Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Topolánek pokračuje v trestné činnosti?

Předseda vlády pokračuje ve vyznamenávání či oceňování "odbojářů", ale já to vidím takhle (§ 265/1,2a, § 67/1a,2b): Trestní zákon č. 140/1961 Sb: § 165 Schvalování trestného činu (1) Kdo veřejně schvaluje trestný čin nebo kdo veřejně vychvaluje pro trestný čin jeho pachatele, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok. (2) Stejně bude potrestán, kdo v úmyslu projevit s trestným činem souhlas a) pachatele nebo osobu jemu blízkou odmění nebo odškodní za trest, nebo b) na takovou odměnu nebo odškodnění sbírá. § 67 (1) Trestnost činu zaniká uplynutím promlčecí doby, jež činí a) dvacet let, jde-li o trestný čin, za který tento zákon ve zvláštní části dovoluje uložení výjimečného trestu a trestný čin spáchaný při vypracování nebo při schvalování privatizačního projektu podle zákona č. 92/1991 Sb., o podmínkách převodu majetku státu na jiné osoby, ve znění pozdějších předpisů, b) dvanáct let, činí-li horní hranice trestní sazby odnětí svobody nejméně deset let, c) pět let, činí-li horní hranice trestní sazby odnětí svobody nejméně tři léta, d) tři léta u ostatních trestných činů. (2) Do promlčecí doby se nezapočítává a) doba, po kterou nebylo možno pachatele postavit před soud pro zákonnou překážku, b) doba, po kterou se pachatel zdržoval v cizině, c) zkušební doba podmíněného zastavení trestního stíhání. Tak si říkám. Neměla by policie konat z úřední povinnosti? :-))
HANTA :: Datum založení: 04. 03. 2008 :: celkem 81 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu VLASTA 19:59:21 18. 03. 2008
default.png
Petro ne vždy se s Tvými názory ztotožňuji, ne vždy Ti dávám za pravdu,... ale v uvedeném případě Ti děkuji za podporu nejen svého příspěvku, ale zejména za podporu příspěvků ing.Burdy. Dík Vlasta.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETRUNA 19:09:27 18. 03. 2008
default.png
Honzade, psal jsi tu něco o zbytečných emocích, nu ale dobrá, k tomu se vracet nebudu, tebe se to přeci vlastně vůbec "netýká". Stejně jako jiným, i mě vadí ty tvé reakce na události, o kterých si můžeš pouze "jen" něco přečíst, neboť jistá očitá svědectví jiných nebereš v potaz, neb jsou samozřejmě proti té tvé zaručené pravdě a lžou. Připadáš mi, jak čertík na pérku v papírové krabičce, který vyskočí, jakmile někdo krabičku pootevře. Nekouká napravo ani nalevo, hlavně, že vyskočí. Jistě těmito svými příspěvky ubližuješ právě těm, kteří výše psanou událost se svou rodinou celý život neustále prožívají, a to nemluvím jen o Ing. Burdovi. Pak se objeví nějaký chytrolín se zaručenými informacemi, který je rád středem vesmíru a začne kázat. Zamysli se, prosím, až tu zas budeš skládat ta svá písmenka, (jak píše Vlasta) která pohromadě utvoří další nesmyslnou a zbytečnou zhovadilost, že to opravdu nestojí za námahu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HANTA 18:34:51 18. 03. 2008
default.png
Zdravím, čtu to, ale jinak jsem s komentářem skončil, jak jsem již napsal. Ale, když si přečtu od honzada: Kazdopadne vim urcite, ze pokud takto postupujete i pri vykonu sve prace, panbuh opatruj pripady ktere setrite za pomoci stejnych dusevnich pochodu .... tak dělám výjimku. 4 honzad: Tuto práci, ty duševní pochode, dělám celý život a jelikož mne nevyhodili, tak to mám minimálně - za 3, tedy dobře. Kdyby existoval pánbůh, ty magore, tak se zdaleka neděje to co se mezi lidmi děje. Jenže to jsme opět u odvrácené strany měsíce-že? A to jsi zcela určitě nepochopil. To ti tvůj malý mozek nebere. Jen jsi mi potvrdil, že zcela určitě víš houby a Vlasta má pravdu. Já zcela určitě vím, že kdyby jsem tě měl " v rukou" tak budu pracovat tak, jako se mi možná povedlo málokdy. Tedy víc jak precizně a profesionálně. Nesluší se to, ale měj se - blbečku. SORRY.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 17:16:12 18. 03. 2008
default.png
prosím, bývalý kolego, na "honzad" nemusíš-li tak nereaguj. Občas zde přečtu jeho "písmenka", ale nepřesvědčil mě o tom, že to myslí jak s děním u policie, potažmo s děním v celé společnosti dobře. Spíš z jeho slov cítím snahu vyprovokovat diskuzi za každou cenu, být středem pozornosti, a za každou cenu ukázat, že "ON" (tedy honzad)je lepší než ti druzí, kteří zde prezentují své názory. Proto se od něho nedej vyprovokovat k další diskuzi, je to zbytečné, "on má svou pravdu", kterou žádným, byť historicky doloženým argumentem, nevyvrátíš. Přeji hodně úspěchů ve službě i v soukromém životě. Bývalá kolegyně Vlasta.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 16:43:07 18. 03. 2008
honzad..jpg
Je pekne ze se odivate do zasluha a utrpeni vasich predku, ale co jste udelal vy pro to, aby organizatori tech zverstev byli zbaveni moci a potrestani? A pokud zbaveni moci byli (alepson formlane) co jste udelal porto aby byli potrestani? A pokud jde o vycet zasluch (a utrpeni) vasich predku, je vhodne litovat obeti: Ale tim spis je vhodne ocenit ty, kteri se odmitli stat obetmi a aktivne neco delali. A, vazeny pane inzerye, pokud vy si berete pravo takto soudit: "Otec Mašínů byl hrdina, jeho synové se však nepotatili a stali se z nich ubozí zločinci" Tak v tom pripade davate pravo i me, abych soudil ja vas. A pokud tedy komunismus takto perzekuoval vasi rodinu a vy jste se zcela dobrobvolne stal clenem "ozbrojene pesti delnicke tridy", ktera i silou hajila vedouci ulohu KSC (a tim tedy tyrany vasi ropdiny), tak jste proste bud bezskrupulozni pragmatik, nebo prosty zbabelec, ktery sice verbalne cti sve predky, ale v realu pomahal tem, kteri je tyrali... (vychazim tedy z predpokladu, ze jste vstoupil a slouzil v SNB).. Pokud jste v SNB nesouzil, tak se omlouvam. Ale obavam se, ze se nemylim... Je pekne ze jste hdry na sve predky. Je jen otazka zda-li oni mohou byt hrdi na vas.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ING-BURDA-NOS-PCR 07:55:27 18. 03. 2008
default.png
Tak vidíte pane kolego. Stalo se to co jsem psal. Jsme kultivováni po bolševicku jak napsal honzad a dokonce máme osobní problém, protože věříme ohledání místa činu, dítěti po zavražděném, ale nebaštíme to co tvrdí VRAZI a jejich přátelé. Vždyť přeci vrazi vědí nejlépe jak se to celé událo, oni byli na místě. Pro honzad. Opravdu je mi Vás líto, protože manipulujete s fakty úplně stejně jako ti bolševici o kterých tak rád hovoříte. Navíc Vaše myšlení v těchto věcech je až zvrácené. Víte, moje rodina si s manipulováním faktů své užila. Nejenže můj otec byl politický vězeň, jeho rodiče museli emigrovat ( a já jsem rád, že při tom nikoho nezabili), ale i otec mé matky byl odsouzen za velezradu na doživotí protože si dovolil být absoloventem Sorbony, držitelem řady patentů na výrobu umělého vlákna v ČSR, do roku 1948 ředitelem Spolany Neratovice a také meziválečným kapitánem Československé armády, čímž se stal nepohodlným a bylo ho třeba odstranit. Bohužel jeho se již nemohu zeptat zda by také v zájmu svého koryta vraždil brutálně a ze zálohy jako Mašínové. Víte já jsem hrdý na své předky, protože něco uměli a něco dokázali a hlavně dokázali zůstat lidmi a nestali se z nich ubohé zrůdy. Otec Mašínů byl hrdina, jeho synové se však nepotatili a stali se z nich ubozí zločinci. Jsem však fascinován Vaším zápalem a nadšením pro věc Mašínů a jejich vraždění. Vy jste u toho byl ? Ono totiž vycházet z toho co tvrdí Mašínové a jejich přátelé je stejně objektivní jako zde opsat zprávu STB. Váš postup je úplně stejný jako jejich. Budiž Vám přáno. Otřel jste se tady o mě, tak teď si dovolím jedno známé rčení: "Vrána k vráně sedá". Tímto jakoukoliv další komunikaci s Vámi končím. Budu však doufat, že možná jednou dospějete. Sbohem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 13:00:46 17. 03. 2008
honzad..jpg
Neni mozne od cloveka, kteremu v dusledku akce skupiny bri Masinu prisel o otce ocekavat nejaky ani zdanlive objektivni vhled.. Ale jeho citat v clanku: „Řada lidí odešla na Západ v té době jinak, kultivovaně. Proč oni museli vraždit?“ vyvolava horky usmev. V roce 1952 se odchzelo na zapad kultivovane? Aha, takze kultivovanost spociva v tom, plizit se pres sumavske slatiniste, lezt pres ostnate draty a koridory, nechat po sobe strilet.. a v pripade ze strelbu preziju, tak ocekavat tyrani pri vyslechu a v lepsi pripade destileti v jachymove pro sebe a celou rodinu? Hmmm.. parada. Kultivovanost po bolsevicku. Kdepak panove, pokud hledate ragumenty pro odsouzeni bri.Masinu, hledejte jinde. Tento propagandisticko-naivni clanecek zadne argumenty neposkytuje. Spise ukazuje miru manipulace kam az jsou nektera media a lide schopni dojit, aby nemuseli pripustit ocividne... Nad takovym clankem by se mjr. Honza Zemen urcite spravedlive soudruzsky rozcilil a s planoucim srdcem a cistyma rukama by vyrazil do terenu chytat imperialisticke spiony, zaskodniky, nepratele socialsimu v cele s proradym agentem Blahou.. Omlouvam se za tu tvrdou ironii, ale opakovane cteni toho "clanku" me pripomelo ty doby, ktere se vam asi libili a majoru Zemanovi take a kdy Pravo bylo vase stare dobre, Rude.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 12:30:39 17. 03. 2008
honzad..jpg
Jak vidno, jde o to cemu verit chcete, panove. Vy verite tomu co o incidentu rika desetliety kluk, ktery u nej nebyl. Ja verim verzi tri ucastniku, ocitych svedku.. .. Pokud stejnou metodou postupujete posuzujtete hodnotu svedectvi i pri vasi policejni praci potes panbuh... Zajimave, ze vam vubec nevado, ze k clanku o zastrelenem ucetnim pravo publikuje fotky mrtveho strazmistra.. ktere s timto clankem naprosto nesouvisi ... inu, je treba vyvolat emoce. Tomuto postupu se rika propaganda a jak na vas vidno, panove, funguje to dokonale. Ostatne je zajimave, ze kdyz pred casem byly publikovany sninky ohorele obeti autonehdy (foceno z cca 15 metru) tak se kolem toho spustil humbuk, ze je neeticke publikovat takto brutalni snimky. Tady se strazmistrovi Honzatkovi divate az do trachei, ale to, zda si, nikoho nepoburuju. Inu, hold se meri kazdemu jinym metrem. A o tom je take cely spor kolem skupiny bri. Masinu. Co se mohlo delat Nemcum (a bylo to oslavovano) to se nesmelo se delat komunistum. Na nemecke vrahy i obeti byl ( a vy mate) proste jiny metr nez na komunisticke vrahy a obeti. A v tom je ten prusvih. A co je soukromi prusvih vas, ucastniku teto debaty (naseptavac, hanta, ing.burda), je to, ze coby policiste jste radeji schopni verit tvrzeni nekoho kde u udalosti nebyl a bylo mu tehdy deset let, nez trem ocitym svedkum a ucastnikum.... Inu, panove, zda se ze je to pro vas bud vec viry, nebo pro vas ucel sveti prostredky. Nevim co je v tomto pripade horsi. Kazdopadne vim urcite, ze pokud takto postupujete i pri vykonu sve prace, panbuh opatruj pripady ktere setrite za pomoci stejnych dusevnich pochodu ..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ING-BURDA-NOS-PCR 08:01:22 17. 03. 2008
default.png
Dobrý den kolego. Ano, ve skutečnosti byl hrdinou tento účetní a měl by dostat medaili, protože on bránil majetek mu svěřený proti loupežníkům a při tom byl brutálně zavražděn. Jenže, klidně se vsadím, že teď Vám i mě bude vysvětleno, že to co říká syn zavražděného, co je patrné z ohledání místa činu je estébácká propaganda. Vždyť paní Mašínová to ve své knize popsala jinak a také Mašínové to popisují jinak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HANTA 15:38:00 16. 03. 2008
default.png
Díky, byl jsi rychlejší :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio