Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

btw hrudník na podlahu asi, jak pro koho

Já jsem teď absolvoval fyzické testy úspěšně a překvapilo mě, že po tom co nás rozdělili do tří skupin jsem chytl tu nejtěžší skupinu na kliky. Musel jsem se hrudníkem dotýkat bojaře hřbetu ruky. To by mi ani tak nevadilo, jelikož jsem s tím počítal, a vymáčkl jich nakonec 30,(což v mé skupině 2.nejlepší výkon), ale ostatní 2 skupiny(kde byly 4 holky,pár kluků vepřpostavy to měli lážo plážo a lámali tam kolem 40-60 nepodstivých kliků, není zrovna moc spravedlivé. Buď jsem měl smůlu nebo tlačenka?
TYGR :: Datum založení: 06. 04. 2009 :: celkem 109 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ARLETTE 11:24:44 27. 04. 2009
default.png
Jen jsem chtěla upřesnit, že "zemědělku" jsem začala studovat při práci, ne jako civil s tím, že pak půjdu k policii, a už vůbec ne bočním vstupem :)) Jinak idioti se najdou naprosto všude, jen se mi zdá, že u PČR se nějak nebezpečně množí...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 20:47:44 24. 04. 2009
default.png
Nevim, jestli se dá protekce ve vedení školy nazývat protekcí u PČR, protože funkcionářů ve vedení školy a učitelů je tu nejspíš víc ci vilistů než policistů. A jako rezortní se tahle škola zrovna moc nechová...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 17:47:56 24. 04. 2009
Out.jpg
Jinac ano, ja se priznam, ze sem byl tenkrat nasranej a zhrzenej jak ty pises. Protoze sem tomu neco daval a obetoval a nakonec to prislo vnivec, protoze jsem se nenarodil do rodiny kde tatinek by v 19ti vlezl do KSČ, pak sel k SNB, vystudoval si VUML a pak by byl plk. u PČR. Kdyby si tomu obetoval cas a energii jako ja tak by te to taky sralo, to se tady zase nedelej.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 17:44:01 24. 04. 2009
Out.jpg
Ne, uz davno nejsem zhrzenej a ani me nikdy nesrala ta skola jako celek, srala me ta protekce u PČR. Jinak co se tyce skoly tak sem to psal protoze znam osobne nekolik chlapu kteri ji studovali kdyz byli u PČR a vim jak jsou osobnostne a dusevne schopní a nakonec ji stejne udelali. Je jasny, ze kdyz ji ty studujes nebo si studoval tak ji budes hajit, ale dle myho ti clovek co do toho vidi rekne, ze resortní skola je proste jednou resortní škola a bylo to tak za socialismu a je to tak ted, to si nedelej iluze. Kazdopadne mas pravdu v tom, ze protekce je asi vsude, lec si myslim, vzhledem k tomu ze PA je svazana s PČR, ze tam je to extrem.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 17:21:52 24. 04. 2009
default.png
Tak koukám, že Out je zase jeden z těch zhrzenej, kterýho na PA nevzali a tak na ní bude jenom plivat. Myslíš si, že je jenom pro blbce ??? Pojď si sem zkusit trestní nebo správní právo a uvidíš, jak je to jen pro blbce. Na trestním právu si tu tolik zakládaj, že ti neuznaj ani zkoušku z Karlovy univerzity. A výhodu kvůli tomu, že jsem policajt, jsem teda zatím nezaznamenal. Vlastně jo, pardon... Při střelbách si nás, policajtů, nevšímal, nechával nás v klidu a věnoval se civilům. Proč asi... Dovedl bych i pochopit tvoje rozladění nad tím, že ses sem nedostal, protože pár protekčních dětiček mělo vlivný rodiče, ale nemusel by ses snižovat na úroveň pavlačový drbny a hned tu školu hanět. A mezi námi, ukaž mi školu, kde zaručeně žádná protekce není...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 15:32:16 24. 04. 2009
Pim Burger.jpg
No, to je právě to. Já si nejsem jistej, jestli tě vysoká škola v ČR připraví na nějakou praxi...:-)) Dost o tom pochybuju. Dá ti nanejvýš slušnej teoretickej základ, ale jinak?? Stejně se všechno budeš muset učit za pochodu. Máš to jako se střední - člověk přijde ze školy do reálnýho světa a přestože ví, jak by to mělo být, tak tak nic nefunguje. VŠ má dle mého smysl v tom, že ti pomůže lépe pochopit svět kolem tebe, popř. rozumět lépe tomu, co se kolem tebe děje. Proto v zásadě nejsem až takovým odpůrcem bočních vstupů (a možná trošku i kvůli tomu, že nejsem u PČR 8oD) jako ostatní tady. Myslim, že pokud to člověku pálí (a to se dá u většiny VŠ předpokládat), tak je schopnej si spoustu vědomostí osvojit celkem rychle - zvlášť pokud je to spojeno s praxí. Policejní práce není neurochirurgie, i když si to tu spousta lidí myslí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 15:19:55 24. 04. 2009
default.png
Já si to taky nepředstavuju, že budu lítat po ulicí s pistolkou :-D vim, že se tam budu učit .-) Právo, tak to by mě nevadilo, na škole jsem ho měla :-) sice ne tak do hloubky, ale nevadilo...:-) Chtěla bych to zkusit, až bud mít něco odslouženo u policie :-) Nehrnu se tam :-D Máš pravdu asi mě to nebude bavit od začátku do konce, ale chtěla bych tu školu zkusit, abych se mohla ještě o práci, kterou chci dělat naučit :-) Kdybych chtěla být ředitlka nějaký firmy,tak si taky udělám ekonomickou, abch o té práci vše věděla :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 15:12:56 24. 04. 2009
Pim Burger.jpg
Já se připojuju k Outovi, co se týče přijímaček. Mám stejnou zkušennost i podobné umístění jako on. O protekčních dětech jsem jenom slyšel, ale nikoho osobně neznám-i když je pravda, že jsem tam potkal jednu ženskou, co mi řikala, že jí šéf navrhnul, že když se s ním vyspí, tak se tam dostane, ale buhví, co to bylo zač. Každopádně to je na všech školách, to bych si nedělal iluze. Na druhou stranu jsem pak potkal i holku, co se prostě na přijímačky naučila a dostala se tam bez konexí u PČR. Záleží holt na tobě. Každopádně by ses ale měla připravit na to, že neexistuje škola, která tě bude od začátku až do konce bavit. Ono Policejní akademie zní moc hezky, ale uvědom si, že to neznamená, že si budeš lítat po městě v uniformě s pistolí a učit se něco užitečnýho...:-)) Ona třeba představa, že bych se měl učit právo, který tam určitě je, by mi to dokázala docela snadno zprotivit. A takových předmětů tam bude jistě víc - ale to ti tu řekne spíš někdo, kdo to studoval. Jinak udržet se na VŠ není tak obtížný. Na každou zkoušku tam máš šest pokusů (a někdy ještě víc), takže je to spíš o vůli se něco pořád znova a znova učit, i když tě to právě nebaví. Pokud jde o podobnou školu, jako je PA, tak v Praze existuje soukromá vyšší odborná škola Trivis. Je tam něco jako bezpečnostně-právní studia nebo krizové řízení či něco takovýho, můžeš si tam udělat zkoušky na ježdění s majákem, zbroják a řízení malého plavidla v rámci školy, ale taky si nepředstavuj, že to jen sranda. Je tam právo, sociologie, myslim i historie, částečně ekonomika. To máš už dneska skoro na všech školách. Hlavní nevýhodou je hlavně titul Dis. (nejsem si jistý, jestli jsou tam Bc. programy) a samozřejmě peníze. Za semestr se platí asi 15 nebo dokonce 25000Kč.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 14:52:06 24. 04. 2009
default.png
Nebo nevíš o nějaký škole, která by se podobala PA :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 14:41:43 24. 04. 2009
default.png
Ty jo, tak to je husté..a především velkej hnus!!!!! No u mě je to těžší, už jak jsem psala níže.....prostě já na studování nejsem...musí mě ta škola prostě bavi, musím k tomu mít vztah a na takovou školu jsem nenarazila...jediná je fakt ta PA :-) však už si začínám vypracovávat ty otázky co jsou u přímaček a to ještě ani nejsem u policie a můžu říct, že mě to baví, prostě vim, že bych to chtěla zkusit a nadchla jsem se pro to...jooo, ale maturitní témata, tak to byl oříšek..ty jsem si jen kopírovala a maturita mě začala zajímat tak 5 dní před maturitou :-D Víš co tím chci říct? .-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio