Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

btw hrudník na podlahu asi, jak pro koho

Já jsem teď absolvoval fyzické testy úspěšně a překvapilo mě, že po tom co nás rozdělili do tří skupin jsem chytl tu nejtěžší skupinu na kliky. Musel jsem se hrudníkem dotýkat bojaře hřbetu ruky. To by mi ani tak nevadilo, jelikož jsem s tím počítal, a vymáčkl jich nakonec 30,(což v mé skupině 2.nejlepší výkon), ale ostatní 2 skupiny(kde byly 4 holky,pár kluků vepřpostavy to měli lážo plážo a lámali tam kolem 40-60 nepodstivých kliků, není zrovna moc spravedlivé. Buď jsem měl smůlu nebo tlačenka?
TYGR :: Datum založení: 06. 04. 2009 :: celkem 109 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu OUT 14:13:28 24. 04. 2009
Out.jpg
To je hnus nejvetsi, ale u policie je tohle naprosto normalni, porad. Tady ti taky kazdej bude tvrdit, ze k SPJ do Prahy se rovnou nastoupit neda. Kazdej policajt co uz slouzi se tam zkousi dostat, sou na to poradniky. A ja znam osobne pripad (tnz. zadny "jedna pani povidala") kdy typek nastoupil z civilu rovnou k SPJ. Kdyz by ses tady na foru zeptala, tak ti kazdej rekne ze to mozny neni nikdy v zivote. No hele nedelej si iluze, PA je oproti civilnim vysokejm skolam (nemyslim soukromy) fakt pro blbce. Tzn. zas tak tezky to neni. No, tak ten kamos mel problemy hned, ale tatinek ve druhym rocniku zavelel a mohl s klidem opakovat. Nakonec ten druhej rocnik stejne nedodelal a odesel sam, dneska ma u PČR dobry misto i tak:) A ta spoluzacka je nejvetsi vtip, to je takova blondyna co vypada jako modelka a fakt i tak inteligentni. Takze ve skole pri zkouseni ji jeji vzhled u kantorů dost pomahal a nemyslim, ze by to na PA kde je samej chlap bylo jinak. Kazdopadne ta se na nakym srazu tridy chlubila jak tam skvele opisuje pri pisemkach. Jak by taky ne, velka poslucharna a ten pedagog co dela dozor ma asi za to, ze uz tam sou dospely lidi a tam nemaj potrebu se takhle shazovat. Holt se asi plete. Kazdopadne ta holka nejakym zpusobem ten titul Bc. udelala. Ani nevim jak uz, protoze tyhle lidi mam u zadku a nemam potrebu se s nima stykat, takze to vim od jinejch. Hlavou to urcite neudelala takze asi tatinek anebo se nad ni vzdycky smilovali pro ty blondaty vlasy, dlouhy nohy a prsa... Jinak jako policajt mas velkou sanci se na PA dostat, tohle bylo vylozene pri civily. Ale nevim, osobne bych doporucil radsi civilni skolu, da ti daleko vic do zivota, ne jen k policii. Muj soucasnej sef delal driv na policii u UOOZ a taky zacal studovat. Jenze on zacal studovat socialni vedy sam od sebe na civilni skole. A vzdycky rika, ze na PA by nesel nikdy a ze kdyz si zazadal tenkrat u svyho vedouciho jestli mu dovoli studovat tak prej skakal jak certik z krabicky coze si to dovolil jako policajt chtit studovat, ale ne na PA. Jenze kdyz od policie pak odesel, tak mel velkou vyhodu ze nemel prave PA. Dneska studuje druhou vejsku (prava) a je vychechtanej. Obecne receno PA neni takovy terno jak se mnozi snazej tvrdit. Jakoze to je fakt elitni skola a tak podobne, taky sem si to driv myslel, ale skutek utek. Protoze vidim kdo vsechno to v ramci policie "vystudoval" a vim, ze ty lidi by si nekdy na UK ani neskrtli. Ono vubec se tam nad policajtama ve sluzbe dost smilovavaj. Takze asi tak:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 07:11:59 24. 04. 2009
default.png
Tak to je docela hnus :-( To se pak nemůžu divit, že se tam dostane samej debil :-) No a jak to mají pak na té škole, když jsou takový tupíčci?Prý je ta škola dost náročná....to když náhodou klesnou to sr**k, tak tatínek taky zavelí a je to? Takže se ani tu školu nemusí učit a mají jen titul? No já bych to chtěla zkusit u práce, dostat se tam až budu u policie :-) Ale tak všechno se má zkusit a myslím, že pro Tebe to byla dobrá zkušenost, ne? Ono umístit se na takovým krásným místě, tak to je fakt super, to gratuluju :-) Určitě si byl když to tak vezmeš, tak mezi 50ti prvními, ale díky těm blbečkům z jiného konce .-) Nooo, tak pro mě některé otázky jsou těžké :-) Ale tak člověk, když se tomu věnuje, tak se to naučit dá :-) Neříkám, že jsem nějaká chytrolína, takový průměr, ale když chci něco dokázat, tak si za tím jdu :-) Možná, že kdyby se našla ještě nějaká škola, která by mě bavila, tak taky studuju :-) Nebaví mě věci dělat, že musím, ale v životě to tak někdy chodí, člověk si nevybere :-) Každopádně díky za info, tedďka vím, že se na PA jako civil hlásit nemám :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 07:04:01 24. 04. 2009
default.png
A z čeho teda? .-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 21:03:46 23. 04. 2009
Out.jpg
Ja to pred par lety tesne po mature zkousel na PA jako civil. A skoncilo to moji dost velkou znechuceností... Celej posledni rocnik skoly sem 2x tejdne zustaval ve skole po vyucovani treba dve hodky se zastupcem reditele a probirali sme porad dokola ty stovky otazek. Vetsina pro me byla v pohode, dejiny, historie, spolecensky vedy a tak dale mi sly vzdycky, fyzika tam byla v mensine ale i to neni problem. Na PA se hlasilo tenkrat neco pres 4000 civilu z cely republiky, bralo se ofiko cca. 90 lidi, takze docela zahul, ale prijimacky mi prisly celkem lehky takze sem si veril. Nakonec mi prisel dopis, ze jsem se umistil na 138-146 miste a ze jsem nebyl prijat. Posral sem tam neco malo z ciziho jazyka nejspis. Ale ve finale mohl clovek skoncit treba 4000, je to fuk, proste te nevzali a neuspech. Co me ale nasralo totalne bylo kdyz sem zjistil ze takova dobra polovina nebo i vic mist z tech 90 je rezervovana pro protekcni deticky anebo lidi s konexema. Takze muj dobrej kamos, jehoz otec byl tenkrat plk. a velky zvire se tam dostal. A to vim, ze je daleko vetsi trubka a na stredni skole dokonce propadnul. Ja maturoval se samejma jednickama treba. Ani mi nikdy nerekl kolikatej skoncil, asi skoncil hodne vzadu, ale stejne ho vzali. A nejvetsi vtip sem zazil s jednou spoluzackou, ktera taky zrovna moc moudrosti nepobrala, ta to taky zkousela a taky sem vedel, ze ma vysoky konexe u PČR, resp. jeji otec. Kdyz sme se tenkrat videli v lete po prijimackach, tak rikala ze skoncila nekde okolo 1900 mista a ze ji taky nevzali. Pak sem ji radu mesic nevidel a nahodou sem ji potkal az nekdy za pul roku pred Vanocema, takze sme hned hodili rec co delame a tak a ona mi doslova vyrazila dech, protoze rekla, ze chodi na PA. Tak sem se zeptal jaktoze kdyz skoncila tak vzadu a nevzali ji. A ona ze ji asi mesic potom zavolali ze se uvolnilo jedno misto a jestli nechce nastoupit. A tvrdila to tak vehementne ze tomu snad sama verila. A ja si jen rikal "Jasne, ono se uvolnilo 1 misto a oni ne ze by zavolali tomu kdo skoncil 91, oni zavolaj holce co skoncila nekde okolo 1900 mista". Holt kdyz ji prisel dopis ze ji nevzali tak tatinek nazhavil draty a bylo. Takze sem ve finale zjistil, ze cloveku nestacilo bejt v prvnich 90, ale mozna tak 20, pokud tam vubec nejaky normalni lidi na zaklade znalostí vzali. Proste hnus, uz sem to tam nikdy nezkousel, dneska studuju jinou vysokou skolu dalkove pri zamestnani uz tretim rokem a sem spokojenej, i kdyz takhle to dneska asi chodi vsude, lec na ty PA to bylo do oci bijici, pro lidi co do toho trosku vidi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 20:17:32 23. 04. 2009
default.png
Neříkám, že jsou špatné, ale rozhodně ne z tvojí zkušenosti...:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 14:25:36 23. 04. 2009
default.png
Jenom teďka mě mrzí, že jsem nešla v 15ti na Gympl a šla na Ekonomku :-( Co jsem si pročítala ty otázky z příjmaček na PA, tak bych z oboru věděla tak Akcie, dluhopisy atd :-D ale fyzika, tak tu jsem měla pouze na základce :-( dějepis?pouze dva roky letem světem :-( Nezbývá než se to naučit všechno :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 14:22:23 23. 04. 2009
default.png
Počkej, takže moje názory jsou špatné? :-D Neee, takhle to prostě cítím :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 14:08:47 23. 04. 2009
default.png
Na to, že zatim teprve procházíš výběrovým řízením, hovoříš o policejních problémech, jako bys byla starej mazák...:-o

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 12:28:31 23. 04. 2009
default.png
Mám jen střední školu :-) Ale po služební zkoušce bych chtěla jít zkusit PA (prostě až si vyzkouším práci venku, která vim, že mě bavit bude, ale tu školu chci zkusit už jen kvůli sobě) Vim, že si můžu udělat třeba eknomku a pak jít na boční vstup,ale to já nechci,protože vim, že by mě ta škola nebavila, vim, že bych se učila protože musím :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 12:17:26 23. 04. 2009
default.png
Pouze můj názor....Nejde tady jestli máš školu na zaměření zemědělky, eknomky, IT atd...Jde to to, že když jde člověk se zemědělkou na boční vstup, tak nemůže mít šajna co práce venku znamená :-) Nebo, že by jste se tam učili něco o policejní práci? Každá vysoká je těžká, ale když už si udělám zemědělku, tak k tomu přece musím mít nějaký důvod..a té práci se chci věnovat, ne? :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio