Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Střelecké prověrky

Ahoj, chtěla bych se zeptat. Jak je to, když se mi nepovedou střelecké prověrky? Minulý rok jsem je bohužel neudělala a mám strach, že se mi nepodaří ani letos. Můj dotaz zní. Když je neudělám ani letos, čili 2 roky po sobě, vyhodí mě? Mám z toho špatné spaní, střelba není moje nejsilnější stránka. Mám už i po služební zkoušce. Děkuji všem za informace.
AN-SPURNA :: Datum založení: 18. 05. 2018 :: celkem 36 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TRNKALINKA 07:55:57 23. 05. 2018
default.png
Bobrasi moje zkušenosti s bojaři: Za 13 let v Praze jsem tam zažil pouze jednoho "namachrovaného" a nepříjemného a nevsřícného. I přes uvedené negativní musím říct, že to bylo způsobeno "pouze" tím, jak to strašně žral. Jinak a je to tedy pouze můj pocit, jsou tam takový borci jak se zde prezentuje Chip. Tj. umí, poradí, nic si nedokazují, slouží delší dobu a ví o čem to je. Hodně jsem také u nich ocenil, že nemají klapky na očích a rozebírají případný zákrok z více hledisek a pohledů(právní/lidské/bojařské) Aktuálně mám zkušenost s bojaři na Karlovarsku a vidím to podobně.

pan-ruzovy: Co na to říct? Ano i to je možný postup z pohledu pr. norem. Jestliže by se ale takhle vedoucí zachoval, tak je už pouze na tomto jediném příkladu vidět, že tam na tom OOP/MOP bude hodně věcí špatně. Jít jinam a hotovo. Lidi na zákl. útvarech nejsou nikde, peníze a práce jsou ale všude stejné. Takže by pro mě byla rozhodující atmosféra/kolektiv/mezilidské vztahy. V práci trávím víc jak 1/2 života(po odečtení spánku). Musel bych být blázen, abych chodil někam každé ráno nerad. Stejně jako v partnerském životě, je třeba si i tom pracovním, hledat stejnou vránu(stejně/podobně naladěného vedoucího) a prostě jít za ním a dát mu to najevo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAN-RUZOVY 21:38:23 22. 05. 2018
pan Růžový.jpg
Za nesplnění Ti vysekne vedoucí Záznam o významné události. Pak ještě jednou a potřetí a pak Ti sáhne na osobní příplatek. Místo aby se u policie pracovalo s lidmi, tak se po nich skáče.
To je realita. Fuck off.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VYSETROVATEL 20:02:24 22. 05. 2018
default.png
AN-SPURNA [2018-05-22 19:42:32]:

Slyšel jsem, že za opakované nesplnění služební přípravy, tedy jak fyzické, tak i střelecké, lze uložit kázeňský trest, ale nikde a nikdy jsem to nehledal, takže fundovaně nemůžu sloužit..

Hlavně abys měla vypilovanou manipulaci se zbraní!

Myslím, že podstatně zlepšíš svoji střelbu, pokud si nasušíš hlavně mačkání spouště.. Jedna z věcí je, že než jdeš na střelby, vem si nenabitou, bez zásobníku a samozřejmě zkontrolovanou zbraň, a v bezpečném prostoru (doufám, že nemusím vysvětlovat, co to je) a snaž si spoušť namačkat tak, že si najdeš nějaký bod, předmět, zamiř a soustřeď se na mačkání spouště tak, abys nestrhávala..

Další taková jednoduchá rada je, když střílíš, nepouštěj po výstřelu spoušt úplně, ale pohlídej si takové "cvaknutí" spouště, které následuje asi 0,5 cm od maximálního zmáčknutí, jak se spoušť vrací.. Jakmile to cvakne, můžeš spoušť okamžitě zmáčknout znovu a vystřelit..

Věř mi, že tohle je "Columbovo vejce" a samotnému mi tahle jednoduchá rada zlepšila střelbu tak o 30%

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AN-SPURNA 19:42:32 22. 05. 2018
default.png
Děkuji všem za rady. Uteklo mi to o jednu ránu. Ale mám z toho teď hrozne nervy. Nicméně jste mě dost uklidnili. Za to všem moc děkuji. Střelbu samozřejmě budu cvičit i mimo službu na střelnici :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOBRAS 16:00:43 22. 05. 2018
default.png
Hlavně se neptej Bojařů.. to jsou největší idioti... to už bylo za mne rok 1978... 60% blbečci a dneska tak 90%. Zajdi si někam na střelnici a dej si hoďku mířenku... O ničem jiném ty naše hovadiny nejsou... tvůj problém bude asi to co u většiny střelců strháváš... Ale řešil bych jen tehdy kdyby někdo začal něco kecat což nikdo nebude.... To je jako, že někdo se blbě vyspí a nebo má něco se zády nebo rukama a neudělá nějakou sračku z fyzickejch hoď to za hlavu :) a soustřeď se hlavně na praktickou práci a tohle neřeš v současný situaci :) Vím o čem mluvím v uniformě do minulého roku celkem 39 let :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TRNKALINKA 13:45:03 21. 05. 2018
default.png
Tak kolegové Tě už uklidnili, že ti "vyhození" rozhodně nehrozí. Ale já tě v klidu nenechám a pokusím se tě alespoň trochu nakopnout(myšleno v dobrém). Koukej na sobě zamakat a něco s tou (ne)střelbou udělat. Úroveň těch střeleb není pro II. skupinu úplně nejsnazší, ale záleží taky "o kolik nenastřílíš". Určitě to má nějakou příčinu, zkus si přímo na střelnici popovídat s nějakým bojařem.


Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FEHER 21:33:15 20. 05. 2018
default.png
Přesně jak píše Chip - za nynější personální situace je jakýkoli postup vedoucí k odstranění nezpůsobilého kusu nepravděpodobný. Přidám osobní zkušenost - máme na oddělení několik takových, kteří/které neudělali/y fyzické několikrát ročně (řádný termín i opravné), a to opakovaně, a nic se neděje - vždyť přeci "nejsou lidi". Zároveň jsou to největší lemry líné, které se snaží k tomu strhnout i ostatní, a přeci dál slouží. V tomhle ozbrojeném souboru písní a tanců se rozhodně nemusíš bát, že by tě někdo vyhodil "jen" za to, že opakovaně nesplňuješ podmínky pro setrvání ve služebním poměru...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOBRAS 09:24:45 20. 05. 2018
default.png
Ahoj,
Upřímně nic si z toho nedělej... Jestli někdo odvozuje schopnost, použít zbraň splněním pachatele tak je to trošku legrační a otázka je jestli vůbec zbraň má mít :D Když jsem nastoupil já bylo běžné střílet na 25m ( což je šílenost) V reálné situaci kdy hlavní roli hraje zvládnutí vypjaté situace ( vím z vlastní zkušenosti) muže člověk efektivně pudově střílet na tak řekněme 5-8m.
Já na posledních prověrkách střílel myslím střílel na něco okolo 15 a pak ně nějakých 7-8m. Takže jestli to máte stejné a trefíš se na tu kratší vzdálenosti tak bych to neřešil.... Důležité je v případě zásahu udržet rozum a nepanikařit... Navíc né každý polda vždycky zvládne všechno.. Taky záleží na tvém zařazení ohledně všeho tohoto... Ale věř, že nejsi jediná....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FIZIRN 19:59:41 18. 05. 2018
default.png
Přesně tak, jak píše poldicek. Pokud nedáš střelby (a třeba za Tebe nenastřílí některý z kolegů...) tak Tě určitě nevyhodí. Je otázkou k jaké skupině sloužících Tě zařadit, pokud sedíš v kanclu a nepřicházíš do kontaktu s pachateli tr. činů a nebo jsi na ulici. Pokud jsi druhý případ, asi bych se snažil s tím něco dělat...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 16:20:20 18. 05. 2018
default.png
Ale slouzim teprve 10 let :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio