Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Čárkový systém je nesmrtelný

Tak nám dnes byly nastíněny některé vize krajského ředitelství, mimo jiné co se peněz pro obvody týče. Prostředky na odměny nebudou prý dříve než v květnu - tedy později než v předchozích letech. Taky jich nebude tolik (což to se dalo čekat, to mne až tak nepřekvapuje). Rozdělovat se pak budou na bývalé okresy podle výsledků - rozhodujícími faktory prý bude procentuální objasněnost, počet ZPŘ a záchyt alkoholů. Přeloženo do lidštiny - kdo má vysoký nápad neznámých TČ, má jaksi smůlu, protože stráví hromadu času nabíráním a zpracováním, nedejbože aby se pak pokoušel ještě provádět šetření. Kde to není pro zloděje tak atraktivní, tam budou mít čas hrát si na dopravku, honit 180d a chlasty a díky nižší zatíženosti neznámáky budou mít vyšší procento objasněnosti a tedy vyšší odměny. Zjednodušeně řečeno - nižší zatíženost policistů = víc peněz na odměny. A tam, kde se nemají čas ani nažrat, utřou nos. Tomu říkám motivace. Jak je to jinde?
PAVEL-J-BILY :: Datum založení: 10. 04. 2009 :: celkem 125 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu VETERAN2 21:49:49 03. 02. 2016
default.png
HAMMER [2016-02-02 09:58:31]: Nevím, jak to chodilo u vás, ale já nepamatuji, že by vedoucího někdo popotahoval, když jeho podřízený něco provedl.
Maximálně, když se něco povedlo, udělali jsme to my dobře. Když ne, ten blbec to zmastil.
Ostatně. Třeba na jednom oddělení poblíž vydíral ovečky syn dobrého známého šéfa. Na to, že byl na obvodě, stoupal tak rychle, jak to jen šlo. Slouží v pohodě dodnes. A to jsem se o jeho výstřelcích dozvěděl od civilistů, kteří to měli tak po různu od lidí z města. Takže rozsah nebyl malý a bylo skoro nemožné, aby to šéf nevěděl.
Jiného jsem našel v seznamech spolupracovníků, ale ten měl dávno po zkušební době. Byl pravděpodobně tak problémový, že o něj nebyl další zájem. Nakonec ho odsoudili za nehodu s alkoholem. Že jezdil nacamraný, se vědělo, ale nikdo s tím nic nedělal. Oblíbenec ZVO. Mukla se šéf bál a navíc se mu hodilo, že šlapal po kdejakém chudákovi. Takže mu sypal osobní a doufal, že ho inspekce podrží, kdyby něco. Jak jsem už napsal, odešel v pohodě a na to, kolik měl odslouženo, s královskou výsluhou. Ten, co rubal manželku, byl taky starší. Se šéfem se dobře znal a ten ho do jisté míry i kryl tím, že neřešil, co vyloženě nemusel. Kdyby to nedělal, nikdy by to tak daleko nedošlo. Bylo ho na čem utáhnout a potichu se ho zbavit. Toho, co rozfofroval státní peníze, nikdo pořádně neznal. Byl z daleka a na oddělení nesloužil dlouho. Jinak ale už něco odslouženo měl. Jiný tak nějak na hranici únosnosti dojil ovečky v rajonu a když cítil, že bude úplatek protislužbou, ledacos odpustil. Nosil kde komu. Slouží dodnes a povýšil.
Snažil jsem se aspoň trochu podchytit pestrost případů. Někdy vedoucí něco může, jindy ne.
Chyba je už v náboru. Jestli se nepletu, za komunistů se minimálně někdy vhodní kandidáti typovali a pak procházeli výběrem. Dneska se čeká, kdo se přihlásí. Taky se tenkrát nebralo pár tisíc lidí ročně. Nevím o tom, že by někdo třeba člověku, který se zajímá o umění, nabízel místo u kriminálky, kde by znalosti využil. Kdysi tam takoví byli, ale to už je dávno. Zrovna tak jsem jako školák zažil, že kolega vybral auto s falešnou SPZ podle toho, že to nebyl rok výroby, kterému ta SPZ mohla být přidělena. Pravda. Tenkrát to bylo jednodušší, ale stejně. V autech se vyznal. Šikovní se sice pořád najdou, ale je jich zoufale málo. Většinou Rudá armáda.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 09:58:31 02. 02. 2016
default.png
CATANI [2016-02-02 08:45:04]: To jen dokládá, ža co je ta verbež ve vedení placena. Nemá tak náhodou mladý nějakou zkušební dobu, aby se dal plevel oddělit od zrna? Není to tak povinnost toho přepláceného ohvězdičkovaného vepře, aby se takových ničemů zbavil? Ohrožují i jeho lidi.... eeee co to kecám, soráč, policista ČR má cenu vojáku DRRA.
Není mi ale dost jasné, tihle blbci jsou problémem, mimořádky a tak. Jo vlastně, jsem zapomněl, u policie se managament za průsery povyšuje do jiné funkce.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 08:45:04 02. 02. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-01-31 22:06:05]: Neboj, já se nedivím, já jenom konstatuji.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:06:05 31. 01. 2016
default.png
CATANI [2016-01-31 12:15:32]: Čemu se dívíš. Byl jsi někdy delší dobu s dnešní omladinou? Jsou tak zvyklí. Když přijde ke sboru někdo k věci, je to spíš náhoda. Ten zbytek jsou blbové, kteří snad ještě věří, že si každý nese v tornistře svojí maršálskou hůl. Modla dneška jsou peníze. Když jim je dáš nebo jen slíbíš, budou šlapat po kdekom, jen aby se zavděčili. V tom lepším případě jsou jen povrchní a neschopní. Jinak by taky málokdo z nich skončil na místě za 15000 včetně víkendů a nočních. Čest a sláva nadšencům a jiným vyjímkám. Jak má člověk být k takovému materiálu kolegiální? Spíš si říkáš, aby to vyhodili včas, než namočí do něčeho i tebe. Tolik štěstí má ošem málokdo. Většinou ssebou budeš blba vláčet hodně dlouho. Třeba dokud ho nepovýší. Zvlášť a malém městě je opravdu radost, když jdeš řešit opilce za volantem s člověkem, který má na sobě uniformu jen proto, že ještě neměl soud po tom, co přejel nadrátovaný chlapa. Jiný prošustroval prachy z bloků, protože hrál automaty. Odešel přes inspekci. Další mukl v uniformě. Inspekci nosil a odešel se všemi poctami. Jiný jen rubal doma manželku. Abych to tu nevypisoval dlouho. K věci bylo tak 20 nebo 30 procent sboru. Zbytek úplný panoptikum. Kdo nezažil, neuvěří. A to byl proti dnešku ještě super stav. Všechno je to o lidech. Dokud to nepochopí ti nahoře, bude to jen horší. My to nevyřešíme.

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:32:04 31. 01. 2016
default.png
CATANI [2016-01-31 12:15:32]: No já bych spíše řekl, že za tím stojí jednak "kvalita" náboru a druhak přetržená kontinuita zácviku mladých staršími. Mladí škorpiví soplivci bez početných autorit nad sebou se prostě neumějí chovat.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 12:15:32 31. 01. 2016
default.png
HAMMER [2016-01-31 07:32:53]:
Cituji:Kolegialita u policie byla, aspoň za mne, tou nejsilnější stránkou celé věci. Policista totiž, což veřejnost pranic nechápe, deno denně někam přijede, neví kdo je kdo, co se tam děje a nemá ani čas si to zjistit a musí sjednat pořádek. Na jednání a rozhodnutí má zlomky vteřin, co myslíš? Dělá na místě všechno správně?

Todle naprosto podepíšu.
Policejní kolegialita je v naprostých troskách. Za jejím totálním zrušením stojí tzv. manažerské vedení firmy(policie není a nemůže být firma či fabrika vyrábějící čísla).Ruku v ruce, poté hlavně administrativní neadekvátní požadavky na výkon policisty, aby se daly hlavně vykázat statisticky.Či řízení jednotlivých policistů jako ovládání počítačové hry.
Věkově a služebně mladší kolegové si vůbec neuvědomují, že policejní kolegialita není o tom, jestli je někdo takový či makový, jestli o něm ten či onen něco řekl nebo něco po něm chtěl. A už vůbec nejsou schopni oddělit profesní záležitosti od osobních. Toto je jedním z faktorů, který vede i k ztrátě respektu k policii jako celku, ale hlavně arogantní a bezbezné jednání galérky či přestupců přímo s policisty.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:32:53 31. 01. 2016
default.png
ST693 [2016-01-30 23:49:03]: Zkus si přečíst svědectví agenta StB Žifčáka k událostem 17. 11. 1989 (domluvené divadlo režírované StB) a pak to, co se dělo s přebíráním moci - jak nás Havel prodal, obelhal a sám si nagabal.
Novináři by to zveřejnili? Stejná nápověda: rozhovor se Žifčákem na Radiožurnálu tuším z minulého roku, jaký imbecil ten redaktůrek je.
Novinář, ten nechápe ale lautr vůbec nic. On není ve skutečnosti placený za objektivní informovanost stejně, jako policista není ve skutečnosti placený za zjišťování objektivní pravdy a snižování kriminality.
Novinář pobírá peníze za jedinou věc: prodejnost své práce. A to jaksi nemá co společného s objektivním zpravodajstvím.
Jen se podívej jak mají na TV Znova vyvalené všichni redaktoři oči, když tlápou ty srance z kterých teče krev z televize až do obýváku, (Borhyová měla ještě donedávna vyvalené i kozy), jaký druh zpráv je na TV Znova a obecně... Senzace, senzace, senzace.
Tihle novináři že by měli říkat, jaká historie byla? Ty vado, podívej se na historii vzniku ČSR, jak je stále falšovaná a přikrašlovaná. Co udělal Masaryk s Benešem z českých Rakousko - Uherských vojáků - přesně totéž, co pak komunisti s ním.
Tady jsi v Česku, my si nepřiznáme, že jsme tuponi.

A GIBS: to jsou jak píšeš, bývalí policajti. Kolegialita u policie byla, aspoň za mne, tou nejsilnější stránkou celé věci. Policista totiž, což veřejnost pranic nechápe, deno denně někam přijede, neví kdo je kdo, co se tam děje a nemá ani čas si to zjistit a musí sjednat pořádek. Na jednání a rozhodnutí má zlomky vteřin, co myslíš? Dělá na místě všechno správně?

To nejde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ST693 23:52:31 30. 01. 2016
st693.jpg
HAMMER [2016-01-30 07:09:31]: A co GIBS? Po vzniku byla naplněna hlavně příslušníky bývalé Inspekce PČR. - http://www.gibs.cz/zpravodajsky-servis/tiskove-zpravy/stav-naplnenosti-gibs

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ST693 23:49:03 30. 01. 2016
st693.jpg
DAX [2016-01-30 01:30:43]:
HAMMER [2016-01-30 07:09:31]:

Dělá mi potíž se v tom článku vyznat, nějak nechápu souvislosti, revoluci nepamatuji. Kdyby to ale všechno bylo domluvené a ti lidi by stále ovládali stát, tak nevyřádili by se na tom novináři? To by se muselo řešit v soukromých TV denně. Nevěřím, že by tu mohla být silná cenzura. V žádném hojně navštěvovaném internetovém zpravodajství jsem toto nečetl, ani na žádné TV stanici neviděl. Jenom asi před půl rokem sem dostal odkaz na podobný článek na nějakém jiném webu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:09:31 30. 01. 2016
default.png
ST693 [2016-01-30 00:59:15]: Policie v demokratickém státě skutečně má být pilíř morálky, ale ve státě furt ovládaném bolševikem a jeho pohrobky viz článek z Daxova odkazu mimo jiné, by to byl zázrak, nemyslíš?

Víš co znamená myslet, že?

Po měsíci by jsi jako bystrozor zjistil jako my všichni první to, že jsi namočený ve svinstvu až po lokty a můžeš už leda tak držet pec. Jako mladý ušák nechápeš 90% toho, co děláš, jak to děláš a proč to tak děláš. Jakmile se něco naučíš a budeš používat rozum, začne na tebe vylézat to, kam jsi to vlezl a co vlastně děláš.

Proč si myslíš, že Němci nechávali kriminalitu běženců bez povšimnutí. Novináři u toho hýkají jakou objevili senzaci, ale jedna ze zásad každého řízení je zásada ekonomické rentability. Prostě jestliže pachatel šlohne někomu mobil za tři stovky, nemůže řízení a celé šetření proti němu stát dvě stě tisíc. Ledaže by se upravily zákony a pachatel měl povinnost toto celé zaplatit.

V Německu není ani známa totožnost těch negrů. Waterboarding ti změkčilci neumějí nebo nechtějí použít, takže ani nevědí, koho před sebou mají. Zjišťovat totožnost v pouštních rájích, kde již včera snědli to, co měli sníst až včera, jaksi nelze. Co s ním? Podle zákonů této přiblblé části civilizace prostě nic. Ve skutečnosti nemá identitu, nikomu nebude chybět, šup, řada 12, hrob číslo 32. Neštěkne ani pes.

U nás je tato zásada pokřivena tak dokonale, že i (zdaleka nejen) na základě jí dochází k tomuto:
- policie mravenčí práce na ulicích má za úkol sbírat střípky událostí, snášet je na hromadu a sestavovat z nich obrázek. Spousta událostí (obrázků) se tak sestaví celá, ale spoustě chybí celé části mozaiky, spousta kamínků. No a činností čárkomanů z řad vedení a jim přisluhujícím hajzlům z řad řadových dochází k tomu, že se tyto střípky v rámci křivení statistik ani nechtějí sbírat, když se seberou tak se zahazují a když už je ti největší tvrďáci procpou do skladiště, vedení je zaskládá a když ti největší tvrďáci najdou k těmto zaskládaným částem další kamínky a dostanou celý obraz, vedení jim zakáže celý případ "realizovat". Proč? No protože by se z toho mohlo zjistit, že se nekonalo, nebo prostě proto, že už je nový kalendářní rok a statistiky za rok minulý, kam skutek spadá, už jsou uzavřeny, odměny rozdány a prachsprosté lidské kurvě ve stejné a tobě drahé modré uniformě, co ti velí, z toho osobně nic nekyne.

Ale tobě kyne. Odejdeš do Prahy k nějakému útvaru, kde čárky nejsou, bo se tam jen něco hlídá. Po čase ale usoudíš, že by jsi se mohl vrátit někam blíže k domovu, tak si na vedlejším ředitelství požádáš, jestli by tě vzali. Ten jejich velitel, kam chceš jít a který by tě hned bral, zavolá tomu tvému kdysi bývalému, co jsi mu chtěl dělat jen svoji policejní práci do jeho vykřivených statistik a soustavného páchání trestné činnosti a co? No domysli si sám jak to dopadlo, když se kluk sebral a šel do céčka.

Tady máš odpověď, jestli je to všude. Není, u všelijakých eskort a hlídačů všeho se čárky nedělají.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio