Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Veřejná bezpečnost vs.Policie

Dobrý den, jako bývalý policista sleduji se zájmem situaci u Policie a i tuto diskuzi.Musím se přiznat, že za dnešních poměrů bych nechtěl sloužit. Mohu hodnotit práci a postavení jak Veřejné bezpečnosti, tak Policie, u obě jsem zažil.Je mi líto a je tristní, že dnešní policista má malé zastání jak u veřejnosti, tak bohužel i u orgánu státní moci, a pana Langera lépe nezmiňovat.Pachatel je na tom mnohdy lépe než zasahující policista. Vytáhnout nůž, pistol a použít ji proti policistovi (viz, skoro 100 zabitých policistů za nějakých 18 let), to si pachatelé hodně hodně rozmysleli ten kdo policistu usmrtil (taky si takový případ pamauji z 80 let), tak byl adept na provaz. To co se děje teď, že někdo zavolá hlídku v Brně, aby jí mohl napadnout, to je neuvěřitelný stav.
XJHX :: Datum založení: 14. 01. 2009 :: celkem 203 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DENVER 12:06:16 08. 07. 2011 blokovaný
default.png
Režim před listopdadem 1989 v pořádku rozhodně nebyl,i když měl svoje výhody.Nicméně řada lidí byla tím režim poškozena a s tím souvisela i neomezená moc a beztrestnost SNB(velmi špatné fungování IMV ČSSR).Docházelo k trestání lidí bez důkazů a naopak k beztrestnosti příslušníků SNB.Navíc takové věci jako trest smrti a poviná vojenská služba rozhodně nepatří do civilizované společnosti.

Po listopadu 1989 lidi požadovali to,že se stát MUSÍ POSTARAT O LIDI KTEŘÍ DÍKY KAPITALISMU PŘÍJDOU O PRÁCI,STÁT TO NEUDĚLAL A ZAPŘÍČINIL TADY NEUVĚŘITELNOU BÍDU ŘADY LIDÍ!!!!Dále lidi požadovali okamžité ukončení beztrestnosti policie a ukončení trestání lidí BEZ DŮKAZŮ,POUZE NA ZÁKLADĚ TVRZENÍ POLICISTŮ.Dále lidi určitě nechtěli to,že se jaksi ztratí všechny peníze z privatizace atd.Takže kromě zrušení poviné vojenské služby a trestu smrti tady nedošlo bohužel k ničemu dobrému a zdůrazňuju,že to rozhodně není obhajoba režimu před listopadem 1989.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:48:13 08. 07. 2011
default.png
DAX [2011-07-08 00:51:42]: No ty vado, vzpomněl jsem si ještě na jednu věc, co byla za socialismu dobrá. Spartakiády.
Ty jsi dělal nějaké průzkumy, že většině se to líbilo? Tobě se to líbilo, ale to jsi nemohl žít jako prostý člověk. Netahej do toho ostatní a mluv za sebe. Neměl jsi ani peníze a neměl jsi možnost ani nic sehnat. Počínaje tričky přes hajzlpapír, prací prášky, televize, obklady na kachličky, boty, nic nebylo. Lidi k sobě měli jistě blíž, jen těch prachsprostých závistivých magorů udavačů co jich bylo! Takoví dneska jsou v blázinci, za bolševika největší kingové.
Za další: nechápu, kde jsi viděl tady během posledních dvaceti let rozvinutý kapitalismus. Bohužel vládnou stále odborníci s VUMLy, kteří měli v 89-tém viset. Proto se to s náma nikam nehýbe. Oni nám nezapomenou, že už nemají bezvýhradnou moc. Podívej se kolem sebe kdo řídí podniky v tvém okolí. Samý bolševický mistr, náměstek, ředitel. Podívej se, kdo ti velí u policie. Všechno lidi, kteří by šli třeba s čertem, aby byli u moci nebo u peněz.
Tomu dělníkovi, který nemá tolik peněz kolik chce, dneska nikdo nebrání, aby si udělal školu a dělal parťáka nebo mistra nebo vedoucího směny - jen vlastní lenost. Pokud ti zákon zakazuje si přivydělat a máš málo, což máš, co ještě hledáš u takové firmy? Podporu stejných fláken jako jsi sám? Co budou brečet a naříkat?
Osmdesátiletá bábi v lékárně pláče, protože bydlí sama v celém rodinném domku a to něco stojí, já sám bych to z výplaty neutáhl, nebo má byt dva plus jedna sama pro sebe a nemíní pochopit, že na to nemá. Jeden vedle druhého samý chudák. Ale líný i myslet.
A školní potřeby nebyly zadarmo, nic nikdy nebylo zadarmo, ani ta přespotlamě, jak říkával otec. Někdo to musel zaplatit, nemusel jsi to platit ze svých peněz které ti dávali, ale zaplatil jsi to z peněz, které jsi nikdy nedostal. Všecko na světě musí někdo zaplatit.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu ANDRAS 03:15:54 08. 07. 2011
Andras.jpg
DAX [2011-07-08 00:51:42]:
Jen podotnku k tomu platu, že někteří mimo Prahu sloužící policisté berou i 14700:-) Jinak na tvých slovech něco bude...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 00:51:42 08. 07. 2011
dax.jpg
Honzade... rozumím ti a nezapoměl jsem. Ano máš pravdu vzhlíželo se k západu a jeho výrobkům se zářícíma očima, joko když malému děcku rosvítíš na vánoce stromeček. To je pravda, ale nevím z čeho usuzuješ,že je reálný socialismus mým oblíbencem. Prožil jsem si svoje a vím moc dobře jaké kraviny se tady dělali, jenom se mi prostě nelíbí , že se všechno háže do jednoho pytle a mladí lidé dneska žijí v bludu, že tady byla padesátá léta až do roku 89 a že to byla doba hrůzy. Pro někoho možná, ale pro většinu to tak prostě nebylo.Věci které měli na západě a které tady máme i ted, jsme neměli ,ale zato k sobě měli lidé blíž a žili bez zločinosti a agresivity tak jako dnes. Prostě byla jiná doba a odsuzovat,nebo vychvalovat něco z každé doby mohou jenom ti ,kteří si to prožili.
Zajimalo by tě, proč byl na tom tenkrát dělník lépe než dělník u nás? No vidíš a mě zase zajímá proč dneska po 20letech rozvinutého kapitalismu policista na stejné pozici na tom není stejně jako ten na západě a bere nějakých 20 tis.(a mnozí ani tolik ne), z čehož zaplatí nájem,půjčky a zbyde mu tolik, že si musí jít ještě někde přividělávat tajně,nebot mu to náš skvělý kapitalismus zakazuje,aby alespoň uživil rodinu. A pokud nepracuje na plný úvazek jako tenkrát tvoje máti i jeho žena, tak se na dovolenou nepodívá ani na Šumavu. A to se nezminuji o dělnících v nižších profesích.Tak kde je ten rozdíl? V čem je to lepší? A řeknu ti, když slyším samý ty keci o blahobytu a materiální nádheře a potom vidím 80 ti letou babičku v lékárně jak pláče,proto,že nemá z almužny důchodu peníze na zaplacení léků ,které ji předepsal doktor. Tak velice silně pochybuju ,že to jde správným směrem. A Honzade, co se týká školních potřeb zadarmo, tak to není žádná propaganda, tak to prostě bylo. To si asi zapoměl zase ty...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 22:56:26 07. 07. 2011
honzad..jpg
daxi daxi...to ze rodice nemusieli kupovat tuzky a plastelinu byl sice hezky vydobytek budovani rozvinuteho socialismu, jen by me zajimalo proc kvalifikovany delnik pracujici v SRN na stejne pozici jako muj otec v CSSR mel peknej barak, novou sieru a kazdej rok s rodinou jezdil na dovolenou k mori (jiznimu), jeho deti meli v aktovce totez co ja, na sobe hadry a v obyvaku video, televizi a vez, na ktere sem mohl cucet tak akorat pres vylohu do tuzexu, jeho zena mohla pracovat jen na nejaky polovicni uvazek ve stejnou dobu, kdy mati jeste byla na sichte ve fabrice..

Takze, suma sumarum, zahnivajici kapitalismus "svym" delnikum poskytl veci, o kterych se nam tady ani nezdalo. To, ze tobe to dnes pripada jako davno zapomenute a tedy nepodstatne jeste neznamena, ze to tak nebylo....

Nejak jsme hold asi prehlidnul ty davy lidi, kteri chteli ze zapadu zdrhnout do tohob tveho oblibeneho realneho socialismu, zato jsem znal (pocitam -li) esitky lidi, co odesli na zapad a videl stovky a tisice vychodnich nemcu, kteri oblehali vyslanectvi SRN u nas a v madarsku a chteli na prohnily zapad...

daxi, fakt tuhle propagandu o "skolnich potrebach zadarmo" tady nezkousej. Budto si rychle zapomel, nebo si byl z nomenklaturni rodinky a mel ses krapet jinak, nez aby si znal problemy bezne ceske reality

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 20:47:32 07. 07. 2011
dax.jpg
PIM-BURGER [2011-07-07 00:49:49]:
Milý hochu, asi jsi si to přečetl špatně a nepochopil. To nejsou moje názory, to je pouze srovnání jak to bylo před 89 a po 89. To porovnání je jak z mých vlastních zkušeností, tak s dostupných faktů. Vím, že mnohá fakta minulosti jsou někomu dnes nepohodlná a to co se dnes tak vehementně hlásá, mnohdy takové prostě nebylo. Když ti třeba řeknu,že jsem celou základní školu 1 až 9 třídu absolvoval se vším všudy (sešity,knížky tužky,pastelky,formelínou a já nevím už co všechno) ZADARMO a fasovalo se to každý ročník a rodiče kupovali dětem akorát tak tašku, tak mi asi řekneš ,že ti je na blití a že to je komunistická propaganda, ale ono to tak příteli skutečně bylo. A co se týká armády tak si to porovnání přečti ještě jednou a možná to pochopíš a nebudeš muset být smutný a nebude ti na blití... a proto, že asi těžko chápeš všeobecně, tak ceduli četnického oddělení jsem si do profilu dal proto, že jsem prostě starý četník. Ty jsi si, asi do profilu taky nedal znak Děčína, jen tak pro nic za nic. Jako starej četník tedy předpokládám,že k Děčínu nějaký vztah máš ,ne-li,že tam přímo bydlíš...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HEGER PO_SLUŽBĚ :: 20:32:42 07. 07. 2011
default.png
DAX [2011-07-06 01:58:26]: Myslím, že jsi se dost vyřádil a hamerovi to bude stačit aby si ty svoje moudra nechal pro svoje vnuky.
Opilej

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HEGER PO_SLUŽBĚ :: 20:25:47 07. 07. 2011
default.png
HAMMER [2011-07-06 09:06:33]: Poučovatelů už tady bylo dost.
Opilej

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 08:27:00 07. 07. 2011
default.png
Jo k té armádě, jak píše kolega militarista Pim: 220 tisícová armáda byla, ale nějak jsi zapomněl říct, že techniky měla ČSLA mnohem více než pro nějakých dvěstědvacet tisíc mužů. Jen V Michalovcích byly dvoje kasárna, jedny z nich byla Péeška kde se ze mě marně snažili udělat člověka se sklady a parky plnými Bevinek, Skotů, Haklů, Brdů, FuG, T-34, T-55, Kladiv a já nevím fakt čeho, ale kasíno bylo do půlky plné věcí pro péešku. Druhé kasárna byly Dukelské, kde byly jen a jen obrovské parky Kladiv a Bevin. Tedy já jsem jinou techniku neviděl, dovnitř jsem se nedostal, jen od brány. To jsem ale viděl tak na dvěstě metrů, dál už to nešlo. To byly neuvěřitelné prostředky, co jsme prodrbali, ne že jsme se zadlužili, my jsem se zazbrojili. Nízká životní úroveň za cenu ohromného arsenálu zbraní. Měli jsme sloužit jako první sled aneb padnout před Rusem na jaderných studních NATO. Propočty jak naše tak NATO byla ale jednoznačně stejné: do tří týdnů by VS byla u Atlantiku. Tu lavinu ruského šrotu nebylo NATO schopno kapacitně zastavit. Prostě bylo toho moc na počet hlavní NATO. Ale to jsme moc off topic. Jen říkám, že jsme měli armádu s posláním šířit světovou revoluci násilím do celého světa.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 08:18:18 07. 07. 2011
default.png
DAX [2011-07-06 22:28:03]:
Já ti naplácám, já ti dám Koudelky! :D Daxi, nesouhlasím s tím co píšeš. Zaprvé se tohoto systému nezastávám, tfuj, tfuj tfuj! Tento systém je humus, shodujeme se plně že je humus. Žádný systém neprodukuje vlastnosti lidí! To je výchova v rodinách! My sami sobě tohle děláme. Nikdo shůry nám pakárnu nedělá. Naše generace těžce nezvládla výchovu děcek, ale velmi těžce.
Když chceš peníze, běž kopat pro zábavu do balónu nebo hrát hokej, uvidíme co v tom sportu dokážeš. Něco dokaž, nebudeš muset závidět. Já jsem dokázal hovno, taky ho mám. V zrcadle vidím toho, kdo mi zavinil, že vydělávám kolik vydělávám a žiju jak žiju. Společnost má co chce a to je správné, Daxi. A až to dostane úplně, Daxi, co chce, bude pro četnictvo zase dobře. Nekopej kolem sebe, nechtěj dělat pořádky, oni je nechtějí, nechej to padnout na rypák.
Já vím jak se k nám lidi chovali: bavím se o 98% populace: všichni tě zdravili, kam jsi došel tam se usmívali (jsme všichni byli takové veselé povahy) protože m.j. jsme spoustě z nich skutečně pomohli, já jsem s tímto neměl problém a kolegové taky ne.
Tento systém preferuje bohužel místo vynikání jak ty píšeš průměrnost. Zkus ty vole volská vyniknout u policie, zkus dělat spisy rychle, kvalitně... narvou ti spisy nestíhajících usmívajících se kolegů za stejné prachy. Já nemůžu opravdu řešit Langitídu, policie vzala děcka tak má děcka. Staří odešli děcka nemá kdo učit. Co s tím chceš dělat? Prostě je to víš kde.
S učiteli nemáš pravdu. Je velice snadné se vymlouvat že děcka mají svá práva... máme tady mladého učitele, který to jako jediný fackuje hlava nehlava, děcka ho obrovsky milují, mluví jen o něm, má už u děcek svůj pomník navždycky a je tu půl roku!!!! V hodinách nikdo nevyrušuje, je s ním sranda, perfektně zkouší třebas Anglinu, kdy s děckama prostě anglicky mluví.Vytáhne si kluka před tabuli a dvacet minut jedou o tom, jak hrálo AC Milán, kdo je jeho nej hráč, jaké posily AC má, kdy pojede zase do Milána na fotbal, jak si na to vydělává... Samozřejmě je lepší naplákávat než něco dělat. Pohodlnější.
Já když zjistil, že jsem neuspěl se snahou dělat policejní práci ani třiceti různými způsoby pochopil jsem, že policie je nereformovatelný bordel a šel pryč. Nešlo to, ale dvacet roků jsem se pořád snažil, ke konci jsem už bojoval s vlastní nechutí něco dělat ale jel jsem pořád. Ztracený čas, zbytečná snaha. Ty naříkáš, ale nevidíš, v jakém bordelu bez světla na konci tunelu děláš a nezvedneš se, aby jsi byl někde aspoň trochu užitečný.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio