Bohužel nové auto stojí před barákem a my běžní řadoví vojíni nemáme důvěru vedení, abychom v nich mohli jezdit. Protože jsme měli prosím za tři a něco roků, celé dvě zaviněné nehody (a to u jedné ještě stanovil zákon a kolegové z dopravky jinak, ale my víme své). A tak chodíme pěšky, bo jezdíme šrotem a Octávií jezdí vedení na oběd, na poradu, za milenkou atd. Ze svezení na oběd soudím, že vnitřní prostor super, sedačky vzádu hezké, odkládací prostor taky jde. Motor nemá cenu řešit, je to močka slabá. Na 160 se dostane Fábie i Felicie, ale ta doba. Kapesnick má prvádu, turba jsou vždy nenažraná, kdo jezdil se starou 1,8 turbo ví o čem mluvím. Možná by řešení byli 2,0 16V - 150 koní a spotřeba by se do těch jedenácti dvanácti vešla, si myslím.
Což teprve diesel - 142 koní a průměrná spotřeba při hlídkování tak 6 při honění rychlé jizdě tak 8 až 9 (ale to si ze svého auta neumím představit) Tuhle před půlrokem mě služební 1,6 barevnou svezl kolega a na dálnici při 190 mu to žralo 19,8l na 100km podle počítače. Moje stará octávie dieselová žere při stejné rychlosti tak 10 max 11l. Jenže to by se museli přidat na služebních benzínkách nádrže na naftu. Za jak dlouho by se při tomhle počtu aut a najetých km ty náklady vrátily? Docela brzy, né?
Jen se těším, jak dlouho se bude takový služební vůz spravovat, až vylezou i po menším nárazu všechny airbagy. A ta cena. Předpokládám, že v Praze se v létě už neopravuje, bo nebudou peníze.
Jinak ale je to alespoň auto už trochu použitelné, vybavené, velké(docela) a jakž takž jede. ČAU