Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Přijímací testy - fyzické

Zdravím vás. Vždy jsem chtěl k policii a myslím,že nyní nastal ten čas to zkusit. Ale děsím se fyzických testů. Nejsem žádnej nemotornej a nepohyblivej týpek, ale co jsem zkoušel, chybí mi vydrž. Vím, možná se mi budete smát, ale je mi 22 a podle tabulek bych dal max. 20 bodů :( Le myslím, že to je problém většiny lidí, co pracovali hlavou, nebo studovali a občas si dali na relax nějákej sportík, ale to je málo. Máte nějáké rady, co by pomohly? Něco, co by mi během pár týdnu zvedlo fyzičku? Děkuji všem za rady:)
JOACHIM :: Datum založení: 18. 03. 2009 :: celkem 67 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu OO 20:35:05 28. 03. 2009
default.png
Já jsem se zatím u PČR setkal spíše s tím, že je mnohem víc ceněno kvalitní administrativní zpracování čehokoliv, než honění pachatelů, bohužel. Samozřejmě, že je jenom dobře pokud na sobě příslušníci pracují a rozvíjejí se v tom, v čem jsou slabší. Pokud člověk má co nabídnout, tak si určitě najde svou tabulku na míru, kde bude systému PČR ideálně společnosti užitečný. Dobrého četníka z vás neudělá jenom to, že zvládne sto kliků. Řekněme si to rovnou, tak univerzálně dobrých policajtů, kteří umějí úplně všehno, jako já, moc není.:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 17:57:43 28. 03. 2009
Out.jpg
Ja se na tebe nezlobim, jen to proste vidim jinak. Je to dobrej policajt, nejlepsi na cete, supr jednani s lidma, to je presne ten typ cloveka kteryho si u moderni policie predstavuju. Velmi slusny a vstricny, schopny delat a pomahat s vecma ktery jsou treba i nad jeho povinnosti, ale pokud je potreba nekompromisni a dokaze si zpacifikovat temer kazdyho. Jinak kazdopadne tady Fairness1984 to napsal naproste presne defacto za me, mam stejnej nazor. A propo, ono na PMJ tech honicek nekoho po lesich fakt moc neni, skoro bych rekl ze nic podobnyho snad ten kamarad este nezazil. Kazdej na to nema, ja treba na skole behal vytrvalosti behy, fakt dobre, ale jak se melo zabehnout 100m na rychlost tak to sem byl silne podprumernej. Slo mi jen o to, ze takovy ty kecy machyrku tady jak to musi dat kazdej a kdo ne tak at chodi kanalama jsou pro me ubohy sracky i kdyby ten typek byl sebevetsi borec.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FAIRNESS1984 17:42:58 26. 03. 2009
default.png
Me se zda, ze tady na tomhle foru ma kazdy 2 metry a 130kg a beha jako kenan. Ne kazdy ma tenhle dar. No ja mam 178 cm a 100kg a na 1 km taky zrovna rekordy netrham, ale na 200-300 m vim, ze mi temer nikdo neutece. A k te vytrvalosti, proste se nekteri lidi nenarodi s tim, aby behali dlouhe trate. Ja hraval do 21 vrcholove hokej a celou dobu jsem chodival behat. V ramci treninku jsme toho taky nabehali mnoho, ale proste nikdy jsem casy na dlouhe trate nedokazal nijak zvlast vylepsit a mohl jsem makat jak chtel. Proste takhle to je, kazdy ma jine prednosti, nekdo vytrvalost, nekdo silu a nekdo proste budi respekt pouze tim jak vypada. Tim ale nechci rict, ze to nevadi, kdyz neubehne 1 km. Ale neni to o tom, ze se jeden nad druhym budeme povysovat, ze ja zabehnu jeden kilometr v rekordnim case a ty ne nebo ze ja zvednu na bench 150kg a ty jen 80kg. V hlidce prece musime kloubit prednosti kazdeho z nas tak, aby to perfektne fungovalo. Tot jen muj nazor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SUS4 15:06:12 26. 03. 2009
default.png
tak to se teda nema s cím moc chlubit ten tvůj kamarád, byt u PMJ a pomalu nedát ani kilometr, ja samozřejmě nikoho neodsuzuju ale pokud chce sloužit u ozbrojene složky tak by to mělo nějak vypadat a ne tu být za nazdárka, to může stát u soustruhu. Jinak pro tvou informaci ja vážím 130kg, a měřím 200cm,15 let dělám závodně karate a kickbox, tak jen pro tvou informaci když ten tvůj kamarád nedá se 100kg ani kilometr tak bych se nehlásil k PMJ ale raději někam do kanclu, o běhu to není to máš pravdu, ale na druhou stranu bych nechtěl za kolegu někoho kdo by mě při pronáslesování pachatele v kopcovitém lesním porostu zdechnul po 200 metrech. Ale tvůj názor je taky názor a neberu ti ho, každej holt máme jiné představy. tak se proto na mě nezlob

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOB52 14:54:28 26. 03. 2009
default.png
Tak já jsem asi divnej. Cvičím kliky pravidelně zhruba měsíc a půl, obden. Jedu tři, čtyři série. Vždy dokud můžu, začínám tak 30, minutka pauza a pak je to 20,15,12,10,8. Celkem se snážím v sérii udělat kolem 100. Zajímavé je že jednou jich poprvé udělám třeba 25 a za dva dny 36. Zatím necítím zlepšení. Asi už su starej :) Na vojně když jsem chtěl po mazákovi dopis tak jsem jich dělal třeba 100. Ale provádění kliků na vojně bylo trochu jiné, ruky ne na úrovni ramen, ale dále od sebe a nemuseli jsme jít až do napnutých ruk, to mě připadne nejtěžší. Na vojně jsem měl kamaráda, který začínal jak já v přijímači na 30klikách, ale jako mazák dělal každý den 1000 kliků v kuse, určitě když je člověk mladej a maká tak výkonost jde dopředu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PARAGAN 14:00:49 26. 03. 2009
default.png
Zkus třeba 4x denně serii 3x15 kliků, zaléží na co se cítíš :-) nebo můžeš klidně 3x denně, ale prostě pravidelně. Hlavně pokud by tě boleli třeba ramena nebo lokty ( jako že budou jestli na to nejsi zvyklý ) tak si dej klidně den dva volno a místo toho si jdi zaběhat, kdybys to přehnal tak si můžeš natáhnout sval nebo se prostě nějak zranit a to pak nebudeš cvičit tak 2 nebo 3 týdny, takže vše s rozvahou. Rozlož si to nějak během dne aby sis trochu odpočinul. Z vlastní zkušenosti vím, že když budeš chtít a budeš cvičit tak za měsíc se o dost zlepšíš, chte to prostě makat ale zároveň u toho přemýšlet aby sis zbytečně neublížil a nevyřadil se tak úplně :-) přeji hodně štěstí

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PITR 13:28:31 26. 03. 2009
default.png
A to těch 200 mám dělat v průběhu dne nebo třeba večer?? v sériích? třeba 20x10??

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PARAGAN 12:52:53 26. 03. 2009
default.png
Souhlasím s tebou, jen spodní hranice není 18 kliků ale 14 . . . Pro přijetí nemusíš dosáhnou 36 bodů jako to bylo dřív ale stačí už jen 32 bodů. Kliky byly sníženy z minimálních 4b na 2b, to samé u běhu na kilometr. Takže pro přijetí stačí 32b a pak na ZOP se testy opakují a minimum je 36 bodů jak to bylo dříve. I tak je to ale dost málo, myslím že průměrně fyzicky zdatný člověk to dá v pohodě na 40 - 50 bodů. . . a bench je fakt na kliky celkem k ničemu, jak píše Padre, dělěj denně 200 a uvidíš jak se to zlepší. Ale chce to chtít a vydržet no . . .

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PADRE 07:40:12 26. 03. 2009
default.png
Jak předepsaný limit? Spodní hranice je 18kliků!!! Horní limit není... Dělej denně 150-200 kliků a za měsíc budeš dělat 2x tolik co na začátku. Bench moc nepomáhá, když už, tak tlaky na stroji v sedě...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PITR 23:18:11 25. 03. 2009
default.png
Zdravím, měl bych dotaz ohledně kliků!! Může mě někdo poradit jak je nacvičit?? Do posilovny chodím--zvedám dle rad bench, denně trénuju cca.40 kliků a pořád se mě nedaří zvládnou předepsanej limit..tak nevím dík za rady

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio