Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Jak na psychotesty

Zdravím, chtěla jsem někoho poprosit jestli by mi nemohl někdo pomoct zvládnout psychotesty? Poradit jak na to. Absolvovala jsem je letos k PČR a bohužel mi bylo řečeno že jsem neprošla jejich kritériemi, ale jaký ty kritéria jsou a co se jim nelíbilo se člověk nedozví. Chtěla bych to zkusit jinde u jiné složky, ale bohužel nevím jak mám tedy odpovídat. Diky
MYSOUN :: Datum založení: 12. 10. 2018 :: celkem 38 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu FOXX 16:46:10 18. 10. 2018
Foxx.jpg
EVAB [2018-10-18 14:07:51]: Mia mi v podstate vzala neco málo z úst :-) Mate si o sobe myslet to, co si o sobe myslet chcete a nenechat se uplne ovlivnit něčím názorem. Na druhou stranu ale hrozne chvalim pochybnosti o sobe same, pokud jsou přiměřené, protoze jedine tak se muze clovek vyvíjet, posouvat... urcite bych nebyla drzá.. to neni uplne dobra rada :-)) i kdyz to asi treba nemyslela doslovně. V jejich sboru by to prošlo, v našem to lidé na vedoucích pozicích neradi vidí, obzvlášť u nováčků....

Nikdo netvrdí, a to ani ta psycholožka, ze jste magor :-) Bohuzel nevim, cim jste si prošla, ani jak jste reagovala na kempu.. bud můžete byt vlivem zkusenosti a věku prilis apaticka, netecna.. nebo, a to asi spis, hodne empaticka, citlivá... a pokud do toho mate již za sebou ne uplne hezke veci, mohlo by to mit negativní dopad na vaši psychiku. Vyhodnotila vas jako nedostatečně psychicky odolnou vuci negativním vlivům, pripadne nachylnou k tomu brat si veci osobne, prožívat je více, než je pro tuto praci potreba, atd.
Opravdu strilim od boku, vubec vas neznam.

Navic mohlo jit o zkousku. Ja osobne jsem to zažila na kempu několikrát. Přesvědčovali nás, ptali se, premlouvali, kritizovali, az ponižovali a čekali, kdo povolí.. kdo to vzdá. Pokud vám tohle rekla a vy jste přijala její názor, aniž byste se zeptala: Abych tomu rozumnela správně, vyhodnucujete me jako nevyhovující a ukončujete se mnou výběrové řízení?, pak jste neprošla zkouškou a utvrdila ji v tom, co vám předložila... ale je to tezky, chapu vas :-) Uvidíte, jak vám to dopadne. Můžete se hlásit v jinem kraji, kde neni kemp, pokud mate vse splněno ,-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EVAB 16:30:21 18. 10. 2018
default.png
MIA [2018-10-18 15:17:58]: Podala jsem návrh na přezkum, tak uvidím. První jsem prošla v pohodě a tahle na tom kempu mi po jednom a půl dni řekla toto. Řekla mi, ať jdu k MP.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 15:17:58 18. 10. 2018
mia.jpg
EVAB [2018-10-18 14:07:51]: soustredila bych se na to, aby me zbytecne ovlivnovalo, co o me rikaji/ si mysli ostatni, i kdyz je to nekdy tezke. Tak na tu psycholozku bych byla drza a rekla ji, ze vzhledem k promelivosti lidske psychiky nema-li vesteckou kouli nemuze vedet jestli me predesle zkusenosti zoceli a nebo prizabijou.A at mi to da, ze to vyzkousime misto polemiky radeji v praxi. Pokud a le po vyneseni takove obavy znejisti i vas a vidi, ze ani vy si nejste jista sama sebou- rekla bych, ze to je nejvetsi problem. Psychicky nejsilnejsi lidi, co jsem potkala byli z koncentraku. S takovou teorii by byli davno po suicidu...Cl.zvladne vzdycky vic nez si mysli. A byt tak trochu magor je u izs neco jako nepsana podminka...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRALOK 15:10:00 18. 10. 2018
default.png
MYSOUN [2018-10-18 10:07:39]: Tenhle odstavec dává psycholožce zapravdu, ikdyž samozřejmě nemohu tvrdit,že její NE bylo ovlivněno tvojí neschopností snést kritiku, řešit situace konstruktivně s nadhledem,nereagovat hned osobně a hašteřivě...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 15:06:08 18. 10. 2018
mia.jpg
FOXX [2018-10-18 13:58:40]: takhle to zase neber, kdyz ma nekdo blby den psychotesty taky nemusi projit. Kdyz treba neco dulezityho v sobe resis, tak i ty odpovedi budou v podobnych tematech v rozporu a budes zdanlive neustalena, nerozhodna bytos... Jo, oprava doktorat z psychiatrie :D taky premyslim prdeli dneska.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EVAB 14:07:51 18. 10. 2018
default.png
FOXX [2018-10-18 13:58:40]: Tak teď nevím co si mám o sobě myslet :-) Psycho mi to na kempu nedala, protože "by ta práce prý pro mě byla náročná, po tom co mám za sebou..." Trochu výrok psycho nechápu... Je pravda, že jsem už kapku starší kus, ale jako magor si nepřipadám...:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 13:58:40 18. 10. 2018
Foxx.jpg
MIA [2018-10-18 13:44:45]: Super zprava, tak je to cely jeste vic v p*deli, nez jsem si myslela :-))))) Jsem rada, ze me tahle firma porad dokáže něčím prekvapovat :-)))) Což tedy ale neni moc lichotiva zprava pro nekoho, kdo neprojde...............,,:-)))):-X
Ale mela jsem pravdu v tom, ze pokud by se madam alespon trochu hodila, zcela jiste by za současného stavu prošla :-))) achjo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 13:44:45 18. 10. 2018
mia.jpg
FOXX [2018-10-18 09:43:15]: me se moc nechce vstupovat do vlakna (na psychotesty jich je tady trilion), jen pozn.: psychotesty u pcr jsou momentalne nastaveny takovym zpusobem, ze i deviantni cl.projde. dle os., co ma z psycholy doktorat, dalsi mgr. a dalsi mgr.psychosocialni studie a vsichni se temi testy hrabali.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 10:15:57 18. 10. 2018
Foxx.jpg
SEKTA [2018-10-18 09:46:17]: Krasny..:-)) ale mohl sis ušetřit spoustu casu - spánek ani nic jineho v tomto pripade nepomůže a damu zajímají jen ty názory, kde s ni ostatní budou souhlasit, nebo ji napíšou zaručený recept, jak ty psychotesty odrbat :-))) Napsala bych to ji, ale nesmim, byla bych zase přechytračelá či co :-)))

Na specializované útvary jsou zase uplne jine podminky... a samozrejme, jakmile bude někde hrát roli lidsky faktor, absolutní objektivita zaručena byt nemůže. Ale to nejsi ani ty, ani ja nejsem zcela objetikvni, i kdybychom sebevic chtěli... u některých případu zůstane rozum stát, proc je vybral psycholog jako nevyhovující, ale to opravdu spíše az v ramci policie a spec. útvaru, ne při náboru....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MYSOUN 10:07:39 18. 10. 2018
default.png
REPLY:FOXX:69838-1:2018-10-18 09:43:15 tak pardon moc se omlouvám asi sem měla napsat téměř podle pravdy asi tři otázky jsem dala jenom proto že by to tak mělo být.. stačí? Snad už budete spokojená. Je mi v celku jedno co si vy myslíte..já bych vás za kolegyní taky nebrala jelikož bych nechtěla pracovat s někým kdo si hraje na prechytraleho. Divím se že nepracujete jako psycholožka když vam to tak jde. Můžete rozebírat lidi na potkání. Chtěla jsem pouze radu, neprosila jsem se o to aby mi tady někdo psal jestli na to mám nebo nemám to ať posoudí lidi kteří jsou k tomu určený. Nemusíte na to reagovat mně vaše odpověď nezajímá. Děkuji přeji pěkný den

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio