Souhlasím s tím, že se hodně věcí dělá polovičatě, nebo ještě méně. Někde opravdu recepční udělají kus hodně dobré práce, ale pak přijde občan do kanceláře a nestačí se divit a ptá se proč je to tam tak a tu zase tak. Jsem rád, že nastaly určité změny, ale ty měly nastat před 10 a více lety a v tom možná bude ta chyba.
Co se týče nových vozidel, už to opravdu chtělo, ale myslím, že ti co rozhodovali, vybírali, požadovali, jsou od reality na míle vzdáleny. Četník ke své práci potřebuje řadu dalších pomůcek a většinu mít při ruce. Snad jen schránka ve dveřích je lepší než u "Fábky", krásně se tam vleze "Meglajtka" ( svítilna), ale na co 5 x odkládací místečko na plechovky s Colou nebo jinými pochutinami, nebo ty luxusně umístěné zásuvky ( otázka času kdy tam někdo něco ukopne), že se nevymyslel nějaký držák na odnímatelnou příčku mezi přední - zadní sedadla, místo pro tonfu ( držáky), o pidi shránce před spolujezdcem radši nelmluvit a nějaký prostor na notebook, kde by byl při ruce a při opuštění vozidla se dal zajistit proti krádeži, ( žijeme v ČR a nemám v úmyslu kupovat nový) taky žádný, držáček na eventuelní připevnění případné kamerky za čelní sklo, ( hudba daleké budoucnosti ), taky nikde. Takže klasika jako dosud, všechno na zadních sedačkám o doufat ..... A motor 1.6 při srovnání z hmotností, mno to ať posoudí každý sám. Snad se jednou věci rozhýbou správným směrem. Máme sice nové, krásné, pro někoho možná vyzývavé, ale bohužel jen seriové vozy, vybavené supr majákem s blikajícími nápisy, modré blikátka v masce a hornem. Tedy vlastě tím co ostatní vozidla IZS dávno mají.