Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo
Poslat zprávu SEKTA ONLINE 23:27:26 08. 07. 2021
Sekta.jpg
Ano , i nároky na psycholozky by měly určitá kritéria splňovat.
Zažil jsem dvě mladé psycholozky pri nejmenovanem výběrovém řízení a nestačil jsem se divit co je pro ne hodnotícím kritériem , neustále vysmate apod...
Věřím ze nesprávně zvoleny psycholog dokaze vystavit stopku adekvatnimu uchazeči jen z důvodu nezkušenosti a mladého veku..
Samozřejmě se hlásí i jedinci kteří si svým chováním dokážou zavřít cestou hned na začátku.

Komentář v diskuzi: Proč nejvíce uchazečů vypadne kvůli osobnostní nezpůsobilosti?
Poslat zprávu GREGORY88 18:57:30 07. 07. 2021
default.png
Pardon, za překlepy. Nový (velký) mobil a automaticky slovník. Snad to rozlustite.

Komentář v diskuzi: Proč nejvíce uchazečů vypadne kvůli osobnostní nezpůsobilosti?
Poslat zprávu GREGORY88 18:55:52 07. 07. 2021
default.png
ZAZUK11 [2021-05-08 14:57:55]:


Tak s tou psycholožkou si mě dostala :) Nevím, zda se smát nebo brečet.



Prodám se se svojí zkušenosti. Před 2 lety jsem absolvovala řízení do AČR. Ve zkratce: psychotesty jsem prošla. Starší psycholožka mě dost u pohovoru vyslýchala, kromě toho, že mám jako žena horší prostorovou představivost a logické myšlení jsem měla vše dobros :) Upozorňují, výsledky jsem viděla. Nastoupila jsem do AČR - bohužel, dva týdny před koncem výcviku nemocenská ( zbytečně !!!! ) A díky Kovidu to pro mě znamenalo konec. Ale opětovný nástup za pár měsíců. Jenom že, zdravotní klasifikace mi akorát vypršela. Tak že znovu kolečko.

A teď: psycholožka mi slušně řečeno řekla ,že jsme de.il, že za ní dneska prostě ne ( nepustí mě ). To, že na výcviku se mnou byli spokojeni, já byla spokojená a celkově jsem si prostě ověřila, že tuto práci - poslání chci dělat a mám na to, tak jí absolutně nezajímalo. Za rok papá. Hodila jsem teď i s primářem psychologického vyšetření a ten mě tehdá srazil na kolena , Z našeho pohledu Vás paní doktorka neměla pouštět, ani loni. Ale zkuste to za rok, není tma takový problém, že by to nemělo smysl. A nemusíte čekat přesně rok, na to nehrajeme. ,


Za prvé. Jeho řečem o tom, že mě neměla doktorka pouštět nevěřím - výsledky jsem viděla, dost mě vyzpovídal ( narozdíl od té letošní doktorky ) a hlavně jak sama řekla, byla spokojena, především, že reakce na stres jsou u mě výborne. I výsledky pod stresem.


Upřímně proč jsem to letos pohnojila ? Nevím. Den předtím jsem jela menší závod v cyklo. Únava, že by byla to ne. Ale necítila jsem se komfortně, hlava prostě nepracovala a já totálně projela to co jsem loni měla na výbornou.

A třešnička na dortu: kolegyně z výcviku, která skončila během prvního týdne, tak psychologii prošla 2x. A přitom reálné: labilní a hystericky člověk, který se hroutil. Další kolegyně jela jen na sebe ( i to sama o sobě řekla, že to ví ) a měla tak nějak rasistický řeči.

Tak k čemu pak testy jsou, když nemají reálné vypovídající hodnotu ??? :))

Tak že budu za blbce, který půjde za pár měsíců na psycho a zdravotní po třetí. Známá, která je v pohodě člověk a vojáky má v rodině dokonce po 5.

Komentář v diskuzi: Proč nejvíce uchazečů vypadne kvůli osobnostní nezpůsobilosti?
Poslat zprávu JOE 08:23:28 28. 06. 2021
Joe.jpg
AF13 [2021-06-27 19:15:44]:

Už jsem to částečně napsal v odpovědi pro Jakuba. Oni prostě nikam se zbraní chodit nesmí a je to přímá odpovědnost jejich nadřízeného, který by v případě nějakého měl nejspíš velký problém. To se vztahuje nejenom na použití zbraně, které je v našich podmínkách přece jenom méně časté, ale i na použití DP, které je naopak dost frekventované.
Ohledně útvarů, kde někdo slouží pouze s tím 3 denním kurzem nic nevím, musel bys být víc konkrétní, ale nevěřím tomu, že to bude útvar v přímém výkonu. Nevím jestli jsi to zaznamenal, ale teď momentálně je celkem průvan ohledně výcvikových skupin, což s tím do jisté míry souvisí.

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu JOE 08:14:50 28. 06. 2021
Joe.jpg
JAKUB96 [2021-06-27 15:52:07]:

Ano, po nástupní přípravě můžou jít někteří zpět na základní útvar na několik týdnů a v krajním případě i několik měsíců, to je pravda.
Ale napíšu to ještě jednou a snad už naposledy. Takový člověk nesmí jít se zbraní plnit jakýkoli úkol, protože k tomu nemá kvalifikaci, kterou získá až po těch 5 měsících v ZOP. Pokud mu to nadřízený dovolí nebo mu to dokonce nařídí, je to jeho odpovědnost, když by potom k něčemu došlo. Některá krajská ředitelství to dodržují, některé ne, ale to už je zase jiný příběh.

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu AF13 19:15:44 27. 06. 2021
default.png
JOE [2021-06-24 06:05:42]: Jsou útvary kde s 3 denním kurzem končí výcvik policisty se zbraní a dál slouží až do odchodu ze sboru. Zbraň má někde v šuplíku, jinde si jí bere do služby, dle situace, nebo dle pokynu nadřízeného.

Další skupina kolegů jde po tomto švindl kurzu na 2-3 měsíce na svůj útvar, před ZOP. Zatím jsem neviděl, ze by tito lidé chodili do služby s prázdným pouzdrem na zbraň. Takže si myslím, ze zbraň normálně ve službě mají... i pouze s tímto 3 denním kurzem.

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu JAKUB96 15:52:07 27. 06. 2021
default.png
Já byl na "vstupním" kurzu v Praze a měli jsme střeleckou, pořadovou, zdravotní atp. 3 týdny, což beru jako velké plus oproti mým spolužákům, kteří na to všechno měli jen 3 dny kdy vystříleli 100 nábojů a měli seznámení se zbraní jako z vlaku..

Jasně, že následuje ještě zop, kde se každý se zbraní naučí pořádně zacházet, ale je třeba si uvědomit, že po těch 3 dnech jdou někteří na útvar až na 2 měsíce, než ta zopka vůbec začne :)

K otázce tématu.. Dle mého názoru je třeba těm zákonům hlavně porozumět, než je umět jenom do testu

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu ARDIK 20:33:30 24. 06. 2021
default.png
BEN [2021-06-23 22:28:28]: díky za názor, tak ono taky asi záleží v jakém městě kdo je ne ? Nemyslím si že by to bylo všude tak hrozné...

Komentář v diskuzi: OHS - Cizina + dotaz
Poslat zprávu JOE 06:05:42 24. 06. 2021
Joe.jpg
AF13 [2021-06-23 18:12:30]:

Poslyš, ty tomu asi nechceš porozumět. Nastupující policajt je na začátku seznámen s bezpečnou manipulací se zbraní. Neznamená to, že může služební zbraň používat plnohodnotně jako policista po ZOP.(tenhle člověk nemůže jít se zbraní na ulici - ani ve společné hlídce), natož do zákroku)... chápeš to? Potom následuje další výcvik v rámci ZOP a po uplynutí cca 5 měsíců složí nějakou dílčí zkoušku a po jejím úspěšném složení má kvalifikaci na použití zbraně a donucovacích prostředků.
Pokud Ti něco z toho co jsem napsal není jasné, tak dej vědět co, a já ti to dovysvětlím.
Informace o týdenním nebo třídenním kurzu je tak trochu zmatení pojmů. Existuje vzdělávací program Nástupní příprava, který je těsně před ZOP. Ten obsahuje cca 100 hodin výuky a je tam například střelecká příprava (to je ten kurz na zbraň), pořadová příprava a podobně. Jestli někdo z konkrétních důvodů upravil počet hodin výuky je vcelku jedno, protože svůj účel to splní a další věci viz co jsem psal výše - není to kurz po kterém by ten polda mohl plnohodnotně používat služební zbraň.

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu BEN 22:28:28 23. 06. 2021
default.png
Osobně bych se vyhl útvarům, kde jsou velké podstaty. Ty podstavy tam nejsou proto, že to tam je hrozně fajn

Komentář v diskuzi: OHS - Cizina + dotaz
Poslat zprávu AF13 18:12:30 23. 06. 2021
default.png
CHIP [2021-06-23 09:38:06]: Ja vůbec netuším, jaký týdenní kurz v Praze děláte ani o něm nic nepíšu. Píšu o 3 denním kurzu (viz první příspěvek vlákna) na zbraň.

Ja byl na zmíněném měsíci, ale znám lidi, co byly na 3 denním a jak to probíhalo.... a to 3 denní kurz je ještě nadsazený název. Osobně jsem teda nejsem vůbec v pohodě, že člověk bez ZP má po 3 dnech možnost mít služební zbraň a ani nevidím důvod, proč by takový kurz měl existovat. Pokud je někdo u PČR a k jeho práci stačí 3 denní kurz, tak nemusí mít zbraň vůbec a možná je to tak pro všechny bezpečnější.

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu ZELENAC 14:59:01 23. 06. 2021
Zelenáč.jpg
TERULE [2021-06-11 22:14:03]: Máš zprávu.

Komentář v diskuzi: Ty ---► KŘ JMK , Já ---► Hodonínsko, ÚO Uherské Hradiště/ Zlín
Poslat zprávu JOE 13:43:39 23. 06. 2021
Joe.jpg
AF13 [2021-06-22 18:53:49]:

Chip ti odpověděl. Jde o samotný začátek - bezpečnou manipulaci. Kvalifikaci na použití zbraně a DP dostanou až po cca 5 měsících výcviku na ZOPce.

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu TRNKALINKA 10:48:42 23. 06. 2021
default.png
Toho textu v použití zbraně není mnoho. Policejní nováček musí někde začít. Naučit se zpaměti několik vět je první krok. Naučit se bezpečně ovládat pistoli je další. Pochopit souvislosti trestních, policejních, lidsko-právních přepisů jsou další. Pak už se ty informace nabalují a nabalují. Pokud se k tomu přidají nějaké zkušenosti, trocha štěstí na šéfy a kolegy tak má člověk vyhráno.

Chipe neber si to osobně, dělej tu práci jak ji s kolegy děláš(tj. srdcem). To je dobrá cesta. :)

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu CHIP 09:38:06 23. 06. 2021
Chip.jpg
AF13 [2021-06-22 18:53:49]: Co kdyby jsi se takto nevyjadřoval o věcech o kterých nic nevíš? Absolvoval jsi ten kurz, víš o něm něco? Týdenní kurz zbraně organizujem už aspoň 14 let a jen tak mimochodem, zpětná vazba od lidí kteří přešli z jiných složek je víc než kladná. Tyto kurzy vznikly době kdy žádný měsíční nástupní kurz neexistoval a nahradily to zoufalství které probíhalo předtím. Má jediný účel, naučit člověka bezpečné manipulaci. Tedy aby uměl zbraň nabít, vybít, rozebrat, vyčistit atd. Nic víc, nic méně.Rozhodně nemá člověka připravit na zákrok.(Ale to nemá ani ten měsíční)

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu AF13 18:53:49 22. 06. 2021
default.png
JOE [2021-06-22 09:40:02]: A k čemu tedy na ten kurz chodí? Je to kurz, který pro výkon služby stačí, takže pokud pak se zbraní neslouží, tak nevím, proč je na tento kurz posílají?

Osobně jsme měli kurz na zbraň měsíc a je to myslím ideální délka na to, aby nedrzitele ZP naučili základy. 3 denní kurz je švindl pro vybrané skupiny policistu, kdy se pak ostatní mohou leda modlit, aby nebyli u toho, jak absolvent kurzu svoji zbraň vytáhne.

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu JOE 09:40:02 22. 06. 2021
Joe.jpg
AF13 [2021-06-17 19:18:33]:

Po tomto kurzu ještě není policista způsobilý k nasazení do výkonu služby (ani ve společné hlídce), takže bych byl v klidu.:-)

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu ARDIK 20:42:54 19. 06. 2021
default.png
HOMER [2021-06-19 20:24:01]: Díky moc :) za každou informaci budu rád :D

Komentář v diskuzi: OHS - Cizina + dotaz
Poslat zprávu HOMER 20:24:01 19. 06. 2021
default.png
ARDIK [2021-06-19 16:56:42]: Ahoj, mám dojem, že dle gdpr se po 2 letech dokumenty v případě nepřijetí skartují, ale to nevím jistě.Jinak záleží na městě, kde chceš sloužit. V Praze je na OHS i dost procházek. Platově je to dle tabulek stejné, oboje základní útvar, rizikáč, karierně na cizině je to hodně specifické, a uplatnění bys tak našel hlavně na vyšších útvarech ciziny. Z OHS buď posup na obvod, nebo pro akčňáky spj. Snad stačí :D

Komentář v diskuzi: OHS - Cizina + dotaz
Poslat zprávu ARDIK 16:56:42 19. 06. 2021
default.png
???

Komentář v diskuzi: OHS - Cizina + dotaz
Poslat zprávu IDNOTEXIST 16:53:40 18. 06. 2021
default.png
PATRICK [2021-06-18 10:07:11]: Děkuju moc, ještě náhodou, jestli u nich jsi, jak moc se kříží s spj, co se práce týče? Pustěj je taky k něčemu? :D

Komentář v diskuzi: Ohs Ostrava
Poslat zprávu PATRICK 10:07:11 18. 06. 2021
default.png
Ahoj v Ově se slouží pravidelně 12ky den,noc a tři dny volna a do toho sem tam výcvik,aby seděly hodiny. Jinak kolektiv si myslím,že dobrý,všude je něco.

Komentář v diskuzi: Ohs Ostrava
Poslat zprávu PATRICK 10:03:08 18. 06. 2021
default.png
Jak píšou níže, záleží na služebním funkcionáři. Mě uznali z AČR 2/3, kámošovi co sloužil se mnou 1/3 a druhému vše,ale ten byl aspoň u VP.

Komentář v diskuzi: Započítatelná praxe(MP->služební poměr)
Poslat zprávu AF13 19:18:33 17. 06. 2021
default.png
Pěkná vizitka policejního vzdělávání, švindl kurz na zbraň za 3 dny a učení se někoho zpaměti, bez pochopení významu. Ještě to doplňuje test na zbraň v el. podobě s a, b, c možnostmi. Až bude zase někde nějaký pr..., to pak bude údiv, jak se to mohlo stát.

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu MAX-HOLY 16:15:41 17. 06. 2021
default.png
Ano, 56 z paměti a to je teprve začátek.... :D

Komentář v diskuzi: Kurz na zbraň 2021 FM
Poslat zprávu ONDRA_FITNESS 22:18:07 16. 06. 2021
default.png
????

Komentář v diskuzi: Kemp Sadská - přijímací řízení
Poslat zprávu ONDRA_FITNESS 15:05:03 16. 06. 2021
default.png
Já byl teď na psychotestech. Dostaneš list papíru na výpočty u matematické části - pokud budeš chtít, můžeš si dělat stranou výpočty.

Komentář v diskuzi: Co můžu mít u psychotestu
Poslat zprávu PAB 16:20:11 15. 06. 2021
default.png
Vykašli se na hledání lidí tady, teď se jede jen přes Transfer, takže si jen prostě napiš žádost.

Komentář v diskuzi: Ty ---► KŘ JMK , Já ---► Hodonínsko, ÚO Uherské Hradiště/ Zlín
Poslat zprávu TERULE 22:14:03 11. 06. 2021
default.png
Detailněji se jedná o Brno-město (MŘ JMK)

Komentář v diskuzi: Ty ---► KŘ JMK , Já ---► Hodonínsko, ÚO Uherské Hradiště/ Zlín
Poslat zprávu NOBODY 15:10:42 11. 06. 2021
default.png
Zdaleka ne všechny útvary je mají vyplněné ( jména, hodnosti), jinak bych se neptal...ale už to vím, zjistil jsem si to jinou cestou, díky.

Komentář v diskuzi: Záchytná zařízení pro zajištění cizinců