Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

PMJ Praha-info

Ahoj,rád bych nastoupil k PMJ,ale jak na to?Jsem z krajského města a u nás mi náborář nabídne jen klasiku OOP,dopravku,cizinu a OHS.To se mám vydat přímo do Prahy na náborové středisko? Dál by mě zajímalo: 1)Jak je to s nošením taktické vesty a steheního pouzdra na zbraň u PMJ.Nosí se?Nebo jediná správná varianta je opasek s pouzdrem co vám udělá modřinu na boku? 2)Můžou nosit teleskopický obušek,nebo musí nosit tonfu? 3)Kolik má u nich mlaďas po ZOPce? 4)Jak je to s ubytováním pro mimopražské?Četl jsem něco o nějákých ubytovnách.Na kolik taková ubytovna vyjde?:) To je tak všechno co mě zajímá a na co jsem zde nenalezl odpovědi.Díky
R489 :: Datum založení: 13. 01. 2009 :: celkem 40 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ANDRAS 18:12:36 19. 01. 2009
Andras.jpg
Drexa: Elitu dělá jak výcvik, tak vystupování a jednání n místě zákroku, i následně po něm. Jinak, PMJ má lepší vybavení než hlídkové, lepší vozový park než hlídková, a je také na zákrok lépe připravena. Je to dáno zejména modelovkami každý měsíc a intenzivnější fyzickou a střeleckou přípravou. Na druhé straně, jak na PMJ tak na hlídkové se najdou v poslední době arcitykve které neví jak napsat ÚZ, a o zajištění a prvotních a neopakovatelných úkonech na místě TČ raději nemluvím. Jinak díky radiu "měsíc" je nyní práce u PMJ asi nejakčnější v Praze. Pro lidi co mají rádi adrenalin, ta nejlepší.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DREXA 00:41:13 19. 01. 2009
Drexa.jpg
Já to spíše myslel v tom smyslu, že URNA má opravdu výcvik a je k ní opravdu výběr! Což u PMJ není. Chceš tam? V podstatě není problém. Vím o služebně mladších kolezích, kteří tam nastoupili již jako předškoláci, což k URN nebo zásahovce jde dost těžko! Jak jsem řekl, nic proti tomuto útvaru nemám, nejsem nijak zaujatý, jen mě pobavily některé texty, které PMJ zpodobňují jako elitu, výběr, že to není jen další oddělení, ale něco navíc. To není. Je to další běžný útvar, jehož náplň práce není nic extra!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu R489 23:13:01 18. 01. 2009
default.png
Hele já bych tě taky jako kolegu nechtěl.Nechci tu machrovat ale kdyby sis přečetl co jsme psal níže tak si myslím že zrovna takových lidí je mezi nováčkama minimum a místo toho aby jsi tyhle lidí morálně podpořil tak je od práce odrazuješ a házíš je do pytle s ostatníma iváknovejma dětma.... PS:Uvažoval jsem ještě o URNĚ :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BARNEY 22:56:15 18. 01. 2009
default.png
Ať půjdeš, kam půjdeš, doufám, že to nebude k nám.. U PMJ se jezdí ve dvou, kdybys dělal balvana vzadu, bylo by to v poho.. Ale mít za parťáka dítě, který se zajímá co si na sebe obléknout.. Ach jo, nechceš zkusit něco jinýho??

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu R489 21:25:49 18. 01. 2009
default.png
JJ přesně tak.Odhalil jsi mě.K PMJ chci proto abych mohl nosit odnáček na košili,aby za mě všechno udělal starší kolega a já chci jen chrnět na zadní sedačce.Samozřejmě k tomu musím mít taktickou vestu a teleskopický obušek,abych vypadal hodně akčně až si budu dělat fotky na libimseti.Na PT se ptám kuli tomu že chci jít k policii jen kuli prachům!Přece jenom život nás mladejch něco stojí.A modřin se opravdu bojím,dokonce na treninku se věnuji jen stínovému boxu aby se mi náhodou nic nestalo.....Pokud ovšem narážíš na mojí otázku ohledně pouzdra tam mi to furt necpěte!Já to ze své hlavy nemám,o pouzdru co dělá modřiny se píše tady na tomto webu.Já na svoje "mimoškolní" aktivity nosím Safariland za 200 doláčů a v civilu kapsičku a jsem naprosto spokojen ;) Forest: Takže jsem to pochopil správně že je před PMJ lepší jít např. na hlídkovou u nás aby člověk dostal do sebe alespoň trošku té praxe a pak teprve zkusit svoje štěstí u PMJ?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAPESNICK 19:45:04 18. 01. 2009
default.png
Když už tady tak vyprávíš o té elitě, tak bys alespoň mohl vědět, že, jak řekl sám jeden bývalý urňák, URNa je děvka, která ale nemrdá (omlouvám se, ale jedná se o citaci).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BARNEY 19:29:10 18. 01. 2009
default.png
Doufám, že to nebyla reakce na mě. PMJ elita nebyla, ale chovala se tak.. Kdysi možná právem, teď tam ze staré gardy zbylo minimum.. A navíc je ocenili 4PT. A na rozdíl od OHS neukládají KO, PB, seznam věcí je zbytečnost apod

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DREXA 18:24:10 18. 01. 2009
Drexa.jpg
Promiňte mi to, ale mě to opravdu nedá. Tady se dělá s PMJ útvar polobohů! Co blbnete? Vždyť dělají to co naše OHS a to ještě možná ne všechno :-) Pokud to dřív byla nějaká elita, tak to dnes rozhodně není. Je to další útvar vedle hlídkové! Naše OHS jezdí na zákroky stejně jako PMJ, je první na místě, stejně jako PMJ, jezdí na PCO (to nevím,jestli PMJ jezdí), rvačky, výtržnosti, pomoc záchrance... Prostě úplně totéž. Akorát OHSka o tom tolik nemele :-) A nenosí odznáčky na košili a nestrká si šedivé kalhoty do kanad :-D A ještě tam, kam jeden 5 aut PMJ, jedou třeba jen dvě naše :-) Bez urážky kluci, beru vás jako kolegy, mám tam také kamaráda... Ale nikdy se nad nikým nepovyšuj a nikdy se před nikým neponižuj... A to vybavení, o tom se našim může jen zdát. Takže to musí zvládnout "s tužkou a papírem" (PC-nic, PDA-nic, teleskop-nic). Snad jsem nikoho moc neurazil, ale za elitu považuju třeba URNU, ale ne PMJ!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BARNEY 17:52:19 18. 01. 2009
default.png
Před pěti lety byla PMJ elita, která si vybírala, koho mezi sebe přijme a koho ne. Postupně nároky opadaly, začaly chodit předškoláčci, poškoláčci a civil se ptá jestli nebude mít modřiny.. Kdybych byl náborář, ani bych tě nepustil mezi dveře, zajímáš se o práci u policie a zajímá tě taktická vesta a obušek, hlavně u toho akčně vypadat a to stačí. Co umim, co vim, to je jedno, stačí mít kolegu, kterej to udělá za mě. To je bohužel obrázek poslední doby, kterej se z OHS rozšířil i na PMJ.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOREST 08:48:59 18. 01. 2009
default.png
Rozhodně bych si nedovolil tvrdit, že jsi nějaký namachrovaný idiot či kdosi jemu podobný, a to, protože tě neznám a taky proto, že lidé by se takhle na potkání asi hodnotit neměli a ani já osobně to nedělám. Jak sis jistě mohl sám povšimnout ani já ani kolega z PMJ ti nástup k útvaru PMJ nezakazujeme, jen se ti snažíme společně nastínit možná úskalí se kterými by ses mohl později setkat. Nedovolili bychom si tvrdit, a doufám, že Johny mi teď dá za pravdu, jak by mohli někteří kolegové říct, že jsi idiot, který se žene po hlavě do něčeho, o čem nemá nejmenší páru. Vím, že je moc fajn mít svůj sen nebo cíl. Je moc dobře, že ho máš i ty. Říká se, že člověk by měl jít za svým cílem, trvdě, ctižádostivě a nekompromisně. Bohužel na tomto místě jsem nucen ti připomenout, že ty chceš vstoupit do společenství, v němž nelze za svým cílem jít přes mrtvoly. Ale dost filozofování ... Zkrátka, práce kterou ses rozhodl dělat u útvaru, který sis vysnil, je jednou z těch nejnáročnějších prací u policie vůbec, a to jak po stránce fyzické tak i psychické. Být členem hlídky PMJ, nebo jiné hlídky, které bývají vysílány v tom tzv. " prvím sledu " vyžaduje nejen sílu, rychlost, taktiku, ale především to, co je potom pro zdárnost celé akce nejdůležitější. A to jsou především znalosti. Ze tvého článku nepochybuji, že jsi fyzicky skvěle připravený pro práci na ulici, ale je potřeba se zamyslet se nad tím, zda-li máš (nebo budeš mít) po ZOPce také potřebné znalosti. Protože věř, že ze ZOPky použiješ v přímém výkonu služby 15 možná 20 % toho všeho, co tam do tebe nalijí. (proč? to ti vysvětlím někdy později, pokud o to budeš mít zájem). Slovo "POHOTOVOSTNÍ" nemá v názvu PMJ jen jeden význam související s tím, že tento útvar je v pohotovosti 24 hodin, ale ona "POHOTOVOST" je zde prezentována také jako schopnost zajistit jakousi následnou efektivitu, nezbytnou pro zdárné dokončení toho či onoho kontrétního služebního zákroku; a to ať už jde o banální domácí rozdílení nebo o loupež, při níž teče krev. Policista z PMJ musí být natolik "polyfunkční", aby když svou sílou, rychlostí a taktikou při zákroku odvrátí to prvotní hrozící fyzické nebezpečí, tak aby své prvotní úsilí zhodnotil ke zdárnému konci, měl by v rámci možností znát trestní zákon, trestní řád, umí zajistit místo činu, zajistit svědky, musí umět provést bezchybně neodkladné a neopakovatelné úkony (na kterých vše stojí a padá) zajisti jiné prostředky pro následné procesní úkony nebo pozdější dokazování, při tom všem mnohdy ještě pronásleduje pachatele; a to nemluvě o znalosti základních právních norem a další hromady interních aktů řízení, ketré jsou bohužel ve většině případů nastaveny tak, že nám tu práci rozhodně neulehčují. Věř, že tohle tě na žádné ZOPce nenaučí. Tohle tě naučí až ulice, ale rozhodně ne PMJ hned po škole. Protože to by pak přece slovo "POHOTOVOSTNÍ" mohlo trošičku ztrácet na svém významu. Závěrem ti tedy přeji aby jsi dál šel za svým cílem a aby se ti tvé sny splnily. Použil jsi výraz "srdcař", takže soudím, že víš o čem je řeč a na konto si zase já přeji, abychom se někdy v budoucnu jako dva "srdcaři" mohli potkat někde na ulici a podat si ruce po nějakém "POHOTOVĚ" provedeném služebním zákroku ...., i přesto, že jak jsem již zmínil z PMJ nejsem. Jinak samozřejmě doporučuji neustále studovat "Bibli pro policajty", kterou bys měl jistě znát. A pro doplnění mojich myšlenkových pochodů, pokud tě zajímají, odkazuji na své dva člákdy v tématu "Úroveň nováčků".

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio