Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Hrudník až na podlahu!:)

Potřebuju radu - jak cvičit kliky, abych se dotkla hrudníkem podlahy? Ovšem tak, aby to taky bylo slyšet...Normálně bušit prsama o zem?! Nevím, jestli to bojaři ví, ale ženská prsa jsou poměrně citlivá a mlátit sebou o podlahu tak, aby to slyšeli, normálně bolí. Mám svoje prsa ráda. Nebo na to jdu špatně, poraďte mi prosím, jak je to správně. Zatím jsem naštvaná na tu nesmyslou buzeraci a poznámky typu: chybělo vám 5cm; dotyk jsem neslyšel; níž; ještě níž apod. Kliky jsem normálně trénovala a podle trenéra v posilovně jsem je dělala zbytečně poctivě. A těch svých 22poctivých kliků jsem u testů proměnila v8. No můžete mě zdrbat, že i 22 je málo, jasně.
IKE :: Datum založení: 03. 04. 2009 :: celkem 67 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu BOB52 19:15:55 15. 04. 2009
default.png
Díky za radu, ale už jsem si poradil. Testy už mám naštestí za sebou. Já zase tak velkou vanu nemám, takže jsem zadek moc vystrkovat nemusel. Do budoucna, ale budu muset trochu zhubnout, špatně se s tím nejen klikuje, ale i běhá :).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu IKE 17:58:16 11. 04. 2009
default.png
Pim Burger: Děkuju ti za tip na film, určo se podívám,až bude trochu víc času. Ale rozhodně ne kvůli tomu, že tam hraje Gere...Zítra myslím dávají další, nalákal jsi mě a budu se jistě dívat bob52:Tak to nám na testech taky vysvětlili, ti s bříškem prostě víc vystrčí zadek. Tak, aby byli na zemi dřív tím hrudníkem, než pupíkem :) Ale moc si to představit neumím, zkus a dej vědět:))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOB52 18:19:58 10. 04. 2009
default.png
Měl bych jen takovou připomínku ke klikům. Pochopitelně hrudník na podlahu, ale jak je máme cvičit my co máme pneumatiku :)? Ona to není žádná legrace, prvně se dotkneš země pupkem, pak jdeš pořád níž a až se zarazíš o hrudník. Má to výhodu, že část cesty nenamáháš ruce naplno :). Ona je to samozřejmě legrace, ale s vanou se blbě klikuje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 16:01:22 10. 04. 2009
default.png
Takoví jsou nejlepší, co haní PA, ale nikdy tam nebyli a všechno ví jenom z doslechu. Ach jo, přesně takhle vznikaj fámy... PA se dá udělat, stejně jako všechny školy, ale kromě prváku to rozhodně není procházka růžovým sadem, což se týká hlavně trestního a správního práva. Když je to taková sranda, pojďte si jí všichni udělat !!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LIN 21:41:43 09. 04. 2009
default.png
O lidech co maji PA a nevyuzili "bocni vstup" myslim neco vim. Jsem jeden z nich. Fakt asi nema cenu se rozepisovat, protoze kdo nezazil nepochopi. Jinak jak bylo zmineno PA tezce upada. Po svych zkusenostech co ted mam s nekterymi kolegy a vedoucim, radim vsem co maji aspon v necem obor perspektivni pro policejni praci (pravo, IT, jazyky) bezte bocnim vstupem. Tot muj nazor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 21:11:16 09. 04. 2009
Pim Burger.jpg
Já o to o PA jen slyšel. Nerad haním jakoukoli VŠ, i když u některých se to fakt dost nabízí:-)) (viz můj rozhovor s Ike na tomto vláknu). Já se na PA hlásil dvakrát a nepodařilo se mi to ani jednou, takže trefovat se teď do ní by ode mě bylo jako kyselé hrozny, ale jak jsem řekl, neslyšel jsem na ní až takovou chválu. Ale totéž se dá říct o právech na UK nebo v Plzni. Těžko říct, když jsem to sám nestudoval.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 21:08:25 09. 04. 2009
Pim Burger.jpg
To tě jen ctí, že jsi se rozhodl pro tuhle cestu. Určitě by si tě tví kolegové měli za tohle vážit. Já osobně bych na tvém místě využil boční vstup a vůbec bych se za to nestyděl. Ale ono asi také záleží, co chceš u PČR dělat, jestli sedět v kanclu nebo pracovat na ulici. No a samozřejmě taky na tom, jestli se dokážeš smířit s nižší PT. A VŠ, co použíjí boční vstup, bych vážně nenazýval kariéristy. Řekl bych, že ono jde i o to, co máš za znalosti z civilu a že třeba víš, že s jazykovými nebo jinými "speciálními" schopnostmi budeš užitečnější někde jinde, než třeba právě na OHS. Znám jeden takový případ, kdy známý známého také nastoupil (k cizině) s vysokou školou a začal odspoda. Šoupli ho na Ruzyň, aby tam dával razítka u přepážky. Místo sice celkem teplý, peníze taky ušly, ale prostě se tam s VŠ cítil trošku nadbytečný, tak se prostě přihlásil do výběrovýho řízení a je pryč. Dělá práci, co je pro něj smysluplnější a tohle se mi nezdá odsouzeníhodné. A těch papírů a praxe tam asi taky tolik nepobral.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OO 20:46:58 09. 04. 2009
default.png
Já jsem strážmistr Ing. oo, čili ukázkový opak bočního vstupu a odstrašující příklad pro všechny kariéristy VŠ, kteří uvažují o práci u PČR. Nejsem rozhodně vyjímka. Na podzim to dotáhnu po dvou letech do trojky, díky protekční dálkové zopce:) PA rozhodně není nic extra.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 20:15:10 09. 04. 2009
Pim Burger.jpg
Souhlasím s tebou. Navíc co takhle slyším od policistů, tak ti největší trotli nepocházejí z těch bočních vstupů ze zemědělky, ale ze středních odborných učilišť z doby, kdy člověk ještě nepotřeboval k policii maturitu. Nevěřím, že by nějaký průměrný vysokoškolák byl schopen vidět úsporu peněz v odstranění zeleně. Na tohle člověk potřebuje opravdu selský rozum, podpořený minimálně 30-ti letou praxí. To samý platí o věčném hanobení jakýchkoli nováčků. Znám dva policisty, co slouží u PČR 11let (teď budou končit, aby nepřišli o výsluhu), protože si našli teplé místečko, které je díky dlouhé praxi nicnedělání vyneslo až na nějakýho nadpráporu a vedoucí směny nebo čeho, k tomu si přivydělávali jako zedníci a různé jiné pomocné práce, teď mají zatím teplé místečko, z praxe nic neumí, protože na jejich pozici se nanejvýš plánovaly směny a teď je samozřejmě konec s výsluhou, tak odcházejí. Ve vašem podání to bude znít: dva policisté v produktivním věku s 10 lety praxe jsou nahrazeni blbými vysokoškoláky, Langerovými dětmi. Prostě škoda slov. Fuj to jsem se rozohnil.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 20:04:00 09. 04. 2009
Pim Burger.jpg
Jenže milý Božku, ty jsi neodpověděl na moje argumenty. Jen tu hájíš názor, že je boční vstup hovadina a vysvětluješ, proč jsou lidé s VŠ tak neoblíbení, ale to nebylo téma debaty. Mě by spíš zajímalo, co by udělali lidé se SŠ, kdyby měli VŠ. Pořád se tu křičí o vyšších třídách a jak má každej jet sám na sebe a když někdo využije své VŠ vzdělání při bočním vstupu, který ale on nevymyslel, což pro něj také může být jediná výhoda, co bude u PČR jako vysokoškolák mít, tak je pro všechny hned sketa. Ale to je blbost. Když mám příležitost, tak jí čapnu a ne, že půjdu do 2. nebo 3.PT jenom proto, protože si to lidé se SŠ přejí. Takové rady se mi zdají hoooodně pokrytecké. Navíc tu většina z vás dělá, jako kdyby kriminálka byla neurochirurgie. Souhlasím, že systém, tak jak je, není dobrý, ale zároveň nesouhlasím s odsuzováním těch, kdo využijí boční vstup. Když jsou ty "hnojárny" a "peďáky" tak snadný, tak si je udělejte taky a můžete mít boční vstup. A výmluvu, že nechcete ztrácet čas, neberu. Když tě to dostane výš, kde budeš užitečnější než nějaký boční vstup z civilu. Však jim ukažte, jak se to má dělat. A propos-na OHS se člověk s VŠ opravdu uplatní a naučí se hodně s policejní praxe. Řídit auto, mlátit se po hospodách a tahat se s feťákama. Pak se napíše ÚZ a hotovo-výborná policejní praxe. Osobně obdivuju lidi, co na OHS dělají, protože za tyhle prachy bych to teda rozhodně nedělal. Out: Zajímalo by mě, kolik "hnojáren" jsi vystudoval, když jsou všechny tak snadný. Popravdě já slyšel spíš o nevalné kvalitě PA, než zemědělek, ale jak myslíš. Jednou tu jeden policista velice moudře řekl, že nejvíce o snadnosti vysokoškolského studia vědí lidé se SŠ. No a ono na tom něco bude. A aby bylo jasno, nemám nic proti lidem se SŠ, sám taky nemám vysokou, ale prostě nesnášim to věčný navážení se do lidí s VŠ. Všude ve světě se vzdělání cení, jen v ČR člověk musí skorem schovávat titul, aby mu nenadávali.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio