Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policejní akademie

Dobrý den. Rozhoduji se, na jakou vysokou školu jít a zajímalo by mne, jak je to, když vystuduji Policejní akademii v Praze. Jestli mám potom u Policie větší šanci se dostat na vyšší posty a také, jestli je třeba rychlejší se vypracovat na lepší místa, když budu mít akademii..? Nebo bude lepší se přihlásit k policii a po nějaké době zkusit studovat Policejní akademii dálkově? Předem děkuji za odpovědi.
MARTEKK :: Datum založení: 02. 01. 2021 :: celkem 16 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu STRANIX 11:03:13 06. 01. 2021
default.png
Pár let zpátky k nám na OOP nastoupila kolegyně s PA a s praxí z jiného BS. Měla zkrácenou ZOP v trvání jeden až dva měsíce (přesně už nevím).

Mám ale za to, že je to poměrně individuální záležitost (rozuměj, že v tom není žádný systém či pravidlo a řeší se to v podstatě ad hoc).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 09:36:26 06. 01. 2021
default.png
Jestli se něco nezměnilo tak se ZOP nedá odpustit ani zkrátit. Osobně mám několik let praxi v jiném BS a jsem absolventem PA a u PČR bych musel na celou roční ZOP. Což na jednu stranu by bylo převážně jen opakování, na druhou stranu mi to přijde jako plýtvání prostředky ze strany PČR, nehledě na to, že bych přišel o směnnost a rizikáč (opět, nevím jak to je aktuálně ale dřív se krátil)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEJMEK 08:31:12 06. 01. 2021
default.png
GUSTAV-ZELENY [2021-01-04 16:30:24]:

Nevíte jak to je s tím odpuštěním ZOPky teď? Já jsem právě maturující středoškolák a rozhoduju se nad vysokými školami. PA by mě svou náplní i bavila.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GUSTAV-ZELENY 16:30:24 04. 01. 2021
default.png
a já ti přidám ještě jeden úhel pohledu .. před lety k nám nastupoval nováček který předtím vystudoval jakožto civilista PA a tuto školu mu uznali místo ZOP. Prostě ihned po nástupu byl defacto hotový polda a nemusel projít výcvikem (mimo 1-týdenní střelecký). Samozřejmě že ten člověk neuměl vůbec nic, pouta a taktiku znal akorát z televize a nebyl to pro něj vůbec dobrý pracovní start.

Takže pokud jsi ve věku končícího středoškoláka a (správně) se rozhoduješ o VŠ, tak PA nebude z mého pohledu ideální volba, studuj něco co tě bude bavit, šanci na přijetí k PČR potom budeš mít úplně stejné, neřkuli že během těch let studií můžeš dospět k úplně jinému životnímu rozhodnutí a PA ti bude k ničemu.

Ale tím tě samozřejmě neodrazuji od práce u naší velké firmy s pobočkami v téměř každém větším a mnoha menších městěch, pokud je to tvůj sen, jdi za ním ;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 11:26:17 04. 01. 2021
default.png
AF13 [2021-01-04 10:50:58]:

Pravda, ze i tenkrát tam pár takovýchto protekčních spratků bylo, ale spousta z nás už mělo mezi 5 a 10 lety odslouženo. Byli jsme ročník s největším počtem policistů na denním studiu, pak už to klesalo.

Já jenom, kdybyste někdo tuto možnost měl, berte to všemi deseti, protože tak dobře, jako na denním studiu PA, se už asi u PČR mít nikdy nebudete :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AF13 10:50:58 04. 01. 2021
default.png
Ano, ne každý vedoucí bude nadšený z budoucího studenta PA... už jen proto, že mu patrně odejde, jakmile dostuduje.

Studium místo práce, to je hlavně pro synky s protekcí, nejlépe bočním vstupem do 6. tt, pak 5 let denně PA a pak už se nějaká ta tabulka najde.

Nějakou dobu, ale třeba Stčk lanařil absolventy prvního ročníku do sl. poměru a šlo to i bez tlačenky, ale nevím jestli je to pořad aktuální.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu APEP 09:01:13 04. 01. 2021
default.png
TAHAC [2021-01-04 06:43:08]: Myslím ale, že studijní volno na prezenční studium mu už v dnešní době nikdo nedá.
Spousta kolegů narazila i se žádostí na kombinované a když už tak jen na poslední rok, málo kdo dostane na celé bakalářské studium.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 06:43:08 04. 01. 2021
default.png
Nějak se to přidávání komentářů vysralo..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 06:41:52 04. 01. 2021
default.png
Pak je tu ještě jedna možnost, ačkoliv nevím, jak moc je v dnešní době dosažitelná. Jít sloužit a po nějaké době jít se svolením na prezenční studium PA. Tak jsem to měl já a byla to pecka, asi nejhezčích 5 let u PČR. Toho volna, ty dlouhý prázdniny, všechno hrazený, plat ti běžel. Je fakt, že tenkrát zrovna probíhala tzv. generační obměna. Takže za mě jednoznačně tato varianta. :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TAHAC 06:41:02 04. 01. 2021
default.png
Pak je tu ještě jedna možnost, ačkoliv nevím, jak moc je v dnešní době dosažitelná. Jít sloužit a po nějaké době jít se svolením na prezenční studium PA. Tak jsem to měl já a byla to pecka, asi nejhezčích 5 let u PČR

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio