Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

PMJ Praha-info

Ahoj,rád bych nastoupil k PMJ,ale jak na to?Jsem z krajského města a u nás mi náborář nabídne jen klasiku OOP,dopravku,cizinu a OHS.To se mám vydat přímo do Prahy na náborové středisko? Dál by mě zajímalo: 1)Jak je to s nošením taktické vesty a steheního pouzdra na zbraň u PMJ.Nosí se?Nebo jediná správná varianta je opasek s pouzdrem co vám udělá modřinu na boku? 2)Můžou nosit teleskopický obušek,nebo musí nosit tonfu? 3)Kolik má u nich mlaďas po ZOPce? 4)Jak je to s ubytováním pro mimopražské?Četl jsem něco o nějákých ubytovnách.Na kolik taková ubytovna vyjde?:) To je tak všechno co mě zajímá a na co jsem zde nenalezl odpovědi.Díky
R489 :: Datum založení: 13. 01. 2009 :: celkem 40 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu FOREST 07:13:28 18. 01. 2009
default.png
Zdravím, a k "panu Hujerovi" snad jen toliko, že nejde o žádného nižšího funkcionáře, nýbrž právě o jednoho z nověpříchozích kolegů po škole, kterého jsem potkal na konci loňského roku, při jedné noční v našem obvodu hned u dvou zákroků. A spadl mi kámen ze srdce, když mi později jiní kolegové z PMJ řekli, že u nás v obvodu jen zaskakuje, že jinak slouží snad někde na levém břehu. Takový bloňďáček s patkou Brandona Wallsche z B.H.90210 ...., tak snad budeš vědět. A stran pana K., mám informace, že by snad měl být někde na ODNku, tak si nejsem jist, zda-li si dvakrát polepšil? Samozřejmě gratuluji ke konečně přiklepnutým 4.PT, ale tajně doufám, že to nebude mít ten, efekt "přechodového stupně" na jiné služební místo a nezpůsobí to další nějakou odlivovou vlnu z vašich řad, protože si dobře pamatuji na doby, kdy třeba do jednoho obvodu na noční vyjížděly dvě auta; a teď jsme rádi, když vás vyjede na noc na celou Prahu někdy třeba jen 6 hlídek. Na vaše dotace na ODN mám svůj názor už od začátku. Myslím si, že kdyby měl někdo aspoň trošku dobré vůle, prosadit někde výše malé "zakouzlení" v EKISu, které se mmchdm. jinde provádí celkem běžně, mohli by mít někteří z vás odslouženo těch nepopulárních 150h zelených už někdy v první polovině roku, a potom by snad ty platy mohly vypadat zase třeba o trošičku lépe. Nu připomeňme opět známé přísloví:" Kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod."

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu R489 02:39:30 18. 01. 2009
default.png
Na jednu stranu Tě chápu.Určitě ve mě vidíš dalšího namachrovaného megaextrahustodemonského specialistu co si chce jen obléct vysněnou taktickou vestu se stehením pouzdrem a vyrazit do ulic noční Prahy lovit pašíky.A abych pravdu řek,když vidím co leze k policii ani se Ti nedivím.Většinou se jen jedná o lidi co nastoupili kuli tomu že u firmy mají své jisté a ostatní je nezajímá. Ale věz že já do toho to schématu nezapadám(alespoň doufám :D ).Už od mala jsem chtěl dělat práci kde bych pomáhal lidem,práci kde bych byl v první linii ochrany práva a pořádku.Určitě to co píšu teď bude znít hodně idealisticky,a podle slov některých mojich kolegů kteří slouží, nosím jen růžové brýle a jestli k vám opravdu po VŠ nastoupím,tak během pár měsíců vystřizlivým.Já si přesto nemůžu pomoct,ale opravdu to tak cítím.Že bych patřil mezi ty "srdcaře"??? Nevím,já chci jen dělat práci na kterou bych byl hrdý a za kterou bych se nestyděl. Mám maturitu z práva,kriminalistiky,IZS a sebeobrany,bojovým uměním se věnuji už od útlého dětství,pravidelně sportuji,na střelnici vystřílím měsíčně více nábojů než běžný policista za rok,teleskopický obušek mi už x-krát zachránil kůži,ať už šlo o to vymlátit okénko při autonehodě nebo když mě napadla bandička pobudů.Tohle všechno mě stálo spoustu sil a opravdu hodně peněz a myslím si že by byla škoda "plácat se" někde na obvodě(tím nechci něják snižovat práci policistů na OOP/MOP, ale jen říct že mě by ta práce nebavila). A proč zrovna PMJ?Pro mě to je prostě pojem,útvar který(jak píšeš) má tradici,jméno.Když jsem se tenkrát rozhodl že bych chtěl po škole sloužit,tak jsem ani nevěděl že nějáká PMJ existuje, ale zhruba jsem věděl jak bych si svojí práci představoval a když jsem se poprvé dozvěděl o PMJ, tak jsme si řekl:Sakra,to je přesně ono. Abych to něják zakončil.Stát se členem PMJ je můj sen a udělám pro to maximum ;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHNYJFK 02:31:18 18. 01. 2009
johnyjfk.jpg
Hujer je velký Vojtíšek alias zásupeckej or Ambiente, nebo myslíš někoho jiného ?? Díky johny

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHNYJFK 02:29:08 18. 01. 2009
johnyjfk.jpg
s velkou částí článku Foresta musím souhlasit. PMJ není vyloženě ideální jako startovací útvar k PČR. I já osobně jsem si prošel přes OHS, SDN, MOP až pak jsem po 6,5 letech zakotvil na PMJ a jsem tam dodnes a spokojen. Můžu trošku kontrovat na práci na MOP tedy na šichty, max 48 hod volno, po DS 24 hodinovce kdy ne vždy to bylo v pohodě domů vyspat a druhý den zase na ZDS, a pak zase ZDS a poté opět DS za těžce onemocněného kolegu. Osobně si vážím všech lidí, kteří dnes válčí na MOP kdy papírů bohužel opět přibylo, ikdyž díky ETŘ měly vlastně ubývat, ale je tomu naopak. Personalní krize je všude a i zde lidi utíkají na renty nebo nedej bože to teda i po 14 dnech, když procitnou o čem to je utíkají do "C", ale zase jsme zde byli taková malá rodina a rád vzpomínám na velitele Zdeňka H. či Míru B. oba z VO z Prahy východ, kteří k nám přistupovali jako k lidem a ne jako k číslům a přítěži, těmto jsem rád vyšel vstříc, když bylo potřeba vypíchnout DS za smrtelně náhle onemocněného kolegu. ( Jak oni s rádi sdělovali " Co se zde na MOP uvaří, to si tu taky sežerem a nebudeme to tahat ven " a taky to tak fungovalo ). Na druhou stranu na PMJ je systém služeb daný, šichty víš 365 dní do předu podle daného klíče, cca 5x do pololetí přesčas za peníze, takže kdo che legálně si přividělá. Vypichují se zde výpomoc SDN Praha, kdy za dvě vpomoci je vypuštěná šichta, přesně jak to spočítá EKIS. Práce je zde akční, ale i stresující ale člověk tu užije i legraci a najde zde i " dobré " přátele. Co se týká TOP vedení tak funkce 1 odchází víš a zástupce je bývalý vedoucí oddělení a je v pohodě, dá se s ním o všem mluvit a na rovinu řešit. Takže rozhodnutí jestli jít rovnou na PMJ je na Tobě, ale osobně bych zvolil třeba OHS či MOP a pak po 2-3 letech přestup k nám. Otázka je jestli tě ovšem uvolní z MOP či OHS, toť ve hvězdách. Takže vše u PČR má svoje pro a proti a různé druhy pohledů, já jsem zde nastínil pohled jako Péják který před lety byl na OHS, MOP a SDN. Věřím, že jsem nikoho neurazil a předem sorry za chyby které neodhalím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOREST 00:06:21 18. 01. 2009
default.png
Výžený, možná budoucí, kolego. Dříve, než se začteš do mojich řádků, bych byl rád, abys věděl, že nejsem z PMJ. I přesto by tě některé skutečnosti, které se dozvíš, nejen ode mě, mohly a možná i měly zajímat. Pokud jsi zauvažoval o práci u policie, což je ze tvého článku více jak patrné, rozhodně bych ti osobně nedoporučoval jako "startovní blok" PMJ. Doufám, že kolegové z PMJ, v jejíž řadách mám spoustu výborných kolegů, skvělích přátel, ale třeba i jen známích, se kterými se občas potkám na ulicích, mi teď dají i tak trochu za pravdu, stejně jako já dávám za pravdu Jakubovi, který jako první reagoval na tvůj článek. PMJ totiž není jen "jeden z útvarů" policie, není to jen další odbor. PMJ je u policie pojem, je to inkona, útvar s dlouholetou tradicí, kterou se tam sloužící policisté snaží svou usilovnou prací a svými kvalitami zachovat. Bohužel i tento, nebojím se říct, elitní útvar je v současnosti postižen krizí v naší "firmě". Zkušení kolegové odcházejí, z již všeobecně známých důvodů, a ti, kteří zůstávají nestačí a nebo už nemají sílu a chuť, ty nově příchozí kolegy vychovávat a učit. A výsledkem je, stejně jako na ostatních útvarech, zase jen skutečnost, že kvalita zde trpí na úkor kvantity. Sám jsem o přechodu na PMJ uvažoval. Bohužel způsob jakým to tam vedoucí funkcionáři vedou, teď už vlastně vedli, a vůbec jejich filosofie výjezdů k mimořádným zákrokům svojich podřízených s větou na rtech,:" ..., jedeme je vysléct z uniforem ...", mi zrovna dvakrát nevoněly. Ale všude mají všichni vedoucí funkcionáři své vrtochy, to jistě poznáš sám podle toho kdy a kam nastoupíš. Takže pokud doopravdy chceš sloužit na PMJ, na tom útvaru, ze kterého vzešla vlastně i zásahová jednotka, a pokud chceš, aby ten útvar byl elitní i nadále, pak tedy k němu vykroč tak, jak k němu vykročili všichni ti, kteří mu dnes dělají dobré jméno; (i když už je jich jen hrstka a nemyslím teď jimi rocksteadyho s beebopem ani Hujera); jako ti které, vídáš v reportážích ve 112ce, ti všichni totiž začínali na ulici, pěkně po svých a prošlápli se svou pílí a vytrvalostí až do sedadel těch "jednaosmičkových turbín", protože se od začátku učili, koukali kolem sebe, ptali se a dřeli na sobě. Pokud chceš po ZOPce na PMJ, počítej s tím, že při prvním zákroku budeš jen "koule na noze" těch dvou, kteří o tebe budou mít spíš strach, bez ohledu na to jaké máš fyzické předpoklady pro bitku; při honičce budeš jako třetí v zadu na sedadlech jen zátěž, kvůli které nepojede ta turbína 225 ale jen 215 km/h. Není to o tom přijít, vzít si svou vysněnou taktickou vestu a taktické pouzdro na zbraň a jít do ulic s poktřikem "huráááá na ně", a přitom ani nevědět proč se tomu pouzdru říká taktické, i když vlastně přívlastek, taktické, je v tom jeho názvu velmi podstatný a neumět z toho taktického pouzdra tu zbraň vlastně ani takticky vytáhnout. To je pak celá taktická vesta s taktickým pouzdrem i celou taktikou v p*deli, nemyslíš? Pak budeš litovat, že sis nenechal normální pouzdro, která sice možná někdy dělá normální modřiny, ale aspoň z něj lze normálně vytáhnout zbraň. A teleskop? Proč ne, když to s ním umíš a myslíš si, že ti poslouží lépe než něco jiného. Ubytovnu ti Ivan zaplatí na tři roky a prachy které budeš brát jsou podle tabulek všude stejné v závislosti na platové třídě, snad jen s rozdílem rizikového příplatku odvislého od počtu obyvatel města v němž budeš sloužit. Závěrem se tedy omlouvám všem svojim přátelům a kolegů z PMJ, protože jestli má slova padnou na úrodnou, připravil jsem vás o jednoho kolegu. Zároveň vám na PMJ přeji ať tam to bezvládí už brzy skončí a nastoupí tam nějaký schopný šéf. Kdybyste někdo už znali výsledky výběrového řízení, rozhodně dejte vědět. Moc by mě zajímalo, koho si tam nasadí teď. Vždyť přece bezvládí s místodržícími z SPJ nemůže trvat věčně. Zdravím s přáním další plodné spolupráce se těším na brzké setkání zase někde na ulici.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTIN1 22:31:50 15. 01. 2009
default.png
u policie ještě nejsi, ale už víš že klasické pouzdro dělá modřiny na boku.. :) já jiné nenosim, a modřiny nemám.. jinak je to jak pise johnyjfk jen s tim rozdilem, ze 4 pt neni po trech letech sluzebniho pomeru, ale po letech dvou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHNYJFK 21:20:36 15. 01. 2009
johnyjfk.jpg
Tak taktické vesty jsou povoleny ale musejí splňovat kritéria, taktické pouzdro na stehno je též dovoleno, teleskopy fasujeme standartně a Tonfa slouží jako záloha. Na hlídku máš ještě příslušný počet neprůstřelných vest, kolik je členů hlídky. Pak máš k dispo Drager, PC microbook nebo PDA + matru vysílačku. Systém služeb jsem tu již prezentoval na jiném fóru. Plat je daný tabulkově dle zákonné normy ale od 1.1.2009 pokud máš za sebou víc jak 3 roky služebního poměru a služební zkoušku tak máš 4 PT a hodnost ppap .

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu R489 10:56:55 14. 01. 2009
default.png
Co tak jízlivě.O práci PČR vím celkem dost ať už ze školy nebo od kolegů co jsou u firmy.Spoustu info o PMJ jsem si našel taky na tomto webu,jen tohle byli otázky na které jsem zde odpověď nenašel. Nešlo mi o to jestli si to kupujete sami,ale o to jestli to máte povoleno nosit.Mám spoutu kamarádů na OHS kterej teleskop zakázali,některejm ho zase velitel povolil.Proto ta otázka. O pouzdru co dělá modřinu se tu psalo taky,jen jsem se zeptal....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAKUB000065 09:41:43 14. 01. 2009
default.png
Ubytovnu máš v praze zdarma na 3 roky od nástupu pak cvakáš cca 2000,- podle toho na jaké bydlíš, nebo transit. Jinak firmu evidentně neznáš vše na co se ptáš si kupujeme sami. Krom teleskopu. A mimochodem nevím o nikom kdo by měl modřinu s opasku a pouzdra na pistoli, neznám totož nikoho kdo nosí plastový aušuš. Většina lidí si koupila nilon nebo kůži. Čaj

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAKUB000065 09:38:03 14. 01. 2009
default.png
Nejdřív to vyzkoušej někde jinde třeba na OHS a pak uvažuj O PMJ, jestli víš o práci PČR hovno, je těžko ti něco vysvětlovat a jestli se zajímáš hlavně o to o co si psal tak budeš jenom člen Pomalu Mislící Jednotky, takových tam pár máme. A jinak PMJ je ve 4 platové. Čaj

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio