Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Právnička u PČR - fyzické testy

Ahoj, jsem vystudovaná právnička a ráda bych se dostala k Policii. Musím ale projít klasickým náborem. Co mě dost děsí jsou fyzické testy. Nejvíc ten pánský klik. Ráda bych se zeptala nějaké ženy, co nebyla nějaká extra sportovkyně jako já, za jaký čas se na to dá natrénovat a obecně by mě zajímala obtížnost u náboru. Já dělám téměř všechny sporty, ale tak nějak normálně - kolo, plavání, lyžování, turistika, brusle ... nejsem teď ale s nástupem do sedavého zaměstnání úplně v kondici a nechci zbytečně přijít o pokus/možnost kvůli fyzičce. Děkuju moc za reakce :). Aneta
ANETA1994 :: Datum založení: 06. 10. 2020 :: celkem 23 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu AF13 10:11:22 19. 01. 2021
default.png
Diskuse o úrovni práv je zajímavá, ale pořad ten člověk bude umět psát a bude mít nějaké právní povědomí... na YouTube je video někde z Brna, kde hlídka zastaví debila bez roušky a chtějí ho jako řešit... no, nejsou schopny dát dohromady ani poučení, dokonce to vypadá, ze kolegyně ani neví, že něco jako poučení před podáním vysvětlení existuje :-/ ... no, chvilku se s nim dohadují a pak jo nechají být. Nevím, kolik udělají kliků a zda se při tom dotýkají země kozama, pérem nebo pupíkem, ale tam či tak, v tomhle zákroku jsou zadarmo drahý.

Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRALOK 10:04:38 19. 01. 2021
default.png
FOXX [2021-01-19 09:50:59]:
To se teda neshodnem, neznám jediný ho truhláře,kterej by se dostal na práva.A že jich znám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 10:03:50 19. 01. 2021
mia.jpg
Mnoooo :) ze studia vyvozovat jestli bude cl.schopnej myslet a vyuzije vedomosti ze studia do toho bych se vuuubec, ale vuuuuubec nepoustela. Spis bych rekla, ze v dnesni dobe je schopnej dostudovat ten, kdo se psychicky nevysype, nevzda to a to at uz studuje jakej obor chce :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 09:50:59 19. 01. 2021
Foxx.jpg
ZRALOK [2021-01-19 09:37:15]: Poslední reakce :-)) Ano, konkrétně MU má TSP. Avšak princip je postaven na percentilu, to znamená, ze když se na všechny obory MU bude hlásit třeba 5000 debilu, tak na práva půjde 700 méně debilnich, a na ostatní obory zbytek více debilnich. Rozumíme si? Tyto typy testu by měly suplovat IQ testy, řekneme, ale bez striktní bodové hranice to postrádá význam, viz můj příspěvek o debilech. Samozřejmě to beru s nadsázkou ty debily, aby se někdo neurazil. Nemluvím ani o tom, ze lze zaplatit celoživotní vzdělávání první rok, udělat zkoušky a pak pokračovat jako běžný student, tím pádem se vyhnes i těm tvým TSP či OSP. Nadto se dá na tyto testy připravit a na OSP mas několik pokusu. Takže promiň, ale rozhodne se neshodneme ve tvém názoru na absolventa práv a truhlare. V dnešní době už vůbec ne :-) ale předmětem této diskuze není nás vzájemný souhlas :-)) Já tedy obecně nerada generalizuji... měj se fajn, kolego :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRALOK 09:37:15 19. 01. 2021
default.png
FOXX [2021-01-19 09:15:13]:
Čvut-tam není o čem. Práva maj test studijních předpokladů, kterej není zaměřenej na nějaké drcení, ale naopak zkoumá schopnost studovat na pr.fakultě. Drcení a píle přichází pak ale na medině toho úsilí musíš vynaložit třeba ještě víc. Hlásilo se tam vždy takové množství lidí,že ten výběr měli luxusní. K té kvalitě-padaj skoro všechny obory,takže irelevantní. Nechci se pouštět do srovnání práva-medina-informatika,o tom moje myšlenka nebyla.Ani vytrhávat jeden konkrétní případ, kdy může bejt i doktor neschopný tele,který strčí vyučenej do kapsy. Ale v globálu týpek,co vystuduje práva na MU je jinde, než truhlář s maturitou, co si pak dodělá bc veřejnou správu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 09:15:13 19. 01. 2021
Foxx.jpg
ZRALOK [2021-01-19 08:16:57]: CVUT ano, jinak nesouhlas.. nejsou prava jako prava..dobre renomé má uz jen MU, PrF, uz i Karlovka hodne spadla. Prava rovnítko inteligence, to bych rozporovala. Zrovna na právech je hodne studentů, kteří mají průměrnou, mozna lehce nadprumernou inteligenci, ale mají proste obrovskou vůli se nadrtit nazpaměť (aniž by látce rozuměli). Což samozrejme muze byt pozitivní v tom, ze mají vůli učit se nové veci, ale jinak jsou právně nepoužitelní, protoze právo musis chapat.
Takze hned si myslet, ze osoba s právním vzděláním bude urcite přínosem pro firmu, neni asi uplne koser.. respektive bych byla strizlivejsi..
Důležitá je chut, přirozená inteligence, snesitelna povaha směrem k ostatním i ostatní směrem ke me, a trocha te pokory.
Priznam se, ze se mi kvuli druhé větě slečny Anety, kde nás upozorňuje, ze musí projit klasickým naborem, obecne upozorňování, ze je jako vystudovana pravnicka u dotazu, ktery s tim nema vubec nic společného, trochu blýsklo v očích. A nejmene tu pokoru tam moc nevidim.
Uplne jsem se ted rozohnila :-)))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRALOK 08:16:57 19. 01. 2021
default.png
BOBRAS [2021-01-19 08:01:40]:
Nesouhlasím, pokud znáš lidi,co studovali třeba práva nebo čvut, tak víš,že jejich inteligenci je povětšinou někde jinde. Možná zapomenou ze školy spoustu zbytečností, jenže mozek jim zůstane, o jazykové vybavenosti se nemá cenu bavit vůbec.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BOBRAS 08:01:40 19. 01. 2021
default.png
A vysvětlil ti někdo ze jsou ti ty práva k ničemu? Budeš hezky marnit čas na hlídkové rotě :D no nebo dopravka možná... než se někam dostaneš kde můžeš uplatnit co jsi se naučila, uběhne tak 5 - 8 let. Takže bych vystřízlivěl . Škola je fajn, ale jak mile se to nezažije hned po škole práci. Tak do 3 let je to z hlavy venku...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 01:27:30 19. 01. 2021
mia.jpg
MAREK1674 [2021-01-18 20:30:06]: ps: uz to vidim, pardon- pochopeno spatne. Podle Tebe by mely byt kliky dolu kam po pujde, bojari to musej ale vetsinove nejak stanardizovat. Bud budou chtit kvalitu nebo standard, cely point. Ono to ,,rozporovani", jak ty rikas, vychazi z prakticke zkusenost... Ale nastesti nejsi bojar ani zenska, tak to neni na tobe a nemusi te to ani trapit...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MIA 00:48:54 19. 01. 2021
mia.jpg
MAREK1674 [2021-01-18 20:30:06]: Marecku, nevim, kde vidis podle me?!
Kliky (stejne jiny casti fyzickeho naboroveho) test jsme delali pod vedenim byvaleho instruktora pcr min bylo 30panskych kliku za 2min. Vetsina zensky jsme je delali s lehkym dotykem prsou (ne bricha, samozrejme rovnejma zadama) o zem, chlapi klasicky na pest, ne na kacenku ;) jaky ty kliky chce si musi rict konkretni instruktor, ver tomu, ze na u hrudniku 70F je fakt hloupost delat je s PETkou- to pak presne vznikaj takovy kindy, ze to ty zensky maj sizeny- coz v takovym pripadu budou mit. Proste bud to ten instruktor bude chti na pest, PET/ kacenku u ty zensky a nebo hold pekne poctivy hluboky s lehkym dotykem hrudniku o zem.
POUZE JSEM PODOTYKALA ZE JE NEREALNY U ZENSKYCH STANDARDIZOVAT MIRU PR. NA PEST A CEKAT, ZE BUDOU VSECH POCTIVY. btw.nic nerozporuju, ale upozornuju na aspekty (ono i kdyz jsou testy standardizovane- kazdy instruktor muze lpet lehce na mirnych niancich v pozadavcich v individualnich pripadech), tak klidek.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio