Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Veřejná bezpečnost vs.Policie

Dobrý den, jako bývalý policista sleduji se zájmem situaci u Policie a i tuto diskuzi.Musím se přiznat, že za dnešních poměrů bych nechtěl sloužit. Mohu hodnotit práci a postavení jak Veřejné bezpečnosti, tak Policie, u obě jsem zažil.Je mi líto a je tristní, že dnešní policista má malé zastání jak u veřejnosti, tak bohužel i u orgánu státní moci, a pana Langera lépe nezmiňovat.Pachatel je na tom mnohdy lépe než zasahující policista. Vytáhnout nůž, pistol a použít ji proti policistovi (viz, skoro 100 zabitých policistů za nějakých 18 let), to si pachatelé hodně hodně rozmysleli ten kdo policistu usmrtil (taky si takový případ pamauji z 80 let), tak byl adept na provaz. To co se děje teď, že někdo zavolá hlídku v Brně, aby jí mohl napadnout, to je neuvěřitelný stav.
XJHX :: Datum založení: 14. 01. 2009 :: celkem 203 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 14:26:41 05. 07. 2011
default.png
JAMESCLC [2011-07-05 11:32:53]: Radikálně to vidím a vždy jsem viděl. Protože jinší cesty jaksi totálně selhaly, čím dál více shledávám, že ta radikálnost není až tak marná. Černobíle to ne, Jamesi.
Jamesi, po nástupu komunismu se všecko, co tu fungovalo a to do mrtě propadlo. Až do začátku šedesátých let jsme šli dolů počínaje finanční reformou aneb zlodějnou Ušatého Tondy po krvavou bitvu o moc mezi bolševiky. V šedesátých letech jsme ještě byli schopni držet se Západem krok, kdyby se reforma rozvíjela a nedošel divý Rus. Nemáme zde doufám nějakou rozepři? To nejsou soudy k pivku, na to já nechodím. To byla realita. Naše rodina nikdy u bolševika nebyla a my jsme si je užili dost. I když zůstali kdysi odborníci na svých místech, museli konat tak, jak jim bylo shora řečeno. Bolševik nedával prostor jednotlivcům, podívej jak objevoval svoje čočky Vichtrle. Pomocí Merkuru a s nezájmem těch rudých sviní. Všichni kdo se na práci v odborných místech podíleli museli bezvýhradě s bolševismem svými činy souhlasit, myslet jsi si mohl co jsi chtěl. Nepřepisuj tady dějiny. Za vlastní názory byl kriminál a v padesátých letech provaz. Černobíle viděl Rudoch, jen tobě to nejde nějak pochopit. Buď jsi s náma nebo proti nám, neexistovala jiná varianta.
Mezi roky 1948 a 1989 vidím pozitivního to, že už je to pryč, že už aspoň nezásobujeme ožralé ruské hordy jimi samotnými vynuceně podřadným zbožím. Jinak pozitivního na tom nevidím skutečně nic. Jak říkám: celá naše rodina a to jak z otcovy tak matčiny strany nekolaborovala s těmi bestiemi, tudíž jsme se měli tak říkající po pěti. Přesto, že byl otec jako stolář odborník, machr, organizátor, protože nebyl ve straně, dělal řadového za pár šušňů. nebyl ve straně proto, že to opakovaně odmítal a proto, že by ho jeho otec nejspíš zabil, stejně jako ten můj mě. Obě naše rodiny měly statky, kde se dřelo od rána do večera, ale rodiny byly jakž takž zámožné. Příchodem bolšáňa jsme měli víš leda tak co a k tomu řadu problémů. Bez těch sviní, kteří si na vlastní národ zavolali zdivočelé ruské hordy, bychom si žili dneska na úrovni Němců. Hledat na ideologii, jejíž zrůdnost a prodejnost nemá v dějinách obdobu ani u jinak prodejných Arabů, něco pozitivního, to je snaha o co? Hryže tě svědomí?
Soráč, ale stejně tak nesnáším fašisty a černoprdelníky. Ne černobíle, ale protože jsou to jako lidi obyčejné svině. Můj bůh je v hlavě a srdci, nepotřebuji k tomu ideologii, abych se nemusel bát svého svědomí.

Nemusíš být antikomunista, stačí jen číst. Studovat historii. Čteš? Když tak co čteš?
V padesátých rokách byla móda udávat členy své rodiny, mladí rudí fanatici to prováděli v nikoliv ojedinělých případech. Prostě zkus fakt číst.
Za socialismu bylo zdravotnictví zadarmo. Neslyšel jsi to snad jasně? Zadarmo. To s tím, co kdo platil, jsi mohl jít vysvětlovat asi tak hodinu někomu jinému, pak by jsi už seděl.
To s tou pomocí byly akce Z a podobné prasárny, které dneska opravujeme, tam byli lidi nahnáni. Kvalita práce minus tři, kdejaký debil dělal stavbyvedoucího... Tam se nestavělo, ale proinvestovávalo, zahrnovaly se tuny cementu, roxorů, betonových dílců, v Gabčíkovu mají všichni lidi betonové dvorky, zajeď se tam podívat. A to nebyl nikdy nikdo stíhaný za krádež a proinvestovalo se co se podle plánu mělo. Tak co na tom bylo teda dobře? Fakt nevím jestli jsi jen bolševický provokatér nebo rovnou rudoch. To s dobrovolností mělo společného to, že jsi dobrovolně šel, aby jsi neměl problémy. Kolik máš roků sakra? Pokud máš aspoň těch pětačtyřicet jak já, zajdi si k doktorovi, aby ti dal něco na paměť. Už ti začíná nesloužit.
Že se to za bolševika nestalo aby někdo ležel na zemi a nikdo si ho nevšímal? Já začínal na štrece a tam se po nocích válela spousta neexistujících nezaměstnaných a nikdo na ně nikoho nevolal. Po nádražích, po odstavených vagonech. Nevykládej mi takové bludy, ta netečnost a nevšímavost je tady od bolševika. Strach něco vidět, do něčeho se namočit.
Záchranku že by volali... jo to jsem viděl a byl i u toho. Dojel doktor, borec dostal od něho tři pecky přes hubu a šel domů. Že by mi to vadilo, to teda ne.

To s těmi Rusy a kdyby jich nebylo nemyslíš vážně, viď? Rus se v létě 1941 formoval na hranicích k útoku, ten by nás jako průmyslovou část říše nevyužíval, ten měl plány zcela jiné, kdyby býval udeřil jako první. Ten by fyzicky zlikvidoval celou naši inteligenci a zavedl by tady pořádky přesně jako byly v Rusku: plány na likvidaci určitého počtu nepřátel státu, jedno teda koho ale hlavně že se plán plnil,
zkus opravdu někdy něco číst. Kdyby ho Hitler nenačapal s trenkama u kolen ještě nepřipraveného a nevybaveného, načapal by Hitlera Stalin. Závod v tom kdo udeří první prohrál Stalin a to díky zaostalosti své země - chybějící infrastruktuře. Nestačil prostě po těch pár bídných cestách a železničních tratích ty vojska včas shromáždit a zároveň vybavit.
Pro nás, kteří jsme na vlastní svobodu rezignovali, bylo štěstím, jak jsme nakonec dopadli. Hanba nás dodneška fackuje, ale hlavně že se tak nějak přežilo a padesát roků nesvobody to je nic...
Rus nevyhrál jako dobro nad zlem, ale jako větší zlo nad menším zlem. Naštěstí se mu nepodařilo to, co Stalin zamýšlel původně a k čemu zemi od roku 1917 do roku 1941 bolševici, bez ohledu na svoje lidi žijící a umírající jako zvířata, vedli.
Rus nám nepřinesl v pětačtyřicátém po šesti letech svobodu, ale dalších čtyřicet let nesvobody, tak za co ho chceš velebit? Bohužel nám ji přivezl na amerických Studebakerech, Dodžkách, s americkými kanóny, Jeepy, americkou municí, letadly, žrádlem a já nevím čím ještě. Čím si myslíš, že Rus zásoboval ty svoje ofenzivy? Svými ZiSy nebo volskými potahy?
Německo bylo po válce co se týče měst a průmyslu naprosto hotové, německá ekonomika byla totálně na dně. Od roku 1934 byl německý státní rozpočet tajný a jistě ti je jasné proč? Protože Dolfa dělal obrovské dluhy, všecky ty jeho dálnice a podobné věci kdy lidi "zaměstnal" přivedli zemi úplně na buben.
Po přijetí Marschallova plánu byla západní část Německa v roce 1960 nová, kompletně postavená, ve východní části stály namalované štíty před haldou suti z patnáct let staré války.
Za co jim chceš být teda vděčný? V programu ruského bolševika nebylo ani slovo o nějakém ekonomickém a jiném rozvoji souputníků, jen a jen o zavedení celosvětové revoluce po celém světě, tedy to, co Stalinovi nevyšlo v roce 1941 nebo kdy.
Kam Rus vkročil, sedm let tráva nerostla. Nežili bychom dneska proto, že plně vojensky připravený s ekonomicky silný Beneš odmítl bojovat a Hitlera a druhou světovou válku zastavit. Ne proto, že to za nás někdo pak draze zařídil. Rus nám náš život nezařídil. Kdybysme nežili, bylo by nám to jaksi fuk, co myslíš?

Co se týče prvorepublikových četníků, byli všichni bez nároků na penzi vyhozeni mimo ty, co vstoupili rychle do KSČ. Mimo to byli těžce perzekuováni v dalším životě, škoda že pan Raiskup už umřel, ten by ti to asi vařechou po té čuni vysvětlil. Neber si památku těch statečných chlapů do huby! Řada z nich věděla co je čeká když nevstoupí a přesto nekolaborovali. Antikomunisti u tebe, a fanatičtí k tomu, co?

Že byl někdo v KSČ a sloužil u SNB znamenalo jediné. Dělat přesně to, co po něm chtěla strana. Už jsi zapomněl jaký paskvil byl zákon 60/61 Sb. o přestupcích a trestní zákon? Že všecko se dělalo přes "společenskou nebezpečnost" aneb kdo se nám nelíbil (straně) toho specialisté na kriminalistiku zpracovali tak nějak odborně? Jo, dělaly se mordy, dělaly se vloupačky, El pasa, ale kolik? Samozřejmě že mord je mord, ale i ty se leckdy politizovaly - Babice atd. To byla jako odborná policejní práce s popravou dvou nevinných farářů? Další politické procesy, v kterých fungovali vyšetřovatelé SNB, to byla policejní práce? Tak ty si představuješ policejní odbornou práci?
Já vím že spousta esenbáků chtěla dělat něco jiného a často i dělala, ale když došlo na lámání chleba, mydlila, zavírala a zabíjela vlastní lidi protestující proti okupantům. Každý z nich přísahal věrnost KSČ. Já taky, nebudu tudíž vykládat, jak jsem dělal pro lidi. Tehdy ne, i když jsem převáděl bez toho, aby mi to někdo učil, babičky přes ulici, vozíčkáře nosil do autobusů atd. Kdyby mi zavelili, šel jsem střílet do studentíků. To proto, že jsem vůbec netušil, že to nejsou moji nepřátelé. Bohužel, taková byla doba. V ní jsem byl vychován a socialismus považoval za nenahraditelný způsob života. Já ale umím přiznat, že jsem byl blbý jak vagon vietnamských dělníků.


Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 13:27:27 05. 07. 2011
default.png
DAX [2011-07-05 01:32:38]: Daxi, já SNB zažil. Čekal jsem, kdy se tady někdo ozve. Ty jsi možná chodil s kýblem vápna a štětkou při různých výročích na zatírání "protistátních "nápisů rád, ale já to za službu četníka nepovažoval. Přesto že jsem ideji socialismu věřil, odmítl jsem to dělat. Nepovažoval jsem ani za služební porady PŠM, které mám dodnes zapsané ve své knížce porad. Tam o policejní práci byly dvě věty za hodinu a půl porad. Jakmile s po půlce devadesátých let ty zrůdy co měly viset zase oklepaly, začalo to přesně nanovo. Politika, čárečky. Díky tomu jste teď s celou tou firmou v té černočerné prdeli, chlapče! Vedení se dlouhodobě zpronevěřovalo svému poslání.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 11:32:53 05. 07. 2011
default.png
Hammere vidíš to černobíle a velmi radikálně, budu se opakovat, samozřejmě o tom není pochyb, odmítnutí Marshallova plánu byla asi jedna z největších chyb v naší historii a úplně nejlepší varianta by byla kdyby vůbec nedošlo na okupaci Němců a první republika by volně pokračovala dál, na tom se shodneme asi všichni.

Já situaci tak černobíle nevidím, je jednoduché říct že odborníci šli do krimu a blbci do funkcí, ale takové soudy bych si nechal na páteční večer k pivku. Plno odborníků se na režimu podílelo, samozřejmě část lidí nesouhlasila, myslím, že věřit tomu, že se lidé na všem dohodnou všichni stejně je velmi naivní myšlenka. Jak už jsem psal bylo to těžké období s mnoha křivdami, ovlivněno mnoha faktory, které dnes mnoho lidí může těžko pochopit, ale nic není tak černobíle jak se může zdát a po bitvě je každý generál.

Píšeš komunistická zrůda, řekni mi Hammere, vidíš i něco pozitivního mezi roky 48-89? Já vidím mnoho dobrého ale i mnoho špatného, ale nebudu tvrdit, že období 48-89 bylo u nás doba temna či doba blahobytu. Ono zase takový rozdíl mezi fanatickým bolševikem a fanatickým antibolševikem není.

Tak, teď si mě velice rozesmál:D Pokud bych se seznamoval s komunismem z pohledu antikomunisty tak bych byl asi zděšen, ale pokud se budeme bavit o realitě tak nevím jak tedy u vás doma ale o udávání mezi členy rodiny? To je doufám pokus o žert? Prej denní rutinna:D Já ani nikdo koho znám, jsem o ničem takovém neslyšel. Poučovat mě o tom, že nic není zadarmo opravdu není třeba, myslím že to ví každy i podprůměrný člověk. Pokud jde o zdravotnictví, tak já si platím zdravotní pojíštění každý měsíc a platilo se i za socialismu. Za poskytnutí zdravotní péče tehdy platil všechno stát ze státního rozpočtu a ty si u dokora neplatil nic a pokud vím tak tento princip je zakotven i v současné platné ústavě!

Je fajn, že u vás si takto pomáháte, ale já to myslel v obecném měřítku a hlavně ve velkých městech to bylo zcela normální, dnes nikoli. Zrovna včera jsem šel po ulici, koukám na zemi leží starší člověk, nikoho to vůbec nezajímalo. To by se dřív nestalo, minimalně by někdo okamžitě zavolal záchranku či VB.

Mno co se týče Rusů, trochu bych brzdil a vrátil se zpět k druhé světové válce, kdyby "hladových všivých rusů" nebylo, pravděpodobně dnes já ani ty nežijeme a nebo mluvíme německy, uran by skončil v rukou Hitlera. Dnes se hlavně propaguje podíl Američanů a jejich spojenců, to že na výsledku druhé světové války měli velký podíl Rusové se dnes už moc nehodí do krámu.

Nesouhlasím, že by se policejní práce u SNB dělala jen okrajově, znovu řikám ano cpala se do toho politika, ale plno odborníků, řadových příslušníků dělala hlavně práci ve svém oboru, to že byl někdo členem KSČ neznamená že to byl fanatický bolševik s VUMLem, který vidí jen rudě, opět dost černobílý pohled. SNB tu pro lidi byla, ano tehdejší moc jí využívala ke své ochraně, ale SNB rozhodně zajišťovala bezpečnost lidí, o tom snad vypovídá i zlomková kriminalita oprotí té dnešní. Co se týče četníků, nezapomínej na to že jich řada po válce zůstala a pracovala dál, tudíž u SNB. A znovu ber v úvahu dva proti sobě stojící bloky.

Na tom se rozhodně shodneme, převrat nebyl nic jiného než jeden velký podfuk a dnešní modrokřídlí komunistobíjci byli za časů komunismu největší imperalistobíjci, jak už jsem psal předtim, za každého režimu a doby budou svině, kteřé zneužívají systém a likvidují ho v zájmu svého osobního prospěchu. Co se týče Havla, to je kapitola sama pro sebe, jeho pohled na věc se málokdy slučoval s realitou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 10:57:59 05. 07. 2011
default.png
PIM-BURGER [2011-07-03 19:52:20]:

Samozřejmě o tom není pochyb, odmítnutí Marshallova plánu byla asi jedna z největších chyb v naší historii a úplně nejlepší varianta by byla, kdyby vůbec nedošlo na okupaci němců a první republika by volně pokračovala dál, natom se schodneme asi všichni, díky němcům se ale tak nestalo. 50léta rozhodně byli velmi těžkým obdobím, stalo se určitě mnoho křivd, ale opět berme v úvahu že se budoval nový stát a hlavně začali soupeřit dva bloky, kteří si udržovali svůj vliv za každou cenu, zkrátka ta situace nebyla tak černobílá jak jí popisuješ. Co se týče vybavení na západě oproti nám, tak americké území za druhé světové nikdy neokupovala cizí armáda, průmysl mohl volně růst, u nás byl několikrát velmi postižen okupaci.

Mno taky zajímavá perla:) Srovnávat Československo a Severní koreu? Mno to teda nevím, to je trochu mimo mísu aspoň podle mě, ale asi na to máš jiný názor.

Ano, od toho tu policie samozřejmě je, stejně jako od toho byla Veřejná bezpečnost. Nevím jak v Severní koreji ale Československo naprostou dokonalou zemí a v absolutním bezpečí nebyla. Píšeš odstěhuj se tam, zdá se mi to nebo mě chceš pouze za můj názor vyhodit za hranice? Zajímavě o trochu výš píšeš, že inteligentní lidi byli strkání do lágrů, já řekl pouze svůj pohled na věc a ty mě za něj už posíláš za hranice, tak jaký je v tom rozdíl tehdy a teď? Tady se ukazuje jak vypadá dnešní "demokracie".

Já mám svou zem rád, netvrdím že období ČSSR u nás bylo dokonalé, ale rozlišuji pozitivní a negativní. Stejně jako dnes má svoje doba pozitivní a negativní...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 01:32:38 05. 07. 2011
dax.jpg
HAMMER [2011-07-03 20:11:21]:
Člověče HAMMERE z toho tvého příspěvku jako by se nesl duch jednoho velikána z II světové války, nějakého Josepha Goebbelse. Člověče ty si snad žil někde jinde a zdá se mi ,že i o službe u SNB asi taky víš jenom z pohádek dnešních vytrubovačů "jediné svaté pravdy" . Opravdu úžasný příspěvek.....skutečně si mě dojal.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAN-RUZOVY 10:39:39 04. 07. 2011
pan Růžový.jpg
HAMMER [2011-07-04 08:03:25]: Havel byl vždy mimo. Byl to snílek. Ne politik. Mohl být prezident, ale nesměl by mít pravomoce. Maximálně čestný prezident. A když se podíváš na jeho názorové veletoče - tehdy a dnes, obrat o 100%. dnes se diví - ale tohle jsem tak nechtěl apod. Havel nebyl a není rozený vůdce.
Jiný typ byl Ruml - to je typický sabotér. Protestovat proti čemukoliv, vymykat se. Dnes je rád, že našidil práva v Plzni a je v klidu. Historky z dob jeho studií kolovaly po celé Plzni.
A k Yeshitovi se není třeba ani vyjadřovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 08:03:25 04. 07. 2011
default.png
Havel jako reprezentace státu byl vynikající, měl respekt, úctu. Ale co napáchal doma především s tou amnestií a pak totálním zničením našich zbrojních trhů, za to by zasloužil v Očistci, jak tomu křesťani říkají, padesát roků povařit v asfaltu s příchutí konvalinek.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 07:44:40 04. 07. 2011
default.png
Policisti Havla nesnášejí ze stejných důvodů jako obyčejní lidé. Rozdal za svého působení 1942 milostí, dával je kdekomu. A ta jeho amnestie v devadesátým? Kdy oslovoval mukly "Kamarádi" :D a 75 % z těch co amnestoval se do 3/4 roku zpět do krimu vrátila? A takovýmu ču*****i chtěli dát Nobelovu cenu? Du blejt velebnosti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 05:53:25 04. 07. 2011 blokovaný
default.png
HAMMER [2011-07-03 20:11:21]: "Já jsem vždycky zastával názor, že Havel měl zavčasu spadnout s balkónu na Václaváku a šedesát tisíc nejvyšších bolševiků mělo zdobit kandelábry. Prej "nejsme jako oni", asi si vykouřil půlku mozku! On s nima musel být domluvený, parchant zaprodaný. Nijak jinak to nevidím."

:D :D :D Hammere,nebudeš tomu věřit,ale já se tady po dlouhé době směju,já Havla opravdu nemusím,ale paradoxně z úplně jiných důvodů než policisté.Z jakých,to jsi asi pochopil(no třeba to jak tady probíhá "vyšetřování" policejního a spousta jiných věcí).


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:11:21 03. 07. 2011
default.png
Po druhé světové válce uměli lidi ještě řemeslo, uměli dělat, proto došlo k "obnovení" ekonomiky republiky. Marschallův plán by nás asi vynesl do ekonomických výšin světa, ale i bez něj jsme byli pořád silní. Jak ale bolševická zrůda nabývala na moci, odborníci šli do krimů a nastupovali ti s VUMLem. Blbí ale uvědomělí. Ti jsou všude dodnes. Ve stavebnictví, v policii... kam se podíváš.
Udával soused souseda, syn otce, bratr bratra. Bylo by dobré Jamesi, aby jsi se s komunismem trochu seznámil. To nebyly výjimky. To byla denní rutina. Rodiče se báli říct něco před dětma ať už proto, že by je děti udaly nebo se prořekly. I moji rodiče se báli před náma cokoliv říkat o politice!!!! Jen sem tam otci uklouzl výkřik: "kurvy komunistické!" nebo jsem zaslechl co jsem neměl a to mi otec důrazně domlouval, že to nesmím nikde říct, jinak máme strašné problémy. Jednou jsem ve škole, naštěstí rozumnému učiteli v hodině občanské nauky řekl, co jsem slyšel od otce. On začal s tím, že máme zadarmo zdravotnictví a já jsem řekl, že ani přespotlamě není zadarmo. Učitel důrazně zopakoval, že zdravotnictví je kurva zadarmo, i kdyby tomu někdo nechtěl věřit nebo si měl promluvit s jeho rodiči. Jamesi, kolik máš doprčic roků?
Já nevím Jamesi jak kde, ale my si tady v "naší prdeli" pomáháme s kamarády jeden druhému. Jednomu se obkládá domek polystyrénem, druhému střecha, třetímu topení...
Katastrofální ekonomickou ránu jsme dostali darováním hladným všivým Rusům našeho údajně vysoce kvalitního a drahého uranu. Bolševik narušil vztahy mezi lidma, narušil vztahy lidí k majetku, morálně národ zcela zdevastoval. Ani fašismus nenadělal v Německu takové škody jako bolševik u nás, i když možná si ty dvě ideologie neměly co vyčítat, že Pime?
U SNB se policejní práce dělala jen okrajově, dělala se především politika. Odbornost šla do loje a je to vidět na managementu. SNB nedělala práci policie, ale plnila plán. Plnila plán objasněnosti jednotlivých druhů trestných činů, plnila plán komunistické agitace mezi lidma a místo prevence dělala jen a jen represi. SNB už tady pro lidi nebyla, i když jednotlivci v každé době chtěli dělat jen tu policejní práci. SNB byla spolu s LM pěstí dělnické třídy aneb silový nástroj moci KSČ. SNB se těžce po roce 1968 postavila proti vlastnímu národu, tak se prvorepublikoví četníci v životě ani za Hitlera svému poslání nezpronevěřili. Tam to byl až na fakt výjimky samý vypatlaný ideolog.
Čtyřicet let naprostého mravního marasmu se nenapraví za dvacet let pokračování vlády těch samých sviní. Já jsem vždycky zastával názor, že Havel měl zavčasu spadnout s balkónu na Václaváku a šedesát tisíc nejvyšších bolševiků mělo zdobit kandelábry. Prej "nejsme jako oni", asi si vykouřil půlku mozku! On s nima musel být domluvený, parchant zaprodaný. Nijak jinak to nevidím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio