Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Slepej náboj v komoře

Zdravím. O problematice jestli nosit náboj v komoře nebo ne se už mluvilo mockrát (každé má své pro a proti)...ale zajímalo by mě, jestli jde mít (myslím právně :) ): "NABITO, ale první náboj v komoře SLEPEJ" Já v tom vidím jenom výhody...nemusím se bát, že když pistole náhodou vystřelí (ať už pádem na zem, špatným zacházením apod), tak pokud se někdo nebude přímo dotýkat otvoru hlavně, tak se mu nic nestane...a v případě nouze se nemusím zdržovat nabíjením a rovnou dvakrát vystřelím (dvakrát vystřelit je výrazně rychlejší než nabít a potom vystřelit)...a navíc si můžu v případě nutnosti dát s klidným svědomí výstražný výstřel i uprostřed města bez jakékoliv obavy, že náhodou někoho zraním... máte s tím někdo nějáké zkušenosti?...a myslíte, že by s tím případně inspekce dělala problémy?
WIWKY :: Datum založení: 11. 10. 2009 :: celkem 49 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu X1-RAY 22:10:33 21. 05. 2011
default.png
JARAL [2011-05-21 17:52:36]:
Takže ještě po prvním výstřelu budeš ještě měnit závěr??????? Bože bože...
Když jde zbraň z pouzdra, tak ne kvůli tomu, že chceš někoho zastrašit, nebo že by ti přidala na svalech, ale protože jsi připraven jí použít se všemi důsledky.
Slepý náboj je blbost nejvyššího řádu a připadá mi jakoby si majitel dělal alibi, protože si není jistý se zacházením se zbraní. Osobně nosím i soukromou zbraň s ostrým nábojem v komoře a žádný problém jsem s tím nikdy neměl. Takže žádné výmluvy a cvičit, cvičit, cvičit...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 22:06:40 21. 05. 2011
Andras.jpg
KAREL-150 [2011-05-21 18:46:22]:
Dobře napsat ÚZ a dobře vypovídat u výslechu na SKPV a u soudu je základ, pokud chceme, aby SZ, potažmo soud měl kvalitní a důkladně zpracované důkazní materiály. Chtěl bych tě nekdy Karle, poznat doopravdy blíže. Mě takoví lidé jako ty zajímají, neboť nedokážu nikdy pochopit takové prazvláštní takřka někdy až psychopatické smýšlení:-) Jinak souhlasím s tvým výrokem, že tvrzení "policista má zbraň, aby zabíjel", je vskutku nešťastné. Policista má zbraň, aby ji v zákonném případě použil pokud to okolnosti dovolí, příměřeným způsobem proti pachatelům protiprávního jednání či dalším subjektům zmíněných v zákoně. Prohlášení Johna158 jsou tedy poněkud řekněme ostrá a nepatřičná.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 18:46:22 21. 05. 2011
Karel.150.jpg
CHIP [2011-05-20 23:22:01]: Jasný je to jak říkáš, zase by jsi velmi pravděpodobně pohořel ve znalosti trestního řádu a dalších předpisů potřebných pro šetření. Nikdo nejsme dokonalí. Já si vzpomněl, že jsme na vojně jednou stříleli slepými, ale vzhledem k tomu, že je to 10 let jsem si nevzpomněl na to, že jsme užili plynový nástavec. Po připomínce jsem se rozpomněl. Určitě už jsi přispěl do mnoha diskusí, kde jsi byl vyveden z omylu, možná daleko závažnějšího a jestli ne tak se Vašemu božstvu a dokonalosti omlouvám. Ale nejspíše jsi se jen potřeboval vybouřit, protože nejsi vyrovnaný člověk a to je mi tě pak líto. Tvůj příspěvek jinak nemá opodstatnění. Raději se snaž své lidi cvičit na zákroky tak, aby tu pak nemuseli psát, že je potřeba dobře napsat úřední záznam a dobře vypovídat u soudu. To zní jakoby každý zákrok zmrvil a pak lhal jak na běžícím páse. Každý nechť odvádíme co nejlepší práci..:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARAL 17:52:36 21. 05. 2011
default.png
CHIP [2011-05-20 23:22:01]: Ono je to složitější přece. Jsou zbraně, kde se při střelbě cvičnou munici přidělává plynový nástavec. Na druhou stranu naše firma disponuje vymoženosti, kde se přehodí na pistoli celý závěr(modrý pro zvýraznění), který je vytvořen pro střelbu cvičnou munici, tzv. FX.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 10:16:47 21. 05. 2011
default.png
CHIP [2011-05-20 23:22:01]:
:-))))))))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 23:22:01 20. 05. 2011
Chip.jpg
Nemůžu si pomoci, ale napsat to tady musím. Policista který neví, že ke střelbě cvičným střelivem musí mít na ústí zbraně nemontovaný plynový nástavec, by si měl dát pár facek a vrátit se do zopky. Jasný, chápu já bych zase pohořel se spisy, ale přispívat kurňa do diskuze o cvičné munici a nevědět takovou elementární věc, je... trestuhodné. Lidičky, přečtěte si alespoň jednu publikaci o balistice, když chcete přispívat do diskuze, kde se probírají zbraně a munice. Jináč budete za ....nepříliš bystré policisty.:-(

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 11:54:33 19. 05. 2011
Karel.150.jpg
S-LV [2011-05-19 11:17:39]: ..a jo vzpomínám si, díky za faktickou připomínku..;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu S-LV 11:17:39 19. 05. 2011
default.png
KAREL-150 [2011-05-19 09:26:18]:
Jen dodatek ke střelbě "slepou" municí z Sa. 58., aby se tu nešířily nepřesné informace. Právě proto, aby tyto náboje bez problémů přebily a bylo možno střílet i dávkou, tak součástí balíčku čištění zbraně je i tzv. plynový nástavec, který se našroubuje na ústí hlavně ...
viz.:
http://www.sa58.cz/products/plynovy-nastavec/
http://www.gunexpert.cz/cisteni/

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 09:26:18 19. 05. 2011
Karel.150.jpg
Zde se přikláním k názorům a posledním dvoum příspěvkům "fs2" a "appalacio".

GLOCK1719 [2011-05-10 11:04:44]: Nemyslím si, že by policista nevěděl jak funguje jeho zbraň. Ale nemusí vědět jak funguje jeho zbraň se střelivem, které neužívá, pokud nemá osobní zkušenost nebo pokud mu informaci o užití nestandartního střeliva někdo neposkytne. To je snad v celku logické?
Jinak na vojně jsme do Sa vz. 58 při výcviku používali slepé náboje, kdy tyto náboje zbraň bez problému přebily a šlo střílet v dávkách. Tím však nepoukazuji na to, že nemáte pravdu s přebitím námi používané zbraně při použití slepého náboje, jistě máte náležitou zkušenost nebo velmi věrohodný zdroj:-)


JOHN158 [2011-05-10 12:07:28]: Johne ty nechces, aby se něco zvrhlo?:-) Já nevěděl, že policista má zbraň, aby zabíjel, když střílet má.
§ 56 odst. 4 zákona o Policii "Při použití zbraně je policista povinen dbátnutné opatrnosti, zejména neohrozit život jiných osob a co nejvíce šetřit život osoby, proti níž zákrok směřuje."
Je tedy tvůj soustavný výcvik zaměřený na zabíjení? No asi jsi to myslel tak, že aby střílel, když střílet má a zákon mu to umožňuje, pokud střílí na pachatele pak, aby střílel tak, aby splnil účelu co nejvíce šetřit jeho život, no a pakliže na to není čas tak může i zabít. Jistě však z TVÉ strany bylo nezbytné to připomenout hned za použitím zbraně.

Policista by podle tebe měl umět napsat úřední záznam, protože chybuješ při zákroku a tedy do úředního záznamu vědomně lhát nebo jednoduše napsat pravdivý úřední záznam? A vypovídat u soudu tak aby to dopadlo dobře? Víš, že u soudu smí lhát pouze obžalovaný? Co je zlého na tom vypovídat pravdu, pokud si nevinný, pak se nemáš čeho bát, tak proč tu na všech vláknech v této souvislosti furt upozorňuješ na to, že policista musí umět napsat úřední záznam? Z mého pohledu je nezbytné, aby uměl správně provést služební zákrok. Napsat dobře úřední záznam by měla být rutina pro každého policistu sloužícího déle než tři měsíce po ZOP.

Měl by jsi se zamýšlet co tady píšeš, protože to může číst i veřejnost, není to teritorium, které jsi si tu očůral a nikdo jiný tu nepříjde protože ví, že to tu páchne. Ikdyž možná jedna návštěva a ten zápach tyto lidi skutečně odradí..:-)
Pro veřejnost: většina policistů je za Vámi a řeší věci racionálně a správně..;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158 12:07:28 10. 05. 2011
john158.jpg
Nechci aby se to zvrhlo kdo nosí a kdo ne..
Jde o to, že každý polda/poldice má qér ne pro to, aby neulítl když fouká vítr.. ale právě proto aby střílel(zabíjel) když střílet má, a stejně tak nestřílel když střílet nemá..Toto vyžaduje soustavný výcvik !!!!! Ruku v ruce s tím jde o to,
aby věděl já má napsat ÚZ plus hlášení o použití zbraně a hlavně aby u soudu vypovídal tak, aby to dopadlo dobře..

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio