Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Prosím o rychlou radu, moc by mi to pomohlo

Zdravím, jsem u PCR krátce a proto by jsem potřeboval radu. Byli jsme na jedné akci kde jsme pili, tančili a tak. Já jsem taky pil a služební průkaz mám u sebe neustále ve schované kapse, tak aby mi ho nikdo neodcizil. Bohužel na té akci byla i nějaká osoba, která si vyhlídla mého bráchu a bezdůvodně ho napadla. Bratr přišel o přední zub. Poté co se to stalo zamnou bratr přišel a řekl co se stalo. Tak jsem řekl ochrance a ta ho vyvedla před areál. Slušně jsme se ho ptali co a proč, ale nadával nám a řekl, že se s náma bavit nemusí a že když do něj někdo zezadu strčil, že si to nenechá líbit a zmlátí ho (první na ráně byl bratr) . Nevěděli jsme si rady, tak jsem šel za jeho kamarádem a v klidu mu řekl, že jsem policista (samozřejmě mimo službu) a, že nám nechce říct jméno aby jsme to s ním mohli popřípadě řešit jindy. Jeho kamarád viděl, že mám v ruce průkaz kdyby mi nevěřil a řekl mi Jméno. Poté mi osoba, která napadla bráchu začala nadávat, že má taky v rodině policisty a že si mě nafotí a takové řeči. Průkaz chtěl vidět, tak jsem mu ho na jeho prosbu ukázal a řekl jsem, že jsem pod vlivem a jako policista tam určitě nic řešit nemůžu a ani nechci, že to chceme vyřešit v klidu jindy. On pak řekl, že když si nemůže vyfotit průkaz, že na to s*re a utekl i s kamarádem. Mám jméno a přes FB jsem si ho našel. Bratr bude mít opravu zubu velmi drahou, okolo 20 000. A chce to řešit přes Policii v daném městě. Tak se chci optat, zda z této situace můžu mít nějakou újmu jako zneužití nebo tak. (Byl jsem pod vlivem celou dobu) Děkuji
DAMIAN :: Datum založení: 13. 09. 2016 :: celkem 28 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu JOHN158 09:38:58 15. 01. 2018
john158.jpg
Uplatky nebrat, služebák na chlastačku nebrat..

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETR-UVAHAT 08:51:51 14. 01. 2018
default.png
HAMMER [2016-09-14 22:48:13]: Mte pokutu 1 Credit za porušení slovního morálního statutu!!:-) !

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BAAL 19:57:31 25. 09. 2016
default.png
Njn, to je ta základní chyba: každý má u sebe placku a nikdo nemá oznámení o přestupku :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 12:21:08 17. 09. 2016
default.png
FEHER [2016-09-16 20:11:01]: Jo, ale zase: kdo ho to má naučit? Myslel to dobře...
Já se musím omluvit, jsem tak nas...ý že nadávám tomu klukovi, co je možná dobrý chytrý a snaživý, namísto abych viděl příčinu tam kde je. U zkurveného mafiánského vedení firmy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 00:19:03 17. 09. 2016
default.png
FEHER [2016-09-16 20:11:01]: O tom, zda to bylo dobře nebo ne asi nemá cenu ani diskutovat. Damianovi je asi dávno jasné, že to byla chyba. Já pouze popisuji jednu z možností jak z toho ven.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 23:29:39 16. 09. 2016
default.png
Nedělal bych z toho větší problém, než to je. Nepíšeš, jestli to bylo ve tvém obvodu, ve velkém městě a jiné podrobnosti, ale předpokládám, že to bylo někde něco většího mimo tvůj obvod, protože jinak bys maníka nejspíš znal. Pokud bráchu skutečně jen znenadání napadl, praštil si a byl zas klid (časté to není, ale stává se), pak bych ani jako hlídka na místě neudělal nic víc, než zjistil totožnost aktérů, dal jim fouknout a pozval je k podání vysvětlení. Na někdy, až budu mít službu. Spis žiletka a podle okolností možná i objasněné výtržnictví. Kdybys nemachroval s plackou, jak tě tu všichni obviňují, nebavil by se s tebou kámoš pašíka a neznal bys jeho totožnost. Tedy pravděpodobně neznámý a šance na odškodnění bratra žádná. Takhle to brácha dojde s lékařskou zprávou nahlásit místně příslušným a ti si tě pozvou jako svědka. Sdělíš jim jméno pašíka a po problému. Kdyby se v tom někdo chtěl šťourat, hned jsi to nehlásil, protože jsi neměl mobil, chtěl jsi pomoci otřesenému bráchovi, nic dalšího už se nedělo a tak dále.
Jestli brácha zavdal maníkovi příčinu nebo se tak nějak porvali, lépe nic nehlásit. Podle okolností je velká šance, že nakonec dostanou flastr oba.
Chybami se člověk učí a přístě to chce lépe vybírat společnost, jak píše Hammer.
Nevím, jestli to ještě platí, ale příslušník pod vlivem povinnen nebýval. Pravda. Když už se do toho pustí, měl by zákrok dotáhnout do konce. Ale co je v tomhle případě konec. Dobojováno bylo pravděpodobně rychleji, než jsi stihl zareagovat a pašíka jsi zjistil.
Zajistit pašíka je hezká teorie, ale dobře, že jsi to nezkoušel. Podle množství vypitého by to mohlo skončit všelijak a ničemu by to nepomohlo. Maximálně tak mohla hlídka zjistit, jak moc má upito a nejspíš by ho vyslýchat stejně nešlo. Proč taky. Přijde na výzvu v pracovní době.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FEHER 20:11:01 16. 09. 2016
default.png
SANTIAGO-SAN [2016-09-16 15:08:17]: Ožralej (možná ještě školák) s minimálním právním povědomím v době mimo službu "z úřední povinnosti začal a nakonec celou věc vyřešil domluvou"? Ožralej neměl na místě vůbec machrovat s plackou. Buď se prokazuju jako policista, pak ale musím být setsakra pevný v kramflecích a podle toho jednat, anebo jsem tam prostě za civila a chovám se jak umím - a ne "řekl jsem mu, že jsem policista (samozřejmě mimo službu), byl jsem celou dobu pod vlivem, nevím co s tím a teď mi poraďte, jak dál". To je pak tak akorát pro srandu králíkům...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 15:08:17 16. 09. 2016
default.png
Já bych to celé neviděl zase až tak černě, že ihned musí něco volat apod. Nemusí. Stačí napsat krátké ÚZ o tom, že bratr to chtěl řešit a přišel za ním jako za policistou aby to řešil. Z úřední povinnosti tedy začal, bratr si to pak rozmyslel, když řádně poučen a sdělil, že mu to za pár korun nestojí. Na místě proto celou věc vyřešil domluvou. Druhý den však po návštěvě lékaře bratr přišel s tím kolik to bude stát a celou věc si rozmyslel znovu, že ji nakonec řešit chce. No a tak to šli tedy celou věc se zjištěnými údaji z místa oznámit a zaevidovat až nyní.
Hotovo dvacet.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 21:38:46 15. 09. 2016
default.png
JOE [2016-09-15 20:38:26]: Jeden příklad za všechny - známá mediální kauza z pražského casina na Ruzyni, ochranka Vs. policajti z extremismu :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOE 20:38:26 15. 09. 2016
Joe.jpg
To je tady najednou chytrejch lidí :-). Ne že bych s názory kolegů nesouhlasil, ale neodpustím si poznámku.
To co popisuje kolega, který je u firmy pár měsíců, možná ani to ne, běžně dělají i déle sloužící policisté. Pár takových případů, kdy se policista oháněl "plackou" si pamatuji.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio