Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policejní akademie pod tíhou komunistického dědictví (REDAKCE)

Policejní akademie pod tíhou komunistického dědictví

Foto: Ilustrační
Policejní akademii ČR řídí dvacet let po pádu komunistů stranicky prověřené kádry, tvrdí v sérii článků on-line deník tyden.cz. V jejím vedení jsou někdejší stážisté Vysoké školy KGB v Moskvě, instruktor propagandy či redaktor časopisu Signál. Lustračním zákonům tato situace podle serveru tyden.cz sice neodporuje, ale nevrhá na Policejní akademii ČR (dále jen PA) dobré světlo. 
Autor: Ondra Skalník
Publikováno: 18. 08. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HONZAD 10:50:30 19. 08. 2009
honzad..jpg
Vis, Oute pokud tvoje zivotni zkusenost formuje to, ze se k antikomunismu hlasi nejaci soudruzi z ODS, tak te muzu tak akorat litovat, neb tve videni sveta jest znacne zplosteno. Pokud tvoje ctenarske schopnosti zvladnou vice nez (Rude) Pravo a zdejsi diskusi, tak dohledej treba stat "Proc nejsem komunista" od Karla Capka, je to celkem pekne a trefne cteni a treba ti pak dojde, ze vase placani o "primitivnich antikomunistech" je mimo misu, nebot antikomunismus ma i v nasich zemepisnych sirkach (nastesti) dlouhou tradici.. Jo a jen pro upresneni: Ten K.Capek neni zadny funkcionar ODS, nebo treba CSSD. Kdybys nevedel, zkus si ho vygooglovat. Googlovani (namisto cteni) je dnes stejne moderni jako nadavani na "antikomunisty" a jejich spojovani s nejakymi sasky z ODS (ci jinych podobnych spolku) ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LEEUWERIK 10:45:29 19. 08. 2009
default.png
... Říká se: "Před minulostí neutečeš" a kdo podporoval minulý režim (což Policie - SNB,která je ze své podstaty represivní orgán spíše konzervativního ražení dělala) musí být připraven svojí minulost konfrontovat kdekoliv a kdykoliv. Pokud toto nehodlá podstupovat má možnost odejít z "veřejného života" do soukromé sféry.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 06:42:27 19. 08. 2009
Out.jpg
honzad Největší srandu mám vždycky z toho, když si vzpomenu na svého, naštěstí, bývalého nadřízeného, který před nástupem z funkce musel zrušit členství v ODS. Ten kde chodil tam se bil do prsou jaký byl za totality disident a jak ho vyšetřovala StB. (Byl to Ing. co za totality pracoval ve vojenskejch stavbách jako projektant, tam se to určitě disidentama jen hemžilo) Díky modrejm kamarádům se dostal do funkce a na práci o který ví totální prd, ale v jednom opravdu vyniká a to v dávání najevo jak nemá rád komunisty. Největší vtip je ovšem v tom, že s bejvalejma komunistama v ODS se poplácává po ramenou a chodí si s nima ožírat držku. Když už jsem i díky němu měnil pracovní pozici tak jsem se ho dovolil se zeptat, jestli platí to že když byl někdo v KSČ a teď je v ODS jestli je to pro něj teda dostatečný očistec. Neřekl aní bé... Takže si laskavě ten váš "antikomunismus" se soudruhem rotným Topolánkem strčte víš kam.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 05:59:38 19. 08. 2009 blokovaný
default.png
xxx Dobre,ale skus to brát objektivně.Ty budeš podle mého názoru patřit k lidem,který to asi mysleli dobře.Jenže si uvědom kolik těch estébáků zacházelo s lidma strašnym způsobem.A to i s lidma který nechěli nic jiného než svobodu slova.Jasně ten režim měl velké sociální výhody a navíc ČSSR nepatřila k zemím kuli kterejm to skončilo.Narozdíl třeba od Polska kde nebylo pomalu co jíst.I ČSSR měla,ale problémy ekonomické o kterejch se nepsalo.Byl to třeba akutní nedostatek devizovejch prostředků.Nešlo o to,že by člověk musel vlastnit třeba video sony na které se chodil koukat do tuzexu,ale šlo o to,že státu chyběli třeba dolary na léky.Stát ty léky pak obstaral za peníze které získal třeba vývozem dřeva do Rakouska.Já patřím k lidem který neuznavaj takovej ten tvrdej kapitatalismus a on tady bohužel je.Stačí když se člověk podívá jak se tu strašně zachází třeba s lidma z bejvalého SSSR.Je to normální obcdod s lidma.Češi ty lidi nemusej,ale neuvědomujou si v jakejch podmínkách tu ty chudáci sou.Skus prostě brát všechno objektivně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARLINER 23:47:42 18. 08. 2009
default.png
Znusený: Pod to bych se hned podepsal. Bylo to přesně tak, jak píšeš. Prověrkové komise byli k smíchu - hlavně těm kovaným. Ti si tehdy pomáhali navzájem a konec konců pomáhají dodnes. Takže přesně jak píšeš: Svině zůstaly vysmáté.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZHNUSENY2 23:35:40 18. 08. 2009
default.png
co??? Jděte doprdele s komunistama i fašistama. Je to jedna verbež, které se dneska vyrovná tak akorát ODS se svýma mafiánskýma metodama. O fašistech tady psát nebudu, to je všem jasný, ale o soudruzích tady něco škrábnu. V roce 1989 se vytvořily komise z civilního obyvatelstva, které posuzovavaly, zda-li ten či onen policista vyhovuje novému demokratickému systému. V jednom nejmenovaném okrese tato komise zasedala v jedné místnosti a z bočních dveřích této budovy do Š 1203 na příkaz tehdy důstojníka Stb byly policisty vynášeny spisy Stb, které byly posléze páleny na jiném místě. Komedie? Ne, ještě nekončí. Bývalý příslušník Stb byl odklizen kamarádem nadřízeným na místo, kde nevyčníval jako policista a posléze během pár let dosazen na zástupce okresního ředitele. Loni si v poklidu odešel na rentu ve výši 25.000,-kč. Komedie? NE. Česká republika. A svině zůstaly vysmáté.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 23:33:13 18. 08. 2009
default.png
rentiér 25 let v přímém výkonu Mně je jasné o čem hovoříš. Postupně odměnit vysoce kvalifikované, vzdělané lidi, nedělat z nich kriminální živly. Ale po převratu byla taková euforie. Posudkové komise rozhodovaly, kdo bude dále sloužit, to samé v dalších resortech. Všechno nebylo špatné. Tyto lidé byli profesionály, byl jiný režim, tak to bylo. Sloužil jsem jako SNB, policejní práce se nezměnila s jiným režimem. Když se občas bavím s mladým policistou, tak nevěřím svým uším. Když jim řeknu, že byly sociální jistoty, kdo chtěl dělat, dělník, rolník, intelektuál, měl se slušně. Toto nám nevěří. Jako SNB, svobodný, v té době získat rezortní byt nebyl problém, tak na nás elévové koukají jako z jara. SNB / policisté/ v té době drželi spolu, také byly blbosti, problémy. Ale co někteří mladí kolegové předvádějí, katastrofa. Je vidět, že jim chybí vojna. Měla se ponechat nějaká doba , několik měsíců ochutnat vojnu, řežim. Toto by bylo na dlouhé povídání. Přijemnou noc pro bývalé kolegy, též tobě, bývalý kolega por Marek z České Lípy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 23:03:29 18. 08. 2009 blokovaný
default.png
xxx V něčem máš pravdu.StB nebyla složená jenom z lidí který se zabejvali potlačováním opozice a nebo nějakou politickou propaganddou.V některejch ohledech dělala klasickou práci tajné služby.Problém ja ale v tom,že táhli většinou za jeden provas a jenom StB reformovat by nedělalo asi dobrotu.Politici jí měli,ale rozpustit až v době kdy by měli kvalitní náhradu.Což FBIS rozdodně nebyla.Dam jeden příklad a to je ten neštastnej neonacizmus.Byl tu už v 80.letech,ale díky obrovskému zájmu StB tvořilo tvrdé jádro nějakejch 100. lidí.StB věděla,že nemůže tendle problém nechat na SNB(doufam,že se tetko neurazíš)a to z důvodu problému s rasizmem u části členů SNB.FBIS to klidně na klasické policii nechala a výsledek sme viděli v 90.letech všichni.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 22:31:11 18. 08. 2009
default.png
rentiér 25 let v přímém výkonu Pánové,přečetl jsem si pozorně záhlaví a dále diskusi.Každý má svůj názor, nikomu jej neberu. Jestli má nějaký názor náctiletýl policejní mladík, tak ať jej má. Ale byla v té době trochu jiná doba. Byl jsem v pohotovostním pluku PP-VB Hrdlořezích v Praze a další tisíce kolegů. Základní úkol SNB báka, dneska policista ČR, chránit život, zdraví a majetek, to se nezměnilo. Policejní práce na MČ, OMČ, šetření na místě činu ,10 základních prvků , úkolů na MČ , další zajišťovací úkony, operativní úkony, prevence, represe, to je je pořád stejné, stejné zůstane. Nemá cenu to do podrobna rozebírat. Každý policist ČR, ví o čem je řeč. Je faktem, že byly lepší vztahy mezi kolegy, dalo se na kolegu ve službe, v zákroku spolehnout. Jsou to silná slova, ale dneska bych o tom dosti pochyboval. Je smutné, že se rozbila rozvědka, kontrarozveěka, jednalo se o VŠ vzdělané lidi, jazykově vzdělané, žádné blbce. Prostě se pořád motá do policie ČR politika. Vraždilo se i v té době, kradlo, policejní taktika se nezměnila. Dneska je problém,kdo mladé kolegy bude učit policejnímu řemeslu. Mějte se dobře, dejte na sebe ve službě pozor , bývalý kolega z České Lípy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 22:22:35 18. 08. 2009
default.png
re Honzad No Honzade, opět jsi se snažil mi něco podsouvat. Když jsem psal o tom "vymlácení" inteligence v naší kotlině, tak jsem neuváděl žádné období!!!!Opět sis to zůžil na primitivní antikomunismus.Spí se ti dobře, když má USA největší dluh na světě u komunistické Číny?! Tak že raději tu Tibetskou vlajku nevyvěšuje! Na rozdíl od Buráka a Katky JaouJaou (ha.ha).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio