Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policejní akademie pod tíhou komunistického dědictví (REDAKCE)

Policejní akademie pod tíhou komunistického dědictví

Foto: Ilustrační
Policejní akademii ČR řídí dvacet let po pádu komunistů stranicky prověřené kádry, tvrdí v sérii článků on-line deník tyden.cz. V jejím vedení jsou někdejší stážisté Vysoké školy KGB v Moskvě, instruktor propagandy či redaktor časopisu Signál. Lustračním zákonům tato situace podle serveru tyden.cz sice neodporuje, ale nevrhá na Policejní akademii ČR (dále jen PA) dobré světlo. 
Autor: Ondra Skalník
Publikováno: 18. 08. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu BINGO 20:32:04 31. 08. 2009
default.png
Catani: Škoda, že se vždy najde vtipálek, co si neodpustí znovu rýt do diskuse, kde už bylo řečeno snad všechno co řečeno být mohlo. A mnohdy bylo řečeno i to, co by snad raději mělo zůstat cudně nevyřčeno.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 16:44:03 31. 08. 2009
default.png
? Nevím co si mám o tom myslet, ale asi si si myslím toto: podle dobře informovaných zdrojů za zvolením Baraka Obamy prezidentem USA stojí údajně Paroubek a velká klika ČSSD. Proboha vzpamatujte se a přestaňte démonizovat a nenávidět některé lidi. Já mám přímý pokyn od manželky, abych se vrátil večer domů a tomu věřím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DVD 11:43:55 30. 08. 2009
default.png
Co jsem také objevil na diskuzi v tyden.cz Vážení diskutující, je také nutné když už někteří z nás slyšeli na zasedání AS PA doc. Novotného, jak mluvil o demokracii, zmínit jak probíhalo demokratické jmenování prorektorem prof. Šestáka. Rektor PA ČR navštívil předsedu AS a sdělil mu, že má na přímý pokyn tehdejšího předsedy vlády Paroubka udělat prof. Šestáka svým prorektorem. On ale sdělil že jej jmenovat nechce, ale vzhledem k politickému nátlaku to nemůže odmítnout otevřeně a proto žádal, aby senátorům vysvětlil situaci a pomohl mu dosáhnout neschválení prof. Šestáka za prorektora. Senátoři to po vysvětlení celé situace kolem nátlaku na rektora pochopili a tak prof. Šesták dostal negativní stanovisko, za které se rektor "schoval." Následně však tlak údajně pokračoval a Plecitý změnil názor a požádal po cca 2 měsících znovu o souhlasné stanovisko AS PA ČR. Sanátoři však tuto změnu názoru nechtěli akceptovat a odmítli své stanovisko změnit a tedy došlo k tomu, že prof. Šesták ani podruhé nebyl doporučen za prorektora. Po nějaké době však rektor oznámil, že tlak trvá a on jej musí jmenovat bez ohledu na dvojnásobně záporné stanovisko AS PAČR. Následně seznámil členy AS PA ČR o tom, že v rámci své pravomoci prof. Šestáka jmenuje bez ohledu na názor senátu. Takhle "čistě" tedy proběhlo jmenování prof. Šestáka prorektorem. Ten pod dojmem celého jednání požádal uvolnění z členství v AS PA ČR ,(po celou tuto záležitost byl členem AS PA ČR) protože pochopil, že členové s jeho instalací do funkce nesouhlasí a on (jak v AS prohlásil) v takovém kolektivu dále nechce pracovat. Je třeba zmínit, že doc. Brázda, kterého někteří teď pomlouvají byl senátem schválen.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 20:11:11 21. 08. 2009
default.png
mudrování o ničem musím souhlasit s catanim, a podle mě jsou to diskuze úplně k ničemu. Pro honzada a denvera: chlapci klidně si plačte na rameni, ale žijete ve virtuální realitě. Pokud chcete posuzovat oprávněnost vykonávat cokoliv na základě morálky, tak vlastně nemusíte respektovat žádný zákon, protože morálně čistých není v našem zákonodárném sboru ani náhodou většina schopná schválit jakýkoliv zákon. Trochu jsem odbočil, takže zpět k vašemu moralizování a virtuální realitě: 1. Franta Hmota právo prostě umí a rozumí mu, navíc tě donutí se ho naučit, protože neodpouští (podle mě od toho škola je). Vy ho tady odsuzujete, přitom o něm nic nevíte. 2. Znám osobně lidi, kteří v minulém režimu pracovali jak na vnitřním tak na vnějším nepřiteli a nejsou v jakémkoliv seznamu, dodnes jsou aktivní a ovlivňují problematiku bezpečnosti jak ve státním tak soukr. sektoru. Tak kde je vaše pravda, co je podle vás lepší?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 06:38:10 21. 08. 2009
Out.jpg
honzad Vždycky mě dokáže fascinovat, jak "naprosto skvěle" dokážeš popsat vlastnosti druhýho diskutujícího. Protože není třeba moc inteligence aby si člověk všimnul že popisuješ vlastně sám sebe. Do puntíku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 00:41:35 21. 08. 2009
honzad..jpg
denver, out: denvere, s temi prevlekaci kabatu mas naprostou pravdu, vidim to v podstate stejne. Mas pravdu asi i v te diagnoze Dolejse.. Oute: To ze mas doma more knize je hezky (a mozna si je i cetl), jen nevim k cemu ti to je dobry, kdyz leckdy pises, to co pises. Pokud chces vynaset nejaky hodnotici soudy na tema antikomunismu, tak by si "nejakyho Capka" jak hezky rikas mel precejen skousnout. Mozna pak pochopis, ze nejde o odsuzovani lidi, ale systemu jako takoveho a to z pozic jednoznacne demokratickych. Pokud je rec o tom odsuzovani lidi, tak v tom s tebou souhlasim, ze je nepripustne jakekoliv kolektivni odsuzovani, ale maji (meli by se, respektive musi) se soudit jednotlivci na zaklade sve viny. A pokud jde o ty konkretni pany z PA (a jejich "ucast" na totalitni moci), tak nelze srovnavat roli, jakou v totalitnim systmu hral radovy clen strany odnekud z fabriky (pokud tedy nebyl clen LM) a jakou roli mel takovej stredne vysokej funkcionar bezpecnostniho aparatu, ktery mel takovou duveru strany a sovetskych soudruhu,ze byl vyslany na skoleni na vysokou skolu F.E.Dzerzineksho. Delnik z fabriky proste (u)veril ideam, nebo do strany mozna vstoupil ucelove jako soucast strategie preziti sebe a sve rodiny, aniz by ho idela zajimala a jeho ucast na proszoavni totalitni praxe byla v podstate omezena na to, ze hlasoval na stranickych schuzich... Ale clen totalitniho bezpecnostniho aparatu, ten se z titulu sve prislusnosti k represivni slozce podilel (popripade pripravoval na podileni) na nasilnem udrzovani totalitniho systemu (a tedy potlacovani prav jinych lidi). Jeho role tedy byla zcela jina a nesoumeritelna s tim delnikem z fabriky. "Mladeho cucaka" jak me hezky titulujes s pousmanim necham stranou, ale pokud ses docetl az sem, tak si asi pochopil, ze upalovani carodejnic neni to, cemu bych fandil. Ale je otazka, jestli zrovna tohle chces slyset (cist), nebot mam pocit (ale treba se mylim) ze rad a zamerne vyhledavas ty extremni a zjednodusujici (cerno/bile) pohledy..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 13:24:19 20. 08. 2009 blokovaný
default.png
Leeuwerik Před minulostí skutečně nikdo neuteče,ale já mam pocit,že hodně lidí nějaký svědomí skutečně netíží....A mam pocit,že ty nějvětší parchanti skutečně akorát převlékli kabát a sou naprosto v pohodě.Jenže lidi si to moc neuvědomuj a najdou se i takový blci který potešilo to co se stalo třeba tomu Dolejšovi.Přitom Dolejš je podle mého názoru jeden z nejslušnějších členů KSČM.Mam pocit,že je to spíš takovej socan.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 10:14:24 20. 08. 2009
default.png
... Zcela upřímně. Jakmile vidím někde článek či nadpis a něco o komunistech a estebácích, tak to vůbec nečtu. Pokud by si všichni řádně zametli před svým prahem, tak opravdu není možné, aby tady někdo po 20 letech budování úspěšného kapitalismu neustále poukazoval a vytahoval ty historky a báje z minulosti někoho, aniž by si probral svou. Já si myslím, že za všechno můžou vždy jenom lidi. Odbornost a politická příslušnost(ať současná či bývalá) se mají k sobě jako koza a čert.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 23:39:55 19. 08. 2009
default.png
PA Sice do toho co Marián a spol. zamýšlí nevidím, ale z hlediska perspektivy již bude v příštím roce díky zák.361…zřejmě dost vzdělanců na funkcích u PČR. S ohledem na masivní nábor je policejní sbor omlazen, a již nebude docházet k velkým posunům na funkcích, kde je min. předepsán DIS (zejména SKPV). Je i dost přijatých vysokoškoláků na tabulkových místech kde stačí pouze maturita (což je další person. reserva). Počet míst na PA pro přísl.bezpečnostních sborů v magisterském studiu je další otázka. Původní úmysl – postgraduál na PA, pro přísl.s VŠ civilních zaměření je asi již zapomenut. Tak že zřejmě těch 200 míst v ročníku pro příslušníky bude s ohledem na přirozenou „úmrtnost“ dostačující! Bude jistě také zajímavé, zda bude v budoucnu uznáno absolutorium PA jako rovnocenné právnické vzdělání (viz.současný soudní spor ohledně činnosti v advokacii).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DVD 21:05:20 19. 08. 2009
default.png
Pro zájemce o studium na PA ČR Je to hrozné 20 let po revoluci, ale co je také hrozné je fakt o kterém se zatím vůbec nesmí mluvit a to je to, že Policejní akademie už nebude vůbec policejní, protože pan rektor a pánové Brzybohatý, Šesták a Novosad udělali ze studijního programu Bezpečnostně právní směr, který už zdaleka není primárně určen pro policisty nebo příslušníky bezpečnostních sborů! Ale snaží se jej v rámci připravované reakreditace potají „zcivilnit“ takže pro policisty a příslušníky bezp. sborů bude pouze 200 míst v rámci studijního programu policejní činnosti což je asi 20% procent.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio