Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

(REDAKCE)

Spolupráce ve vedení resortu vázne - aktuální informace z 29.11.2010
Otázka dne: Jsou data, která vyžaduje audit, osobní?
Foto: P-CZ

("John vyzval policejního prezidenta k rezignaci" - AKTUALIZACE z 29.11.2010 na konci článku.) Včerejší zpravodajství přineslo dvě zprávy, které ukazují na to, že ve vedení resortu a policie zřejmě nepanuje úplně ideální atmosféra - svou rezignaci "z osobních důvodů" oznámil dosavadní náměstek PP pro trestní řízení Viktor Čech. A policejní prezident - společně s šéfem hasičů - odmítli poskytnout podklady auditorské firmě, která má prověřit jejich hospodaření.

Autor: redakce
Publikováno: 29. 11. 2010
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu CATANI 16:42:49 30. 11. 2010
default.png
HONZAD [2010-11-30 15:22:31]: Představy, že všude u policie a u specializovaných útvarů jsou samí politicky zainteresovatelní či ziskově postavení policisté či hlupáci je velmi mylná. To jádro těch lidí, včetně vedení(né všude a vždy)jsou většinou špičkoví specialisté a odborníci(je pravdou, že podstatně zaostávají za špičkami z civilního sektoru), ale jinak jsou to policisté srdcem a duší(to co třeba civilistům chybí).
Ti potřebují volnost a to si myslím, že právě úplný laik John (byť vedený samolibým Bártou)todle jim může dát a nemá žádný zájem ani důvod, je ovlivňovat či bránit jim v práci, případně podkopávat jejich činnost jak je tomu doposud.

A kdyby z toho měla těžit jedna maličká firma se směšným obratem, kdy konečně dojde na vyšetřování těch ostatních nedotknutelných, tak zavřu oči, díky aspoň za ty dary. Stačí udělat statistiku, kolik bylo případů odvolaných vyšetřovatelů, změněných postupů během vyšetřování nebo jejich výměn v závažných hospodářských kauzách, vždy to končí do ztracena až se najde ten pravý, který to tam zavede.

Horší to je už s pořádkovou policii a obecnou bezpečností občanů, tam si myslím, že teprve začne tlačit bota. Tyto složky musí vést policisté né manageri, kteří se každý den kontrolují před zrcadlem jak pěkně vypadají a v samém důsledku nejsou schopni spravedlivě a hospodárně v souladu se zákonem a zejména služebním zákonem, spravovat jim svěřené finance a vůbec pochopit specifika služby pořádkové policie.Tuto oblast zjevně John podceňuje.

Všichni nadáváte na Bártu na Johna, ale podívejte se co dělá tento managment, je někdo kdo by z mich argumentoval, že to takhle nejde a nebo někdo z managmentu kdo by dal argumenty Johnovi, aby mohl říct na vládě, že to už tak dál nejde. Ne né, všude jenom každý se sklopenou hlavou ať to stojí co to stojí(hlavně, když zůstane ve funkci), ať je ohrožena bezpečnost občanů, ať jsou někde propady v platech policistů během roku řádově 20 procent, se bije do prsou a říká, máme dostatek finančních prostředků, policisté to zvládnou, bezpečnost občanů není ohrožena, kriminalita a agresivita pachatelů klesá, policisté jsou méně ohroženi na životě a zdraví a jejich psychická zátěž klesá.

Svalovat vše na ministra vnitra, kdy policii na rozdíl od jakékoliv jiné instituce řídí ve výkonu pouze a jen policejní managment je směšné, to je jako obviňovat Johna s Bártou za to, že jste měli včera defekt na služebním vozidle a John Vám nepomohl s výměnou kola.

O Johnovi na základě mediálních výstupů si myslím svoje, ale nemyslím si, že by to byl ten který po 4 měsících může za to, kde jsme.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 15:22:31 30. 11. 2010
honzad..jpg
catani: no nevim, myslim, ze tento tvuj odhad moc nesedi... nervozni asi neni jen necas a ODS ale nervozni jsou asi vsichni (napric stranami), kteri sleduji co John/Barta ve vedeni ministerstva pacha...

Predstava ze by meli byt nervozni z obav, ze by John(Barta) momentalni ucinne reformoval policii k lepsimu a ucinnejsimu boji se zlocinem (vcetne te korupce) .... tak to je asi to psoledni, co by se ted delo.

Ja myslim, ze nervozni muzou byt (stejne jako kde kdo) z toho, co zcela nekompetentni John ( a jeho naopak prilis kompetentni patron B.) vymysleji za kulisarny...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 14:52:50 30. 11. 2010
default.png
Komentář je zbytečný, nervozita ODS a pana prezidenta zjevně ukazuje, že vedení policie je nadmíru politicky ovlivňováno a to zejména jednou stranou, která po ztrátě Íčka není schopna vyrovnat se ztrátou dalšího svého človíčka z obav možného vývoje v šetřených a v budoucnosti otevřených politicko-trestních kauzách.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JACK-RIPPER 00:59:21 30. 11. 2010
default.png
Aktualizace

Co tím asi ministr Nečas myslel. Je snad někdo v této zemi, kdo ani netuší, co si už cvrlikají i vrabci na střechách. To, že John je jen loutka Barty alias Napoleóna. John se bez jeho požehnání ani nevy...

nechápu proč si zve pan premier Johna. Ať si na koberec pozve Bártu. Ten skutečně vládne vnitru.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 10:31:43 29. 11. 2010
default.png
GENERACNI-SPUNT [2010-11-28 19:09:45]:
Bez debat, s tímto názorem souhlasím.

Akorát si myslím, že policie je v takovém stavu, že ty "Česnekové listy" nemusí pocházet nutně z venčí, ale ze samotné policie a druhé je, že policejní loajalita již dávno padla a manageri, kteří si říkají taky policisté tuto firmu klidně povedou rýpakem o zem i deset, dvacet let a budou posluhovat politikům(kmotrům) protože mají své jisté a vykřikovat všechno jde a občanů se to nedotkne.

Informace ohledně auditu a jejich postupů jsou logicky strohé, ale požadované včetně v náhodném pořadí adres, bankovních účtů atd., se týká pouze řídicích managerů a to ještě výše postavených, nikoliv skutečných policistů, proto níže uvedené obavy jsou zcestné. Jinak v náhodném pořádí, nezávisle na sobě předložené. Možná identifikatelnost vznikne tehdy, když dojde při auditu k určitým shodám a tudíž podezření z porušení zákona a to slušnému občanovi i policistovi může být opravdu jedno, pokud se to nezamete pod koberec.

Otázka je zdali i za cenu menšího zla, by nemělo dojít k vyčistění Augiašova chlévu a budování firmy na nových aspoň chvíli čistých a poctivých základech, já osobně se přikláním z tohoto pohledu spíše ano.

Tady pořád nikdo neuved jiné možné řešení. Chcete občanské komise(kdo v nich bude sedět kmotr starosta a kmotr místní boss podnikatel), prověrky NBÚ, ale jděte, podívejte se kteří lidé tyto prověrky mají, nemusím vzpomínat třeba předposledního MV.

Díky aspoň, za ty malé dary.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 19:09:45 28. 11. 2010
default.png
CATANI [2010-11-27 11:27:00]: Je mi úplně jedno, když se bude kontrolovat hospodaření PČR na všech úrovních, a správnost a účelnost systemizace (SPM). Naprosto však nesouhlasím, aby mi nějaká spřízněná civilní firma , kontrolovala kloaku a hospodaření mé rodiny.Jestli si John myslí, že jsem bezpečnostním rizikem pro PČR, tak ať mě klidně znovu prověří NBÚ za přispění BIS a "domovního důvěrníka" Sdružení vlastníků bytů! Tedy orgány které jsou k tomu zmocněny ze zákona( ostatně při žádosti o prověrku pro přístup. k utaj.skutečnost, jsem předem podepsal souhlas s těmito námatkovými prověrkami!Nechci se však jednou dočkat toho, kdy na nějakých "Česnekových listech" začne po ČEZku kolovat seznam adres přísl URNY,oparativců PČR a jejich ráfků!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 11:27:00 27. 11. 2010
default.png
Úžasné.

Doporučuji všem kolegům, kteří tady hájí nějaké právní principy a obavy z nějakého rozvratu, nechť si přečtou odpovědi na odvolání proti rozhodnutí o odejmutí směnosti či rizikového příplatku.

Větší právní ani lidské svinstvo jsem v životě nečetl. Tuto firmu řídi někteří lidé, kteří za zákon a výklad zákona považují sami sebe v návaznosti na stav st.zastupitelstev a soudů a jejich klientským propojením.

Cituji: Ředitel KŘP, jako řádný hospodář s prostředky státu, při stanovení výše zvláštního příplatku hodnotil dopad příznivějšího stavu kriminality v územním obvodu KŘP na snížení ohrožení života nebo zdraví policistů a snížení jejich psychické zátěže.

-toto je citace z odvolání v územním obvodu KŘP, kde ani zkušený policista(samozřejmě ve výkonu) na poslední nejmenší štubě Vám o současné kriminalitě za poslední dva roky neřekne nic jiného, že to co se děje včetně agrese a útoků na policisty, ale i občany ještě nezažil.

A takové lidi obhajujete, když někdo s němi alespoň formou auditu chce udělat pořádek a chce zjistit, kde se ztrácejí peníze třeba na Vaše rizikové příplatky či papíry do kopírek.

Brečíte, že civilista by měl dělat PP. Stejně dávno poslední policista v pozici PP byl Kolář a taky jeho památný výrok o odposleších či postoj technopárty, takhle mohl hovořit protože byl policista a byl loajální s policisty.

Policisté se neozývají, že jim někdo bere peníze, policisté se ozývají proto, že nemohou stíhat pachatele, že závažné skutky jsou kvalifikovány jinak v zájmu statistiky na kterou se potom odvolávají úspěšní manageri, že nemají ani základní prostředky na poskytnutí základní bezpečnosti občanů a jejich majetku. To vše v době kdy si manageri rozdělují a vyplácejí (desetitisícové) odměny za to do jakého stavu policii přivedli a policisté se znovu vracejí na úřady, aby si s těmi co je chytají, vystali frontu na sociální dávky.

Nechť někdo tedy poradí Johnovi, jak na tyto lidi, kteří díky svým pozicím(přístupu k informacím) soustředí veškerou moc skoro nad kýmkoliv.

I z těchto důvodů, měla být už inspekce dávno odloučena zcela od policie.Z pokynu sama sebe nikdo nikoho nyvyšetří.

Proč někdo nevysvětlí občanovi v Praze, že kdyby tam policie lépe pracovala, tak by se díky tomu a na základě zdůvodnnění odvolání, snížily logikou managmentu podpořené stanoviskem PP jejich platy.

Znovu zdůrazňuji vše je všeobecně a néadresně, je stále většina slušných managerů, slušných policistů. Problém je, že menšina jim vládne.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEPULCHER 11:02:01 27. 11. 2010
default.png
Ono by to chtělo udělat na prezídiu pořádnou čistku. Nemusí to být jen tenhle finanční autidt. Bohatě by stačilo, aby se někdo podíval na to, co kdo z prezídia vytvořil. Všichni, kdo u policie pracujeme, známe ty paskvily a nesmysly, kterými nás zásobují. Nejlepší by bylo za ně odměnit zodpovědné osoby okamžitým padákem bez nároku na výsluhu. Věřím tomu, že z těch 1993 lidí by zůstali lovci lebek a jim podobné útvary pod PP podřazené a pak už snad jen údržbáři a uklízečky... Stačí se na to podívat z praktického hlediska - kdo z nás kdy k něčemu PP potřeboval? Podle mého názoru je celé PP jen zbytečný mezičlánek mezi MV a krajskými ředitelstvími...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAR 10:20:44 27. 11. 2010
default.png
Nevím k čemu budou auditorům čísla účtů policistů v jednotlivých peněžních ústavech, když jim tyto peněžní ústavy nesmí dát žádné údaje o pohybech na těchto účtech. To, za co dostane auditorská firma několik milionů, by měli být schopni zpracovat dva analytici na MV v rámci své pracovní náplně za 300.-Kč na hodinu. Ledaže jde o to, aby si i bráška přišel na své!?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JACK-RIPPER 23:12:45 26. 11. 2010
default.png
Pro Jardu

Jardo to byla zcela zbytečná otázka. Každý, kdo alespoň zavadil o vysokého policejního funkcionáře, ten si musí být vědom, že ze strany policejních papalášů nejde o žádnou obavu z porušení zákona o osobních údajích, ale o obavu z toho, že se zjistí jak moc bylo těch malých domů.

Ale mezí námi. Rajón s tím nikdy nevyjde na světlo světa, protože by tak přišel o způsob jak ovládat policejní papaláše.

Není nic jednoduššího, než zjistit auditem kdo si kolik nacpal do kapsiček. A když ten onen bude zlobit, stačí říct: Pane plukovníku, kolik že bylo těch malých domů?

Potom budou Rajóna poslouchat jako pejsci.
Když řekne papalášům, že mají zadupat pouliční policajty do země, udělají to s nadšením, jenom aby ta černota nevyšla na povrch.

Pokud si myslíš, že to dělá aby vymítil tyhle praktiky policejních funkcionářu, tak jsi fakt děsivě naivní. Prostě se mu jen hodí kompromitující informace.

Oficiální informace bude ve smyslu: Našli jsme nějaké nesrovnalosti a někteří funkcionáři budou potrestáni. O těch megazlodějinách u policie se mluvit nebude. Vybere se pár papalášu, kteří nejsou ochotni se podrobit absolutní vládě pana Rajóna a šedé eminence pana Bárty. Ti se vykopnou a ostatní budou panáčkovat.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio