Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Čárkový systém je nesmrtelný

Tak nám dnes byly nastíněny některé vize krajského ředitelství, mimo jiné co se peněz pro obvody týče. Prostředky na odměny nebudou prý dříve než v květnu - tedy později než v předchozích letech. Taky jich nebude tolik (což to se dalo čekat, to mne až tak nepřekvapuje). Rozdělovat se pak budou na bývalé okresy podle výsledků - rozhodujícími faktory prý bude procentuální objasněnost, počet ZPŘ a záchyt alkoholů. Přeloženo do lidštiny - kdo má vysoký nápad neznámých TČ, má jaksi smůlu, protože stráví hromadu času nabíráním a zpracováním, nedejbože aby se pak pokoušel ještě provádět šetření. Kde to není pro zloděje tak atraktivní, tam budou mít čas hrát si na dopravku, honit 180d a chlasty a díky nižší zatíženosti neznámáky budou mít vyšší procento objasněnosti a tedy vyšší odměny. Zjednodušeně řečeno - nižší zatíženost policistů = víc peněz na odměny. A tam, kde se nemají čas ani nažrat, utřou nos. Tomu říkám motivace. Jak je to jinde?
PAVEL-J-BILY :: Datum založení: 10. 04. 2009 :: celkem 125 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu RV 19:54:45 05. 02. 2016
default.png
Hammere, nezlob se na mě, ale ty pořád kritizuješ úplně všechno u policie, ale sám jsi tam vesele vegetil 20 let. To mi přijde hodně divný. Kdybys tam byl pár let a pak znechuceně odešel, tak to bych bral, ale takhle mi to od tebe přijde takový falešný a škodolibý. Pořád machruješ, jak jsi teď spokojený a jak vyděláváš. Budiž ti přáno, ale v tom kontextu 20 let u policie, mi ta tvoje imidž "procitnutí" přijde hloupá.

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:25:12 05. 02. 2016
default.png
Tak Zadek už vazbu nedostane taky. Ještě že už tu zbytečnou práci nedělám!!! Dnes jsem dělal od půl druhé do půl šesté, přes dva čistý zisk. Sám si práci seženu, sám si ji udělám, nikdo mě nejebe, peněz jsem tolik v životě neměl... Kdybych já vůl neztratil dvacet roků marnou snahou něco u té zkurvené firmy změnit, dneska bych byl za vodou úplně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 16:46:01 05. 02. 2016
default.png
HAMMER [2016-02-04 14:04:27]: Co to je proti Fajádovi. To je čárka, jak má být.
Zpravodajská velmoc Libanon nastraží past a naši bez problémů. I s navijákem. Místo aby se obrátili třeba na Rusy, jestli by se nepřeptali Hizballahu, až s nimi zase budou běhat po kopcích nebo třeba poslali přes ulici kulturního ataše z ambasády v Damašku, aby poprosil Asada, jestli by se jim nezeptal u spojenců nebo to prostě podle situace nějak ověřili, pošlou maníka, který neumí ani arabasky (jinak nevím, na co by měl tlumočníka) s novináři. Libanonci o skupině bez problémů věděli a podle toho to dopadlo.
Sobotka se holedbá, že momentálně nemá informace o tom, že by republice hrozil teroristický útok. To ale může být jen tím, že služby vědí kulový.
Že se propustil člověk, který zásoboval teroristy, vypadá víc než pravděpodobně. Spravedlnost dostala na frak a jak vypadáme u američanů, je snadné si domyslet.
Jaký rozum, takové dílo. Břídilové. Děsím se chvíle, kdy by tahle smečka měla bránit stát.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 14:04:27 04. 02. 2016
default.png
Čárka je, Zadek je z vazby ven a teď bude policie napravovat sšmějd pana soudce a hlídat ho, aby jí nezdrhnul. Doufám teda, že to neudělá a Zadek vezme roha.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 10:27:05 04. 02. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-02-03 21:49:49]: Samozřejmě že vedoucího nikdo nikdy za nic nepopotahoval, když byly mimořádky. Protože mimořádky nebyly takové, aby z toho byl veřejný skandál. Jakmile se to dostalo na veřejnost, vedoucí je v báni.
Nadřízení vedoucího a jeden druhého kryli. Bohužel se ale kryly i věci nevycházející ze snahy nebo aktivity policistů, ale i z darebáctví a porušování etiky policejní práce, což bylo 90% případů.
Dále jak píše, si pamatuju, že tak do polovičky devadesátých, no, do konce devadesátých let, setrvačností dojížděla štábní úroveň z SNB, chování, profesionalita atd. V půli devadesátých let se začali nabírat lidi slepí, blbí, roztržití, což se ještě jakž takž dařilo pacifikovat tomu pevnému a většinovému jádru starých, ale potom začalo přibývat příliš mnoho měkkého materiálu, takových těch nedouků, strýců, nemakačenků a byo to v loji. Na jednom oddělení byl mančaft výborný, navzájem jsme si slíbili jeden druhému, že pokud někdo "vezme", hnedka ho naprášíme.
Pak jsem to dodržel: vedoucí. Stížnost na úplatky a urážku vojáka. Ještě půl případu zahráli do autu a jeho povýšili na oddělení stupeň výš.
Jinde to stálo už za pendrek. Zase výborný šéf, jediný co jsem ho měl, dnes už nebožtík, ale mančaft... deset kilometrů od sebe, ale nebe a dudy. Jakobych dojel na jinou planetu. Úplně jiný, měkký, styl, nezájem o lidi... Četnická hrdost nic, tvrdost na drbany, nic...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 21:49:49 03. 02. 2016
default.png
HAMMER [2016-02-02 09:58:31]: Nevím, jak to chodilo u vás, ale já nepamatuji, že by vedoucího někdo popotahoval, když jeho podřízený něco provedl.
Maximálně, když se něco povedlo, udělali jsme to my dobře. Když ne, ten blbec to zmastil.
Ostatně. Třeba na jednom oddělení poblíž vydíral ovečky syn dobrého známého šéfa. Na to, že byl na obvodě, stoupal tak rychle, jak to jen šlo. Slouží v pohodě dodnes. A to jsem se o jeho výstřelcích dozvěděl od civilistů, kteří to měli tak po různu od lidí z města. Takže rozsah nebyl malý a bylo skoro nemožné, aby to šéf nevěděl.
Jiného jsem našel v seznamech spolupracovníků, ale ten měl dávno po zkušební době. Byl pravděpodobně tak problémový, že o něj nebyl další zájem. Nakonec ho odsoudili za nehodu s alkoholem. Že jezdil nacamraný, se vědělo, ale nikdo s tím nic nedělal. Oblíbenec ZVO. Mukla se šéf bál a navíc se mu hodilo, že šlapal po kdejakém chudákovi. Takže mu sypal osobní a doufal, že ho inspekce podrží, kdyby něco. Jak jsem už napsal, odešel v pohodě a na to, kolik měl odslouženo, s královskou výsluhou. Ten, co rubal manželku, byl taky starší. Se šéfem se dobře znal a ten ho do jisté míry i kryl tím, že neřešil, co vyloženě nemusel. Kdyby to nedělal, nikdy by to tak daleko nedošlo. Bylo ho na čem utáhnout a potichu se ho zbavit. Toho, co rozfofroval státní peníze, nikdo pořádně neznal. Byl z daleka a na oddělení nesloužil dlouho. Jinak ale už něco odslouženo měl. Jiný tak nějak na hranici únosnosti dojil ovečky v rajonu a když cítil, že bude úplatek protislužbou, ledacos odpustil. Nosil kde komu. Slouží dodnes a povýšil.
Snažil jsem se aspoň trochu podchytit pestrost případů. Někdy vedoucí něco může, jindy ne.
Chyba je už v náboru. Jestli se nepletu, za komunistů se minimálně někdy vhodní kandidáti typovali a pak procházeli výběrem. Dneska se čeká, kdo se přihlásí. Taky se tenkrát nebralo pár tisíc lidí ročně. Nevím o tom, že by někdo třeba člověku, který se zajímá o umění, nabízel místo u kriminálky, kde by znalosti využil. Kdysi tam takoví byli, ale to už je dávno. Zrovna tak jsem jako školák zažil, že kolega vybral auto s falešnou SPZ podle toho, že to nebyl rok výroby, kterému ta SPZ mohla být přidělena. Pravda. Tenkrát to bylo jednodušší, ale stejně. V autech se vyznal. Šikovní se sice pořád najdou, ale je jich zoufale málo. Většinou Rudá armáda.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 09:58:31 02. 02. 2016
default.png
CATANI [2016-02-02 08:45:04]: To jen dokládá, ža co je ta verbež ve vedení placena. Nemá tak náhodou mladý nějakou zkušební dobu, aby se dal plevel oddělit od zrna? Není to tak povinnost toho přepláceného ohvězdičkovaného vepře, aby se takových ničemů zbavil? Ohrožují i jeho lidi.... eeee co to kecám, soráč, policista ČR má cenu vojáku DRRA.
Není mi ale dost jasné, tihle blbci jsou problémem, mimořádky a tak. Jo vlastně, jsem zapomněl, u policie se managament za průsery povyšuje do jiné funkce.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 08:45:04 02. 02. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-01-31 22:06:05]: Neboj, já se nedivím, já jenom konstatuji.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:06:05 31. 01. 2016
default.png
CATANI [2016-01-31 12:15:32]: Čemu se dívíš. Byl jsi někdy delší dobu s dnešní omladinou? Jsou tak zvyklí. Když přijde ke sboru někdo k věci, je to spíš náhoda. Ten zbytek jsou blbové, kteří snad ještě věří, že si každý nese v tornistře svojí maršálskou hůl. Modla dneška jsou peníze. Když jim je dáš nebo jen slíbíš, budou šlapat po kdekom, jen aby se zavděčili. V tom lepším případě jsou jen povrchní a neschopní. Jinak by taky málokdo z nich skončil na místě za 15000 včetně víkendů a nočních. Čest a sláva nadšencům a jiným vyjímkám. Jak má člověk být k takovému materiálu kolegiální? Spíš si říkáš, aby to vyhodili včas, než namočí do něčeho i tebe. Tolik štěstí má ošem málokdo. Většinou ssebou budeš blba vláčet hodně dlouho. Třeba dokud ho nepovýší. Zvlášť a malém městě je opravdu radost, když jdeš řešit opilce za volantem s člověkem, který má na sobě uniformu jen proto, že ještě neměl soud po tom, co přejel nadrátovaný chlapa. Jiný prošustroval prachy z bloků, protože hrál automaty. Odešel přes inspekci. Další mukl v uniformě. Inspekci nosil a odešel se všemi poctami. Jiný jen rubal doma manželku. Abych to tu nevypisoval dlouho. K věci bylo tak 20 nebo 30 procent sboru. Zbytek úplný panoptikum. Kdo nezažil, neuvěří. A to byl proti dnešku ještě super stav. Všechno je to o lidech. Dokud to nepochopí ti nahoře, bude to jen horší. My to nevyřešíme.

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:32:04 31. 01. 2016
default.png
CATANI [2016-01-31 12:15:32]: No já bych spíše řekl, že za tím stojí jednak "kvalita" náboru a druhak přetržená kontinuita zácviku mladých staršími. Mladí škorpiví soplivci bez početných autorit nad sebou se prostě neumějí chovat.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio