Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Zvyšování rizikového příplatku

Zdravím, dostaly se ke mě zvěsti, že se jedná o plošeném zvyšování rizikových příplatků. Hlavním cílem tohoto by mělo být zatraktivnění služby v Praze, kdy v současnosti bere Praha 6000 a poslední fara 3000, což opravdu není moc motivační. Neví o tom někdo něco bližšího? :)
STRANIX :: Datum založení: 02. 11. 2016 :: celkem 92 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TRNKALINKA 21:18:05 01. 08. 2018
default.png
Já bych byl s tím "nahazováním" částek opatrný. Pochopitelně to všem přeji! Je to ve většině případů, hodně nedoceněná práce. Ale pakliže do tarifu přidají 4 proc. každému tj. hodně přibližně 1000 kč, a do rizika chtějí dát 6 proc., takže bych počítal s podobnou částkou i tam. Samozřejmě PHA a Středočeši budou priorita. A ten nešťastný průměr, s tím bych raději moc nepočítal.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 19:35:25 01. 08. 2018
default.png
Podle UBS to zatím vypadá, ze by měli všichni v I. skupině dostat v průměru min. 2000 na osobu, což by nebylo tak špatný.. Samozřejmě ale, ze chci desítku

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 09:40:24 29. 07. 2018
default.png
Souhlasím, že se jedná u příplatku o součet více atribut než "jen" rizika.

Byly doby, kdy jsem byl na útvaru, kde jsem pravil, že se mi zdá u nás vysoký, resp. u jiných útvarů nízký ve vztahu k našemu. Dnes mám "rizikáč" ještě vyšší, ale vidím ho nyní řádně opodstatněn (mimo zaměření útvaru také s ohledem na popis sl. místa a zvýšenou kvalifikaci) a je možné, že se brzo zvedne, jako snad většině.

Je fajn, že je vůle nám přidat, ale bojím, aby brzo nepřišel zase nějaký letitý škrt a zmraz rozpočtu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 21:46:19 27. 07. 2018
default.png
TRNKALINKA [2018-07-27 08:57:06]: Nelze nez souhlasit. Chtelo by to trochu kolegiality... nez se dohadovat kdo je na tom o kousek hur/lip.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TRNKALINKA 08:57:06 27. 07. 2018
default.png
Pánové chce to trochu nadhledu. Ano žádný rizikový příplatek, stejně jako espézetka, nebo prokurátor neexistuje. Kdo s tím ale pracuje, ví, o čem je řeč.

Jenom hodně omezený člověk si může "rizikáč" vysvětlovat rizikem v terénu. Proč by zrovna Ústí mělo mít hodně? Protože má velkou kriminalitu?

Např. 05-2017 až 05-2018

OOP Děčím město 829 TČ (velmi vysoké číslo)
a
OOP Vodňany 205 TČ (velmi nízké číslo)

Jistě chápete proč zrovna toto srovnání. Co třeba trocha empatie. Vadí mi, že dost lidí vidí právě tu svou práci jako nejrizikovější, nejvíce namáhavou, nejhorší, nejdůležitější...

V rámci vzdělání po ZOP bych dal každému začínajícímu policistovi na vyzkoušení 12 pracovišť(OHS/OOP/DI/Operační/vyšetřování/operativa/psovodi/bojaře/techniky/OKTE atd., aby měli alespoň přehled a viděli si v dalším profesním životě dál, než na špičku svého nosu.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 00:01:22 26. 07. 2018
default.png
MINI [2018-07-25 23:02:27]:

Mylis se. Zakon c. 361/2003 Sb. zadny rizikac nezná. Je to zvlastni priplatek, co v sobe zahrnuje riziko, odbornost a dalsi veci. Brat to jenom ciste jako rizikac neno spravne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MINI 23:02:27 25. 07. 2018
default.png
Vždyť je to směšné. Jmenuje se to rizikový příplatek a přitom to slouží přibližně ve smyslu jakéhosi stabilizačního příspěvku pro personálně nenaplnena teritoria. Ano, udělá to zle. Protože se zase něco účelově ohýba. Každý ví, ze s mírou rizika nemá zamyšlene zvýšení lautr nic společného. Pokud ano, pak bychom v Ústeckém kraji museli jít na maximum, okamžitě. Ale to není zrovna ten pravý účel, ze? Tak ať hoši z PP aspoň. nazývají veci pravými jmény

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TRNKALINKA 09:59:20 25. 07. 2018
default.png
Pár let jsem v Praze sloužil a dojížděl. Nastoupil jsem tam jako mladý, bezdětný. Postupem času jsem dojížděl 2x týdně, za měsíc to bylo asi 3000km autem a 50 hodin času. Ne každý dojíždějící to má tak daleko, ale i tak.

Jestli si někdo myslí, že s 2,3,4,5 tis. víc než má, dojde svého štěstí, tak prosím. Pokud vím, tak je v Praze pořád dost volných míst. Jenom si nejsem tak úplně jistý tou finanční výhodou a těmi lišky, co dávají dobrou noc :))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 17:40:42 23. 07. 2018
Sekta.jpg
DABLIK [2018-07-22 20:56:29]:
Jj to je všude stejne , ať je to STČK nebo Pha...vždycky najdeš někde někoho kdo se tím bude cítit poškozen , ze Franta Flinta na oddělení tam a tam ma stejne vysoký rizikac jako ja, a nevytahne za cely den paty z baraku, protože sedí na kamerach...
To tak je...
Ja si jen myslím , ze je to obrovsky obnos peněz , aby to proste dokázali navýšit jak Pha tak STCK a myslím ze to rozpoutá ještě hodně zla:-))
Každopádně si to povime v lednu , nebo možná o par měsíců dříve...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DABLIK 20:56:29 22. 07. 2018
default.png
Pořad platí co jsem psal jako první o těch skupinách. A Středočeši jdou do skupiny z Prahou. A určitě se pod Prahou taky najde nějaké místní kde lišky dávají dobrou noc. A ti si určitě nezaslouží max.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio