Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Upřesnění ke správnému provedení cviku

Dobry den, chtěla bych se prosím zeptat, jak ma vypadat správně provedeny klik. Vsude se řeší poloha rukou, ale ruce jsou z didaktickeho hlediska pouze dlaně, prsty atd. a me se jedna o postavení paži a loktů. Jestli je libovolné, zda-ko budu dělat klasicky klik, kdy jsou ruce umístěny v úrovni ramen a lokty se při pohybu dolu dostávají od těla (tedy jakoby do rozpazeni), kdy vic makají prsní a další svaly nebo lokty musí byt u těla, tedy paže směřují směrem k tělu, jdou do pripazeni a více zabírají tricepsy. Snažím se trénovat poctíve, ale varianta dotknout se hrudi a držet paže u těla je pro me vyšší dívčí, tak bych rada věděla, zda-li to mam vzdát.:-) Take bych se rada zeptala, jak to zhruba vychází časové, když je nyní koncem ledna pohovor a poté následují testy (netuším zatím kdy), jaký by výhledově mohl byt nástup na ZOP, v případě úspěšného zdolání všech testu- na podzim nebo dřív? Predem dekuji za jakoukoli reakci, snad neplevelim, ale odpoved na tento dotaz jsem v žádné z diskusi nenalezla, rozhodne ne dost jasnou odpoved..
TERKA-MIK :: Datum založení: 13. 01. 2016 :: celkem 13 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu AF13 13:42:41 25. 01. 2016
default.png
TERKA-MIK [2016-01-24 16:27:02]: Tak Armáda má mimo cvičení pracovní dobu velmi jasně danou ... pondělí až pátek, 8 hodin. Mimo tuto dobu se z válkou nepočítá :-D Takže oproti PČR jistě velká výhoda. Na druhou stranu policie "něco dělá", většina armády jen cvičí, připravuje se a nic z toho (nepočítám-li zahraniční mise).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:53:15 24. 01. 2016
default.png
TERKA-MIK [2016-01-24 16:27:02]: Jak píše kolegyňka, pro ženskou, a pokud si doděláš tu zdravoťačku, jednoznačně armáda. Na hodnosti se vykašli, honění frček je věcí řady ctižádostívých chlapů a dělej si svoje a budeš mít boží klid.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TERKA-MIK 16:27:02 24. 01. 2016
default.png
FOXX [2016-01-24 15:48:12]: Pořád nad tím hodně přemýšlím, taky se jedná o co nejlepší řešení vůči rodině, máme 3 leté dítě, ale manžel je pán svého času, a jestli armáda nebo policie, už v tom až takový rozdíl nevidím. Časově je to od nevidím do nevidím, s tím počítám. Jen jsem si nebyla jistá jestli k armádě jen tak, nebo se zkusit hecnout a přežít třeba tři roky studia aspoň na zdravoťáka (mám nedostudovaný civilní zdrav. obor), ať má člověk lepší pozici nebo nevím... Můj manžel byl 8 let v armádě a odcházel znechucen, protože tam byly těžké čachry s hodnostmi a jako kluk na vysoké vojenské měl nižší hodnost než nově příchozí učni, kteří tam přicházeli jen "pracovat", tak mě odrazuje a rodina také, ale mě to táhne. Potřebuji dělat něco, kde se budu moct vzdělávat a něco dělat, aniž by to někomu vyloženě vadilo. Potřebuji neustále nějaké stimuly,po informační i fyzické stránce, obojí je třeba. Rozhodně bych nezvládla sezení na kancelářské židli od nevidím do nevidím a zahřívat si teplé místečko, ani nemám ambice k nějakým řidícím funkcním... Ještě nad tím pouvažuji, v úterý jedu na pohovor, tak to promyslím.
Každopádně děkuji za uklidnění!:o)
Jinak válku bych nerada, ale na druhou stranu mne situace nenechává tolik vklidu jako některé spoluobčany myslím, že bezbolestné řešení se jen tak nenajde, je jedno, jestli to bude bolet po finanční, společenské nebo i jiné stránce, určitě to ale nebude jednoduché. A na druhou stranu, jako každý normální člověk jsem připravena bránit svou rodinu, vlast i morální hodnoty, to snad všichni tady...:o)

Děkuji za "nahlodání", člověk musí slyšet víc názorů a nejlépe od lidí, kteří jsou v oboru a vědí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 15:48:12 24. 01. 2016
Foxx.jpg
TERKA-MIK [2016-01-24 14:55:22]: "...odvolan k misi do zahranici..." - Terko, tak to te uklidnim, utikej do Armady, sance, ze te "poslou" na misi, je asi 1:100000...:-)))
Zeny tam jedou jen sporadicky. I kdybys moooc chtela, šance bys mela male. Pokud bys nechtela, šance jsou temer nulove. Jako zenu te povolaji max. do valky v nasi vlasti, pokud to nastane, coz vlastně chces, ne..?;-)
Navic fyzicke jsou u armady pro zeny podstatne jednodussi, penez mnohem vice.. Nechc si to jeste projit hlavou.:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TERKA-MIK 14:55:22 24. 01. 2016
default.png
Všem děkuji za odpověď. no, proto jsem se ptala, a snad jsem začala dost s předstihem, ale ačkoli se považuji za člověka dost fyzicky zdatného, ale takovým normálním způsobem a díky denní práci, ne makání ve fitku nebo díky posilování, zaskočilo mne, jak mi dalo zabrat udělat správně provedený klik.

Ačkoli vydržím viset nadhmatem 2 minuty a shybů pár taky udělám, pravidelně běhám 4-5km,kliky jsou pro mne opravdu zátěžový test, musela jsem hodně dopilovat břicho:o) Jenže je pravda, že jsem před měsícem nastoupila do dočasného zaměstnání, když nevím, jak dlouho bude trvat výběrové řízení a zda-li klapne, vzhledem k fyzické náročnosti i náročnosti na vstávání už na trénink není ani moc času a energie. Tak snad to nějak zvládnu. Psychotesty jsou kapitola sama pro sebe, ale prošla jsem jimi před 6 lety, když jsem se hlásila na vysokou a nyní ve zjednodušené verzi, když jsem se hlásila k MP, tak to nechám osudu.

Příspěvěk s tricepsem a mozkem mne opravdu pobavil, ale nedělám si iluze, takto už to funguje skoro všude. Z tohoto důvodu jsem zvažovala jestli jít k armádě či k policii, ale představa, že člověk bude odvolán k misi do zahraničí, když s takovým jednáním nesouhlasí, navíc, když bude potřeba například chránit naše hranice a vlast, místo zájmů nějakých černoprdelníků a dalších, to mne prostě nemohlo nechat vklidu a takhle se přetvařovat prostě nedokážu...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 10:19:07 19. 01. 2016
default.png
FOXX [2016-01-18 13:28:59]: Ano opravdu nejsou, jak říkáš, není klik jako klik. Jak dlouho ti bude trvat natrénovat si z 0 na 30 kliků ? Měsíc? Měsíc a půl? Tolik k náročnosti. Kliky se jezdí hodně proto, že podporují svalovou vytrvalost a výbušnost. Kliky na jedné ruce apod. už nejsou klasické kliky dle mého ale těžší variace. Stejně tak kliky se zátěží nebo odporem apod. Stejně tak např. shyby. Cvik sám o sobě moc složitý a těžký není. Je pak samozřejmě už rozdíl jestli jich pojedeš 10-20 nebo 100. Taky jestli si na opasek pověsíš závaží a kolik toho bude. Silově náročné cviky jsou např. Bench-press, dřepy, mrtvý tah. To jsou cviky u kterých enormním způsobem můžeš zatížit a přetížit i CNS. U kliku, troufám si říci, se to ještě nikdy nikomu nepodařilo :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AGLARANNKA 20:04:18 18. 01. 2016
Aglarannka.jpg
Tak kliky hlavne nejsou jen o vrsku, je to plank v pohybu, tudiz je zapojeno mnohem vice svalu nez tricepsy apod., takze co se tyka silove narocnosti, tak pro mnohe opravdu tezka prace. Nicmene existuje par peknych programu, diky kterym to zvladne prakticky kazdy. Od komplexniho Treninku vezne az po specialne zamereno na kliky napr. Hit the deck. Kdyz jsem kliky trenovala, tak jsem jela striktne tricepsove az na zem a usili se vyplati, i kdyz jsou z bezne delanych pro zenu nejtezsi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 13:28:59 18. 01. 2016
Foxx.jpg
SANTIAGO-SAN [2016-01-18 12:46:45]: Santi, kliky, ze nejsou narocne silove cviky??:-)) Tak ono neni klik jako klik, ze?:-))
Treba Specnaz si vystaci vicemene hlavne s kliky (na jedne ruce) a drepy (na jedne noze)...:-)
Spravne provedeny klik je dle me silove narocny dost. Ale asi je to otazka nazoru..:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 12:46:45 18. 01. 2016
default.png
Úzké kliky jsou především na triceps, u širokých zabírají především prsní svaly. Jak je který sval velký asi není třeba popisovat a proto je jasné který klik je náročnější.
(To že kliky obecně nejsou náročné silové cviky je věc jiná :-D, protože příprava na kliky je jen otázka lenosti. )

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 18:50:17 16. 01. 2016
default.png
FOXX [2016-01-16 18:30:57]: Naroky jsou takové jaké jsou ... s ohledem na probíhající nábor téměř u všech složek a současně na nástupní podmínky u policie si holt nejde v požadavcích moc "vyskakovat".

18 tricespových kliků se fakt stalo pro některé (jiní to mají na háku a nechají vás klikovat normálně) bojaře posledním záchytným bodem pro jejich vysněnou - "fyzicky" zdatnou a klikující policii :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio