosto nepolíbených dacanů bavit.

Moje odpověď proto tohle vynechala a napsal jsem, co jsem napsal. tam by mohl akorát tak jeden vedle druhého tak provolat slávu policii. Ta diskuse existuje v takovém stavu co do množství a obsahu proto, že není strach z činnosti policie. Proto píšu, že místo bezduchého stání u silnice ve vestách ... atd atd.

Jinak u policie mě naučili psát stejně rychle jako mluvit. Tebe ne?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DYRUP 21:19:23 03. 03. 2015
default.png
HAMMER [2015-03-03 06:19:54]: Nevím jak dlouho ti trvalo vyplodit tento příspěvek, ale reaguješ na něco úplně jiného než o čem jsem psal.
Znova opakuji podívej se na vložený odkaz na který jsem poukazoval pak třeba pochopíš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:19:54 03. 03. 2015
default.png
DYRUP [2015-03-03 00:59:11]: Ale ale ale... Pokusím se ti vysvětlit, že to není pravda.

Příklad 1: víš o tom, že policie dneska nemá možnosti měřit a přerstupky zrovna likvidovat tam, )čili sekat pokuty a nepřímo brát papíry) kde je to nebezpečné, ale jen tam, kde to technicky vůbec jde? A víš proč tomu tak je? Při každé stavbě a při každé rekonstrukci každé silnice má policie právo žádat "zálivy" k stavění vozidel ústy nadřízených. Mohl by jsi mi říci jediný příklad, kdy by se velení policie něčím takovým zabývalo a tyto zálivy žádalo budovat? Zkus se někdy zeptat dopravních inženýrů a projektantů, jak se věci mají.

Příklad 2: prosím tě, můžeš mi říct, co brání policii zaměřit se na všechny ty nepřehledné úseky jako zátočiny, horizonty atd. postavit nebo spíše "polehnout" tam zamaskovaného chlapa s kamerou a o kus dál byť nepřímo, ale sbírat pirátům papíry? Podívej se na zákon, jak se od mých dob ještě více zpřísnil. Papíry se berou už za přejetí plné čáry jakkoliv je nesmyslná! Za mě muselo dojít k ohrožení jiného.

Víš co by takový způsob výkonu služby vyvolal mezi českými řidiči? Strach! A ten plodí disciplínu. Jenže to by muselo mít vedení policie koule něco dělat a jít po lumpech. Problém je v tom, že by to zhusta byli jejich kamarádíčkové...

Zkoušeli jsme tohle dělat klasika ve vestách samozřejmě na vlastní pěst a z vlastní iniciativy, ale ani po například třech hodinách hlídkování jsme neměli na nepřehledných úsecích jediný úspěch. Všechno se to navzájem probliká.

Když chceš poukazovat na to, jak mají lidi zákon u prdele, já říkám, že z něj nemají strach. Je to sice to samé, ale podstata je, kam se to současným stylem práce dopracovalo. Jako obvykle a stále dokola se dělá něco, co nefunguje a není boha z velení, který by se nad tím aspoň zamyslel, proč se u všech služeb policie dělá práce, která nikam a nikdy nevede. Samozřejmě jsme zase u toho samého: kdyby se nad tím skutečně nějaký velitel zamyslel a něco udělal, klesly by mu za chvíli čárečky, prvotní náklad čáreček když by akci začal by měl během pár měsíců nebo i roku sešupovou tendenci a on by nikomu nedokázal vysvětlit, že provedl se svými podřízenými cílevědomou práci a na téhle silnici je najednou klid.... Dozvěděl by se, že na všecko kašlou, posílali by na něj kontroly.

Další stigma, které policie na sobě nosí je, že jeho lidi nejsou psychicky připraveni na to, co je jejich úkol: sjednání pořádků! A nejsou připraveni ani na to, co rozhodně není jejich úkol: být populární.

Výsledek: veřejnost v nich vidí kašpary. Čím více je policie "lidová", tím větší despekt sklízí. Z Rakušanů má český řidič nefalšovanou hrůzu. Z našich vlastních má i vycepovaný Rakušan smích.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DYRUP 00:59:11 03. 03. 2015
default.png
Jen malá vsuvka ohledně dopravy. Pokud nebudou pořádné zákony tak na silnicích může stát hlídka na každém kilometru a stejně se nic nezmění.
http://30kmh.cz/index.php?PHPSESSID=vg2cep1tbj88tbhgjni7d8uvl6&
Pokud máte čas tak si počtěte jak je lidem zákon u prdel...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:21:47 02. 03. 2015
default.png
PAN-RUZOVY [2015-03-02 19:14:53]: Na silnicích nedokázala PČR nastolit pořádky, ani když lidi měla. Ona nedokázala v žádném svém oboru nic jiného než sledování čáreček. Jak mi napsal policejní prezident: velitelé si svou práci skrze kvantitativní ukazatele (rozumějte čárečky) stále jen ulehčují. Ale nic s tím ani on ani nikdo jiný nesvedl. Věřím tomu, že by to nesvedl, ani kdyby chtěl. Na to by muselo ve společnosti opravdu dojít k revoluci a kandelábry na D1 by muselo zdobit několik tisíc "vyvolených", aby ti zbylí dostali strach a zalezli. Pak by teprve zákon dostal zelenou.

PČR nechybí lidi, jí chybí schopní velitelé a schopní velitelé jí chybí proto, že příliš mnohovrstevný systém schopné velitele ničí. Díky chybějícím schopným velitelům chybí PČR v jakékoliv její práci, činnosti nebo úmyslu tento řetězec: nápad - plán - získání lidí pro věc - realizace - vylepšení.

Když dopravka lidi měla, když dopravce vypomáhaly soustavnou prací na silnicích i obvody a dokonce i pátrači od pohraničky, stejně se počty nehod a chování řidičů na českých silnicích nezlepšilo. Chaotickou činností od ničeho k ničemu se céle nedosáhne, zvláště když ten cíl ani nikdo nepojmenoval, neřekl jak na to, neporadil se s praktiky...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAN-RUZOVY 19:14:53 02. 03. 2015
pan Růžový.jpg
PČR nedokáže nastolit pořádek na silnicích, protože nemá lidi. Jeďte se podívat na Slovensko. Na dálnici hlídka skoro každých 20-30km.
V ČR občas Passat. V čele ŘSDP stojí sebestředný ředitelíček, loajální k nadřízeným, který za ty roky v křesle nesebral odvahu otevřeně říci, že prostě nemá dostatek dopravních policistů díky minulým dementním škrtům. Zcela jistě PČR prospělo zvýšení počtu krajů, kancelářských krys je tak stále neuvěřitelné množství.
Za současné situace je potřeba větší množství kontrol a represe. Až se řidiči uklidní a začnou se chovat normálněji, lze povolit uzdu.
Se současným vedením ŘSDP ale nelze čekat zázraky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:55:45 02. 03. 2015
default.png
BROKAR [2015-03-02 15:17:57]: Tak to už není ani kritika, to už je křeč těch debilů asi z vlastního neúspěšného života.

Když jsi u těch neukázněných řidičů: tady sklízí bohužel policie skutečnost, že nedokáže na silnicích nastolit pořádek, ale opět se budu opakovat: přesně v souladu s přáním společnosti. Dnes jsem na rádiu Impulz slyšel snad deset hlášek, kde stojí jaká hlídka. Padesát procent z nich bylo urážlivých.

Podle mého: ať se pozabíjejí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio