Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

MP vs PČR

Dobrý den! Mám velký zájem o práci u PČR ( za těch ,,30 000 ´´ kdo může odolat :-) jen by mne zajímalo, proč mají u MP platy okolo 23 000 a u PČR okolo 15. Jaké jsou rozdíly v náplni práce atd. ? Mockrát děkuji za odpověd
MARTINBIGL :: Datum založení: 07. 11. 2008 :: celkem 53 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SVATEP 21:24:09 27. 03. 2011
default.png
Zdravím kolegyně a kolegové. Našel jsem tento článek a jelikož je téma MP vs PČR dám to sem. Myslím si, že vše co se děje s PČR v průběhu posledních let je cílené s tím to cílem. http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/192198.aspx

Dostane se moc do rukou zástupců města a to bude pro ně kšeft.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 06:56:19 26. 03. 2011
martoo.jpg
Veřejnost objevila Ameriku:

http://www.novinky.cz/krimi/228924-policistum-casto-nadrizeni-urcuji-kolik-maji-rozdat-pok...

Bohužel pod článkem není zatím žádný názor. Jsem zvědav co tam naše veřejnost vyplodí. Objev to je nevídaný - policista neškube pro léčbu svých komplexů, ale protože musí..

Na našem ÚO na SPP sice není napsáno, kolik kdo musí natrhat, ale kdo si chce přijít na nějakou tu odměnu, nic jiného mu nezbyde. To se pak najednou točí litry jedna báseň i v době "šetření".

Já zapomněl, čárky vlastně nejsou ....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSIC 20:11:11 25. 03. 2011
default.png
Produkt jako produkt......prostě o zaplatí a je jedné, jestli je nadělíme a nebo udělíme (teda já ještě ne, ale ostatní ano)....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARAL 19:07:54 25. 03. 2011
default.png
APPALACIO [2011-03-25 17:36:31]: To se pleteš. My musíme pokuty nadělovat a ještě s úsměvem ;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 17:36:31 25. 03. 2011
default.png
jen pro upřesnění .. pokuty se neudělují... ale ukládají ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARAL 12:09:08 25. 03. 2011
default.png
Jen pro upřesnění. Pokuty udělené PČR nejdou do MV, respektive ne přímo. Celý obnos jde do státního rozpočtu ze kterého je následně každoročně ukrojen určitý krajíc pro jednotlivé resorty a samosprávní celky.
Podle mne je vybírání pokut od MP do městské pokladny střet zájmu. Brzo bych se měl setkat s jedním právníkem a jsem zvědav co mi k tomu přidá. Podle mě má město vybrané pokuty celé přeposílat do státního rozpočtu. Následně díky tomu by opětovně dostali větší díl než dostávají. Podle modelu, který je nastolen teď de jen o další mimořádné daně. Také je to na službě MP (přednostně např. odtahové služby vidět). Opětovně dochází k odtahům vozidel z míst která jsou logická jen z pohledu odtahové služby.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSIC 10:15:46 25. 03. 2011
default.png
Jaral: Nechtěl jsem útočit na obyvatelne nějakého města, respektivě žádného....jen si člověk bohužel pamatuje víc těch špatných zkušensotí než těch dobrých (ono konec konců v oblati mého bydliště je taky dost blbců a doufám, že se mezi ně neřadím i já :-D )

Tak jako určitě to je názor....mam jednoho známého u jedné státní ozbrojené firmy s určitou šarží, který tvrdí, že MP je naprosto k ničemu a že by ji hned zrušil a pod. Já bych s tím byl trošku opatrnjší. Ano, je pravda, že vybrané peníze jdou do místního samosprávního celku (ne jen MP). To že strážníci bývají posuzování podle toho, kolik "vyberou příspěvků" je taky na nic.

Ale zase, pokud by se dávali peníze do rozpočtu ministerstva, tak bůh ví, kam by tekli (protože ministerstvo vnitra, jakožto největší ministerstvo nespravuje jen PČR) a nikdo jim nemůže nařizovat, kam ty peníze co příjdou z pokut mají nasměrovat....jen bych v tomhle byl trošku opatrnější.... Navíc zase budou řvát samosprávní celky, když z toho nebudou nic mít a je možné, že některé budou muset omezit některé činnosti, které dělají pro občany a občané z nich mají užitek.....řekl bych, že to je docela spletitá otázka....spíš by mě napadla jedna jinačí věc - rozdělit pokuty určitým poměrem (1/3 do MVČR, 2/3 Obci - obec z tho zaplatí něco MP a zbytkem si "vylepší rozpočet").... Co ty na to?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARAL 08:53:41 25. 03. 2011
default.png
KOSIC [2011-03-24 09:33:18]: Tak do útoku vůči občanům jednoho města se rozhodně pouštět nebudu. Podle mě je to hodně trapné poukazovat, že ten nebo onen je z toho či onoho zapadákova. Jinak třeba v Praze taky moc samotných Pražáků neslouží. Když jsem tam chvílu sloužil, tak na mé směně byl jediný člověk co v Praze bydlel a to ani nevim jestli se v Praze narodil. Jinak všechno standartní náplava.
Naopak abych se vrátil zpět k tématu. Podle mě přerostli pravomoce u MP původní záměr a to je velká chyba. Mělo by se to vrátit zpět do starých kolejích. Určil bych povinnost odvádět pokuty od MP do státní kasy a né městské. Přece město má zřízené MP na zajišťování veřejného pořádku a ne na vybírání dalších daní nebo je to naopak? Obecně je podle mě MP nesmysl. Pokud má město zájem na zvýšení počtu policistů na svém území, tak má přidat do resortu ministerstva vnitra, kde se mohou vytvořit další tabulky na hlídkové.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSIC 09:33:18 24. 03. 2011
default.png
Jaral:

Hele, předně se chci omluvit všem Brňákům, kteří jsou slušní a pod, ale jinak s Brnem nemam moc dobré zkušenosti (převážně s lidma), těško říct, jestli to je proto, že jsem Pražák, ale 96% Brňáků se kterejma jsem se setkal v Brně, tak 100% arogant a většinou ani obsah mluvy pod úrovní (takže se projevovali jako pitomci)......Tím neříkám, že jsou všichni stejní, ale to, co jsem potkal přímo v Brně - město, bylo takhle. JInak na periferiích pohoda.... Takže pokud tam berou takové lidi k MP, tak se nedivím....ale ono konec konců i u nás se setkáš u MP s pitomcem, ale je to kus od kusu - stejně jako kdekoliv jinde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARAL 16:42:18 23. 03. 2011
default.png
Take pridam nejake zkusenosti s MP Brno. Opetovne poskozeni mista cinu, predani neuplnych informaci, nezvladnuti zakladnich cinnosti jako ztotozneni pro revizory DPMB. Kkuci od JOZinu jsou na to celkem dobre. Tam to byva v pohode. S penezma jsou teda jinde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio