Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

iDNES.cz: Při policejní oslavě v Brně se mělo hajlovat (REDAKCE)

iDNES.cz: Při policejní oslavě v Brně se mělo hajlovat

Foto: Ilustrační

Podezření z toho, že sympatizuje s neonacismem, čelí skupina jihomoravských policistů. Když totiž v noci z pátku na sobotu v brněnské restauraci Nekonečno u Městského divadla slavili narození dcery jednoho z kolegů, tak také prozpěvovali rasistické písně, skandovali hesla ve stylu "já jsem běloch" a nakonec i hajlovali. Na incident upozornil server iDNES.cz.

Autor: Dušan Stuchlík
Publikováno: 23. 11. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DENVER 17:56:26 22. 11. 2009 blokovaný
default.png
x1-ray No já sám mám rád legraci,ale tady se většinou moc nepobavím.Z hodně policajtů tady cejtim bezcitnost a krutost.Mně právě příde,že tady stát dává policii volnou ruku.Některý policajti to využijou ke zlu a některý k dobru(těch si moc vážím).Politici využívaj policii hlavně ke svejm cílům.Jako by chtěli lidem říct:tvrdě makej a o nic se nestarej.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 17:29:03 22. 11. 2009
default.png
denvere s tebou je fakt legrace:-) No alepoň se nevydáváš za policistu....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 17:19:31 22. 11. 2009 blokovaný
default.png
Andras Trochu se snažím pochopit proč někdo jedná tak jak jedná,ale nácky a podobné lidi nechápu.Oni dělaj hlavně zlo.Na druhou stranu né každej kdo jako nácek vypadá,tak opravdu nácek je,ale to je zase na dlouhý psaní....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 17:11:21 22. 11. 2009 blokovaný
default.png
Andras Já násilií nesnáším!!!Hnusí se mi!!!Jen sem psal,že k té Antifě se často přidávaj lidi který chtěj ochránit menšiny a hodně těch lidí už přišlo o život.Oni prostě často nasazujou život za druhý.U nás je ta situace přeci jenom o něco jiná než třeba v Polsku a Rusku.Tam Antifa bojuje s náckama každej den a plno těch lidí už přišlo o život.Zátimco policajti o něj nepřícházej a některý s náckama naopak dou(né všichni).Já netuším proč seš u policie,ale jestli proto,že chceš chránit slabší,tak to musíš trochu pochopit.Představ si,že třeba znáš nějakého člověka kterej se stal obětí a policie nejen,že mu nepomohla,ale naopak mu ještě uškodila.Pak by ses tam dal možná taky,ale násilí skutečně neobhajuju a ze všech antifašistů rozhodně nedělám svatý.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 16:50:59 22. 11. 2009
Andras.jpg
denvere: Po přečtení tvých příspěvků, potažmo odpovědmi na přispěvky ostatních, mě před infarktem a mozkovou mrtvicí zachránil jen velký panák slivovice. Pár pojmů z historie pro tebe: Fašismus (italsky fascismo) je ve svém nejužším pojetí (definovaném Benitem Mussolinim) totalitní ideologie, resp. politické hnutí, antidemokratického a antiliberálního zaměření. Fašistická ideologie vychází z nacionalismu, často bývá charakterizována jako záměrně iracionální. Fašistická politická teorie a praxe se poprvé výrazně prosadila v meziválečné Itálii vedené Benitem Mussolinim. Pojem „fašismus“ či „fašistický“ je dnes často vnímán v mnohem širším smyslu, v průběhu dějin 20. století se stal ofenzivním nástrojem boje různých ideologií, za fašistické či k fašismu směřující se taktéž označují formy vlády, které naplňovaly cíle původního fašistického programu jen zčásti, např. diktatury nespějící k totalitě. Fašistická ideologie je následkem 1. světové války, převzala však myšlenky mnoha politických filozofů a teoretiků. Jedním ze zdrojů byl Aristotelův a Hegelův organicismus, nadřazující zájmy celku nad zájmy jednotlivce. Významnou úlohu sehrála i Nietzscheho představa o nadčlověku, vůli k moci a dvojí morálce. Dále pak teorie elit Vilfreda Pareta, objasňující uplatnění vůdcovského principu. Jako teoretikové fašismu se projevili především Benito Mussolini, Giovani Gentile a Mario Palmieri, který ve své Filosofii fašismu označuje za základní principy fašismu jednotu, autoritu a povinnost. Byli to také italští fašisté, v souvislosti s kterými byl zaveden pojem totalitarismus. V roce 1932 Mussolini společně s Gentilem popsal fašistickou ideologii v pojednání nazvaném Fašistická doktrína, kde ji uvedl jako popření předešlých ideologií socialismu, liberalismu, individualismu a dalších hodnot, které měly být nahrazeny kolektivismem, nacionalismem a všeobjímajícím totalitárním státem. Za příčinu vítězství fašismu v evropských zemích je možné považovat nestabilitu a nejednotnost místních (většinou koaličních) vlád, přetrvávající ekonomickou, politickou a společenskou krizi, nedůvěru veřejnosti k demokratickým principům a konečně také obavy vyšších a středních vrstev z rozšíření Ruské revoluce do dalších zemí a růstu moci komunistických hnutí. Státní kontrola veřejných forem soukromého vlastnictví (vytváření holdingů a státem nebo polostátními mafiemi přímo či nepřímo kontrolovaných či chráněných firem a korporací - např. akciových společností) je základem ekonomického fašismu a ten stojí často na počátku fašismu politického. Charakteristika fašismu: * Nadřazuje zájmy celku (národa, státu) nad zájmy jednotlivce * Usiluje o totalitní stát (nikoliv však ve všech svých formách), proklamuje snahu o udržení disciplíny a plynulého chodu státu * Vše je podřízeno jedinému zájmu: stát musí fungovat „jako hodinky“ (cit. Mussolini) * Stojí v opozici vůči demokracii a liberalismu, spolu s cizinci a přistěhovalci je považuje za původce všeho špatného * V čele státu požaduje silného vůdce (vůdcovský princip) * K potlačení opozice využívá násilí a moderní metody propagandy a cenzury * Zavádí korporativismus * Zavádí přímou či nepřímou, zjevnou či skrytou státní kontrolu či ochranu veřejných forem soukromého vlastnictví (holdingů, akciovek a jiných korporací), tzv. ekonomický fašismus * Podporuje klientelistické a mafiánské vazby vyhovující ekonomickým a politickým zájmům režimu a s jejich pomocí upevňuje ekonomickou a politickou kontrolu země * Demagogicky zneužívá možnosti propagandy, manipuluje s fakty a idejemi a zvyšuje kontrolu médií Milý denvere, ve španělsku fašismus nebyl, tam byl tzv. Frankismus, někdy pravda, laiky za fašismus označovaný.Frankismus dostal pojmenování podle generála Francisca Franca. Franco se k moci dostal díky vítězství v občanské válce, která v destabilizovaném Španělsku propukla mezi jeho nacionalisty (španělští nacionalisté, křesťanští demokraté, falangisté a royalisté) a republikány, které představovali levicové strany a hnutí (od sociálních demokratů po trockisty a anarchisty). Byl podporován nacistickým Německem a fašistickou Itálií, zatímco straně republikánů se dostalo podpory ze strany Francie a hlavně stalinistického Sovětského svazu. Za druhé světové války se však ke svým bývalým spojencům nepřipojil. Hned po svém nástupu k moci zakázal Franco opoziční politické strany a začal pronásledovat své oponenty. Postupně vytvořil vysoce autoritativní systém, který se opíral o konzervativně orientovanou část obyvatelstva a španělskou katolickou církev, pro kteréžto skupiny představoval záruku stability a ochrany před agresí levicových radikálů (boření kostelů, vraždy jeptišek atd.). V roce 1947 byl částečně reorganizován systém a obnovena monarchie, ale Franco se zároveň stal doživotním regentem, jenž má právo jmenovat dalšího krále. Další reorganizace následovala o deset let později, kdy se Franco stal předsedou vlády. Frankův režim se vyznačoval zejména netolerancí k menšinovým národům, jako jsou Katalánci nebo Baskové. Jediným spisovným jazykem byla španělština (kastilština). Katalánština či baskičtina byly oficiálně zakázány. Denvere, pokud schvaluješ jakékoliv nezákonné násilí, jednáš proti principům slušné společnosti a demokracie. Jestli ovšem víš, co to demokracie znamená. Mám ti to zde také popsat. Jsi vždy mimo mimo mimo a lžeš jako když tiskne. Sám jsi násilnický typ, akorát druhého ražení. Omlouvám se za obrovský off topic, ale nemohl jsem si to odpustit. Měl by na něj někdo už opravdu hodit síť.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 15:34:40 22. 11. 2009
default.png
4 denver No vidíš jak lžeš, četl jsi i to pokračování? Denvere ty jsi hulil nebo co? Mám tě rád jako maskota, ale zkus taky trochu myslet. Bránit se klidně může, vždyť ho nikdo nezablokoval!!!! Jak tohle souvisí s policejním státem to opravdu nevím... Navíc máš ještě jednu možnost - emigrovat z tohoto webu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 15:14:30 22. 11. 2009 blokovaný
default.png
x1-ray On tě tak,ale vůbec nenazval.Čet sem to a vůbec to nebylo určené na tebe.Jinak je to přesně to o čem furt píšu.Každej kdo se vám policajtům nezdá,tak si s ním poradíte a ten člověk nemá možnost se vám bránit.Je tady skutečně policejní stát.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 15:02:41 22. 11. 2009
default.png
rentiér - k diskusi, údajnému hajlování a podobně. Přečetl jsem si zde všechny příspěvky, není to dobré.Jestli je důvodné podezření ,že určitá osoba, policista, měl spáchal uvedený nebo jiný trestný čin, postavit mimo službu. Při prokázání trestného činu soudem,úmyslný trestný čin, po nabytí právní moci jej neprodleně vyhodit. V případě, že měl požitky, tak bez nároků. Je to pro ostatní kolegy a pro společnost spravedlivé. Trestná činnost je ccc každoročně u 250 bývalých kolegů, je to mizivé promile z celkového počtu. Policista je také jenom člověk, ale je zde dána důvěra společnosti a přísaha. Jako policisté jsme vidět.U jednoho bývalého kolegy přijel okresní velitel v 19.00 hodin na obvod, ani nedopsal ohledačku. Odevzdal zbraň za přítomnosti vedoucího oddělení a musel neprodleně opustit budovu policie, místo zaměstnání. V okamžiku z něj byl civilista. Tedy u něj byl úmyslný trestný čin, nabyl právní moci. Není přece možné, když kolegové,tzv těžkooděnci budou dle zákona zakročovat, jak se říká proti náckům, proti závadovým osobám, proti tomu, kdo porušuje zákony této země, než by zakročili, tak jim druhá strana bude mávat transparenty, pojďte mezi nás. Rádi Vás uvítáme. Pojďte nám dělat ochranu soukmenovci. Je to myšleno ironicky, vše se může stát. Nechci to zlehčovat.Pak kolegové mohou dotyčnému poděkovat. Jedná se o velice nebezpečnou věc, citlivé místo. Jenom tak do diskuse. Rentiér.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 15:00:48 22. 11. 2009
default.png
4denver Hlavně se nerozbreč. Tady nejsi na seznamu, už si to uvědom. A pokud mě někdo kdo se vydává za policistu oslovuje kromě jiného jako "fašounskou fašírku", tak mě to osobně uráží. Já jsem si nezačal, on si nese následky howgh.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDYS 14:54:18 22. 11. 2009
default.png
4denver ..... a vymýšlel si

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio