Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Přijímací řízení k PCR a jeho průběh

Ahoj vsem. Mnozí z Vás mi několikrát poradili a podali užitečné info, proto si dovolím popsat svůj průběh přijímacího řízení, možná by mohlo nastínit aspoň časovou představu pro případné zájemce o sluzbu. 13.7. - pohovor s personalistkou PCR 15.7. - fyzické testy - bez nějaké přípravy, pro člověka, který trochu běhá a běžně sportuje bez problému. Kdo budete trénovat kliky, počítejte s tím, že bojaři vyžadovali ve spodní poloze dotknutí se hrudí o zem, v horní poloze propnutí rukou v loktech 21.7. - psychotesty 1.8. - návštěva obvodního lékaře 4.8. - lékař při územním odboru PCR 8.8. - "kolečko" v rámci vojenské nemocnice - RTG, oční testy, čůrání do zkumavek, vyšetření uší a očí 24.8. - jsem byl kontaktován personálním odd o úspěšném složení podmínek, pravděpodobný nástup k 1.10. 2016 Vše mám vcelku v živé paměti, kdyby jste měli nějaké otázky, klidně se ptejte. Rád sdělím. Všem zájemcům přeji hodně štěstí.
JABLOTRON :: Datum založení: 30. 08. 2016 :: celkem 36 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KROCAN 12:48:16 02. 09. 2016
krocan.jpg
MEDA-BEDA [2016-09-02 12:38:23]: Dobrý den, je omezena jen spodní hranice tedy 18 let, pokud uchazeč splní fyzickou, zdravotní a osobnostní způsobilost k výkonu služby, tak není věk omezen, vlastně jedna hranice je a to 65 let, kdy musí příslušník ukončit služební poměr. Hranice je tedy stanovena od 18 do 65 let věku

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MEDA-BEDA 12:38:23 02. 09. 2016
default.png
Dobrý den,
jen tak na okraj, když tu vedete diskusi na téma fyzických testů, jaká je vlastně maximální věková hranice pro přijetí (PČ, MP nebo bezpečnostní agentury). Je jasné, že lidé po čtyřicítce mohou být fyzicky na tom lépe než mladí lidé, ale jako v některých jiných fyzicky náročných profesech je neformálně stanoven věkový strop pro uchazeče o místo. Jak je to u Vás u policie ČR.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDILEK 12:13:48 02. 09. 2016
andilek.jpg
KROCAN [2016-09-02 09:00:58]:
souhlas :-) díky za komentář

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JABLOTRON 11:27:44 02. 09. 2016
Jablotron.jpg
VASEK90 [2016-09-02 10:22:12]: Sakriš, to jsou ale zamýšlení se nad soudobou společností. Neměl by člověk s takovým umem se raději orientovat jinam, než právě do bezpečnostního sboru? Nějaká humanitní zameření třeba. ;) Schválně, než jsi napsal taliko řádků vlastně o ničem, kolik jsi za tu dobu stihl udělat kliků? :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MEDA-BEDA 11:03:33 02. 09. 2016
default.png
VASEK90 [2016-09-02 10:50:42]: Dobrý den, já jsem o dvě desítky let starší, a první co je, když se ráno probudím, zapínám svůj počítač. Ovšem, občas se mi skutečně zdá, že je to napříč generacemi. Nicméně, to asi mi těžko změníme.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MEDA-BEDA 10:57:26 02. 09. 2016
default.png
ANDILEK [2016-09-01 23:21:33]: Dobrý den,
když nás vykopla škola, tak je pravdou, že jsme byli ještě dětmi, které o realitě příliš nevěděli, ale není právě nutné vykopnout mladého člověka natvrdo do života, tak se nejlépe otrká, než mu umetat cestičku.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VASEK90 10:50:42 02. 09. 2016
default.png
MEDA-BEDA [2016-09-02 10:08:54]:

Jo, přesně tohle jsem měl na myslí, děkuji za sdílení názoru. Bohužel to tak, je to nemilosrdná pravda, ale obecně je zcela nepřehlédnutelné, že díky těm pokrokovým technologiím, my lidstvo degenerujeme. Ano, máme větší pohodlí, více blahobytu, vymožeností, žijeme si ve srovnání s minulostí jako králové! To se takhle neměla ani ta šlechta...no ale za jakou cenu?
A je to doopravdy síla, to musím jen přitakat...mně je 26, teď jsem odešel z VŠ a většina těch mladých lidí tam je opravdu taková. Ráno se probudí, první věc co udělá hned zapíná počítač, ani se v klidu nenasnídá v kuchyni, ale hned s tím rychle prchá k počítači, aby mu tam snad "náhodou něco" neuniklo. Ve škole namísto věnování se studiu, poslouchání přednášek, tak milí studenti, sborově "jeden za všechny a všichni za jednoho" před sebou otevřené notebooky a kam se podívám, tak jen samý facebook, hry, e-shopy...
Ty chudší si musí vystačit s mobilem, ale ovšem u nich, je to doslova k té ruce přilepené, kam jen člověk vejde. Na ulici, ve vlaku, v restauraci...a kždy skončí škola, tak se většinou jen přemístí někam do kavárny, hospody, koukat na byt na seriál, pařit nějaký hry atd... nějaká aktivita? pohyb? = nula. Je to strašný, co si budeme povídat, obzvlášť pokud se v takovém prostředí denně pohybujete, tak ztrácíte iluze k jakým lepším zítřkům ta společnost spěje. Samozřejmě neříkám, že takoví jsou všichni, ale většina, tak 3/4 opravdu ano.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VASEK90 10:22:12 02. 09. 2016
default.png
ANDILEK [2016-09-01 23:15:12]:

Jo jo, díky.
To taky nechápu, že někdo na ty testy jde a pak tam nepředvede vůbec nic. To bych se musel jenom stydět, že jim akorát ztrácím zbytečně čas. Dokud to nebudu mít všechno natrénováno na požadovaný počet bodů, tak nemám v úmyslu se tam zatím raději ani hlásit. :-)
To je jednou jistý, že dát si v životě do těla není nikdy ke škodě, i kdyby to ve výsledku nedopadlo. To je taky jeden z faktorů proč mě ta práce láká, že je tam spojeno příjemné s užitečným ;-)
Jasný, tak s tím jsem samozřejmě počítal, že budu čelit různým posměškům rýpavým poznámkám. Obzvlášť právě chlapi mají ve zvyku zakládat si takhle na svých výkonech, soupeřit, dokazovat si, že jsou lepší než druzí a na začátečníky hledět jen přezíravým odstupem. Ale jak jsi psala, mně je to také lhostejno. Co je mi do toho, že jich někdo běžně dává padesát...já umím zase hravě jiné věci, ale nikdy jsem neměl potřebu se tím před někým chlubit a povyšovat se nad něj. V životě jsem se věnoval jiným hodnotám, které považuji za důležitější, než jsou svaly, fyzička atd., takže je docela normální, že jsem v tomhle teď pozadu. Ale nic si z toho nedělám, věřím, že pokud člověk chce a má vůli, tak jeho možnosti jsou velmi široké. Takže když bych chtěl, bylo by to pro mě důležité, tak po nějaké době těch padesát kliků, taky klidně dám.
A hlavně je nesmyslné soudit, srovnávat ten dnešní stav, třeba s tím co bylo před dvaceti lety. Dřív nebyl internet a takové informační možnosti, tak je úplně normální, že do většiny věcí musel jít člověk naslepo, nevidím na tom nic záslužného. Nic co by dokazovalo, že lidé byli tenkrát kdovíjak schopnější. Prostě byla taková doba. Je jasné, že v dnešní době plné smartphonů, tabletů, mobilů, kin, fastfoodů, kavárenských povalečů, počítačových her, závislosti na virtuální komunikaci, nezdravé stravy a životního stylu vůbec atp., v dnešní době je ta společnost nastavená jinak. Určitě, je to tragédie, srovnáme-li to s dřívějškem, když teď mladík neudělá 18 kliků. Avšak vztáhneme-li to pouze na současnost, tak je to vcelku běžný jev, standard! Na VŠ, kde jsem studoval, tak odhaduji, že by to udělalo tak 10 lidí ze 100. Jo, zní to krutě, ale tak to je, taková je realita současnosti a nemůžeme žít minulostí. Tím se v žádném případě nezastávám toho jak to je kolem nás teď nastavené a v čem žijeme, naopak jsem spíše odpůrcem tohohle "pokroku". Ale musíme se s tím smířit, přijmout to a pohlížet tak na ostatní shovívavěji, vcítit se, snažit se pro ně najít pochopení a nehodnotit podle sebe: "To já když jsem byl v tvým věku..."

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MEDA-BEDA 10:08:54 02. 09. 2016
default.png
KROCAN [2016-09-02 09:00:58]: Dobrý den,
souhlasím s Vámi, že když mladý člověk neudělá 18 kliků je spíš tragédií. Bohužel, vidím to i na sobě, i když jsem přeci jen o něco starší, než někteří mladí, co se zúčastňují diskuse. Je to dnešní dobou, kdy jsme pod vlivem nových technologií. Vývoj nám značně ulehčuje život, a my se nemusíme příliš hýbat. Když nám bylo 10 let, tak jsme běhali po škole venku. Kluci hráli fotbal, a děvčata chodila na gymnastiku. Dnes děti vysedávají u počítačů, tak jakou mohou mít asi kondici. No, a my, rovněž tomu pohybu příliš neholdujeme. Pak je realita taková, jaké je.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KROCAN 09:00:58 02. 09. 2016
krocan.jpg
ANDILEK [2016-09-01 23:15:12]: to není o tom, že si někdo hraje na borce, ale že má mladý člověk problém udělat 18 kliků je spíš tragédie(viz o pár příspěvků níže), řeší se tu pořád triviální věci dokola, psychotesty, matika, ty testy jsou schválně postavený tak, aby byl člověk ve stresu, aby se ukázalo, jak reaguje a umí se pod stresem rozhodovat, na to, co vás v případě splnění podmínek a přijetí ke sboru čeká na ulici se taky nedá připravit, to vás pak lidi "sežerou zaživa"

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio