Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Romové v mohutné přesile zbili policisty, jeden těžce zraněný (REDAKCE)

Romové v mohutné přesile zbili policisty, jeden těžce zraněný
Romové u policjeního vozu v Nejdku
Foto: Repro foto ČT
Dramatickou bitku mezi policisty a skupinou Romů zažil ve středu večer Nejdek na Karlovarsku. Skupina mužů tam tropila výtržnosti, když na místo přijela policejní hlídka, strhla se bitka. Romové byli v přesile, zraněno bylo celkem osm lidí. Situaci uklidnila až přivolaná zásahová jednotka.
Autor: Dušan Stuchlík
Publikováno: 24. 04. 2008
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 20:07:01 30. 04. 2008
Lukas Heinz.jpg
re all No co se týče přesily. Díky panu ministrovi bude v kterémkoliv okrese 50 členná skupina lumpů v přesiile a to za jakýkoliv okolnosti. No a jak já to vidím v dohledné době. Z 65OO přihlášených bude tak polovina nevhodná pro záznam v TR a pokud se budou psychotesty dělat poctivě tak ze zbytku projde necelá tisícovka. . No ale pan ministr neustále opakuje 65OO závazných přihlášek. Myslím, že mu to s těmi svačinkovými kluky moc nejde

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MICHAL 18:55:21 30. 04. 2008
michal.jpg
Kmete, vím, že to takhle chodí a zaznamenal jsem hned reakce nějaké místní inciativy, která chce nechat prošetřit, jestli zákrok policie nebyl náhodou rasově motivovaný. Taky se mi to nelíbí, ale s tím se nedá nic dělat a bohužel to k takovým situacím patří (i v Americe). Pokud tvoje věta "Hlavně že pak je po zásahu policistů vše s rasovým podtextem ale otočme to - to není rasový útok ze strany romských občanů - 50 na pár policistů." neměla znamenat, že útok romské přesily na policisty se má kvalifikovat jako rasově motivovaný útok, pak nejsme ve sporu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KMET 16:17:29 30. 04. 2008
default.png
michal - rasově mot. útok já používám jen názoru romské iniciativy m ktzerá přišla s tím že se ze strany policistů jednalo o rasově motivovaný útok - nechci se tady v tom rozpitvávat ... nevím jaké máš zkušenosti ty ale já mám 38 let ve službě u policie - na obou stranách jsou lidé dobří i zlý , ale já boju žel mám opačné zkušenosti . s pasáky,kuplíři, s řidiči bez spz a pod opravdu se nechci tady rozepisovat - každý máme svoji pravdu a já podloženou i zkušenostmi - nechci tě odusovat ale pořádně si přečti co jsem před tím napsal ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FRANTA 12:30:48 30. 04. 2008
default.png
IS také pravda, 5 proti 40 to by ani Novotný na Primě nerozdejchal. A je fakt, že střelba do vzduchu by byla škoda kulky a snížení palebné síly. TAto událost mně opravdu nasr..a. Chudáci kluci, pokud toto opravdu tvrdě nevyřeší, a náčelníci se OPRAVDU nepostaví na stranu "blátošlapů" tak heslo POMÁHAT a CHRÁNIT bude nutné hlavně platit na četníky. Fakt takovej bordel, to jsem nečekal ,že se tohle může vůbec stát. K...i, ale nedej bože, až jim někdo ublížíl, do budou vytáčet 158 jak o život...... Svi..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu IS 11:51:37 30. 04. 2008
is.jpg
Zákony bych určitě postavil tak, že by bylo více prospěšných prací (samozřejmě v případech, kdy je to vhodné). Dnes, kdy je trend nemakačenků je to, myslím, horší trest než bručet. Nehledě na to, věznice stojí fakt ohromný prachy, který se daj využít jinak. Když policista vidí proti sobě 40 "protivníků", měl by mít možnost nějak účině zakročit... Nemyslím tím, že je potřeba slyšet dva výstřely a je jedno, který byl první. Jestli ten do vzduchu nebo ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FRANTA 09:50:51 30. 04. 2008
default.png
ach ty zákony Jen taková myšlenka, sice po bitvě je každý generál, ale asi na tokovou "férovku" bych se pokusil použít zbraň - výstřel do vzduchu a pak mezi oči. Je jedno ať je to bílí, žlutý anebo fialový. Strachovat se jestli budu mít nějakou "potvoru" v těle- no fuj. Jinak toto také souvisí ze soudy. Je nutné si uvědomit, že v dnešní době je "černý Petr" na straně soudů. Drban, který má trestní rejstřík tlustčí než vydání Bible a pořád v pohodě chodí po světě, to asi o něčem napovídá. Když ho za měsíc opět chytneš a má zase podmínky, či veřejně prospěšné práce (poněkolikáté za sebou). Pak opět nevím, co si o našich soudech myslet. NA druhou stranu mají asi nějaký pokyn (soudy), neboť věznice jsou přeplněné. Ono je těžké hledat chybu v zákoně. Dle mě nejsou zákony u nás tak spatné, ale soudy (a policisté) by měly prosazovat uložení trestu v přísnější polovině. Když za týrání kočky jakejsi frajer dostal 100 hodin, místo toho mohl dostat 2 roky na tvrdo. No je potom zbytečné předělávat trestní sazby za trest. činy když soudy opět vytáhnou zase jen podmínku..... Takže toto asi nezměníme. Holt budeme muset čekat na něco podobného jako se stalo s tranvajemi v Ostravě, potom si snad někdo uvědomí, že je třeba využívat zákon přísněji, důsledněji.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu IS 08:43:09 30. 04. 2008
is.jpg
Ať je to v tomto případě nebo v případě fotbalových fanoušků, měla by za "zvláštnějších" situací platit trochu jiná pravidla. Jde mi o to, že když si někdo v početní převaze usmyslí, že si podá kohokoli, třebas i muže zákona, měl by být vyveden z omylu. Tím nemyslím fráze: jménem zákona se rozejděte. Zde bych hned jako druhou větu použil něco jiného... Mělo by se to samozřejmě opírat o nějaký zákon, který podobné situace řeší a napomáhá policistům. Potom by se hlídce jelo k výjezdu, kde je nahlášen útok Romů nebo fotbalových fanoušků trochu lépe. V hlášení jsou nahlášeny čtyři, místo toho jich tam je čtyřicet. Jak známo dav se chová zcela jinak. V davu padá spousta zábran... to je největší nebezpečí. Bohužel je také jasné, že se dnes každý bojí vystoupit proti menšině. Každý zástupce menšin čeká na sebemenší klopítnutí a už to hlásí. Proto se setkáváme s "kladným rasismem". Menšiny jsou ve spoustě věcí zvýhodněny. Bydlení, dávky, zaměstnání,...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MICHAL 19:45:12 29. 04. 2008
michal.jpg
husky Diky za vecnou odpoved. Vim, jak to chodi a taky uz jsem byl oznaceny za rasistu jenom proto, ze jsem zavolal hlidku na kapsare v tramvaji. A moje zkusenost mi taky rika, ze to v Nejdku mohlo vypadat podobne. Ale presto mi tyhle rychly soudy vadi - jak uz jsem nekde dole psal, pod clankem k Terezinu bylo hned nekolik komentaru o tom, jak tezky je dokazat umysl. Vim to, ale plati to i v tomhle pripade - jeden metr pro vsechny, presne jak pises...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HUSKY 19:29:51 29. 04. 2008
default.png
Re: Rasově motivovaný útok... K tomu, aby človek (civil) dostal flastr za rasově motivovaný násilný čin stačí to, abys někomu (třeba sobě) bránil peneženku a v zápalu strkanice řekl "pusť to ty s...e černá" a věř tomu, že bohužel máš ten rasismus přišitý. Sám jsem tuto situaci ve svém okolí zaznamenal. Takže pro "normálního" člověka stačí, aby při incidentu (který nezavinil a třeba se jen bránil) pronesl podobné slůvko a už v tom rasismu lítá. A že sociálně slabší spoluobčané toho rasismu teď dokáží náležité použít, když se jich seběhne deset a začnou řvát že to "síí rasíísta!! ty síí mu nadááával do černýýý hůůůby, sme to slýýýšeli"!!!... A pokud došlo v Nejdku k tomu co je popsáno, naprosto nepchybuji o tom, že na adresy policistů padaly i nadávky a slovo "gadžo" které je termín pro neromy, v tomto případě míněno většinou pro příslušníky majority.A to už je dělení dle přáslušnosti k rase, či národnostní skupině, jak vyšité. A pokud platí stejný metr, pokud nějaký útočník použil nadávku spojenou se slovem "gadžo", popřípadě "bílý" tak tam ta rasová motivace je. Pokud tedy připustíme, že pro všechny platí jeden metr!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MICHAL 17:42:02 29. 04. 2008
michal.jpg
rasově motivovaný útok Jenom aby bylo hned v úvodu jasno, útok patnácti lidí (jedno jestli Romů nebo kohokoli jiného) na čtyři policisty je i podle mého názoru brutální porušení zákona a útočníci si zaslouží obvinění a tresty za útok na veřejného činitele (taky už se dočkali, jeden navíc ještě z pokusu o ublížení na zdraví). Vůbec ale nechápu, proč do toho motáte ten rasismus? Už jsem tu otázku jednou pokládal, tak znovu - proč by to měl být rasový útok? Protože útočili Romové, jak píše Zuzana? Nebo že byli v přesile, jak píše Kmet? Jako z udělání tu najednou není žádný expert na trestní právo...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio