Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Práce u PČR

Zdravím, zajímalo by mě, kde si myslíte, že je nejlepší začít pro nováčka? Mop, ohs, nebo pmj?A jaká je práce na mop, co vše řeší? Díky za odpovědi
IDNOTEXIST :: Datum založení: 19. 05. 2020 :: celkem 16 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 21:01:19 26. 05. 2020
default.png
Jinak proč k policii nikdo moc nechce je přesně vidět tady na tom fóru. Ten zájem o práci, jak získávat zkušenosti, jak co dělat... Nula od nuly.
Na stanici po Havlově rrrevoluci, když jsem nastoupil,bylo devět starých kusů. Z nich sedm vyhořelých. Po dvaceti letech služby byli z dvanácti četníků na stanici dva, co se snažili něco aktivně dělat. Jenže to se po nás nikdy nechtělo. Měli jsme tupě dělat čárečky. Bossing jako vyčitý. Na instranetovém diskosním fóru ohledně roho, jak se práce nemá a má dělat jsem byl sám... Nic se nezměnilo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:50:35 26. 05. 2020
default.png
Nákup vozidel Policií: hahaha, jako bych to četl z roku 1993, pořád stejně nejsou prachy, ale tehdy ještě byly prachy na platy.

S auto to bylo tak, že jsme dostávali Felicie 1.3 něco kolem 45 kW, skoro nejslabší auta na českých silnicích. Chyběly v nich naprosto všechny věci povinné výbavy a po první technické po půl roce je v dílnách rozkrádali pro papaláše, kde celé jejich rodinky a kamarádíčkové měli jen škodovky. To se vám vrátila na stanici půl roku stará Felina s naprosto rezavým tekoucím chladičem, zničenou lambda sondou, a mohli jste si u vedení stěžovat, jak jste chtěli.

Auta se opravovala, až jedna mírně načatá součástka přešla do stavu zničené, a vzala s sebou pět dalších...

Máte dnes aspoň auta co někoho, kdo není plný adrenalinu a nevyseká se, skutečně někoho dojedou, nebo zase jen nejslabší mrdky?

Dnes zprávy, kolik policajtů chybí ve výkonu a jak se to číslo během roku zdvojnásobilo.

K tomu jenom tolik:
psal jsem si se třemi PP i na téma, kdy konečně někdo z nich splní svoji zákonnou povinnost a bude hlásit okolnosti stěžující výkon služby aneb jakožto PP řekne MV, že policie není schopna za takovýchto podmínek plnit svoje úkoly a všechno co dělá je, že všechny výsledky jen fixluje.

Odpovědi na tuto část naší debaty byly jednotné: vytáčky aneb kdo nic nedělá, nic nepokazí a není ze svého koryta odvolán.

Zato pokud jsem psal, jak se fixluje se statistikama, to byla plná huba kritiky na naše nadřízené, jak si prej ulehčují práci. Takže tady toto všechno my, veteráni, posloucháme dnes už s řehotem už třicet let a více pořád dokola.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:37:11 26. 05. 2020
default.png
AF13 [2020-05-23 10:54:36]: Odjakživa platilo, že četníkem se ten, kdo má zájem, stane nejdřív po pěti letech služby mezi starými zkušenými kusy, kdy je schopen cokoliv zvládat už samostatně.

Jenže to pravidlo nikdy nepočítalo s tím, že ušatý Hurvínek Langr vylije dvě třetiny mázů do céčka a nabere mládež bez ZVS.

Jisté však z logiky věci je, že se bez zkušeného vedení doba, kdy je četník scghopný samostatně konat a jednat, silně protahuje a bez zkušeností mazáků (těch, co měli o práci zájem) jaksi spousta věcí nikdy nebude nástupcům známa.

Což u řady věcí není na škodu, protože je to dnes nepoužitelné, u řady jiných však bohužel... Ale co společnost chce, to má.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 10:54:36 23. 05. 2020
default.png
STRANIX [2020-05-23 08:28:55]: No, šlo mi o to, ze jestli někdo po roční ZOP a dvou letech praxe nezná ani svoje základní oprávněni ze zákona o policii, dost pochybuju, ze má nějaké znalosti jiných zákonů, tak jak tady bylo barvitě popsáno. Z vlastních zkušeností je to pak při oznámení hlavně o tom, to nějak to rozchodit a za každou cenu odradit oznamovatele od úmyslu něco oznámit. A když už to nerozhodí, tak toho ideálně na místě zjistit a zajistit co nejméně, ať s tím není moc práce. Cest výjimkám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 09:37:33 23. 05. 2020
default.png
Mám přesně opačnou zkušenost s MP ještě z dob, kdy jsem býval dozorčí. Z jejich strany snaha přehodit na PČR prakticky každý přestupek, který nemohli ihned vyškubnout. V obecné rovině budou mít obvoďáci rozhodně větší zkušenosti s přestupky, než měšťáci. Nicméně pravdou je, že Trnkalinka si musel dělat prdel, protože jím uvedené znalosti má málokdo a většinou se příslušný § dohledává, až když je potřeba.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 08:28:55 23. 05. 2020
default.png
ad) af13

U služební zkoušky máš kluky, kteří jsou ve výkonu dva roky, mnohdy ani to ne. Školu do toho logicky nepočítám. K tomu se bohužel přidává mnohdy krajně nekvalitní nábor, kdy jsou nabíráni lidé, kteří u policie nemají co dělat.

ad) rv

Je to o lidech, jako všude jinde. Já mám zase špatnou zkušenost s naší MP, kde se nejeden strážník projevil jako absolutní netáhlo se snahou všechno přehodit na státní policii. Jinak si troufnu tvrdit, že zákon č. 250/2016 Sb. není pro řadového policistu na OOP nijak stěžejním předpisem a těch pár skutkových podstat z 251/2016 Sb. u nás kluci celkem ovládali.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RV 20:50:08 22. 05. 2020
default.png
Kolega Trnkalinka ty znalosti pěkně nafouk. Když jsem před lety přešel od Městské policie, kde jsem se každé tři roky musel učit na prolongace, na OOP, tak jsem byl šokován tím, jak chabé jsou právní znalosti mých nových kolegů. Dovolím si kacířsky tvrdit, že s pochopitelnou výjimkou trestního¨práva, jsou znalosti strážníků větší než policistů! U MP jsem řešil celou škálu přestupků a tenkrát ještě i správních deliktů, k tomu vyhlášky obce a nařízení obce a teď na OOP sleduji,jak je ta činnost omezená a znalosti většiny kolegů doslova ubohé. Kromě Besipu se bojí dát pokutu za cokoliv jiného, od tabákového zákona po vyhlášky obcí atd. A vlastně i znalost "klasických" přestupků podle zák. č. 251/2016 Sb. je mizerná a nějakém procesu podle zák. č. 250/2016 Sb. nemůže být ani řeč. Docela by mě zajímalo, kolik kolegů si vlastně tyhle dva nové zákony, když vešly v účinnost, alespoň přečetlo....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 20:37:28 21. 05. 2020
default.png
TRNKALINKA [2020-05-21 19:50:06]: No, hlavně je to pak vidět u služební zkoušky, jak je většina mladých z MOP znalá všeho :-DDD Čest výjimkám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TRNKALINKA 19:50:06 21. 05. 2020
default.png
Souhlas z níže uvedeným. Jinak MOP/OOP vyřeší úplně vše, neboť všude musí být první a všechno musí znát to máte - trestní, přestupkové, správní právo, občanský zákoník, dopravní předpisy, technické předpisy, právo životního prostředí, hygienické předpisy, bezpečnost práce, radiokomunikační předpisy, požární zákon, lesní zákon, zákon o odpadech... :))) Dokonce jsem jednou řešil oznámení na znevážení státního symbolu v časopise, neboť v klíně ženy byla namalovaná vlajka ČR... zákon o státních symbolech, např. jestli před hotelem má být ČR vlajka vlevo nebo vpravo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 14:49:20 20. 05. 2020
default.png
Cesta OHS - OOP/MOP je naprosto normální :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio