Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

kdo má pomoc

V obchodě mně vzali peněženku s doklady a telefonní a bankovní kartou. V hotovosti jsme měl 2500 korun. Hlásil jsem to na policii a ti mně řekli ať přijdu na služebnu. Služebna vzdálena několik kilometrů a když se ptali na hotovost tak řekli, že takovou částku neřeší, prosím o radu někoho kompeptentního je postup správný. Karty jsem zablokoval, ale občanský průkaz, kartu invalidy a bankovní kartu jsem musel zablokovat. Naštěstí vše včas, ale za občanku a řidičák ještě zaplatím, že prý jsem si to měl lépe chránit. No mám s toho všeho divný pocit, cítím se jako bych si vše udělal já sám. Na kapsáře jsem si pozor nedal, ale asi nejsem jediný, děkuji za radu.
HRABE :: Datum založení: 16. 10. 2009 :: celkem 23 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PINDIAN 10:32:48 18. 10. 2009
default.png
Tady je to pak vidět, že některé rozhodnutí neurčuje ani policista na MOP ci OOP, ale jak se píše níže tento nastavený systém. Co se týče kreditky u Nás se třeba nebere na TČ neoprávněné držení platební karty dokavad nedojde k výběru. Výklad je, že zloděj bral peněženku kvůli finanční hotovosti, nemohl vědět, že je v ní i kreditka. A zcela souhlasím s appalacio, kdy přijde někdo něco oznamovat po týdnu, ikdyž věděl, že dle oznámení došlo ke krádeži před týdnem a pod. to mi přijde velice úsměvné. Celou dobu nic nechtěl a najednou honem chci papír!!!! Ve finále z toho kolikrát vyleze, že se ožral někde to ztratil a pod. Stalo se nám, že i takový oznamovatelé trvali na loupeži a přitom věci zůstali v hospodě, na nádraží a pod. Tak se lidi nesmějí divit, že i policie má kolikrát nedůvěru v oznamovatel. Jak bylo psáno níže já jsem na místě a musím rozhodnout o postupu!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 08:46:55 18. 10. 2009
default.png
když se občan na otočí na podpatku a na odchodu prohlásí, že mu byla peněženka ukradena, podle tvých slov, z toho soudím, že je občan silně nas..n. Čím asi tak bude nasrán? Tohle je o citlivosti jednání s lidma. Když měl "pokšozený" vylíčit jak k ukradení došlo, vůbec nikdo a nikdy nevěděl, kde a kdy měl doklady naposledy. Jo pokud to bylo s kreditkou, bez debat se to bralo a o tom tady snad nikdo nechce diskutovat jestli kreditku brát nebo hrát na ztrátu. Samozřejmě zase záleželo na tom, co o způsobu zmizení kreditky věděl poškozený. Když všechno nasvědčovalo tomu, že mu byla šrajtofle fakt šlohnutá, nebylo se o čem bavit. Ne tak samozřejmě s vedoucím nebo zástupcem na druhý den. To bylo keců zda to nešlo na ztrátu a že to je stejnak zbytečné... A jsme u toho: zapomněl jsi říct, že za vším je tlak shora, aby se nebralo pokud možno nic, kde není známý pašík... Dál to nemá cenu rozebírat, jenom nepřenášej tlaky shora na lidi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:28:09 17. 10. 2009
default.png
vcítit se do kůže toho civilisty, co o tom co policie má za zkurvený systém ví kulový, někdo mu poradí nebo se snaží se nějak vykroutit aby nemusel dávat svoje těžce vydělaný prachy za občanku a vy z něj máte raz dva ojebáváka? Já jsem sice vyhořel jako bejk, ale ve snaze se nějak domluvit s hovady, co tomu veleli, ale ne v jednání s lidma, kterým se něco stalo. Jediným jejich proviněním velmi často je, že jen neznají a že jim v návalu jejich každodenních starostí někdo něco šlohl. Zkuste to vidět takto, než po strohém poučení člověka, co rozumí každému vašemu třicátému slovu policejní hatmatilky, a jeho první větě uděláte ojebáváka. To co vyžadují hovada ve velení je mluvit s lidma systémem, který lidi nechápou, neznají právní ani jiné termíny které používáte, takže vaše věty jsou pro ně něco jako svahilština. Pokud mi nevěříte, zkuste se jich po vašem poučení vždycky zeptat, zda by byli tak laskavi a řekli vám, co mají dělat a co jste jim sdělili. Pak uvidíte, jak daleko je policie od občana a proč taky mimo jiné občan policii nemá rád.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 12:17:17 17. 10. 2009
Out.jpg
Jo, v pohodě, já to chápu:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 10:50:54 17. 10. 2009
default.png
nemám důvod ti jako občanovi nepomoci, když tu pomoc potřebuješ.. ale pokud zjistím, že občan chce využít a vyjeb** systém a chce k tomu použít moji zadnici... sorry, ne e... dočůrám dál než většina občanů ohledně zákona... tak asi tak

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 10:46:35 17. 10. 2009
default.png
ano v podstatě se shodneme.... zákon nařizuje a ať se mi to líbí či nelíbí mám konat.. pouze nesouhlasím s tímto "Takže i když se občan na podpatku otočí a řekne že občanku neztratil ale byla mu ukradena"... sorry, ale oznámení posuzuji já v čase a místě podle obsahu...a pokud ty jako občan bude trvat na změně verze, já jako policista budu trvat na tom, že jsi se dopustil přestupku... takže nakonec ano, sepíšu s tebou oznámení o krádeži a pak obratem se otočím já na podpatku a dodržím literu zákona a bude tě řešit za přestupek.... po takovém vysvětlení se mi nestalo, že by občan trval na své druhé verzi a pokaždé občan plynule přešel na zastávku MHD směr úřad .-)..tak asi tak

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 10:14:49 17. 10. 2009
Out.jpg
Ano, vcelku s tebou souhlasím. Pointa této debaty není z mojí strany o tom, že PČR musí řešit "každou hovadinu". Shodnu se tu se všemi v tom, že by bylo jednoznačně určitě lepší aby se policie zaměřovala na jíné věci (prevenci, hlídková činnost atd.) než řešila toto. Ale systém je holt momentálně nastaven takto a řadový policista na MOP tu není od toho aby ho měnil. Zní to silně ale je to bohužel tak. Já také musím dělat fakt spoustu hovadin co mi zákon ukládá, ale nejsem od toho abych něco dělal/nebo nedělal jen proto, že si o tom myslím že to je kravina. To chápeš že nejde, zákon je jeden a tím se řídí policisté od Karlových Varů až po Ostravu. Takže i když se občan na podpatku otočí a řekne že občanku neztratil ale byla mu ukradena, tak Ty můžeš akorát tak zatnout zuby, myslet si jakej je to idiot, ale sepsat by si to měl. Kdyby si totiž stěžoval posléze na to, že jsi nechtěl přijmout oznámení o TČ tak si na tobě nadřízenej a kontrolní smlsne. I když v tomhle stojím na tvojí straně, o tom žádná. Notabene tý mojí kamarádce doklady opravdu ukradli a chtěla to jít taky tak oznámit. Policista si jen prostě chtěl ulehčit práci. Samozřejmě nezazlívám nikomu pokud si chce něco ulehčit, ale v tomhle na to prostor není dle mého názoru.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSTA 09:49:49 17. 10. 2009
default.png
viděl jsem papír z Francie, naše občanka měla opře supermarketem vybrané auto (foťák, kamera, doklady,..) Frantíci ji po telefonátu na gangarmerie řekli, že ma v tolik a v tolik dostavit atm a tam. Na místě ji řekli, že tyto věci policie neřeší, odcizené věci jí hledat nebudou,prý ať se obrátí na pojišťovnu, sepsali s ní A4 (1. str.horní polovina hlavička, základní údaje jako čj, časy atd., spodní půlka výslech na dva odstavce, 2.str. horní půlka nějaký ÚZ, dolní půlka dva řádky nějakého textu a velké kulaté razítko), práce na 20 minut.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 09:25:17 17. 10. 2009
default.png
spíš jde o obecný problém.... nechápu proč byrokracie postoupila tak daleko že musíme sepisovat hordu papírů ke všemu... docela dobře bych si dokázal představit, že banální TČ, Př řešit najeden dvojlist, kdy hlášení vyplní vlastně občan a policie zavede, provede prvotní a základní šetření a věc se uloží. Pokud by se někdy pachatel chytil, není problém případ otevřít. Pokud si někdo myslí, že tu plácám hovadiny uvedu reálný příklad... dožadoval jsem se spolupráce s Anglickou policí a ta mi suše prostřednictvím Interpolu odpověděla, že se zabývají pouze Tč nad 3000Euro nebo organizovaným zločinem. Skutek se stal v Anglii, oznámen byl u nás, tak jsem případ odložil s myšlenkou, že všude jinde to jde, pouze u nás se neustále něco řeší. Policie má dělat prevenci, každej občan se má pojistit. Stálo by to méně peněz nás všechny, bylo by méně nervů a ve finále by police vyřešila víc, protože by případy řešila komplexně a nemusela se zabývat každou kravinou sólo..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 09:18:33 17. 10. 2009
default.png
vcelku souhlasím, nemá smysl psát o tom, že práce u PČR je dřina ať si to každý zkusí.. ale lidi jsou na druhou stranu vychcaný a lžou i nám... kolikrát se mi stalo, že člověk přišel, že ztratil doklady, tak jsem mu vysvětlil, že ztrátu dělá úřad, policie se zabývá krádežemi.. občan se doslova otočil na podpatku a řekl... oni mi to vlastně ukradli.. sorry, s takovým,i lidmi nemám slitování ani já.. bez milosti vyhazuji.... nebo když zavolají, že jim minulý týden někdo někde odcizil občanku ať přijedeme k němu domů a dovezeme ho na stanici... po řádném poučení, v kolik mu jede autobus pokládám telefon. Každá věc má své hranice.... je potřeba vidět obě strany mince

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio